ants_k kirjutas:Kuidas sul olukord lahenes? Mul sarnane lugu 55kW diisel mootoriga Ventoga. Madalamatel pööretel pole midagi erilist, aga nii 2000 pöörde peal hakkab selline kõrgem undav heli.
Vanal komplektil hakkas pingutusrulli laager pooma. Uue komplekti panin,siis pingutasin pingutamisega ikkagi üle. Kui veel pisut lõdvemaks lasin, sai hea.
Samas värske kogemus 66Kw TDI Golf 3-ga, mille veepump ilmselt lõppemas ja pöördeid tõstes võtab vigina/ulgumise sisse. Kui rihm maha sai võetud, siis veepumba võllil loks ja keerutades krõbiseb/kõriseb.
Ilmselt kõige kindlam geneka ja roolivõimu rihmad korraks maha võtta ja vaadata/kuulata, kas proovikäivitusel hääl kadunud või mitte. Siis saab ka nende laagrite seisukorrast parema ülevaate, kui rihmad maas. Kui hammasrihm teadmata vanuses, tasub see ja rullikud üle vaadata/vahetada.
Endal kahe autoga hiljuti kogemus, kus ilmselt eelmine omanik rihmavahetuse ajal rulliku vahetamatta jätnud ja rullik viimaseid hingetõmbeid tegemas, kuigi rihm pole kuigi vana.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...