Sina tegeled ilmselt sellega, mina kasutan tehase soovitusi, oma kogemusi ja spetsiaalseid korralikke tooristu.T6nis2 kirjutas:Selline on siis VW. foorum. Juss kus kohast õhku välja vaja lasta,aleksei -siis murrame kliima torusid,kriimustame kliendi autot. Antke tuld nõuannetes.
hammmasrihma vahetus passat 98a
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Kui sa ei tea kust B5 õhutamine käib, siis pole nagu mõtet näppida süsteemi. Või annad pärast kliendile pläsku vedelikuga kaasa, et kui karjuma hakkab, siis valage juurdeT6nis2 kirjutas:Selline on siis VW. foorum. Juss kus kohast õhku välja vaja lasta,aleksei -siis murrame kliima torusid,kriimustame kliendi autot. Antke tuld nõuannetes.

Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Aga milleks ohutada, kaasa 1 liiter toosi anda lihtsam, mis see ikka teeb 8000 tonnise arve juures:crazy::lol::lol:jussike kirjutas:Kui sa ei tea kust B5 õhutamine käib, siis pole nagu mõtet näppida süsteemi. Või annad pärast kliendile pläsku vedelikuga kaasa, et kui karjuma hakkab, siis valage juurdeT6nis2 kirjutas:Selline on siis VW. foorum. Juss kus kohast õhku välja vaja lasta,aleksei -siis murrame kliima torusid,kriimustame kliendi autot. Antke tuld nõuannetes.?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Räägiks sellest ka et kas tasub jätta vana silikoonpinguti või panna uus. Vana saab ilusti sisse suruda ja lukustada - mis on aga tehase nõuded? Uus pinguti jälle kallis osta.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Vabandage OT eest aga ma ei saa jatta seda ytlemata.
T6nis ara enam peale votta, sa ei kannata palju.
Vanemates autodes sa void olla kova tegija , mone koha peal aga uute autodega sinu teadmised vist vaga puudulikud.
Teinekord on targem olla vait kui sona votta, kunagi ma ytlesin selle sulle.
Sa oled siin foorumis 2 korda vahem aega kui mina ( esmaregistreerimine) aga postitusi sul rohkem kui monel vaga vanal foorumlasel. Vot nii on lood.
T6nis ara enam peale votta, sa ei kannata palju.
Vanemates autodes sa void olla kova tegija , mone koha peal aga uute autodega sinu teadmised vist vaga puudulikud.
Teinekord on targem olla vait kui sona votta, kunagi ma ytlesin selle sulle.
Sa oled siin foorumis 2 korda vahem aega kui mina ( esmaregistreerimine) aga postitusi sul rohkem kui monel vaga vanal foorumlasel. Vot nii on lood.
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Oi T6nis2 sa ei suuda midagi õppida sellest mis ma juba sulle kirjutanud olen. Tõsi see konkreetne vestlus meil oli ps vahendusel. Aga paistab, et suurem üldsus tunneb ka huvi selle vastu. Nimelt T6nis2 ei suuda kuidagi aktsepteerida seda, et tehas on ette näinud B5 kerega Passatitele rihmavahetuse protseduuri. Tookord ps teel üritas T6nis2 väita, et hammasrihma vahetuseks kulub tervelt 2 päeva ja seda ei ole kuidagi võimalik kiiremini teha ning täitsa normaalne on ka selle 2 päeva eest tööraha nõuda. Rääkimata sellest, et tõesti EI pea nina maha ja laiali kiskuma - T6nis2 otsi omale enne auto lammutamist Bentley hooldusmanualid või ametlikud VW tööjuhendidT6nis2 kirjutas:Foorum ruulib täiega. Uued kogemused et MITTE nina eemaldada rihma ja muude detailide vahetuseks ainult ,,aja,, võitmiseks on siiski arusaamatu. Stange võtad maha,kõik muud(radikad jne.) jäävad külge. Nöögid ju ise ennast Aleksei,kui enam üle koera saba ei jõua hüpata,ehk natuke veel ja plats tööks on puhas.
Tõsiselt masendav, et mõni ei suuda üldse teiste/enda kogemustest,õpetustest juhendamisest õppida ning peab ennast veel kõvaks remondimeheks. Tänu sellistele remondimeestele mõni arvabki, et auto on suvaliselt kokku pandud lego mille remont peabki olema kaootiline tõmblemine ja huupi lahmimine. Ei, auto on tänasel päeval väga kõrgel tasemel läbi mõeldud ja samamoodi ka kõik hooldus ja remondi protseduurid on remondimeestele paberil ja punaselt olemas - ei pea sa ise hakkama välja mõtlema kuidas ja mis vahendeid kasutades mingit juppi vahetada.
PS. veel üks "fun" teema meil siin foorumis juures

