G3 1,9TDI 96 a. probleem mootoriga

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Thithek
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mai 2009, 09:22
Asukoht: Tartu

G3 1,9TDI 96 a. probleem mootoriga

Lugemata postitus Postitas Thithek »

G3 1,9TDI 96 a.
Autol oli v?ike avarii, kus vasak pool sai kannatada, seal hulgas ka turbo radikas. Kuu aega peale remonti avastasin, et auto ei l?he maanteel ?le 120 edasi, lihtsalt t?mbab hinge kinni. Koha peal oli ka sedasi, et kui lastad p??rded ?le 4000 ja kui p??rded alla l?ksid, siis nagu ei oleks osasid silindreid j?rgi olnud ja auto hakkas kahtlaselt v?risema.
K?isin diagnostikas. ?hulugeja korras, turbo r?hud korras. S??de pandi ?igeks, mille tulemusena k?ivitusel enam sinist suitsu ei tule. Minek on peale diagnostis k?iku k?ll parem, aga hinge t?mbab ikka kinni. ?eldi, et tuleks lasta pumbakaan korda teha, aga see liiga suur summa, et "niisama" proovida. :(
Mis v?ib probleemiks olla ja mida teha?

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

sinu murest suht raske arusaada
kas sa s?itsid katkise intercooleriga ennem kui remont sai tehtud?
ja mis on sellel seost avariiga kui diagnoos oli pumbakaan
kas pihustid kontrolliti ka ?ra?
kas surved on m??detud?
kas masin k?ivitub normaalselt?
kas autol on j?ud olemas?
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

Thithek
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mai 2009, 09:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Thithek »

Jah, katkise intercooleriga sõitsin remondikohta, 25 km.
Pihusteid pole lasknud kontrollida. Käivitumisega pole mingisugust probleemi ja suitsu ka ei tule.
Olen kahes kohas käinud diagnostikas. Esimeses öeldi, et pumba värk, teises kohas öeldi, et pumba viga ei ole. Seal pandi egr-i ette plekist tihend, natukene läks küll paremaks, aga mitte oluliselt. Suuremal kiirusel tõmab "hinge kinni", jõudu pole.
Mida saaks veel ise kontollida?

[Muudetud: 17-7-2009 Thithek]

Thithek
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mai 2009, 09:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Thithek »

Oskab keegi hüva nõu anda, mida ette võtta? :(

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Hea on öelda,raske teha. Sisselaske kollektor nõgist puhastada,mida sinna lasknud see egr. Kunagi oli vaja maha võtta ploki kaas tdi-l. Siis nägin mis seal sees toimunud oli. Samas ju minu jutt ei klapi ka sellega,et peale avariid tuli autole mootori nõrkus. Väike mõttelõng keris mul.

Thithek
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mai 2009, 09:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Thithek »

Peale egri kinnipanekut soovitati neljanda käigu ja kõrgemate pööretega sõita, et köhiks torud puhtaks. Läks paremaks küll, ülevaatuselt sain läbi, aga kui mootor on jahtunud ja siis sõitma minnes tõmbab ikka hinge kinni. Siis öeldi, et kui peale neljandaga peenestamist paremaks ei lähe, siis tuleks turbo voolikud ühendada lõdvikuga sedasi, et intercooler jääks vahelt ära, siis näha, kas on selle uue intercooleri viga, mis katkise asemele pandi või mitte. Seda trikki ma pole veel proovinud, kuid ei usu, et see aitaks.
Ma võiks auto vabalt kuskile remonti/diagnosti viia, aga vaese tudengina pole seda raha kuskilt võtta.
Kuidas/milliseid klappe, vaakumiasju kontrollida. Äkki need segavad turbo tööd vmt ...

Thithek
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mai 2009, 09:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Thithek »

Sai veits foorumeid ja autodatat sirvitud. Võimalike vigade ring hakkab koomale tõmbuma, ehk saab korda ka oma jõududega.

Intake system - restriction/air leak - viga siis ehk tõesti vahetatud vahejahutis. lisaks võtsin "sisselaske õhu temperatuuri (IAT)" anduri küljest ja sõitsin üle 200 km. vahet ei märganud. mõõdan veel anduri takistuse ära, ehk siis saab pildi selgemaks

Proovin veel autol "wastegate'i" värke uurida.


Kus kohas asub "turbocharger (TC) boost pressure sensor"?



[Muudetud: 22-7-2009 Thithek]

Thithek
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mai 2009, 09:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Thithek »

:post:

sillu7
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 19 Nov 2005, 20:06
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas sillu7 »

Pilt
Pilt

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Mine osta poest turbiini rõhu kell (turboboost) ja pane see omale salongi. Kellale rõhutoide võta kollektori pealt-sealt osalt mis jääb peale coolerit. Sõida ja vaata mis kell teeb. Äkki sul lihtsalt kütust saab vähe kätte ja ei tekita kõrgekäiguga niipalju väljalaskegaase, et turbiin rõhku ülesveaks. Mul ühel suurel suksul (Pesukoti Boxeril) sama teema aga mitte ei tõuse käsi pumbal kütet juurdekeerama. Kui sul suksul aga ajugapump, siis on teema ajus olevas programmis. Peale mingit järsku pingelangu võib ajus proge "peetikeerata" ja siis on ainult arvutiteema.
EDU
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

joss1357
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 22 Dets 2008, 14:00
Telefon: 55587693
Auto: VW vento 1.9TDI 66kw 94a. Volvo C70 2.3T5 ca 200kw
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas joss1357 »

ei tea, kas sul just sedasorti viga aga vb mõtteainet natuke.
olin mandril ja sõitmas saarele. sama asi, et yle 120 enam ei jaksanud minna mitte yldse, jõhkralt tossas kui yle 1800 rpm läks. mul oli nimelt sisselaske toru lõdviks puruks lennanud. silmaga algul ei näinud midagi, alles siis kui lahti võtsin mootori, märkasin seda viga.
igatahes, tellisin uued jupid kõik plokikaane sisse, et korralik remont ära teha (mis oli mul nagunii plaanis kuna 300k sõitnud auto) kusjuures kõik oli suht korralik, kuni ma läksin kollektorite kallale- need olid totaalselt tahma täis, heal juhul pool valjalaset oli veel vaba. ja siis plokikaanes olevad löörid samuti.

vb sul sama asi et tahmas sellega piisavalt ära. ma sõitsin sinust kyll peaaegu 10x pikema maa sedasi aga ehk peaksid pilgu peale viskama sinna.

andu39
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 16 Juul 2009, 18:49
Telefon: 58048324
Auto: VW Golf IV 1,9TDI 66kw 99.a;VW Caddy Kasten 1,6D 87.a;VW Passat 1,9Tdi 81kw syncro 99.a
Asukoht: Võru lähedal

Lugemata postitus Postitas andu39 »

kunagi oli endal sama probleem,käisin tallinnas kus painutati turbo juures olevat vaakumklappi ja asi korras

Thithek
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10 Mai 2009, 09:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Thithek »

Rõhu surve kontroll klapp (N75 solenoidklapp) vist läbi. Voolu peale lastes plõksu ei tee, samas takistus oli 22 kiloohmi (autodata järgi peaks olema 25-45).
http://www.youtube.com/watch?v=bGcZExWof8U" onclick="window.open(this.href);return false;

[Muudetud: 30-7-2009 Thithek]

Vasta

Mine “Diislid”