Millal ja kuidas omaautot hooldada - audihooldus.ee soovitus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Millal ja kuidas omaautot hooldada - audihooldus.ee soovitus
Audi, Volkswagen, Seat ja ?koda hooldused.
Audihooldus.ee on koostanud v?ikese soovitusliku tabeli millal ja kuidas teha oma autole hooldust.
Mootorid:
Soovituslik on teha hooldus peale igat 15 000 kilomeetri l?bimist v?i kui saab aasta t?is eelmisest hooldusest. Samuti soovitame uuemate LongLife autode omanikke mitte s?ita pikendatud hooldusintervalli (30 000km) vaid t?nu Eesti mustadele teedele ja kliima erip?rale kasutama ikkagi tavalist hooldusv?lpa, ehk 15 000km. Samuti tuleks vahetada iga hoolduse k?igus k?ik paberfiltrid (salongi- ja mootori ?hufiltrid, loomulikult ?livahetuse k?igus ka ?lifilter) K?tusefiltrit tuleks vahetada bensiinimootoritel v?hemalt iga 60 000km?i l?bimisel. Diiselmootoril on soovituslik vahetada k?tusefilter v?hemalt kord 30 000km?i l?bimisel, parem oleks kui iga hooldus!
Kui auto aastaarv algab kahega (2000+) siis soovitame k?igis mootorites kasutada spetsiaalselt LongLife ?li.
Kui auto aastaarv j??b vahemikku 1995 kuni 2000 siis soovitame kasutada tavalist t?iss?nteetilist 5w40 mootori?li.
Kui auto aastaarv j??b kuni 1995 siis soovitame kasutada pools?nteetilist 10w40 mootori?li, mida v?iks vahetada iga 10 000km?i l?bimisel
Automaatk?igukastid:
Soovitame kindlasti vahetada k?ikides (tava automaat, Tiptronic, Multitronic ja samuti DSG) automaatk?igukastides ?li v?hemalt iga 60 000km?i l?bimisel. Loetelus mainutud kastidel tuleb vahetada ka ?lifilter, v?ljaarvatud Multitronicul kus ?lifilter asub kasti sees ja selle vahetuseks on vaja kast maha ja juppideks v?tta)
Manuaalk?igukast:
Soovituslikult tuleks vahetada ?li iga 120 000km?i l?bimisel.
Diffrid:
Haldex tagadiffris tuleb ?li vahetada iga 30 000km?i l?bimisel ja filter iga 60 000km?i l?bimisel, meie soovitame ?li ja filtri vahetada iga 30 000km?i l?bimisel.
Tavalistes diffrites soovitame vahetada ?li iga 120 000km?i l?bimisel, seda ka automaatk?igukastide diffrites.
Jahutusvedelik:
Jahutusvedelik tuleks vahetada iga 2 aasta tagant. ?ldiselt vahetatakse jahutusvedelik koos rihmavahetusega nendel mootoritel millel tuleb vahetada ka veepump, ehk enamasti V mootorid.
Pidurivedelik:
Tuleks vahetada maksimaalselt 2 aasta tagant vajadusel ka tihedamini!
Rooliv?imu?li:
Soovituslik vahetada iga 2 aasta tagant, vajadusel ka tihedamini!
Tuletame siiski meelde, et hooldust teeb autole autoomanik ise mitte teenindus, seega tuleb igal autoomanikul ise meeles pidada millal midagi on tehtud ja autot hooldades vastavalt tehtud t??dele tegutseda.
Lisaks kinnitame, et pelgalt ?livahetus ei ole mingi hooldus autole ning ainult ?livahetusi hooldusraamatusse hoolduse nimekirja ei m?rgita. Hooldus sisaldab endas palju muid toiminguid kui pelgalt ?livahetus, seega ?livahetusajalugu ei ole auto hooldusajalugu!!!
