Trummelpidurid ketaspiduriteks. Kui raske ja kallis tegevus?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Trummelpidurid ketaspiduriteks. Kui raske ja kallis tegevus?

Lugemata postitus Postitas daff »

Autoks mul Passat CL B4 1.8 55 kW aastast 94 (kuni 94 VIN-koodi järgi).

Kuna autol tahavad mitte väga pika aja pärast vahetust piduritrumlid (või siis viskan minema vaid poolkulunud klotsid) ja töösilindrid, siis tekkis küsimus, et kui keeruline oleks trummelpidurid asendada ketaspiduritega? Need näevad paremad välja valuvelje vahelt ja on töö poolest ka efektiivsemad. Lisaks käib pidevalt pinda käsipiduri kinni jäämine trumlite sees, pidevalt vaja puhastada ja määrida.

Lisaks sellele, et vaja trumlid ära võtta ja muretseda kettad, supordid ja klotsid, mida mul veel vaja on?

Kui keeruline see ümberehitus iseenesest oleks? Oskab keegi pakkuda ka mingi umbkaudse hinnaprognoosi? Supordid vaataks kasutatuna, kettad ja klotsid ilmselt vähekasutatuna või uutena.

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Kui sind huvitab siis voin teha konkreetse hinnapakkumise.

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

kuna keegi teine veel vastanud ei ole, siis võid teha küll jah. kuid ma iseenesest olen valmis ka kõik tööd ise tegema.

erks25
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 09 Apr 2008, 18:55
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas erks25 »

olen enda passatil teinud sellise vahetuse peale suportite ketaste ja klotside läheb sul vaja ka uusi käsipiduri trosse ilmselt sest trummelpiduri trossid on lühemad iseenesest vahetuses endas pole midagi keerulist

h2o
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 08 Nov 2008, 03:15
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas h2o »

tekkis sama küsimus ainult et autoks 1.3 mk2 golf, kas passatiga on neil erinevusi seoses trummlite vahetusega ketaste vastu?

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Kui asja kultuurselt teha, siis tuleks pidurdusjõu regulaator installida (koos sellega saad kõik kapoti alt tahapoole minevad piduritorud ka välja vahetada). Ja ette võiks siis kah juba vähe pädevamad pidurid panna (tegelikult sealt tasuks alustadagi).

Tagumisi rattavõlle pole siin teemas veel keegi maininud, need lähevad ka igal juhul vahetusse. Piduritorud silla peal + pidurivoolikud ka. Mina käiks supportid ka kohe üle.

[Edited on 20-10-2009 by pppp]

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7872
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 174 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Olen ma kuulnud et vahetatakse koos tagasillaga. Kas vastab tõele?

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Saab ilma ka. Aga ketastega sildadel on tavaliselt stabikas ka küljes, enamus ketaspidurite tahtjaid ei ütle sellest ka ära.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7872
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 174 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Niiet ikkagi lihtsam on, et osta ketastega tagasild, aga kuidas nende diskomeeste ja muude seadusesilmadega lood on? Lasevad nad niimodi lihtsalt ülevatuselt läbi?

daff
Huviline
Postitusi: 601
Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Lugemata postitus Postitas daff »

kui pidurid toimivad, siis ma ei näe põhjust, miks peaks keegi virisema selle peale.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7872
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 174 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Keegi võiks, kes on seda teinud paar konkreetsemat sõna sekka öelda. Kuna mind see huvitab siis olen ka natuke otsinud infot ja on muudes foorumites ka räägitud peasilindri vahetusest kuna vana olevat liiga suur. Oleks muidugi väga huvitav kuulata inimest, kes on sellise ettevõtmise teinud.

Kasutaja avatar
Allar
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
Asukoht: Tõrva/Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Allar »

Vahetasin siis kogu tagasilla. Peasilindrit ära ei vahetanud, kuid ilmselt tänu sellele on pedaal tiba "vedel". Midagi hullu pole, teised kes sõitnud ei saa arugi, aga endal annab küll tunda, et võiks konkreetsem olla. Ülevaatuselt sain kah ilusti läbi.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7872
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 174 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Aga mis sa torudega tegid? Ikka nii, et kapottialt teised torud sillani ja siis kettasteni jooksid voolikud?

Kasutaja avatar
Allar
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
Asukoht: Tõrva/Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Allar »

Torud jäid kah samad.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7872
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 174 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Küsiks siis veel, Kas sild sobis ilusti või pidid midagi modifitseerima ka?

Kasutaja avatar
Allar
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
Asukoht: Tõrva/Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Allar »

Ilusti sobis :).

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7872
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 174 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas R36 »

Noo siis rahvas, kõik lammarisse ja ketastega tagasildu ostma ja paigaldama:)

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Peasilindrit tuleb tavaliselt vahetada siis, kui esimestele piduritele upgrade tehakse. Kui taga ketastega ja ilma pidurdusjõu regulaatorita tühja (ABS-ta) autoga kurvis pidurit vajutades külge ette ei viska, siis need tagapidurid ei tööta korralikult :no:

Kasutaja avatar
Allar
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 09 Nov 2007, 15:48
Auto: Mk2, Audi 100 C4, Avensis T27
Asukoht: Tõrva/Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Allar »

pppp kirjutas:Peasilindrit tuleb tavaliselt vahetada siis, kui esimestele piduritele upgrade tehakse. Kui taga ketastega ja ilma pidurdusjõu regulaatorita tühja (ABS-ta) autoga kurvis pidurit vajutades külge ette ei viska, siis need tagapidurid ei tööta korralikult :no:
See nüüd küll hea uudis polnud :(.

Vasta

Mine “Veermik”