VR6 G3/Vento/Corrado Bensiinipump

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
napster
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Veebr 2007, 18:50
Telefon: +358451521045
Auto: Touareg 4.2 `03 & Passat 2.8 Syncro '98
Asukoht: Espoo ja Viljandi.
Kontakt:

VR6 G3/Vento/Corrado Bensiinipump

Lugemata postitus Postitas napster »

Selline küsimus et mitu pumpa VR6el küljes on??
Kas 2 tk, üks paagis ja teine põhja all nagu 9A mootoril või on ainult paagisisesega asi lahendatud??

[Muudetud: 16-12-2009 napster]
Telefon: +358451521045 E-mail: liivo.lips@hot.ee

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas aht »

2tki paagis ja põhja all

napster
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Veebr 2007, 18:50
Telefon: +358451521045
Auto: Touareg 4.2 `03 & Passat 2.8 Syncro '98
Asukoht: Espoo ja Viljandi.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas napster »

aht kirjutas:2tki paagis ja põhja all
Aga ega sa ei tea kui võimas see põhjaalune olema peab??
Kas 9A 100kW mootori oma sobib või on Vr6-el võimsam see seal?? Paagisisene on vast 100kW-sel ja VR6-el sama kuna see ainult etteande oma. :)
Telefon: +358451521045 E-mail: liivo.lips@hot.ee

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas aht »

100kw oma ei sobi, jääb lahjaks, 2.3 audi oma sobiks kui selle leiad, too on kõrgema survega ja ei olnd hirmsalt kallis
paagisisest ei pea vahetama


[Muudetud: 4-12-2009 aht]

Kas sa tahad öelda, et mehaanilise pritse pump (pumbab kusagil 7-8-9bar) jääb lahjaks vr6-ele

vr6 pump pumpab 4-4.5 bari


Silver

[Muudetud: 16-12-2009 RKsilver]

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

minul paagis 1.8 g60 pump ja põhja all peale filtri pole midagi ja käib kui kell
5060671

napster
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Veebr 2007, 18:50
Telefon: +358451521045
Auto: Touareg 4.2 `03 & Passat 2.8 Syncro '98
Asukoht: Espoo ja Viljandi.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas napster »

AutomatiC kirjutas:minul paagis 1.8 g60 pump ja põhja all peale filtri pole midagi ja käib kui kell
Sellel autol mille ma soetasin on sama lahendusega üritatud teha (poolik projekt millel mootor peale tõstetud kuid edasi pole osatud/viitsitud teha) kuid mootor tõmbab hingest kinni kui gaasi vajutada, tühikäigul töötab ilusti. :)
Telefon: +358451521045 E-mail: liivo.lips@hot.ee

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

VR6 on üks paagisisene bensiinipump, mingit kahe pumba varianti pole kohanud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

napster
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Veebr 2007, 18:50
Telefon: +358451521045
Auto: Touareg 4.2 `03 & Passat 2.8 Syncro '98
Asukoht: Espoo ja Viljandi.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas napster »

GTI kirjutas:VR6 on üks paagisisene bensiinipump, mingit kahe pumba varianti pole kohanud.
Aga millest võib tingitud olla see et tühikäigul käib normaalselt kuid kui gaasi vajutada siis tõmbab hingest kinni ja sureb välja??
Telefon: +358451521045 E-mail: liivo.lips@hot.ee

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Põhjuseid võib olla ju palju - mõõda alustuseks bensiinipumba surve ära, selleks on VR6 pihustilati peal vastav koht ka olemas (paremas otsas seal kus voolikud asuvad).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas aht »

asi selles et tal ei ole see originaalis olnud VR6 ju
nagu aru saan on tal paagi sees G60ne paagisisene pump

napster
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Veebr 2007, 18:50
Telefon: +358451521045
Auto: Touareg 4.2 `03 & Passat 2.8 Syncro '98
Asukoht: Espoo ja Viljandi.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas napster »

aht kirjutas:asi selles et tal ei ole see originaalis olnud VR6 ju
nagu aru saan on tal paagi sees G60ne paagisisene pump
Seda ma ei oska öelda kas vahetati paagisisene pump ära või mitte, võib täitsa olla küll G60-ne pump paagis kuigi eelmine omanik ise väitis et vahetas ära.
Keegi seda oskab öelda kas Vento ja Corrado paagisisesed pumbad ühtivad kinnituse poolest, et kas on vahetatavad, siis saab kohe teada kas omanik valetas või mitte.
Telefon: +358451521045 E-mail: liivo.lips@hot.ee

napster
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Veebr 2007, 18:50
Telefon: +358451521045
Auto: Touareg 4.2 `03 & Passat 2.8 Syncro '98
Asukoht: Espoo ja Viljandi.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas napster »