Antud soovitustabeli on koostanud audihooldus.ee (http://www.audihooldus.ee" onclick="window.open(this.href);return false;) meeskond omadel soovitustel ning seega ei pretendeeri meie soovitused mingile t?ele ega kohusta kedagi antuid soovitusi j?rgima. Samuti ei vastuta audihooldus.ee meeskond antud hooldussoovitusi j?rgides tekkinud kahjude ?le.
Lisame veel seda, et need soovitused on antud keskmise auto kasutamise korral, kui s?iduk saab keskmisest suuremat koormust tuleb ka seda autot hooldades arvesse v?tta!!!
Audihooldus.ee on koostanud v?ikese soovitusliku tabeli millal ja kuidas teha oma autole hooldust.
Mootorid:
Soovituslik on teha hooldus peale igat 15 000 kilomeetri l?bimist v?i kui saab aasta t?is eelmisest hooldusest. Samuti soovitame uuemate LongLife autode omanikke mitte s?ita pikendatud hooldusintervalli (30 000km) vaid t?nu Eesti mustadele teedele ja kliima erip?rale kasutama ikkagi tavalist hooldusv?lpa, ehk 15 000km. Samuti tuleks vahetada iga hoolduse k?igus k?ik paberfiltrid (salongi- ja mootori ?hufiltrid, loomulikult ?livahetuse k?igus ka ?lifilter) K?tusefiltrit tuleks vahetada bensiinimootoritel v?hemalt iga 60 000km?i l?bimisel. Diiselmootoril on soovituslik vahetada k?tusefilter v?hemalt kord 30 000km?i l?bimisel, parem oleks kui iga hooldus!
Kui auto aastaarv algab kahega (2000+) siis soovitame k?igis mootorites kasutada spetsiaalselt LongLife ?li.
Kui auto aastaarv j??b vahemikku 1995 kuni 2000 siis soovitame kasutada tavalist t?iss?nteetilist 5w40 mootori?li.
Kui auto aastaarv j??b kuni 1995 siis soovitame kasutada pools?nteetilist 10w40 mootori?li, mida v?iks vahetada iga 10 000km?i l?bimisel
Automaatk?igukastid:
Soovitame kindlasti vahetada k?ikides (tava automaat, Tiptronic, Multitronic ja samuti DSG) automaatk?igukastides ?li v?hemalt iga 60 000km?i l?bimisel. Loetelus mainutud kastidel tuleb vahetada ka ?lifilter, v?ljaarvatud Multitronicul kus ?lifilter asub kasti sees ja selle vahetuseks on vaja kast maha ja juppideks v?tta)
Manuaalk?igukast:
Soovituslikult tuleks vahetada ?li iga 120 000km?i l?bimisel.
Diffrid:
Haldex tagadiffris tuleb ?li vahetada iga 30 000km?i l?bimisel ja filter iga 60 000km?i l?bimisel, meie soovitame ?li ja filtri vahetada iga 30 000km?i l?bimisel.
Tavalistes diffrites soovitame vahetada ?li iga 120 000km?i l?bimisel, seda ka automaatk?igukastide diffrites.
Jahutusvedelik:
Jahutusvedelik tuleks vahetada iga 2 aasta tagant. ?ldiselt vahetatakse jahutusvedelik koos rihmavahetusega nendel mootoritel millel tuleb vahetada ka veepump, ehk enamasti V mootorid.
Pidurivedelik:
Tuleks vahetada maksimaalselt 2 aasta tagant vajadusel ka tihedamini!
Rooliv?imu?li:
Soovituslik vahetada iga 2 aasta tagant, vajadusel ka tihedamini!
Tuletame siiski meelde, et hooldust teeb autole autoomanik ise mitte teenindus, seega tuleb igal autoomanikul ise meeles pidada millal midagi on tehtud ja autot hooldades vastavalt tehtud t??dele tegutseda.
