passat 93 1,8 66kw hammasrihma märgid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
passat 93 1,8 66kw hammasrihma märgid
Sai vahetatud plokikaane tihend.hammasrihm ka paika märkide järgi.esimene käivitus laks ilust ,mootor töötas ja lasin soojaks.ainult gaasi järsul lisamisel hakkas turtsuma.kontrollisin üle hammasrihma paigutuse ja avastasin,et oli 1 hamba võrra nihkes.nihutasin rihmaläks hullemaks,nihutasin tagasi-veel hullem.mõistus sai otsa.millest võib tulla selline probleem.märideks sai võetud väntvõlli avast -0 ja nukkvõlli 0.
Kas tegin midagi valesti,või on viga hoopis muus.
Kas tegin midagi valesti,või on viga hoopis muus.
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Keera süüde paika ja vaata juhtmed ja asjad üleä
Esijalgse süüte saad paika, kui keerad märgid kokku ja keerad jagaja rootori esimese silindri juhtme alla. Siis peaks juba pisut midagi muutuma. Ja siis kui käima saad stroboga süüde märki, hea oleks kellaga strobo, siis saad 6.8 kraadi ka muutuse sisse panna @2500 pööret. Vist oli nii.
Esijalgse süüte saad paika, kui keerad märgid kokku ja keerad jagaja rootori esimese silindri juhtme alla. Siis peaks juba pisut midagi muutuma. Ja siis kui käima saad stroboga süüde märki, hea oleks kellaga strobo, siis saad 6.8 kraadi ka muutuse sisse panna @2500 pööret. Vist oli nii.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
millegipärast ei saa korralikult tööle,vaevu töötab ,gaasi andes sureb välja.
Kas keegi oskab aidata märkide suhte,panin rihma kaanel oleva noole kohale OT vahe nukkvõlli rattal,teine märk sai paika mootori ja käigukasti ühenduskohas oleva ,plastmasskatte all,märgi abil seal ka kriips ja null.kas on see õige?kontrollisin ka esimest silindrit(rihma poolsemat)kolb oli ülemises seisus.jagaja rootor näitas mootori poole.
Kas keegi oskab aidata märkide suhte,panin rihma kaanel oleva noole kohale OT vahe nukkvõlli rattal,teine märk sai paika mootori ja käigukasti ühenduskohas oleva ,plastmasskatte all,märgi abil seal ka kriips ja null.kas on see õige?kontrollisin ka esimest silindrit(rihma poolsemat)kolb oli ülemises seisus.jagaja rootor näitas mootori poole.