Paar päeva peale õlivahetust hakkas mootor tegema väga kõva plärisevat heli. Hommikul mõnisada meetrit edasi sõites kadus plärin ära, kuid nüüdseks, päev hiljem on pidev tugev mootori müra jälle tagasi ning autol on jõud justkui kadunud. Kas turbo võib olla õhtul või asi millegis muus?
Õli oled õigeaegselt vahetanud? Soovitan remonditöökoda külastada ja lasta pihustid üle kontrollida sest mittetöötavad pihustid teevad üsna kõva häält sellel mootoril.
Siim-O kirjutas:Õli oled õigeaegselt vahetanud? Soovitan remonditöökoda külastada ja lasta pihustid üle kontrollida sest mittetöötavad pihustid teevad üsna kõva häält sellel mootoril.
Eelmine omanik oli 222000 pealt teinud õlivahetuse, ise tegin 232000 pealt.
Proovi mootori töötamise ajal katsuda pihusti korpuseid. kui mõni pihusti ei tööta korralikult või on see kinni jäämas siis võib see kõva plärinat teha. Võibolla oled saanud kuskilt vett ja pihusti hakkab peeti minema. Mul oli kunagi ammu diisel Escort ja sellega sain sõita ca 30 km peale pihusti vahetusi ning selgus et üks pihusti oli saanud vett. Jõud kaub ära küll kui nt. üks pihusti ei tööta korralikult.
Lahenduseks siis kehv diisel, sai filter lahti võetud ning sealt tuli ikka parajat pas*a välja. Lisaks sai veidi 2-taktilist õli juurde lisatud ning mootor töötab jälle vaikselt, kütusekulu on normis ning tõmme tagasi.