VR6 G3/Vento/Corrado Bensiinipump
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 237
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 18:50
- Telefon: +358451521045
- Auto: Touareg 4.2 `03 & Passat 2.8 Syncro '98
- Asukoht: Espoo ja Viljandi.
- Kontakt:
VR6 G3/Vento/Corrado Bensiinipump
Selline küsimus et mitu pumpa VR6el küljes on??
Kas 2 tk, üks paagis ja teine põhja all nagu 9A mootoril või on ainult paagisisesega asi lahendatud??
[Muudetud: 16-12-2009 napster]
Kas 2 tk, üks paagis ja teine põhja all nagu 9A mootoril või on ainult paagisisesega asi lahendatud??
[Muudetud: 16-12-2009 napster]
Telefon: +358451521045 E-mail: liivo.lips@hot.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
2tki paagis ja põhja all
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
100kw oma ei sobi, jääb lahjaks, 2.3 audi oma sobiks kui selle leiad, too on kõrgema survega ja ei olnd hirmsalt kallis
paagisisest ei pea vahetama
[Muudetud: 4-12-2009 aht]
Kas sa tahad öelda, et mehaanilise pritse pump (pumbab kusagil 7-8-9bar) jääb lahjaks vr6-ele
vr6 pump pumpab 4-4.5 bari
Silver
[Muudetud: 16-12-2009 RKsilver]
paagisisest ei pea vahetama
[Muudetud: 4-12-2009 aht]
Kas sa tahad öelda, et mehaanilise pritse pump (pumbab kusagil 7-8-9bar) jääb lahjaks vr6-ele
vr6 pump pumpab 4-4.5 bari
Silver
[Muudetud: 16-12-2009 RKsilver]
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
-
- Huviline
- Postitusi: 237
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 18:50
- Telefon: +358451521045
- Auto: Touareg 4.2 `03 & Passat 2.8 Syncro '98
- Asukoht: Espoo ja Viljandi.
- Kontakt:
Sellel autol mille ma soetasin on sama lahendusega üritatud teha (poolik projekt millel mootor peale tõstetud kuid edasi pole osatud/viitsitud teha) kuid mootor tõmbab hingest kinni kui gaasi vajutada, tühikäigul töötab ilusti.AutomatiC kirjutas:minul paagis 1.8 g60 pump ja põhja all peale filtri pole midagi ja käib kui kell
Telefon: +358451521045 E-mail: liivo.lips@hot.ee
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Põhjuseid võib olla ju palju - mõõda alustuseks bensiinipumba surve ära, selleks on VR6 pihustilati peal vastav koht ka olemas (paremas otsas seal kus voolikud asuvad).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
asi selles et tal ei ole see originaalis olnud VR6 ju
nagu aru saan on tal paagi sees G60ne paagisisene pump
nagu aru saan on tal paagi sees G60ne paagisisene pump
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
-
- Huviline
- Postitusi: 237
- Liitunud: 13 Veebr 2007, 18:50
- Telefon: +358451521045
- Auto: Touareg 4.2 `03 & Passat 2.8 Syncro '98
- Asukoht: Espoo ja Viljandi.
- Kontakt:
Seda ma ei oska öelda kas vahetati paagisisene pump ära või mitte, võib täitsa olla küll G60-ne pump paagis kuigi eelmine omanik ise väitis et vahetas ära.aht kirjutas:asi selles et tal ei ole see originaalis olnud VR6 ju
nagu aru saan on tal paagi sees G60ne paagisisene pump
Keegi seda oskab öelda kas Vento ja Corrado paagisisesed pumbad ühtivad kinnituse poolest, et kas on vahetatavad, siis saab kohe teada kas omanik valetas või mitte.
Telefon: +358451521045 E-mail: liivo.lips@hot.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 16 Mai 2007, 22:32
- Auto: vw golf II td 44kw`91, BMW 525 TDS E39`97, BMW 316 E36 , Saab 95` 97,Corolla AE82 ,GSX-R 600`99,Jawa 350 `71,Riga 91
- Asukoht: Tartu
No kui muud üle ei jää siis viska välimiseks pumbaks audi 2.3 või 2.8 pump. mul endal on 2.3 pump all ja lööb survet küll hoolega. Aga kaldun arvama ,et vento ja corry paagid on erinevad aga ei või kindel olla. Jõudu ja jaksu jebimisel.
WARNING! To avoid possible breathing problems caused by rapid acceleration of this Corrado,all females are advised to remove any tight fitting clothes. TELF : 53739123
VW pumpadega on selline teema, et oleneb, mis masina pealt ta pärineb. Golf 3 ja Passat on ainult paagisisene pump ja see paagi peal olev pumba auk on umbes 12 cm läbimõõduga. Golf 2 ja Corrado on paagi sees etteande pump (paagi peal olev auk on umbes 8 cm) ja lisaks põhja all kõrgsurve pump. Võimalik et VR6 Corradole pandi tehasest ka suurema pumba auguga paaki ja siis oli ainult üks pump.
Välimuselt on Golf 3 ja Corrado paagid erinevad, kuid võimalik, et G3 paaki on siiski võimalik Corrado alla panna, G2 alla igatahes sobib.
Autodata andmetel on VR6 kütuse surved 3,5-4 bar ja G60 omad 2,5-3 bar (kõikidel G2, G3, Corrado elektroonilistel pritsetel, ka 16V sama), seega mingist piirist võib G60 pump ilmselt lahjaks jääda. 2.0 16V mehhanilise pritse surved on 6,1- 6,6 bar, sellega peaksid tööle saama küll ja surveregulaator peaks pumba õigel hetkel tagant ära ka lülitama.
Sobiks ilmselt ka mehaanilise täispritsega (66 ja 82 kw) Golf 2 põhjaalused pumbad, need annavad 4,7-5,4 bar.
Autodata andmed näitavad paraku ainult kütuse surveid, pumpade tootlikuse kohta (liitrit sekundis) mingit infot pole, nii et selles osas võibolla tõesti on Audi V6 pump parem lahendus (Autodata järgi 2,6 ja 2,8 pumbad 3,3-4,2 bar), kuna need mõeldud samuti 6 silindri toitmiseks.
Välimuselt on Golf 3 ja Corrado paagid erinevad, kuid võimalik, et G3 paaki on siiski võimalik Corrado alla panna, G2 alla igatahes sobib.
Autodata andmetel on VR6 kütuse surved 3,5-4 bar ja G60 omad 2,5-3 bar (kõikidel G2, G3, Corrado elektroonilistel pritsetel, ka 16V sama), seega mingist piirist võib G60 pump ilmselt lahjaks jääda. 2.0 16V mehhanilise pritse surved on 6,1- 6,6 bar, sellega peaksid tööle saama küll ja surveregulaator peaks pumba õigel hetkel tagant ära ka lülitama.
Sobiks ilmselt ka mehaanilise täispritsega (66 ja 82 kw) Golf 2 põhjaalused pumbad, need annavad 4,7-5,4 bar.
Autodata andmed näitavad paraku ainult kütuse surveid, pumpade tootlikuse kohta (liitrit sekundis) mingit infot pole, nii et selles osas võibolla tõesti on Audi V6 pump parem lahendus (Autodata järgi 2,6 ja 2,8 pumbad 3,3-4,2 bar), kuna need mõeldud samuti 6 silindri toitmiseks.