Mootor
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
M??tsin surve ?ra ja tulemus 7.5
Mure on lihtsalt selles ,et kui ma auto t??le panen , t??tab k?lma mootoriga normaalselt ,aga kui saavutab mingi 70-75 kraadi, tahab v?lja surra, annan korra gaasi ja asi norm.
K?lmalt k?ima pannes p??rded 1100 ,ja mingi aeg siis t?mpab 900-950 peale.
?hupuhastist tuleb soe ?hk kogu aeg peale, see klapp on nii pandud.
Ja kui mootor on saavutanud norm temperatuuri j??b mootor turtsuma.
ootan lahendusi
Mure on lihtsalt selles ,et kui ma auto t??le panen , t??tab k?lma mootoriga normaalselt ,aga kui saavutab mingi 70-75 kraadi, tahab v?lja surra, annan korra gaasi ja asi norm.
K?lmalt k?ima pannes p??rded 1100 ,ja mingi aeg siis t?mpab 900-950 peale.
?hupuhastist tuleb soe ?hk kogu aeg peale, see klapp on nii pandud.
Ja kui mootor on saavutanud norm temperatuuri j??b mootor turtsuma.
ootan lahendusi
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
kas jutt on ?ige et jagaja sees (p?hjas) asub t?hik?igu mootor.Algselt postitas: 109ase
M??tsin surve ?ra ja tulemus 7.5
Mure on lihtsalt selles ,et kui ma auto t??le panen , t??tab k?lma mootoriga normaalselt ,aga kui saavutab mingi 70-75 kraadi, tahab v?lja surra, annan korra gaasi ja asi norm.
K?lmalt k?ima pannes p??rded 1100 ,ja mingi aeg siis t?mpab 900-950 peale.
?hupuhastist tuleb soe ?hk kogu aeg peale, see klapp on nii pandud.
Ja kui mootor on saavutanud norm temperatuuri j??b mootor turtsuma.
ootan lahendusi
Kui jah kuidas seda m??ta saab.
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
ei, asi mis sul jagaja sees on on impulssandur, vb paremini tuntav kui halli andur, vaata see hoolega ?le, selel pistiku juhtmed j a?hendus, seda juhul, kui sul ikka on halli andur, kui jagaja alla jookseb kolme juhtmega pistik siis on olemas sul hallikas
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Jah see on olemas aga kuidas seda kontrollida.( impulssandurit).Algselt postitas: EliteSoldier
ei, asi mis sul jagaja sees on on impulssandur, vb paremini tuntav kui halli andur, vaata see hoolega ?le, selel pistiku juhtmed j a?hendus, seda juhul, kui sul ikka on halli andur, kui jagaja alla jookseb kolme juhtmega pistik siis on olemas sul hallikas
Kolme juhtmega pistik milleni need juhdmed edasi l?hevad.
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
No nii auto siis j?lle normis aga uued vead k?es;D;D;D
K?simus kuidas servist nullida auto siis 92a. 1.8 66kw vento
kiri ees et IN 02 ja see peaks olema teine hooltus
v?tsin aju ka vahelt ?ra ja ei muutunud midagi aku juhe ka maas olnud
ehk on m?ni targem nees sellel alal.
Elmine viga oli rootoris tagus ?le uus peale ja asi nagu uus.![Cool :cool:](./images/smilies/icon_cool.gif)
K?simus kuidas servist nullida auto siis 92a. 1.8 66kw vento
kiri ees et IN 02 ja see peaks olema teine hooltus
v?tsin aju ka vahelt ?ra ja ei muutunud midagi aku juhe ka maas olnud
ehk on m?ni targem nees sellel alal.
Elmine viga oli rootoris tagus ?le uus peale ja asi nagu uus.
![Cool :cool:](./images/smilies/icon_cool.gif)
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
Algselt postitas: 109ase
No nii auto siis j?lle normis aga uued vead k?es;D;D;D
K?simus kuidas servist nullida auto siis 92a. 1.8 66kw vento
kiri ees et IN 02 ja see peaks olema teine hooltus
v?tsin aju ka vahelt ?ra ja ei muutunud midagi aku juhe ka maas olnud
ehk on m?ni targem nees sellel alal.
Elmine viga oli rootoris tagus ?le uus peale ja asi nagu uus.![]()
kasuta otsingut sellest kuidasi seda servise asja nullida on pikkalt ja laialt juttu olnud. nagu n?iteks:
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid277817
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
SUUR SUUR JA VEEL SUUR T?NU auto hakab juba normaalselt k?ituma.Algselt postitas: mix17Algselt postitas: 109ase
No nii auto siis j?lle normis aga uued vead k?es;D;D;D
K?simus kuidas servist nullida auto siis 92a. 1.8 66kw vento
kiri ees et IN 02 ja see peaks olema teine hooltus
v?tsin aju ka vahelt ?ra ja ei muutunud midagi aku juhe ka maas olnud
ehk on m?ni targem nees sellel alal.
Elmine viga oli rootoris tagus ?le uus peale ja asi nagu uus.![]()
kasuta otsingut sellest kuidasi seda servise asja nullida on pikkalt ja laialt juttu olnud. nagu n?iteks:
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid277817