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Hammasrihma komplekt koos silikoonpingutiga maksab 3000.- ( hammasrihm, rullikud, poldid, seibid ja silikoonpinguti) .Isiklikult ilma uut silikonpingutid eriti ei ole nous hammasrihma vahetama ( kurvad kogemused on olemas ja enam ei taha).GTI kirjutas:Räägiks sellest ka et kas tasub jätta vana silikoonpinguti või panna uus. Vana saab ilusti sisse suruda ja lukustada - mis on aga tehase nõuded? Uus pinguti jälle kallis osta.
Kui autol seisab vana tyypi pinguti siis selle peab vahetama sest muidu ei saa vahetada pingutusrulli ( kuju on muudetud).
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 05 Mai 2009, 11:17
- Telefon: 5147255
- Auto: vw passat 1.8 98a
- Asukoht: raplamaa/tallinn
no ni no nii
teema päris tulisex läind siin.seda teemat et tosool külmast peast vedelam olen kuulnud päris mitmelt poolt,kuid siiski parandan et tegemist ei olnd mitte viskoossusega vaid lekkimisega seotud et külmast peast hakkab ennemini lekkima kui soojast peast.ja tean et tosooli kohta käis jutt mitte jahutusvedeliku ega antifriisi.aga see sellex ,see ei ole see teema mida ma teada tahtsin.kuna mul on ilma turbota ja ilma kondita auto siis vastavaid radikaid ega torusid ees ei ole.mul on ostetud rihm, 2 rullikut ja silikoonpinguti see peax siis olema rihmavahetuse rem komplekt vöi midagi.rahaga on töesti vägagi kitsas ja lihcalt ei ole vöimalik praegu rohkem kulutusi teha.ja kuna selle auto veepump ei käi hammasrihma pealt siis ju ei ole vaja samas mahus tööd ette vötta ?! kui pump "peakski"saba andma(milles ma ise sügavalt kahtlen aga ei lükka ka ümber sest puudub kogemus)aga kui keegi siiski seletax mulle ära kuidas ma need asjad seal ilma radika maha kakkumiseta lahti saan siis olexin väga tänulik sest ei tahaks eriti mahlasid välja lasta ..ja mingist öhutamisest pole ka kuulnud ??sooviks siis asjade detailsemat lahtiseletamist mitte siis umbes juhmiks sõimamist vms.sest kui ma teax kuidas asjad käivad siis ma ju ei küsix
tahax asja vöimalikult kiiresti ja valutult lihcalt ära teha
[Muudetud: 19-10-2009 karburaator24]

