Lihtsalt ei lähe käima. 1,6td 51kW
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
- Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
- Asukoht: Pärnu/Viljandi
Lihtsalt ei lähe käima. 1,6td 51kW
Probleem selles, et mootor ei taha enam starterist käima minna, ei soojalt ega külmalt. Hakkas vaikselt pihta. Mõnikord pidi kaks korda süüdet andma, et käivitada ja siis ka ei läinud poolest pöördest- veits pidi käiama. Paar nädalat tagasi sai vahetatud klapisääretihendid ja uuesti rihm vanade märkide järgi paika pandud. Peale tööd töötas jällegi normaalselt, mittekui midagi viga ei olnud, käivitus samamoodi. Paar päeva ja ca. 400km peale seda ei läinud enam käima, lubas mõne korra aga ikka ei midagi(samas lükates kohe matsust). Peale 150km ja sooja mootoriga ei midagi. Reguleeritud on süüdet, rihm täpselt märkide järgi paigas, vahetasin ka pihustiotsad(uued). Eelsüüteküünlaid ma ei kahtlustaks, sest sooja mootoriga samuti ei käivitu. Kui keegi targem oskab nõu anda või kellelgi on sellise asjaga kogemust, siis palun abi!
Autoks VW Caravelle (86) 1.6td 51kW
Autoks VW Caravelle (86) 1.6td 51kW
Vanakool
...samas lükates kohe matsust... . Peale 150km. ja sooja mootoriga ei midagi. Pump vaheta,hea mul öelda,kuid samad jamad olid 82 A. golfil. Sõidan linnavahel,korraks suretan välja,käin poes ja ... samad sümtomid,vead. Süüde ei puutu asjasse,pumba plunzer on kuuma,sooja tundlik. Ootame asjalikku tagasisidet.
Võib eetriga katsetada,kuid see pole ju normaalne käivitamine . Eeter ehk abistab kui on väljas -20c. Pump oli läbi. Aku pealt käivita palju tahad(tänu sellele oli ka starter tehtud 5+ ja juhtmed),korra lükkad ja kohe käib nagu poleks midagi olnudki. Jutt on enda kogemusest. Teema algatajal võib muidugi midagi muud olla,kuid 15A.tagasi oleksin samamoodi küsinud.
ok, ei väljendanud ennast piisavalt korrektelt, minu viga.
Eetri kasutamine rikub raskelt mootorit. Eriti veel kui sellega üle pingutada. See nn "käivitusabi" ei lahenda mitte mingeid probleeme, vaid pigem tekitab uusi. Pigem kasutada mõne mehaaniku abi juba praegu tekkinud probleemi leidmisel, kui et tekitada endale veel üks probleem.
See on minu isiklik sügav veendumus.
Eetri kasutamine rikub raskelt mootorit. Eriti veel kui sellega üle pingutada. See nn "käivitusabi" ei lahenda mitte mingeid probleeme, vaid pigem tekitab uusi. Pigem kasutada mõne mehaaniku abi juba praegu tekkinud probleemi leidmisel, kui et tekitada endale veel üks probleem.
See on minu isiklik sügav veendumus.
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
- Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
- Asukoht: Pärnu/Viljandi
Sütelukupõhjas asi ei ole, sai juba alguses asi ära katsetatud. Kõiksugu variandid on läbi mõeldud, süüdet seatud täpselt märkide järgi ning pumpa keeratud hilisemaks ja varasemaks. Ühe korra läks veel lambist käima, niisama, aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] tõmmates on ka nüüd jamama hakanud(vbla pole süüde päris õige). Igaljuhul võtan ette survete mõõtmise ja kui see tulemust ei anna, siis läheb pump pinki ja vaatab, mis see näitab.
Mis ma sellest eetrist ikka lasen, kui järgmine kord ikka ei käivitu (lõpmatult seda lasta ei saa ju).
Mootor nagu ka iga korraga on halvemini käima hakanud, selline tunne,et miski on lihtsalt ära väsinud. Kütusefiltri vahetamine ka tulemust ei andnud!!!
Mis ma sellest eetrist ikka lasen, kui järgmine kord ikka ei käivitu (lõpmatult seda lasta ei saa ju).
Mootor nagu ka iga korraga on halvemini käima hakanud, selline tunne,et miski on lihtsalt ära väsinud. Kütusefiltri vahetamine ka tulemust ei andnud!!!

Vanakool
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Huumor...? Diislitel pole süütepooli:info:Mafeikin17 kirjutas:ja teine variant [VW Bot: "Keel korda!"] vaata mis sul süütepool teeb üldse
Vaata tähelepanelikult kütte pealevoolu ja tagasivoolu. Õhku ei tohiks kummasgi olla, kui õhk vahel muudab see käivitumist märgatavalt. Kahjuks ei oska öelda kumma puhul asi hullem on.
Kas pump on kuiv? Kui märg, siis võib ka õhku vahele kiskuda, eriti gaasihoova vahelt.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11 Mär 2008, 14:46
- Auto: VW Passat (87), VW Caravelle (86)
- Asukoht: Pärnu/Viljandi
Kütust peale limpsab ikka mõnuga, aga tagasivoolu millegipärast ei lähe. tegime katse...panime kütuse pudeliga vooliku otsa ja tõmbasime käima, neelas 1,5l miski 3min ära. Tagasivooluga nii, et pihustil võtsin tagasivoolu torud lahti, tagasi ei voolanud mitte midagi, gaasi andes tulid mõned piisad.
Süüte regulli kohta: Nuka kriips, pumba rattal auk ja kriips, sidurikorvil lohk. Ega kuskil rohkem pole mingit märki, mis peaks paigas olema???
Süüte regulli kohta: Nuka kriips, pumba rattal auk ja kriips, sidurikorvil lohk. Ega kuskil rohkem pole mingit märki, mis peaks paigas olema???
Vanakool
Pihusti läheb stendi,kuid miks käivitades tagasijooksust midagi ei tulnud? Pihusti ei saanudki omale ettenähtud survet,ja siis ülejääki tagasi jooksu juhtida. Jutu järgi tundub küll et mis pihusti süüdi on,kui pump on jõuetu. Lükates,tõmmates kohe läks käima,oli ju selline jutt. Tõmmates ju väntvõlli pöörded tunduvalt suuremad starteri pööretega võrreldes.
Üks asi pudelist imemine, teine asi kuhu ülevool saadeti - kirjas pole et samasse pudelisse tagasi. Nt pumba ülevool.etkar kirjutas:miks tal siis 3min 1,5l kütust ära neelas
kas siis ka pump jõuetu ikka
siis peaks ikka pihustid läbilaskma
Raimole:
Pihustid maha ja testi - rõhud õigeks ja et ei kuseks;
Eelsüüde sisse ja pihustiavast vaatad, kas kõik küünlad toimivad;
Kompressioonitest;
Pihusti(d) pumbatoru otsa ja starterit - kas pump suudab nad lahti lükata... Või kohe pump stendi.
Mida tähendab "ajab toorest"? Hall/valge on süttimata segu - eelsüüde ei toimi või ajastus vale, must - pole õhku.
edu
G
[Muudetud: 2-12-2009 grahv]