Mootoririhma vahetus?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 10 Veebr 2008, 21:43
- Asukoht: läänemaa ,haapsalu
- Tänatud: 1 kord
Mootoririhma vahetus?
Küsimus siis selline et kas keegi on oma autol ise mootoririhma vahetanud ning oskaks selle kohta natuken näiteid jagada.
Väga oleks vaja tead kuna oma autol vaja see ka ära vahetada.
Väga oleks vaja tead kuna oma autol vaja see ka ära vahetada.
keerad mootori märki, krutid kõik eesoleva jama ära, gene,roolivõimu ja muud rihmad, siis rihma plastikud ,siis on alles ainult paljas rihm koos rullikuga, kontrollid märgid üle 2 korda !
lased rihma pinguti lahti, vana rihma ettevaatlikult eemaldad ära, uus asemele, pingutad rihma ära, ja kontrollid uuesti nii nukkvõlli, väntvõlli märke ja vola, kui paigas siis võta 1 õlle ja lao asi kõik vastupidises järjekorras kokku tagasi
[Muudetud: 5-10-2009 RKsilver]
lased rihma pinguti lahti, vana rihma ettevaatlikult eemaldad ära, uus asemele, pingutad rihma ära, ja kontrollid uuesti nii nukkvõlli, väntvõlli märke ja vola, kui paigas siis võta 1 õlle ja lao asi kõik vastupidises järjekorras kokku tagasi

[Muudetud: 5-10-2009 RKsilver]
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Kui see Audil ainult nii lihtne oleks.
C4 peab hakkama ka nina eest lammutama, täpsemalt siis tulede vahelt raam minema. Radikas eest ära ja kindlasti vaata ka seda, et kas on pingutav veepump või on rullik, mis pingutab. Mingist hetkest see muutus neil.
Veepumba vahetuse pead niikui nii ära tegema, endal jama pärast vähem ja ka rullik kindlasti.
Siin paar pilti ka:



Ei ole küll c4 sajakas, aga tegemist 90 2,3 123 kw. Mootori rihmajooks sama neil, ei ole vaja karta, et sajakas on DOHC mootoriga. Eeldades, et sul on 98 või 100 kw.
See lihtsalt väikseks aimuks.
Eest tuleb ära võtta stange, stange tala, iluvõre radikas (see tähendab ka tosooli välja laskmist ehk vahetamist).
Kui kliima ka peal või kont, siis kondiradikas keerab ennast paremale ära eest.
Seose rihma vahetusega, soovitan ära vahetada ka thermostaat, sest need kipivad nii kinni jääma, et pärast on juba suurem jama.
Ja ülejäänud juba sama, nagu seletas eelpool RKSilver.
[Muudetud: 6-10-2009 woody]
[Muudetud: 6-10-2009 woody]
[Muudetud: 6-10-2009 woody]
C4 peab hakkama ka nina eest lammutama, täpsemalt siis tulede vahelt raam minema. Radikas eest ära ja kindlasti vaata ka seda, et kas on pingutav veepump või on rullik, mis pingutab. Mingist hetkest see muutus neil.
Veepumba vahetuse pead niikui nii ära tegema, endal jama pärast vähem ja ka rullik kindlasti.
Siin paar pilti ka:



Ei ole küll c4 sajakas, aga tegemist 90 2,3 123 kw. Mootori rihmajooks sama neil, ei ole vaja karta, et sajakas on DOHC mootoriga. Eeldades, et sul on 98 või 100 kw.
See lihtsalt väikseks aimuks.
Eest tuleb ära võtta stange, stange tala, iluvõre radikas (see tähendab ka tosooli välja laskmist ehk vahetamist).
Kui kliima ka peal või kont, siis kondiradikas keerab ennast paremale ära eest.
Seose rihma vahetusega, soovitan ära vahetada ka thermostaat, sest need kipivad nii kinni jääma, et pärast on juba suurem jama.
Ja ülejäänud juba sama, nagu seletas eelpool RKSilver.
[Muudetud: 6-10-2009 woody]
[Muudetud: 6-10-2009 woody]
[Muudetud: 6-10-2009 woody]
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Kas ikka tahad ise hakata seda mootoririhma vahetama?:no:husta kirjutas:Küsimus siis selline et kas keegi on oma autol ise mootoririhma vahetanud ning oskaks selle kohta natuken näiteid jagada.
Väga oleks vaja tead kuna oma autol vaja see ka ära vahetada.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90