Lisaks kinnitame, et pelgalt ?livahetus ei ole mingi hooldus autole ning ainult ?livahetusi hooldusraamatusse hoolduse nimekirja ei m?rgita. Hooldus sisaldab endas palju muid toiminguid kui pelgalt ?livahetus, seega ?livahetusajalugu ei ole auto hooldusajalugu!!!
Antud soovitustabeli on koostanud audihooldus.ee (http://www.audihooldus.ee" onclick="window.open(this.href);return false;) meeskond omadel soovitustel ning seega ei pretendeeri meie soovitused mingile t?ele ega kohusta kedagi antuid soovitusi j?rgima. Samuti ei vastuta audihooldus.ee meeskond antud hooldussoovitusi j?rgides tekkinud kahjude ?le.
Lisame veel seda, et need soovitused on antud keskmise auto kasutamise korral, kui s?iduk saab keskmisest suuremat koormust tuleb ka seda autot hooldades arvesse v?tta!!!
http://www.audihooldus.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Autoomaniku mure on auto ?igeaegselt (kindla l?bis?idu/ajavahemiku t?itumisel - kumb enne t?is saab) hooldusesse tuua, mitta pead valutada ?he v?i teise vedeliku viimase vahetamise v?i mittevahetamise ?le (selleks on teenindused kellele on abiks korrektselt t?idetud hooldusraamat). Viimane on kujunenud aga sagedaseks probleemiks kuna perioodilistest hooldustest ja hooldisprogrammidest ei peeta lihtsalt kinni. Praktikas ei tea mitte keegi teiselpool letti millal midagi vahetati ja mis ?li kuhugi sisse l?ks. Sellisel juhul tasuks hooldusajaloo puudumisel alustada n?. puhtalt lehelt e. teha suurhooldus koos k?igi vedelike vahetamisega ja muude hooldusoperatsioonidega koos vastavate kannetega hooldusraamatusse.Algselt postitas: Juks11
Tuletame siiski meelde, et hooldust teeb autole autoomanik ise mitte teenindus, seega tuleb igal autoomanikul ise meeles pidada millal midagi on tehtud ja autot hooldades vastavalt tehtud t??dele tegutseda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Seda selle punktiga silmas peetud ongi. Kui auto k?ib korralikult hoolduses teenindustes kus on olemas hooldusajalugu siis j??b sellest ka m?rk maha ning teenindus saab vaadata mida millal tehtud on. Kui aga k?iakse kuskil hooldusajaloota teenindustes ning erinevates kohtades autot hooldamas siis j??bki auto hooldusajalugu kliendi enda mureks, sest j?rgmine teenindus ei tea mida millal tehtud on.Algselt postitas: GTIAutoomaniku mure on auto ?igeaegselt (kindla l?bis?idu/ajavahemiku t?itumisel - kumb enne t?is saab) hooldusesse tuua, mitta pead valutada ?he v?i teise vedeliku viimase vahetamise v?i mittevahetamise ?le (selleks on teenindused kellele on abiks korrektselt t?idetud hooldusraamat). Viimane on kujunenud aga sagedaseks probleemiks kuna perioodilistest hooldustest ja hooldisprogrammidest ei peeta lihtsalt kinni. Praktikas ei tea mitte keegi teiselpool letti millal midagi vahetati ja mis ?li kuhugi sisse l?ks. Sellisel juhul tasuks hooldusajaloo puudumisel alustada n?. puhtalt lehelt e. teha suurhooldus koos k?igi vedelike vahetamisega ja muude hooldusoperatsioonidega koos vastavate kannetega hooldusraamatusse.Algselt postitas: Juks11
Tuletame siiski meelde, et hooldust teeb autole autoomanik ise mitte teenindus, seega tuleb igal autoomanikul ise meeles pidada millal midagi on tehtud ja autot hooldades vastavalt tehtud t??dele tegutseda.
http://www.audihooldus.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Peaks ikka roheline olema, minu tada on k?igis VAG Grupi autodes rooliv?imu ?li rohelist v?rvi, kui sealt leiab punast vedelikku siis tuleb arvestada roolilati ja rooliv?imu pumba remondiga/vahetusega.Algselt postitas: T6nis2
Mis v?rvi ?li on kuni ca 98 a . vw-ni rooli v?imus . Ise olen saanud siiani k?igist masinatest,mida lammutanud k?tte punast. ON ka rohelist. Kus on piir,v?i ,,nn,, ?leminek?
http://www.audihooldus.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Vaat on olemas ka teisi marki autosid ilmas peale VW ja paljudele (loe: enamusele) l?heb see Dexron II rooliv?imendisse.Algselt postitas: T6nis2
Mille jaoks siis punane ATF.toodeti?Loen kirja...ette n?htud kasutamiseks aut. maat kastides,...rooliv?imendi pumpades...kus n?utakse DEXRON II spetsifikatsioonile vastava ?li kasutamist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Sel juhul peaks tootja, ja edasim??a hoiatama et mitte kasutada VW.roolilattides. V?i soovitama mida tahes(kasutamis k?lblik vanadel autodel(naer) ).Seda aga ju pole. Sama v?iks ?elda dosooli,jahutusvedeliku kohta eton ju sinine,roheline ja punane ning sel juhul jube m?ttetu on sinine,punane jube k?va s?na. T?esti,seal eteketi peal on muidugi kirjas k?ik+ ja miinus. Osta kallim ega kahjuks tule. Roolilatist taas. Mida konkreetselt peaks rikkuma punane ?li?(Eeldan juba et mansetid). Kui v?ike liikumine on latis samas automaat kast kui palju saab vatti ja kestab k?ll.
Ma annan Sulle garantii, et kui punane ?li on rooliv?imus?steemis siis varsti lendab ka pump ja latt!Algselt postitas: T6nis2
Sel juhul peaks tootja, ja edasim??a hoiatama et mitte kasutada VW.roolilattides. V?i soovitama mida tahes(kasutamis k?lblik vanadel autodel(naer) ).Seda aga ju pole. Sama v?iks ?elda dosooli,jahutusvedeliku kohta eton ju sinine,roheline ja punane ning sel juhul jube m?ttetu on sinine,punane jube k?va s?na. T?esti,seal eteketi peal on muidugi kirjas k?ik+ ja miinus. Osta kallim ega kahjuks tule. Roolilatist taas. Mida konkreetselt peaks rikkuma punane ?li?(Eeldan juba et mansetid). Kui v?ike liikumine on latis samas automaat kast kui palju saab vatti ja kestab k?ll.
http://www.audihooldus.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Punane rooli?li m?jub h?vitavalt kummidetailidele ja autovalmistaja m??rab kasutatavate ?lide spetsifikatsiooni (ATF 2 v?i 3, LHM v?i VW G002000).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
No moni inime ikka ei saa elada ilma vaidluseta:S
Just hiljuti oli yks teema kus pikkalt ja teaduslikult tegime koigile selgeks, mis oli ja kuhu kaib. Kui hetkel oieti maletan siiskasutaja 4ratast leidis ka kogu info , tapsete aastaarvudega. Ja ikka sama inimene vaidleb et ikka punane oli ja punene oli.
Siiralt loodan et teised kasutajad ei tee seda viga ja saavad aru et VW gruppi autodele EI kai punane oli roolivoimu systeemi!
Aleksei
Just hiljuti oli yks teema kus pikkalt ja teaduslikult tegime koigile selgeks, mis oli ja kuhu kaib. Kui hetkel oieti maletan siiskasutaja 4ratast leidis ka kogu info , tapsete aastaarvudega. Ja ikka sama inimene vaidleb et ikka punane oli ja punene oli.
Siiralt loodan et teised kasutajad ei tee seda viga ja saavad aru et VW gruppi autodele EI kai punane oli roolivoimu systeemi!