tahax asja vöimalikult kiiresti ja valutult lihcalt ära teha
[Muudetud: 19-10-2009 karburaator24]
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Üks variantidest:
Võta pamper maha, siis kruvi turvatala küljest, selle jalgade all on suured augud raamis, lükka nendesse aukudesse parajad torujupid otsapidi lonzerondesse sisse, kruvi ülejäänud raami kinnihoidvad kruvid lahti ja sõida raam koos muu padajanniga vajadusel nurga all niipalju ettepoole, et mahud seal vahel ilusti toimetama.
Teine :
Pamper maha, õige kõrgusega pakk raami alla, kruvid kõik kinnitused lahti ja liigutad raami ettepoole.
Võta pamper maha, siis kruvi turvatala küljest, selle jalgade all on suured augud raamis, lükka nendesse aukudesse parajad torujupid otsapidi lonzerondesse sisse, kruvi ülejäänud raami kinnihoidvad kruvid lahti ja sõida raam koos muu padajanniga vajadusel nurga all niipalju ettepoole, et mahud seal vahel ilusti toimetama.
Teine :
Pamper maha, õige kõrgusega pakk raami alla, kruvid kõik kinnitused lahti ja liigutad raami ettepoole.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Jussikesel on õigus, aga ikkagi ei saa ma aru sellest, et kas hiljem on parem siis veepumpa vahetada? Aga see igaühe enda valik.
See miks tosool või mis iganes siis seal mootoris on hakkab külmast peast lekkima, on põhjus pigem paisumises, mitte vedeldumises... see on mingi loll versioon kelleltki. Tosool ja ka jahutusvedelik, muutudes liiga lahjaks, s.t. hangumis temperatuur on märgatavalt kukkunud, hakkavad külma kaasmõjul paisuma. Sama efekt nagu veega külma käes. Selle vahega ainult, et vesi läheb jäässe, tosool vms. süldistub, kui vedelik liiga lahjaks on juba muutunud.
Ja Monahile jutt ka väike, olen vahetanud korduvalt B5, A4 ja ka A6 rihmasid, rõhk korduvalt sõnale. Siis kõige lihtsam oli seda teha jah B5 kerega Passatil, aga poole tunni või mis iganes see aeg sul oli, on natuke vähe selle tegevuse jaoks.
Ja Tõnise versioonist ei oska ka kohe seisukohta võtta. Hmm, kahe päevaga teeks päris mitu sellise kere rihma vahetust.
PS! Ei pea ennast targaks, aga päris loll ka ei ole, ja Monah, ära hakka jälle kellegi remondi kogemust võrdlema siin foorumis oldud ajaga...
See miks tosool või mis iganes siis seal mootoris on hakkab külmast peast lekkima, on põhjus pigem paisumises, mitte vedeldumises... see on mingi loll versioon kelleltki. Tosool ja ka jahutusvedelik, muutudes liiga lahjaks, s.t. hangumis temperatuur on märgatavalt kukkunud, hakkavad külma kaasmõjul paisuma. Sama efekt nagu veega külma käes. Selle vahega ainult, et vesi läheb jäässe, tosool vms. süldistub, kui vedelik liiga lahjaks on juba muutunud.
Ja Monahile jutt ka väike, olen vahetanud korduvalt B5, A4 ja ka A6 rihmasid, rõhk korduvalt sõnale. Siis kõige lihtsam oli seda teha jah B5 kerega Passatil, aga poole tunni või mis iganes see aeg sul oli, on natuke vähe selle tegevuse jaoks.
Ja Tõnise versioonist ei oska ka kohe seisukohta võtta. Hmm, kahe päevaga teeks päris mitu sellise kere rihma vahetust.
PS! Ei pea ennast targaks, aga päris loll ka ei ole, ja Monah, ära hakka jälle kellegi remondi kogemust võrdlema siin foorumis oldud ajaga...

EI ole aega, üldse ei ole aega!!
PS! Ei pea ennast targaks, aga päris loll ka ei ole, ja Monah, ära hakka jälle kellegi remondi kogemust võrdlema siin foorumis oldud ajaga...
[/rquote]
Ma ei vordlenud remondikogemust , vaid postituste arvu, kui sa loed tahelepanelikult;)
T6nise remondi kogemusest ma ei kahtlegi, vanemates autotodes ta on tegija:thumbup:

Ma ei vordlenud remondikogemust , vaid postituste arvu, kui sa loed tahelepanelikult;)
T6nise remondi kogemusest ma ei kahtlegi, vanemates autotodes ta on tegija:thumbup: