K: Golf 2 ei puhu sooja.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Sul temp tõuseb ikka normaali, ehk 90kraadi peale? Kui jah, siis kas sul on see jublakas mootoriruumis, mis on enne salongiradikat, mis ei lase kylma vett salongiradikasse. Pilt siis http://static1.nagi.ee/i/p/539/6/134766492b6971_m.jpg/1 See vahest jamab, võrdle temperatuure enne ja peale seda jublakat. Võimalus ka, et salongiradikas ise umbes. Kui termostaat läbi, siis mootori temp ei lähe 90 peale sõiduga.
Mingi hoova jama ei või olla? Et siis äkki ei lülitu klapp korralikult sooja õhu peale. Termostaati olen ise nii kontrollinud käega radikat katsudes- Ei tohiks enne soojaks minna kui mootor on töötemperatuuri saavutanud ehk siis armatuuris olev temperatuuri näidik on enamvähem keskel.
[Muudetud: 10-12-2009 Taaviw126]
[Muudetud: 10-12-2009 Taaviw126]
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänatud: 5 korda
Aga lõpuks läheb ikka väga soojaks?et aega võtab, aga hakkab lõpuks väga kuuma puhuma?highway2hell kirjutas:aga oskab keegi pakkuda, kas on termostaadis või milleski muus asi, kui salong läheb soojaks väga aeglaselt, samas mootori temperatuur on seieri järgi üle poole?. Lõdvikuid katsudes oli alumine õrnalt jahedam kui ülemine.
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänatud: 5 korda
Tere.
Volkar on oma ehituselt suht lihtne liikumisvahend. Enne kui hakkate termostaati ja radikat vahetama vaadake üle paisupaagi korgitihend. Süsteem peab olema täätamishetkel surveall ja siis toimetavad pump ja termostaat normaalselt (juhul kui ikka elus on). Kui salong läheb vaevu soojaks aga radikatorud (kummivoolikud) on kuumad on probleem radikas endas. Radikas on ehitatud veidi "emaselt" ja seal sees on üks pehme vahesein mis asetseb sisendi ja väljundi vahel. Kui se sein hävineb-puruneb ei liigu vedelik läbi jahutuselemendi vaid tuleb otse mootorisse tagasi.
Edu.
Volkar on oma ehituselt suht lihtne liikumisvahend. Enne kui hakkate termostaati ja radikat vahetama vaadake üle paisupaagi korgitihend. Süsteem peab olema täätamishetkel surveall ja siis toimetavad pump ja termostaat normaalselt (juhul kui ikka elus on). Kui salong läheb vaevu soojaks aga radikatorud (kummivoolikud) on kuumad on probleem radikas endas. Radikas on ehitatud veidi "emaselt" ja seal sees on üks pehme vahesein mis asetseb sisendi ja väljundi vahel. Kui se sein hävineb-puruneb ei liigu vedelik läbi jahutuselemendi vaid tuleb otse mootorisse tagasi.
Edu.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.