Aleksei
Mida kurdi pergel ma vaidlen kui ma ?TLEN et lammutades saan ainult lattidest k?tte punast ?li. Oma t??tavates autodes(2tk) juba enne mind punane sees .Tehes omal ajal k?ik ?li vahetused siis n?gin ka v?rvi.Ei v?si ka kordamast et masin minu kasutuses juba jutti 11 a.Eks see l?heb igaviku vaidlusesse...GTI... m?jub h?vitavalt kummi detailidesse. Miks siis automaat kast ei k?hi selle ?li peale?
[Muudetud: 26-3-2009 T6nis2]
[Muudetud: 26-3-2009 T6nis2]
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
T6nis2
kummidetailil ja kummidetailil on vahe - ?ks kestab teatud sorti keemiat (k.a. ?lisid) ja teised paraku mitte. Miks see nii on tehtud ?ra k?si, selle on targemad inimesed v?lja m?elnud kui mina. Automaatkasti ja roolilati tihendid t??tavad ka erinevates tingimustes (liikumised ja t??r?hud). Vana m??gieelne nipp on ju see et lekkivale rooliv?imendile kallatakse BSK pidurivedelikku juurde mis paisutab kummidetailid ?les ja heal juhul v?tab lekke kinni - edasise (v?imaliku) remondiga tegelegu juba uus autoomanik. PSA grupi autode h?draulikasse tohib teatavasti ainult mineraalse p?ritoluga ?lisid kallata, igasugune s?nteetiline on keelatud. Autonduse kiiksud mida tuleb lihtsalt teada ja sellega leppida.
kummidetailil ja kummidetailil on vahe - ?ks kestab teatud sorti keemiat (k.a. ?lisid) ja teised paraku mitte. Miks see nii on tehtud ?ra k?si, selle on targemad inimesed v?lja m?elnud kui mina. Automaatkasti ja roolilati tihendid t??tavad ka erinevates tingimustes (liikumised ja t??r?hud). Vana m??gieelne nipp on ju see et lekkivale rooliv?imendile kallatakse BSK pidurivedelikku juurde mis paisutab kummidetailid ?les ja heal juhul v?tab lekke kinni - edasise (v?imaliku) remondiga tegelegu juba uus autoomanik. PSA grupi autode h?draulikasse tohib teatavasti ainult mineraalse p?ritoluga ?lisid kallata, igasugune s?nteetiline on keelatud. Autonduse kiiksud mida tuleb lihtsalt teada ja sellega leppida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Hakkab jälle see teema pihta. Miks soovitas siis VW edasimüüja kasutada G3 1.8 66 kw gt autol dexron 2?
Passatil oli ka Dexron 2 see, seda on siiamaani näidanud ka kataloogid, mida olen vaadanud. Ja on olemas ka väga kirju vag kruppi toodang. Olen nõus, et aastatest 97 üles, on kõigil Vag´del roheline ehk mineral hydraulic fluid.
Siinse jutu põhjal tuleb välja, et mul Passati latt oleks pidanud voolama nagu mahla kask, aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] 4 aastat peaaegu see latt sõitnud, 2 aastat minu auto all ja nüüd juba aasta teise all ja ei lekkind kuskilt otsast. Sai ju vahetatud selle õli vastu mida näitas kataloog... Kas siis kataloogid valetavad või???
Kõigepealt tuleks veenduda kataloogi järgi vms. , et mis õli sees käib, osadekl näitab special producti, need siis tuleks lasta teenindudes vahetada. A ja Passat oli aastast 93 ja olen vahetanud ka 96 aasta Passatil ja samamoodi Dexron 2, kes siis nagu puusse pannud on???
Passatil oli ka Dexron 2 see, seda on siiamaani näidanud ka kataloogid, mida olen vaadanud. Ja on olemas ka väga kirju vag kruppi toodang. Olen nõus, et aastatest 97 üles, on kõigil Vag´del roheline ehk mineral hydraulic fluid.
