-99 1.8T passati õlituli väga kahtlane

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
rein414
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17 Juul 2007, 18:31
Asukoht:

-99 1.8T passati õlituli väga kahtlane

Lugemata postitus Postitas rein414 »

Asi siis selline et sai endal soetatud 1999 aasta passat 1.8 turbo mootoriga. Oli enne avariiline ja nüüd üles kõpitsetud, õnneks oli kerge esiotsa avarii, et isegi radkad terved. Aga konks on sooja mootoriga ja pöörete vahemikus 1500 kuni 1900. just selles vahemikus hakkab õlituli armatuuri põlema ja piiksuma. tühikäigul ei ole midagi ja kui sõidan kindlalt üle 2000 pöörde ka ei midagi aga kui langeb alla 1900 kohe piiksub. kui pöörded sellest vahemikust välja jäävad kaob ka õlituli mõne aja pärast. ja muideks külma mootoriga seda ei ole. ise kahtlustan et õliajamis mingi kala, sest kohati, eriti sooja mootoriga käima pannes hakkaks nagu hüdrotõukur klõbisema. selline mulje nagu õli rõhka vajuks alla või midagi. aga miks just nendel pööretel tuli vilkuma hakkab. muidu minek on hea ja 4000km tagasi oli eelmine omanik õli vahetanud. sees on täissünt 5w40 . esmaspäev läheb küll auto töökotta aga mõtlesin et äkki kellegil on kogemusi sellise asjaga olnud.

tänud

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Tere
Minu soovitus:kotrollida õlirõhk mehhanilise näidikuga nii külmalt kui soojalt.Madal õlirõhk on turbo "surm".Kui avarii pauk tuli õhupuhastaja poole ,vaadata turbo tiiviku labasid,et need ei oleks kahjustada saanud.Samas võiks kontrollida turbo lõtkusid.Pikkisuunas peaks võll olema jäik,radiaal suunal väike lõtk.
Turbo remont.
Tel.56565512

andy
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 14 Jaan 2004, 15:08
Auto: Touran
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas andy »

Võib olla õlivõttur on sodi täis.Seda muud moodi ei näe,kui alt kaas maha.

Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Siim-O »

1.8 T puhul on tavaline et õlivõtja jääb kinni. Õlirõhutuld ei löögi alla 2000 pöörde põlema. võibolla on õlirõhk üldse null. ei soovita enne sõita kui õlirõhk mehhanilise kellaga kontrollitud.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

1500-2000 pööret on volkari mootoril kriitiline mootori õlirõhu kontroll. sellepärast ta sul ka märku annab, et midagi on valesti.

rein414
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17 Juul 2007, 18:31
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas rein414 »

tõmbasin intercooleri juurest lalt lõdviku lahti ja tilkus õli omajagu. et arvatavasti on viga selge - turbo õlirõngad vist siis.. ja tundub pikilõtk ka olema. homme kakun turbsi maha ja eks pean tartu reinu juurde remonti viima. palju sellise väikese turbo õlirongaste või tihendite remont maksta võib?

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Turbo peab ikka vaga vaga vaga labi olema et olisurve tuld polema panna!!!
Nende mootorite hada on sodi tais karteris ja olivotturi torus. Hiljem panen enda albumisse pildid ylesse siis ise vaatad millised need karterid seest valja naevad.
Sillatala lahti ja karter alt ara + puhtaks ja tagasi kokku, pool paeva tood ja asi tehtud;)

rein414
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17 Juul 2007, 18:31
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas rein414 »

lähen kohe garaasi ja teen selle karteri kontrolli ära. muide üks huvitav asi on veel see et eelmine omanik ütles et kui auto tema käes oli siis ei põlenud tuli ja mineks oli hea.. täitsa alguses kui sakust auto ära tõin ei olnud minekut ja tuli põles. mineku sai tagasi kohe kui vahetasin ühe katkise vaakum vooliku ära mis sisselaskekollektorist turbosse läks. et arvatavsti on õlituli ka pärast avariid hakanud vilkuma.

rein414
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17 Juul 2007, 18:31
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas rein414 »

oot kas terve silla tuleb ees põhimõtteliselt lahti võtta siis?:crazy: kui jah siis peab ju stendi ka pärast minema ?

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

sillatala tuleb lahti lasta , taiesti
auto yles tosta, mootor ylesriputada, sillatala lahti karter alt ara ( voib vaja minna hasti pikka 5 sisekuuskanti) ja mingi nurga alt ta tuleb valja. Olenevalt mootorist kas on vaja uut tihendid voi spetsiaalselt hermeetikut tagasi kokkupanekuks.

Gee60
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 12 Apr 2005, 20:19
Telefon: 555 3 444 3
Auto: B5.5 ja A6C5 ja Kollane Leon
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Gee60 »

ühel tuttaval oli sama jama. paar nädalat sõitis siis tuli keps küljepealt välja. viga oli turbo õlituskanalites mis olid umbes.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

kuidas saab keps välja tulla kui turbo õlituskanalid umbes ?

