K: Golf 2 ei puhu sooja.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

romeoD

Lugemata postitus Postitas romeoD »

Sul temp tõuseb ikka normaali, ehk 90kraadi peale? Kui jah, siis kas sul on see jublakas mootoriruumis, mis on enne salongiradikat, mis ei lase kylma vett salongiradikasse. Pilt siis http://static1.nagi.ee/i/p/539/6/134766492b6971_m.jpg/1 See vahest jamab, võrdle temperatuure enne ja peale seda jublakat. Võimalus ka, et salongiradikas ise umbes. Kui termostaat läbi, siis mootori temp ei lähe 90 peale sõiduga.

Taaviw126
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 05 Juun 2009, 10:19
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Taaviw126 »

Mingi hoova jama ei või olla? Et siis äkki ei lülitu klapp korralikult sooja õhu peale. Termostaati olen ise nii kontrollinud käega radikat katsudes- Ei tohiks enne soojaks minna kui mootor on töötemperatuuri saavutanud ehk siis armatuuris olev temperatuuri näidik on enamvähem keskel.

[Muudetud: 10-12-2009 Taaviw126]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Väga head kirjeldused ees pool.Mul ,,varu,, autol sama asi,suht külm. Ei ole vaja küsida termostaadist,sooja,külma klapist,reguleeringust. Loputan läbi soolhappega(teile ei soovita),kaotada pole midagi mul. Eks hiljem näe(tunne)tulemust.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

Vahetasin salongiradika ära ja kõik korras.
Nüüd puhub väga kuuma, vana radikas õrnalt lekkis, sellep ka ei puhunud kummalisel põhjusel sooja.
Panin läbi jebimise uue radika ja vinks vonks:)
Vahetasin ka termostaadi igaks juhuks:)

Kasutaja avatar
highway2hell
Klubiline
Postitusi: 236
Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
Telefon: 5102926
Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
Asukoht: Tallinn, Lehetu
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas highway2hell »

aga oskab keegi pakkuda, kas on termostaadis või milleski muus asi, kui salong läheb soojaks väga aeglaselt, samas mootori temperatuur on seieri järgi üle poole?. Lõdvikuid katsudes oli alumine õrnalt jahedam kui ülemine.

Derthin
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
Asukoht: võru
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Derthin »

Kas termostaat avaneb vähe või on pump väikese tootlikusega (labad murdudnud, võll lahti vms).
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

highway2hell kirjutas:aga oskab keegi pakkuda, kas on termostaadis või milleski muus asi, kui salong läheb soojaks väga aeglaselt, samas mootori temperatuur on seieri järgi üle poole?. Lõdvikuid katsudes oli alumine õrnalt jahedam kui ülemine.
Aga lõpuks läheb ikka väga soojaks?et aega võtab, aga hakkab lõpuks väga kuuma puhuma?

Kasutaja avatar
highway2hell
Klubiline
Postitusi: 236
Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
Telefon: 5102926
Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
Asukoht: Tallinn, Lehetu
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas highway2hell »

lõpuks läheb palavaks jah

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

highway2hell kirjutas:lõpuks läheb palavaks jah
Okei, vb asi termostaadis, et tõesti avaneb vähe vms.
Ei tee halba selle vahetus ja ple raske seda teha.
Või kas on see alles tekkinud viga, või on see koguaeg olnud?

vibla
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mai 2007, 10:33
Asukoht: Eestimaa

Lugemata postitus Postitas vibla »

Tere.
Volkar on oma ehituselt suht lihtne liikumisvahend. Enne kui hakkate termostaati ja radikat vahetama vaadake üle paisupaagi korgitihend. Süsteem peab olema täätamishetkel surveall ja siis toimetavad pump ja termostaat normaalselt (juhul kui ikka elus on). Kui salong läheb vaevu soojaks aga radikatorud (kummivoolikud) on kuumad on probleem radikas endas. Radikas on ehitatud veidi "emaselt" ja seal sees on üks pehme vahesein mis asetseb sisendi ja väljundi vahel. Kui se sein hävineb-puruneb ei liigu vedelik läbi jahutuselemendi vaid tuleb otse mootorisse tagasi.
Edu.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.

Vasta

Mine “Mootor”