Abipalve :Golf IV tuurid k?iguvad soojast peast.

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Crow
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 23 Juul 2005, 19:54
Asukoht: EST Pärnu

Lugemata postitus Postitas Crow »

Et mis mootoriga masin ?

Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Siim-O »

gaasiklapiasendi andur v?ib p?hjustada seda viga. ?ldjuhul on aidanud anduri seadistamine(esinduse teema)

Krix
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 28 Dets 2003, 20:12
Auto: VW Golf 5 1,9TDI DSG 2009
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krix »

Kui tuurid k?iguvad, t?mba ?hulugejal pistik tagant ?ra ja vaata kas p??rded ?htlustuvad. Aju peaks minema n? avariireziimi. Kui nii on, siis ilmselt ?hulugeja l?bi. Vb keegi oskab veel midagi n?u anda selle koha pealt.

Endal on sama jama.. k?ikumine pole suur, ent natuke ikka h?irib...

Edit: see katse vii l?bi ikka siis kui mootor soe ja masin t??tab.

[Muudetud: 7-5-2009 Krix]
VW Golf 2 1,6D -> VW Golf 3 1,8GT -> VW Bora 1,6 ->VW Golf 5 Variant 1,9TDI DSG

sk699
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 02 Jaan 2008, 00:42
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas sk699 »

Mul 1.4-l sama h?da.
K?lmast peast okei.
K?ikumine on niiv?rd minimaalne, et tahhokal n?ha ei ole kuid k?rvaga on kuulda ja tagumikuga tunda.

olc
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 12 Mär 2007, 15:45
Auto: Golf6 TSI DSG 2012
Asukoht: Põlva - Tartu

Lugemata postitus Postitas olc »

T?hik?igu klapp/mootor kuidas iganes keegi nimetab, on see puhas?
Kunagi audil (1.8 92kw bens) oli sama jama. soojalt ei tahtnud l?puks isegi k?ima minna enam. peale puhastust ja arvutiga seadistamist k?ik kombes

miilits
Huviline
Postitusi: 2312
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 123 korda

Lugemata postitus Postitas miilits »

palju sul need tuurid siis k?iguvad.minu 1.6 16v 77kw teeb sama,vahepeal 2-3 tuhande peale korraks ka l?ind aga yldjuhul ikka alla tuhande k?ikumine fooritaga ja kohapeal olles.herr snakey-ga sai uuritud ja puuritud ja mitmeid juppe vahetatud,teiste t??pide omi proovitud ja tulemus sama.me j?ime arvamusele et mingi tyypviga,sest absull mingit viga kuskil kompuga polnud.ja nyyd nii harjunud sellega,et ei pane t?helegi seda.
.

algaja
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:34
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas algaja »

MInu golf-il(82kw) oli ka tuuridega täpselt sama jama aga minul oli viga süütes, see oli liiga hiline

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

väikeste mootorite puhul võib proovida roolivõimendi rõhu anduri vahetust, päris tihti sellest abi olnud.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Huvi küsimus. Kus on rooli võimendil rõhu andur? Mis on sel anduril ,kui ta on olemas,töö põhimõte,eesmärk?

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas alts20 »

T6nis2 kirjutas:Huvi küsimus. Kus on rooli võimendil rõhu andur? Mis on sel anduril ,kui ta on olemas,töö põhimõte,eesmärk?
Kui sa tõesti nii l**l oled siis mine arene mõnes teises foorumis ja teiste inimestega, autodega pole sul midagi pistmist mulle paistab

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Vastus küsimusele oleks ju oodanud. Sõimamine siin teemas ja konkreetset lahendust pakkumatta on sinu ,,nõrkus,, . Kus siiski on roolivõimendil rõhu andur?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5667
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 580 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

T6nis2 kirjutas:Vastus küsimusele oleks ju oodanud. Sõimamine siin teemas ja konkreetset lahendust pakkumatta on sinu ,,nõrkus,, . Kus siiski on roolivõimendil rõhu andur?
Kui sa seda näind pole, siis järelikult pole ju olemas, eks ju. :dork:



Asub siis roolivõimust väljuva survetoru stutsi küljes (kõigil seda pole).
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Mul G4 1.6 74kw Terve selle "käraka" kus gaasitross küljes ja õhuklapp sees liigub aitas kõikumise vastu karpacleaneriga korralik pesu, peale seda oli kõik ok.

Janno25
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Janno25 »

onusnooker kirjutas:Mul G4 1.6 74kw Terve selle "käraka" kus gaasitross küljes ja õhuklapp sees liigub aitas kõikumise vastu karpacleaneriga korralik pesu, peale seda oli kõik ok.
Pesti ka minul see jublakas ära (1,6 74 kw), peale mida oli tühikäik 1500 - 2000 rpm, lasin esinduses ära seadistada ja peale seda on tühikäik ok.

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Peale pesu olid pöörded natuke paigast ära, kõrgemad aga mind informeeriti et ise läheb mingi ajaga paika ja läkski. Mälu järgi 1000rpm vist või oli ja tsipa peale.

Lisaks siis, et ise pesin ei lasknud nii lihtsat asja kellegil teisel teha, midagi rasket ei ole.

[Muudetud: 29-7-2009 onusnooker]

Vasta

Mine “Elektroonika”