K: g3 1,9td k?tusekulu v?hendamine
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
K: g3 1,9td k?tusekulu v?hendamine
tahaks siis v?iksemaks saada kulu, praegu kuskil 6l/100km...
on kellelgi ideid?
k?tusekruvist? praegu minekut diisli kohta liigagi palju 13s 100 sees(aga kuhu kuidas ja kui palju keerata?)
ja siis v?ike probleem veel, et k?lmalt l?heb kehvasti k?ima
NB: mul pole diislit varem olnud seega suht loll selle koha pealt...
on kellelgi ideid?
k?tusekruvist? praegu minekut diisli kohta liigagi palju 13s 100 sees(aga kuhu kuidas ja kui palju keerata?)
ja siis v?ike probleem veel, et k?lmalt l?heb kehvasti k?ima
NB: mul pole diislit varem olnud seega suht loll selle koha pealt...
kui endal oli 1,9TD sai seda kruvi keeratud ?hele kui teisele poole, kuna mootor oli suht h?re ei saanud ju enam midagi hullemaks minna, aga eriti ei tasu ikka seda ise kruvida, muidu kui tahad siis tuleb pumba juures seda mutrit kinni hoida kas 13 v?tmega oli ja siis keerad kruvi paar mm kas vastu v?i p?rip?eva, endal suutsin ikka vahepeal k?ttekulu v?ga lakke saada t?mme oli ?ge aga jah nali naljaks, ?kski auto enam j?rel s?ita ei tahtnud aga see 6L sajale on normaalne, kontrolli eels??te k??nlad ?le.
[Muudetud: 08.10.2004 riuh]
[Muudetud: 08.10.2004 riuh]
-
- Huviline
- Postitusi: 419
- Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
- Telefon: 58652475
- Auto: Caddy, Civic
- Asukoht: setomaa
k?tusekulu oleneb v?gapalju s?idustiilist, kas linna v?i maantees?it, k?lmk?ivitustest ja muidugi ka mootori korrasolekust. isiklikult olen ma ka suhteliselt rahuliku s?itmisega kuid kodu?mber s?itmisega tuleb ka mul k?tusekuluks kuskil 6l sajale aga selle kuue liitri sisse mahub mitmeid k?lmk?ivitusi ja l?hikesi (kuskil 4km) s?itmisi. maanteel aga k?tusekuluks 4,5l sajale kilomeetrile. autoks siis vw g3 1,9td.
kui teed l?hikesi otsi ja kulu 6l siis see normaalne aga kui maanteel 6l siis v?iks see jah natu v?iksem olla.
kui teed l?hikesi otsi ja kulu 6l siis see normaalne aga kui maanteel 6l siis v?iks see jah natu v?iksem olla.
k?tusekulu 6l on keskmine.(enamus otsi 10+ km)
eels??te k??nlad kontrollitud ja t??korras(samas on ka uued olemas)
aga kuhu poole ja kui palju seda kruvi keerata?
autoremondis ?eldi mulle et kui tahan co madalamaks saada siis keeraks kruvi p?rip?eva pool p??ret, isegi veerandist pidi palju m?juma(co ka seega ?le normi, aga kui palju seda ma ei tea)
eels??te k??nlad kontrollitud ja t??korras(samas on ka uued olemas)
aga kuhu poole ja kui palju seda kruvi keerata?
autoremondis ?eldi mulle et kui tahan co madalamaks saada siis keeraks kruvi p?rip?eva pool p??ret, isegi veerandist pidi palju m?juma(co ka seega ?le normi, aga kui palju seda ma ei tea)
-
- Huviline
- Postitusi: 419
- Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
- Telefon: 58652475
- Auto: Caddy, Civic
- Asukoht: setomaa
seda kruvi sissepoole keerates suurendad k?tusekogust mida ta peale annab ja kruvi v?ljapoole keerates v?hendad j?llegi pealeandmist. kui peale keerad k?tusekogust ehk siis keerad kruvi sissepoole siis t?useb ka t?hik?ik ja kui v?ljapoole ehk siis v?hendad pealeandvat k?tusekogust siis langeb j?llegi t?hik?ik.
ma sain remondit??kojas just vastupidi aru(v?i m?letan valesti!?)Algselt postitas: tants
seda kruvi sissepoole keerates suurendad k?tusekogust mida ta peale annab ja kruvi v?ljapoole keerates v?hendad j?llegi pealeandmist. kui peale keerad k?tusekogust ehk siis keerad kruvi sissepoole siis t?useb ka t?hik?ik ja kui v?ljapoole ehk siis v?hendad pealeandvat k?tusekogust siis langeb j?llegi t?hik?ik.
a sinu jutu j?rgi peaks siis k?tusekruvi v?ljapoole keerama (kulu v?hendamiseks) ja t?hik?igukruvi sissepoole, et p??rded v?ga alla ei l?heks?
