Õlituli + summer
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Õlituli + summer
auto on siis `85 G2 1.6
tahaks teada millele reageerib armatuuris olev õlituli + summer et veast paremini aimu saada...
igatahes ilmnes viga kus peale 20 mintsa krossi lõi õlitule põlema + summeri...
auto paariks minutiks seisma jättes ja jahtuda lastes probleem kadus kuid tuli hiljem taas tagasi..
kahtlustasin õlisurvet - kuid klõbinat vms ei ole...
õlitase on max ja mingeid lekkeid vms ei ole..
seesamune tuli lööb põlema kui mootor on kuum (kuigi vahel on sundjahutus ning radikavõre on eemaldatud - ehk siis temperatuur on pidevalt temp. näidu "kella 12" peal või veidi madalam mis peaks olema okei temp. )
ehk siis kuumeneb õli mingil imelikul põhjusel ( nt õlifiltris midagi jamasti.. või pressib läbi möödavooluklapi vms )
igatahes.. millele reageerib õlituli + summer ? ( mis seda esile võiks kutsuda ? )
kui mootori töös ega jõudluses ei teki erinevust...
mida peaks uurima ja tõenäoliselt vahetama ?
(btw.. auto saab pidevalt kõva vatti ja tõenäoliselt hakkab mingi osa oma piirile lähenema )
tahaks teada millele reageerib armatuuris olev õlituli + summer et veast paremini aimu saada...
igatahes ilmnes viga kus peale 20 mintsa krossi lõi õlitule põlema + summeri...
auto paariks minutiks seisma jättes ja jahtuda lastes probleem kadus kuid tuli hiljem taas tagasi..
kahtlustasin õlisurvet - kuid klõbinat vms ei ole...
õlitase on max ja mingeid lekkeid vms ei ole..
seesamune tuli lööb põlema kui mootor on kuum (kuigi vahel on sundjahutus ning radikavõre on eemaldatud - ehk siis temperatuur on pidevalt temp. näidu "kella 12" peal või veidi madalam mis peaks olema okei temp. )
ehk siis kuumeneb õli mingil imelikul põhjusel ( nt õlifiltris midagi jamasti.. või pressib läbi möödavooluklapi vms )
igatahes.. millele reageerib õlituli + summer ? ( mis seda esile võiks kutsuda ? )
kui mootori töös ega jõudluses ei teki erinevust...
mida peaks uurima ja tõenäoliselt vahetama ?
(btw.. auto saab pidevalt kõva vatti ja tõenäoliselt hakkab mingi osa oma piirile lähenema )
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Õlifiltri jala küljes peaks asuma.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Täitsa õige. Enda kogemus lõpes anduri vahetusega, täpselt ei mäleta kumma, aga peaks olema see, mis mõõdab ülerõhku. Vist oli sinine, aga võin ka eksida.EliteSoldier kirjutas:Minumeelest on nad mõlemad rõhu andurid, millest üks siis alarõhk ja teine ülerõhk äkki, targemad palun parandage.
Minul on vasakpoolne valge kraega ja teine sinise kraega.
[Muudetud: 3-9-2009 EliteSoldier]
Ja teinekord jamavad Golfid ka siis, kui saaled otsa saamas on. Olen ka sellise varjandiga kokku puutunud. Aga esijalgu proovi ikkagi andurid järgi. Ja mis põhiline, vaata kõik liited üle.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Veebr 2009, 15:47
- Telefon: 5587451
- Auto: G4 1,6 2001a; Toyota Avensis 2.0TD 1999a; Nissan Primera 2,2td 2003a; Volkswagen Bora 2.0 85kw 2002a; Volvo S60 2,4 103kw 2002a; Skoda Octavia 1,9 66kw 4WD 2000a.
- Asukoht: Rakvere,Vinni.
woody oled sa rakveres ka millagil? ma näitaks sulle korra autot:bigsmile:woody kirjutas:Täitsa õige. Enda kogemus lõpes anduri vahetusega, täpselt ei mäleta kumma, aga peaks olema see, mis mõõdab ülerõhku. Vist oli sinine, aga võin ka eksida.EliteSoldier kirjutas:Minumeelest on nad mõlemad rõhu andurid, millest üks siis alarõhk ja teine ülerõhk äkki, targemad palun parandage.
Minul on vasakpoolne valge kraega ja teine sinise kraega.
[Muudetud: 3-9-2009 EliteSoldier]
Ja teinekord jamavad Golfid ka siis, kui saaled otsa saamas on. Olen ka sellise varjandiga kokku puutunud. Aga esijalgu proovi ikkagi andurid järgi. Ja mis põhiline, vaata kõik liited üle.
Re: Õlituli + summer
viga selgus.
õlifilter oli mingit "asja" täis ja õlivahetusest piisas vea kadumiseks.
anduri juhtmed jms olid korras.
misiganes klimp seal sees ka ei olnud ja mis põhjusel see sinna ka ei saanud.
õli 15w 40 poolsünt eurolite (sama mis varem) ja viga peale õ.v-d ei ole kordunud.
lisaks vana õli nägi ka täitsa OK välja ( sõitnud vaid mingi 1500km ).
Müstika mis klimp see sinna tekkis
Ploki ja kaanetihend on kombes ja jahutusvedelikus õlitilkasid ple..
Ega ka klapikambrikaane all emulsiooni.
Huvitab ikkagi kuidas see sinna tekkis ja mis põhjusel.
On ideid ?
Mootor endiselt
1.6 55kw `84 karburaatoriga mootor,
küte 95,
jahutusvedelik "antifriis" (aastaläbi),
Temp lakke pole läinud ja "keema" pole lasknud.
Summuti vaid resonaator (1-ne pütt küttesegu värelema panekuks) ja sirge toru.
õhufilter OK.
rohkem iseärasusi mis mootorit kuidagiviisi mõjutada võiks välja tuua ei oska.
õlifilter oli mingit "asja" täis ja õlivahetusest piisas vea kadumiseks.
anduri juhtmed jms olid korras.
misiganes klimp seal sees ka ei olnud ja mis põhjusel see sinna ka ei saanud.
õli 15w 40 poolsünt eurolite (sama mis varem) ja viga peale õ.v-d ei ole kordunud.
lisaks vana õli nägi ka täitsa OK välja ( sõitnud vaid mingi 1500km ).
Müstika mis klimp see sinna tekkis

Ploki ja kaanetihend on kombes ja jahutusvedelikus õlitilkasid ple..
Ega ka klapikambrikaane all emulsiooni.
Huvitab ikkagi kuidas see sinna tekkis ja mis põhjusel.
On ideid ?
Mootor endiselt
1.6 55kw `84 karburaatoriga mootor,
küte 95,
jahutusvedelik "antifriis" (aastaläbi),
Temp lakke pole läinud ja "keema" pole lasknud.
Summuti vaid resonaator (1-ne pütt küttesegu värelema panekuks) ja sirge toru.
õhufilter OK.
rohkem iseärasusi mis mootorit kuidagiviisi mõjutada võiks välja tuua ei oska.