Monopritse diagnostika

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Raitsraisk
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 16 Juun 2007, 20:45
Telefon: 58149456
Auto: Escort Tournier ´95
Asukoht: Laagri

Monopritse diagnostika

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

Tegemist ?89 Passatiga, 1.6 55 kw ja nigu pealkirigi ?tleb siis monopritsega. Tekkis k?simus, kas tollele isendile on v?imalik diagnostikat teha? K?igukangi juurest leidsin 3 juhtmega pistiku (v?i oli neljaga, enam ei m?leta ) , mis tundub muidu kasutu, armatuuris olemas ka "check engine " tuluke, mis kohati s?ttib. Kas suudab see kompott anda mulle vilgukoodi vms kasulikku ?

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

Peaks suutma anda jah need pistikud seal k.kangi juures ongi diagnostika jaoks.
Br.

Raitsraisk
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 16 Juun 2007, 20:45
Telefon: 58149456
Auto: Escort Tournier ´95
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

Aga oskab keegi ehk ?elda, millised otsad kokku tuleks panna, et check engine vilkuma kukuks? Ja on ehk kellegil olemas ka vastav tabel, mis suudaks mulle koodi vastu miskit teavet anda ?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Parempoolse pistiku pruun juhe tuleb l?bi l?liti massi ?hendada, siis paned s??te sisse, hoiad l?liti v?hemalt 5 sek. sees ja lased lahti, check engine peaks vilkuma hakkama.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Raitsraisk
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 16 Juun 2007, 20:45
Telefon: 58149456
Auto: Escort Tournier ´95
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

Niih, peale massi eemaldamist : ?ks pikk-kaks l?hikest-?ks l?hike-kaks l?hikest-kaks l?hikest . Ja siis akkab korduma alates ?hest pikast. Iga numbri vahel tundub olevat sama pikk aeg, et siis kood 12122 ?? V?i t?hendab ?ks pikk, et salvestatud on aint ?ks veakood ? Siis oleks tulemus 2122, mis tundub ka kahtlane, sest minuteada peaks veakoodid olema kahekohalised. No Taara avita! Samas GTI abi k?lbab ka:D

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 17 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

T?itsa 4-kohalised on. Mono-Jetronicul v?iks 2122 t?hendada, et ECU ei saa p??retesignaali k?tte.

Raitsraisk
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 16 Juun 2007, 20:45
Telefon: 58149456
Auto: Escort Tournier ´95
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

See siis viitaks halli anduri peatsele minekule, sest v?nda andurit pole oma kone k?ljest veel leidnud. Kui suur v?imalus on, et see p?hjustab ka meeletut k?tusekulu?

Raitsraisk
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 16 Juun 2007, 20:45
Telefon: 58149456
Auto: Escort Tournier ´95
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

V?ike video sellest kuda see tuluke vilgub, ehk oskab keegi paremini neid numbreid sealt v?lja lugeda. Massi vabastamine toimub u 16. sekundil ja viimane vilgatus on see millest ring j?lle kordub.

P.S "v?ike video" on link

Vasta

Mine “Elektroonika”