Siinse jutu põhjal tuleb välja, et mul Passati latt oleks pidanud voolama nagu mahla kask, aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] 4 aastat peaaegu see latt sõitnud, 2 aastat minu auto all ja nüüd juba aasta teise all ja ei lekkind kuskilt otsast. Sai ju vahetatud selle õli vastu mida näitas kataloog... Kas siis kataloogid valetavad või???
Kõigepealt tuleks veenduda kataloogi järgi vms. , et mis õli sees käib, osadekl näitab special producti, need siis tuleks lasta teenindudes vahetada. A ja Passat oli aastast 93 ja olen vahetanud ka 96 aasta Passatil ja samamoodi Dexron 2, kes siis nagu puusse pannud on???
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Tosooli värvus näitab enamasti tema vahetusvälpa, roheline peaks üsna kvaliteetne olema (võrreldav vist punasega).helarp kirjutas:tere.Selline küsimus oleks,kas vr6 mootorile tohib panna rohelist tosooli?Autoks VW Sharan VR6,96 aasta
Jah ma tean, et siin nii mõnigi tahaks öelda, et ainult punast ja punast aga väga paljud koitajad panevad üldse veega või mingi ebamäärse lurriga...
[Muudetud: 20-10-2009 qoolager]
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 08 Veebr 2009, 21:29
- Auto: Galaxy(Sharan) 2.0 85kw 98a
- Asukoht: Tallinn
tegin lolli vea.
nimelt vahetasin roolilati ja pumba ära. kuna asjad sain komplektina,siis lammutades ja alla pannes voolas sealt välja punast õli.
kuna ei tea margilistest õli erinevustest midagi( ehk-arvasin et punane sobib kõikidele) siis panin ka süsteemi punase sisse.
nüüd möödas üle 1 kuu. pump undab,korra sai peale valatud ka punast uuesti.kuid nüüd poes öeldi,et hoopis roheline käib.
kas rohelist ja punast tohib omavahel segada? või pean hakkama otsima uut latti ja pumpa?
annab neid remontida? masu ka.
ärge näkku lööge-saksa tehnika pole mu lemmikute nimekirjas
nimelt vahetasin roolilati ja pumba ära. kuna asjad sain komplektina,siis lammutades ja alla pannes voolas sealt välja punast õli.
kuna ei tea margilistest õli erinevustest midagi( ehk-arvasin et punane sobib kõikidele) siis panin ka süsteemi punase sisse.
nüüd möödas üle 1 kuu. pump undab,korra sai peale valatud ka punast uuesti.kuid nüüd poes öeldi,et hoopis roheline käib.
kas rohelist ja punast tohib omavahel segada? või pean hakkama otsima uut latti ja pumpa?
annab neid remontida? masu ka.
ärge näkku lööge-saksa tehnika pole mu lemmikute nimekirjas

-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
mul on nüüd järjekordne õlivahetus ukse taga , sees on 5w-40 mingi esso õli , ma nüüd ei saa aru , kas see pole siis soovitatav??..peab ikka longlife panema?? ...või kuidas see käib ??, pole ise kunagi õli valinud , remondimehed on minu eest seda teinud...kas teevad midagi valesti , õli valikul?? , auto on siis 2003 aasta.....seletage nõks arusaadavamalt...
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Longlife õlid on selle mõttega tehtud, et ühest hooldusest teiseni sõita, ehk siis mingi 15-25 tuhat km. Tavaliste õlidega tuleks hooldust varem teha 10 -15 tuhat km.
Kuna meie kliima on natuke muutlikum ka kui saksamaal vms. siis mina ka üle 10 tuhande km ühe õliga ei sõida, pigem üritan juba varem ära vahetada.
Kuna meie kliima on natuke muutlikum ka kui saksamaal vms. siis mina ka üle 10 tuhande km ühe õliga ei sõida, pigem üritan juba varem ära vahetada.