Jama lambdaga

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
jimbo
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Juul 2006, 15:31
Asukoht:

Jama lambdaga

Lugemata postitus Postitas jimbo »

Autoks Golf3 Vr6 1993.
Pidevalt tekib autole veam?llu lambda andur, lambda on vahetatud ja peaks olema elus, kuid t?na avastasin et autopoolsed lambda juhtmed on kunagi kindlasti lapitud ja ei n?e k?ige paremad v?lja. Nimelt kas ma saan juhtmeid mingit moodi kontrollida, autodatast leidsin et juhtmed 3ja4 peaks andma auto t??tades aku pinge (lambda lahti ?hendatult), kuid ei need juhtmed (punane ja pruun) ei anna mitte mingit pinget...M??tsin ka teisi variante aga ei tulnud ?heski juhtmest midagi.
P?hik?simus ongi, kas need punane ja pruun juhe peavad kindlalt aku pinget andma t??tades?


PISTIK
pruun ja punane siis ?lemised paarilised.

[Muudetud: 22-3-2009 jimbo]

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

4-juhtmega lambdal on 2 juhet k?te (e. siis 12V), ?ks on signaal ja ?ks mass. Kui Autodata nii need v?rvid m??ratleb siis tuleb uskuda ja sul ei tule j?relikult lambdale k?ttepinge peale, alusta sellest. El. ahelate skeeme saab netist kui endal pole.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

autodatast peaks mootori elektriskeem ?ra n?itama mis v?rvi juhe mis on.
loetle k?ik juhtmete v?rvid mis sul seal on.

vaata sealt lehelt, ehk klapivad m?ned v?rvid sinu lambdaga. http://www.lambdasensor.com/main/mcolours.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

[Muudetud: 22-3-2009 nephex]

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

kui auto t??tab siis ?hes juhtmes 12V
kahes mass
?hes see pistikus eraldi on ca 0.5v

Klemm nr 1 ja nr 2 vahel peab olema siis see 12v see soojendus ahel.

see ?ksik klemm on nr 4


[Muudetud: 22-3-2009 Wizard]
Br.

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

nii. las ma seedin. 2 massi on. lambda enda mass ja siis k?ttekeha mass. ja lambda signaal +0.5 ja k?ttekeha +12V.

kui k?ttekeha otsale vool peale ei tule siis v?ibki olla kas juhe katki kusagilt v?i t?esti aju ei anna seda voolu v?lja. v?ib ka l?his olla. see k?ttekeha + juhe kuskilt sulanud vastu keret vms.

no n??d peaks teema algatajal ka selge olema :P tester pihku ja m??tma.

[Muudetud: 22-3-2009 nephex]

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Lambda soojenduse relee asub pesas nr 21
Soojenduse voole arvan, et s??tega lihtsalt ei ole peab ikka t??tama vist kuna aju juhib seda releed.

[Muudetud: 22-3-2009 Wizard]
Br.

jimbo
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Juul 2006, 15:31
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas jimbo »

Algselt postitas: Wizard
lanbda soojenduse relee asub pesas nr 21
T?nud kiiretele vastustele
On sellel releel mingid kontrollimisv?imalused ka?
Peale vaadates kiirel lahkamisel voolujuhe pistikul katki ei olnud m?nip?ev lahkan t?iespikkuses ja proovin kuskilt eespoolt m??ta...

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Lambda piskitust releeni saad testriga ?ra m??ta juhtme.
Releel peaks olema 4 otsa ?ks pidev pluss tuleb Main releest.
?ks siis l?heb lambda andurisse.
Mass tuleb ajust paistab ja ?ks (+)tuleb bensiini pumba releest l?bi kaitsme nr 18

[Muudetud: 22-3-2009 Wizard]

[Muudetud: 22-3-2009 Wizard]
Br.

jimbo
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Juul 2006, 15:31
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas jimbo »

Mingit releed positsioonis 21 k?ll ei ole ja kaldun arvama, et seal seda ei peakski olema (parimal juhul saab seal olla mingi kaitsme suurune jublakas) . Keegi Golf3 Vr6 omanik v?iks seda j?rgi vaadata...
Ma vaatan ?ldiselt, et seda releed n?itab autodata, et kontrollida alates 95 aastast ja corradodel, ma loodan k?ll v?ga, et see relee ei ripne kuskil juhtmete k?ljes muidu ma olen suures h?das.
K?siks veel kus asub sellel autol peamine maandus juhe?

[Muudetud: 23-3-2009 jimbo]

jimbo
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 12 Juul 2006, 15:31
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas jimbo »

Katki oli k?ttepool pluss juhe ehk nr1.
P??rded langesid kohe peale k?ivitamist 600-700 kanti...samas VAG-COM n?itab mingeid imelikke v??rtusi "o2 active" kohapealt (vahepeal isegi ?le 1 ei tea kas on ?ldse ?ige asi), peab vist ise k?sitsi testriga m??tma lambda v??rtusi.

[Muudetud: 26-3-2009 jimbo]

nephex
Huviline
Postitusi: 333
Liitunud: 26 Dets 2006, 13:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas nephex »

m??da jah k?sitsi ?ra, olen ise ka vaadanud neid v??rtusi mis arvuti annab mootori t??dates ja ei ole neist aru saanud.

Vasta

Mine “Elektroonika”