G4 1.9TDI 96kW PD - Käivitades viskab vahest pöörded üles
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 19:56
- Auto: VW Golf IV 1.9 TDI PD Highline
- Asukoht: Tallinn
G4 1.9TDI 96kW PD - Käivitades viskab vahest pöörded üles
Natuke murelikuks teeb tõsiasi, et vahest käivitades viskab pöörded u sekundiks kuhugi 2000rpm juurde. Ja selle sekundi jooksul ei ole need pöörded sedasi stabiilselt seal vaid mootor teeb sellist kiiret "nän-nän-nän-nän-nän" häält. Tavaliselt eelneb sellele u 10..15sek pikkune eelsüüte tule näitamine.
Muidu käivitub põhim poolest pöördest ja eelsüüte tuld pole praktiliselt üldse näha. Seda vahvat anomaaliat teeb aga u 2..3 korda nädalas.
Kas nüüd mingi sensor kalab kuskil ja paneb aju arvama, et mingi meeletu miinuskraad on õues ja vaja kauem soojendada? Aga millest siis need värisevad kõrged pöörded?
Mingeid muid anomaailaid pole ka täheldanud. Töötab kenasti sujuvalt, ei raputa ega puterda. Kui siis ainult see, et vahest foori all seisma jäädes tõstab tühikäigu 800..900 pealt ~1100 juurde. Järgmise foori juures on jälle 800..900 juures tagasi (ei teagi nüüd, äkki on selline käitumine igati normaalne, pole uute diislitega eriti kokku puutunud)
Muidu käivitub põhim poolest pöördest ja eelsüüte tuld pole praktiliselt üldse näha. Seda vahvat anomaaliat teeb aga u 2..3 korda nädalas.
Kas nüüd mingi sensor kalab kuskil ja paneb aju arvama, et mingi meeletu miinuskraad on õues ja vaja kauem soojendada? Aga millest siis need värisevad kõrged pöörded?
Mingeid muid anomaailaid pole ka täheldanud. Töötab kenasti sujuvalt, ei raputa ega puterda. Kui siis ainult see, et vahest foori all seisma jäädes tõstab tühikäigu 800..900 pealt ~1100 juurde. Järgmise foori juures on jälle 800..900 juures tagasi (ei teagi nüüd, äkki on selline käitumine igati normaalne, pole uute diislitega eriti kokku puutunud)
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui nii võtta, et minu auto niimoodi ei tee (sama masin ainult 2003 aasta vl), siis nagu ei oleks normaalne. Eelsüüte tuli üritab ka vahel midagi "näidata" - pead teeninduses laskma arvuti külge panna ja äkki on seal mõni veateade mälus.
Praeguste ilmadega eelsüüte tuli ei peagi kaua põlema, kui külmad ilmad on, siis on eelsoojendus 5-15 sekundit.
Praeguste ilmadega eelsüüte tuli ei peagi kaua põlema, kui külmad ilmad on, siis on eelsoojendus 5-15 sekundit.
Viimane kord (veebruar 2009) saba taha pannes andis mulgi tempi anduri veateate, ja masin käitus täpselt samamoodi mis siin kirjas. Vahetusplaan oli õhus aga vahepeal kadus siuke pöörete iseeneslik tõusmine ära... siiski lähiajal plaanin vahetada, annan teada kas anomaalia jätkub või kaob.
EDIT: õlid-filtrid said novembri algul vahetatud, vahetusse läks ka mootori tempi andur. Siiamaani pole pöörete tõusmist täheldanud, võib-olla oligi siis viga selles anduris. Kütusekulu vähenemist pole ka täheldanud, talvel võtab ikka tiba rohkem kui suvel.
[Muudetud: 1-12-2009 p2hka]
EDIT: õlid-filtrid said novembri algul vahetatud, vahetusse läks ka mootori tempi andur. Siiamaani pole pöörete tõusmist täheldanud, võib-olla oligi siis viga selles anduris. Kütusekulu vähenemist pole ka täheldanud, talvel võtab ikka tiba rohkem kui suvel.
[Muudetud: 1-12-2009 p2hka]