Silver

Maksim91
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 20 Dets 2009, 09:31
Asukoht: Valga

Lugemata postitus Postitas Maksim91 »

Gee60 kirjutas:ühel tuttaval oli sama jama. paar nädalat sõitis siis tuli keps küljepealt välja. viga oli turbo õlituskanalites mis olid umbes.
jaa... sellist asja ma kull pole kuulnud et olituskanalite umbe minemise p2rast tuleb keps v2lja :D

rein414
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17 Juul 2007, 18:31
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas rein414 »

tervist.
sorry et pole enam ammu endast märku andnud. oli siin sünnipäev ja sai nädal aega kuuseäri teha aga nüüd olen kodus tagasi ja juba kohe garaasis ka:D. ma käisin töökojas oma autoga ka ära ja mõõtsime seal õlirõhku. tuli välja et tühikäigul pole pea üldse survet. pöördeid juurde andes tuli ikka aga täitsa õiget normi välja vist isegi ei andnud, kuid põhi jama oli tühikäigul. remondimees arvas et kas õlipump või õlivõttur umbes sest mul passatil on audi karter üldse alla ja ermetsi paistis kohati. igatahes täna läksin garaasi ja võtsin ette selle suure operatsioon et karter alt ära võtta. on ikka paras n**s küll . sain neid saksa insenere igat moodi sõimata :D aga umbes 5 tundi ja sain asja lahti. ermetsiga tõesti on ikka parajalt priisatud. osadel poltidel oli keerme ümber kohe hea plönn ja tihendi sisemisel küljel oli ka paras riba mis lötendas. õlivõtturi augus nagu mingit suurt s***a ees ei olnud esmapilgul ja karteri põhjas seal kõrgemal osal oli selline paksem või nagu suht kinni hakkunud kõvem mustus. rohkem täna uurida ei viitsinud. reede ka ju ja peaks lõõgastuma natuke. homme pesen asjadüuhtaks ja keeran õlipumba ka küljest ja vaatan mis olekus see on.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Tere
Minu soovitus,kontrollida üle kõik saaled kuna kuskilt peab õlisurve maha jooksma.Ideaal variant [VW Bot: "Keel korda!"] oleks terve mootor lahtivõtta ja läbipesta.Kui karteris oli šlakki palju siis klapikambrikaane all on teda veel rohkem.Omaette teema on turbo.Selle puksid on kindlasti kannadada saanud madala õlisurve pärast.Lisaks veel turboõlitustoru teema.Lõpetuseks küsiks mis marki õliga sõideti?

rein414
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17 Juul 2007, 18:31
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas rein414 »

õlimarki ei mäleta aga pärast saan öelda. kuid vaatasin ja pesin seda õlipumpa ja karterit. enamus oli kaetud musta puruga. pump pealt karter seest õlivõtturi sõela peale ja arvatavasti sees oli ka. saalesid veel vaadanud ei ole. homme viskan ka nendele pilgu peale. kuidas aru saada kas õlipump on läbi või võib olla?

rein414
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17 Juul 2007, 18:31
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas rein414 »

tekkis veel see küsimus et mis jõuga ma pärast kepsu kinni keeran. autodatast ma ei leidnud või ei osanud otsida:P

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Tere
raamid 65nm +90 kraadi
keps 30nm +90 kraadi
õlipump 25nm

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

rein414 kirjutas:tekkis veel see küsimus et mis jõuga ma pärast kepsu kinni keeran. autodatast ma ei leidnud või ei osanud otsida:P
autodatast tecnical ja tightening torques

ning ei mäleta, et kasutaja REIN-u raamid +90 kraadi kinni käiksid..

õhtul täpsustan kui koju jõuan.

rein414
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17 Juul 2007, 18:31
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas rein414 »

keerasin kepsu ja ühe raami küljest . saaled tunduvad ok. kriime ei olnud ja paberid ka mitte:D
pumba pesin ära ja selle sõll loksus mis mootori läheb ha hammikatel on ka väike loks siis kui edasi tagasi keerata... homme hommikul toon uue õlipumba ja karteri tihendi

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Mina kontrolliks kõik saaled üle.Paha ei teeks paksuse mõõtmine. Õlipumbal on oluline lõtk hammasratta ja korpuse vahel.Hammasratta hambumise lõtk mida kirjeldati ei ole oluline.

rein414
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 17 Juul 2007, 18:31
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas rein414 »

nii eile sain auto kokku. läks siis uus õlipump ja uus tihend. panin ka ue õli adinoli 5w30. ja tundub et auto korras. klõbinat ei ole. tuli ei põle. sõitisn täna üle 100 km maha ja käik korras. vist võib teema lukku panna. tänud kõigile kes aitasid :)

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

Adinoliga võib peale mootori remonti mootorit pesta,loputada aga mitte sõita.Tegelen turbode remomdiga,seetõttu võin öelda ,et adinoliga sõitnud turbod on koksi täis.

Vasta

Mine “Mootor”