Kas Vento ja Corrado paagid on ühesugused või erinevad pumba koha juurest, küsimus siis selles et kas on võimalik pumpasid omavahel vahetada?? (Corryle Vento pump panna!)
Telefon: +358451521045 E-mail: liivo.lips@hot.ee

napster
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Veebr 2007, 18:50
Telefon: +358451521045
Auto: Touareg 4.2 `03 & Passat 2.8 Syncro '98
Asukoht: Espoo ja Viljandi.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas napster »

napster kirjutas:Kas Vento ja Corrado paagid on ühesugused või erinevad pumba koha juurest, küsimus siis selles et kas on võimalik pumpasid omavahel vahetada?? (Corryle Vento pump panna!)
Ei oska siis keegi sellele küsimusele vastata?? :crazy:
Telefon: +358451521045 E-mail: liivo.lips@hot.ee

El`Lango
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 20 Okt 2008, 13:37
Telefon: 53817171
Auto: G2 1.6d, G3 gt
Asukoht: Lõuna- Eesti

Lugemata postitus Postitas El`Lango »

Proovid ehk?
Arbeitsmann.

napster
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Veebr 2007, 18:50
Telefon: +358451521045
Auto: Touareg 4.2 `03 & Passat 2.8 Syncro '98
Asukoht: Espoo ja Viljandi.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas napster »

El`Lango kirjutas:Proovid ehk?
Mul ei ole Vento oma ju et proovida!!! Kui saaks kuskil võrrelda Corry ja Vento pumpa siis oleks küll tore. :)
Telefon: +358451521045 E-mail: liivo.lips@hot.ee

Peasilinder
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 16 Mai 2007, 22:32
Auto: vw golf II td 44kw`91, BMW 525 TDS E39`97, BMW 316 E36 , Saab 95` 97,Corolla AE82 ,GSX-R 600`99,Jawa 350 `71,Riga 91
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Peasilinder »

No kui muud üle ei jää siis viska välimiseks pumbaks audi 2.3 või 2.8 pump. mul endal on 2.3 pump all ja lööb survet küll hoolega. Aga kaldun arvama ,et vento ja corry paagid on erinevad aga ei või kindel olla. Jõudu ja jaksu jebimisel.:lol:
WARNING! To avoid possible breathing problems caused by rapid acceleration of this Corrado,all females are advised to remove any tight fitting clothes. TELF : 53739123

aivo82
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:21
Auto: oooo
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas aivo82 »

VW pumpadega on selline teema, et oleneb, mis masina pealt ta pärineb. Golf 3 ja Passat on ainult paagisisene pump ja see paagi peal olev pumba auk on umbes 12 cm läbimõõduga. Golf 2 ja Corrado on paagi sees etteande pump (paagi peal olev auk on umbes 8 cm) ja lisaks põhja all kõrgsurve pump. Võimalik et VR6 Corradole pandi tehasest ka suurema pumba auguga paaki ja siis oli ainult üks pump.

Välimuselt on Golf 3 ja Corrado paagid erinevad, kuid võimalik, et G3 paaki on siiski võimalik Corrado alla panna, G2 alla igatahes sobib.

Autodata andmetel on VR6 kütuse surved 3,5-4 bar ja G60 omad 2,5-3 bar (kõikidel G2, G3, Corrado elektroonilistel pritsetel, ka 16V sama), seega mingist piirist võib G60 pump ilmselt lahjaks jääda. 2.0 16V mehhanilise pritse surved on 6,1- 6,6 bar, sellega peaksid tööle saama küll ja surveregulaator peaks pumba õigel hetkel tagant ära ka lülitama.

Sobiks ilmselt ka mehaanilise täispritsega (66 ja 82 kw) Golf 2 põhjaalused pumbad, need annavad 4,7-5,4 bar.

Autodata andmed näitavad paraku ainult kütuse surveid, pumpade tootlikuse kohta (liitrit sekundis) mingit infot pole, nii et selles osas võibolla tõesti on Audi V6 pump parem lahendus (Autodata järgi 2,6 ja 2,8 pumbad 3,3-4,2 bar), kuna need mõeldud samuti 6 silindri toitmiseks.

Vasta

Mine “Mootor”