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
mis sa tast kruvid?? see 6 l on ju ainult paagist nuusutamine, kui sa veel ainult mingeid l?hikesi otsi lased.
jutust v?ib oletada et oled ka raskema jalaga.
iga mees ei tea kui kiiresti tema auto 100ni laseb v?hem gaasi ja kaotadki liitri.
mina suutsin oma sirgeks surutud jalaga vanamehe TDI'st kah 6l v?lja meelitada:D taat laseb mul aga 5ga.
PS: k?ik bensukad v?tavad minu k?es miskip?rast 10l per 100km ei kujuta ettegi mis veel saab kui ma peaks mitme liitrise mootoriga masina muretsema?
jutust v?ib oletada et oled ka raskema jalaga.
iga mees ei tea kui kiiresti tema auto 100ni laseb v?hem gaasi ja kaotadki liitri.
mina suutsin oma sirgeks surutud jalaga vanamehe TDI'st kah 6l v?lja meelitada:D taat laseb mul aga 5ga.
PS: k?ik bensukad v?tavad minu k?es miskip?rast 10l per 100km ei kujuta ettegi mis veel saab kui ma peaks mitme liitrise mootoriga masina muretsema?
viljandi mölamies
Algselt postitas: raiku
mis sa tast kruvid?? see 6 l on ju ainult paagist nuusutamine, kui sa veel ainult mingeid l?hikesi otsi lased.
jutust v?ib oletada et oled ka raskema jalaga.
iga mees ei tea kui kiiresti tema auto 100ni laseb v?hem gaasi ja kaotadki liitri.
mina suutsin oma sirgeks surutud jalaga vanamehe TDI'st kah 6l v?lja meelitada:D taat laseb mul aga 5ga.
PS: k?ik bensukad v?tavad minu k?es miskip?rast 10l per 100km ei kujuta ettegi mis veel saab kui ma peaks mitme liitrise mootoriga masina muretsema?
jalg just t?esti k?ige kergem ei ole. aga pikema otsa puhul pole vaja seda gaasi ju niipalju vajutada ja just seal see k?tusekulu v?ikski olla 5 v?i alla selle...
ja kiirendust katsetasin sest just sai mootor vahetatud...
?ks probleem on veel et esimene k?ik ei taha sisse minna:(
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
too oma traktor siia ja ajame ka 8 peale kulu kui vaja;)Algselt postitas: ananass
Kui mul disla 6 v?taks, viiks kuusakoski, 6 k?ll mingi nuusutamine pole, mul keskmine k?igub 4.7 kandis, see on norm kulu.
aga teema algatajale jah j?ta kraanid avatuks ja vajuta v?hem eladki 5ka juures.
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 419
- Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
- Telefon: 58652475
- Auto: Caddy, Civic
- Asukoht: setomaa
aga oled sa pikemaid otsi teinud ja siis kulu ?ra arvestanud?
see 6l on t?esti normaalne siukeste 10 kilomeetriste otsade puhul ja eriti veel kui natu vihasemalt k?itud selle gaasipedaaliga. ?konoomse autoga peab ka oskama ?konoomselt s?itta:)
aga jah niipalju kui on olnud vajadust seda kruvi seal pumbal krudida siis sissepoole keerates keerad pumpa peale ja v?ljapoole keerates keerad pumpa maha.
see 6l on t?esti normaalne siukeste 10 kilomeetriste otsade puhul ja eriti veel kui natu vihasemalt k?itud selle gaasipedaaliga. ?konoomse autoga peab ka oskama ?konoomselt s?itta:)
aga jah niipalju kui on olnud vajadust seda kruvi seal pumbal krudida siis sissepoole keerates keerad pumpa peale ja v?ljapoole keerates keerad pumpa maha.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Ei ole k?ll isiklikku VW-i diislit omanud(vabandust, VAGi oma k?ll, aga mitte VW-il), kuid t??autona 55kw 1,9diisel Golfi kasutada tulnud m?ni aeg tagasi p?ris palju.
Selles m?ttes ?hinen nii m?negi eelk?neleja arvamusega, et l?hikesi otsi s?ites
ja raskema jala v?i koormaga polnud keskmine 6l saada mingi k?simus.
K?tusekulu ei muutnud ka enne talve kontrollitud- korrastatud pihustid ega k??nlad.
Pikkadel otstel 5l/100le v?i isegi alla polnud ka probleem.
