Golf 3 ?livahetus.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Külaline

Golf 3 ?livahetus.

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Siin oleks v?gatore kui keegi kirjutaks "samm-sammul"
?petuse kuidas ?li vahetada, et algajad saaksid asjaga ilusti hakkama.
Kus mis asub ja kuidas mida teha, ning t??sammud ja soovitused.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kanalis pead olema (t?stuk eeldab teenendust). 19 nr. v?ti ?li punni lahti keeramiseks,?li v?lja---- las n?rgub. ?li filter samuti eemaldada.

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Algselt postitas: T6nis2
Kanalis pead olema (t?stuk eeldab teenendust). 19 nr. v?ti ?li punni lahti keeramiseks,?li v?lja---- las n?rgub. ?li filter samuti eemaldada.
?lifilter enne, samal aja kui v?lja jookseb v?i alles siis kui t?hi ?
mootor peab k?lm olema ?

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas raiku »

kui on ?ra n?rgund siis natuke loksuta kah veel autot (ilma ?li punnita all)
mingi mees seletas veel et ka 2sec. auto k?ima lasta (mina ei soovita)

siis keerad punni ette tagasi, filtri loomulikult ka, valad ?li sisse normi jagu, k?ivitad auto kontrollid ?li surve taastumist seiskad auto ootad m?ni hetke kontrollid ?li taset .

sulged kapoti ja s?idad minema

?li maha ei lasta ja loodust me ei reosta.

EDIT: filter keeratakse reeglina siis kui ?li v?ljas
ja soe ?li jookseb l?busamalt kui k?lm.

[Muudetud: 14-3-2009 raiku]
viljandi mölamies

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

?li filtri eemaldus ei olene karteri t?hjandusest. Loomulikult ju mootor peab t?? soe olema.

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

SUUR AIT?H, SIN SIIS OLEMAS N??D ?PETUS KUIDAS ALGAJAD SELLEGA HAKKAMA SAAVAD. teema nii?eldult suletud.

Janno25
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Janno25 »

Veel ?ks repliik vahele - soovitav oleks ka uus pronksseib osta sellele ?lipunnile.

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

milleks see seib vajalik on...ma 2 korda vahetanud ?li ja peab siiani see seib, vaheta siis kui enam ei pea
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Algselt postitas: Janno25
Veel ?ks repliik vahele - soovitav oleks ka uus pronksseib osta sellele ?lipunnile.
seib ikka vasest ja uuematel alumiiniumist mitte pronksist
Br.

Janno25
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Janno25 »

Algselt postitas: EliteSoldier
milleks see seib vajalik on...ma 2 korda vahetanud ?li ja peab siiani see seib, vaheta siis kui enam ei pea
Kuna see ei maksa midagi, siis oleks m?ttekas uus panna. Palju hullem on, kui hakkab lekkima, siis tuleb j?lle selle seibi p?rast ?li v?lja lasta. Omal selline juhus olnud ja n??d vahetan iga ?livahetusega ka selle seibi ?ra.

ounou
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 10 Nov 2008, 11:21
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ounou »

uude filtrisse tuleb ka ?li valada enne k?lge panemist

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

M?ned panevad aga tegelikult ei ole vahet.
Mina ei pane kunagi.
Br.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Jah, kuni G3-ni said filtrit t?ita kuid 4-jal k?ivitad mootorit paratamatult ju t?hja filtriga. Pumba tootlikus on nii suur et mingi aeg t?hi filter k?ll ?litus probleemi ei tekita.

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas raiku »

nii tuli veel ?ks asi meelde.
uut filtrit paigaldades tehakse tihend ?liga kokku (?huke kihike)
k?lge keerates paluks mitte j?udu rakendada sest et uuel vahetusel ei keera mitte ?ks ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda lahti.

Mina pole ?li filtrisse kunagi sisse valanud. see pole diisel mida on vaja ?lesse imeda, see on ?li mis surutakse ?lesse.
seibi ?li punni ees pole kah kunagi vahetanud. ?li olen vahetanud oi oi kui palju.

aga samas tegelt kui ise oskamatu siis m?ned firmad ju pakuvd et ostes ?li ja filtri neilt teevad vahtuse tasuta.
viljandi mölamies

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Algselt postitas: T6nis2
Jah, kuni G3-ni said filtrit t?ita kuid 4-jal k?ivitad mootorit paratamatult ju t?hja filtriga. Pumba tootlikus on nii suur et mingi aeg t?hi filter k?ll ?litus probleemi ei tekita.


Miks siis G4`jal enam ei saa filtrisse ?li valada?
Br.

Vasta

Mine “Mootor”