Ja need, kelle arust 6/100le on ?le m?istuse, siis pakun, et tahate ja ka oskate lihtsalt s?ita ?kolt. M?ni aga kas ei oska v?i ei p??agi. Tuttaval, kellele n?rgema n?rvikavaga kodanikud teist korda autosse ei istu(h??takse seljataga paberiteta HULLUKS), neelab Audi B4 1,9 TDI olenevalt marsruudist 7-10l 100le. Ja mootoris viga pole. Seda kinnitab fakt, et sama pere liige sai keskmise alla 4,5l/100le.
Selles m?ttes ?hinen nii m?negi eelk?neleja arvamusega, et l?hikesi otsi s?ites
ja raskema jala v?i koormaga polnud keskmine 6l saada mingi k?simus.
K?tusekulu ei muutnud ka enne talve kontrollitud- korrastatud pihustid ega k??nlad.
Pikkadel otstel 5l/100le v?i isegi alla polnud ka probleem.
Ja need, kelle arust 6/100le on ?le m?istuse, siis pakun, et tahate ja ka oskate lihtsalt s?ita ?kolt. M?ni aga kas ei oska v?i ei p??agi. Tuttaval, kellele n?rgema n?rvikavaga kodanikud teist korda autosse ei istu(h??takse seljataga paberiteta HULLUKS), neelab Audi B4 1,9 TDI olenevalt marsruudist 7-10l 100le. Ja mootoris viga pole. Seda kinnitab fakt, et sama pere liige sai keskmise alla 4,5l/100le.
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 35 korda
6l keskmine selle mootoriga Golfil on t?itsa normaalne tulemus. Tehas n?eb ette lausa 6,2l/100km- maanteel 90km(h v?tab 4.9l/100km ja linnas 8 kui ma ?igesti m?letan. Mina sain enda omaga keskmiseks talvel 6-7l/100km, suvel oli keskmine 5,5-6l/100km. Palju oli maantee otsasid ja olen ?konoomse s?idustiiliga. Korra sai pikal tripil m??detud, siis oli keskmine 5,2, see peaaegu puhast maanteed.
Asjad mida v?id teha on kummir?hk normi (v?i suts ?le), vaatad, et vabajooks oleks korras, lased pumba ja nuka m?rgid ?le kontrollida ja paika ajada (mul muutus sellest ?konoomsemaks), s?idad ?konoomselt, ei lase kohapeal ?le 30 sek tiksuda, ka hommikul mitte vaid s?idad rahulikult esimesed paar kilti (nii soeneb mootor kiiremini), vahetad regulaarselt filtreid ja ?li. Temperatuurid peavad ka normis olema.
Asjad mida v?id teha on kummir?hk normi (v?i suts ?le), vaatad, et vabajooks oleks korras, lased pumba ja nuka m?rgid ?le kontrollida ja paika ajada (mul muutus sellest ?konoomsemaks), s?idad ?konoomselt, ei lase kohapeal ?le 30 sek tiksuda, ka hommikul mitte vaid s?idad rahulikult esimesed paar kilti (nii soeneb mootor kiiremini), vahetad regulaarselt filtreid ja ?li. Temperatuurid peavad ka normis olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 35 korda
TDI on ikka TDI, tava turbodiislilt selliseid numbreid oodata ei maksa, eriti veel kui tehas n?eb ette suurema keskmise k?tusekulu kui sul praegu on. Hetkel pead rahul olema, v?i siis TDI ostma.
TD puhul on r??gitud ka pihustir?hkude t?stmisest ja klappide t?ppisreguleerimisest, aga see on juba tuumaf??sika (otsi kasutaja K?rss teemasid..).
TD puhul on r??gitud ka pihustir?hkude t?stmisest ja klappide t?ppisreguleerimisest, aga see on juba tuumaf??sika (otsi kasutaja K?rss teemasid..).
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 17 Dets 2007, 15:33
- Asukoht: järvamaa-harjumaa
praegu ei ole ma veel midagi kruttima hakanud, ootan kuna raha tekib et paak t?is v?tta ja korralikult kulu kontrollida...
ja nagu n?ha selle pildi pealt siis peaks liitrikese v?hemaks saama...
a keegi nendest lisanditest (tablettidest, vedelikest) teab mis v?idetavalt k?tusekulu peaks v?hendama? on keegi proovinud?
ja nagu n?ha selle pildi pealt siis peaks liitrikese v?hemaks saama...
a keegi nendest lisanditest (tablettidest, vedelikest) teab mis v?idetavalt k?tusekulu peaks v?hendama? on keegi proovinud?