TDI jahutussüsteemis rõhk? Paar küsimust
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
TDI jahutussüsteemis rõhk? Paar küsimust
96a. g3 tdi jahutus süsteemis surve sees ja lekib lõdvikutevahelt. lõpuks kui vedelik otsasaab läheb keema nagu arvata on:( esimene mõte, et plokikaane tihand aga siis peaks ju aur tagant väljakäima ja pidevalt keema!? ehk lihtsalt õhksees??
[Muudetud: 8-12-2009 coollaager]
[Muudetud: 16-12-2009 coollaager]
[Muudetud: 24-12-2009 coollaager]
[Muudetud: 28-12-2009 coollaager]
[Muudetud: 8-12-2009 coollaager]
[Muudetud: 16-12-2009 coollaager]
[Muudetud: 24-12-2009 coollaager]
[Muudetud: 28-12-2009 coollaager]
Kui plokikaanetihend õhtal, peaks sul tõesti tagant ajama meeletut haisu ja halli, nagu segu poleks korralikult ära põlenud. Alles oli töökojas üks G4 1.6 74 kW. Imestus oli suur kui vingumõõtur mitu korda suuremat numbrit näitas kui lubatud, auto puterdas veidi ja tagant ajas suitsuna välja sõna otseses mõttes vingu ja "sitahaisu"!:lol:
Aga võibolla sul tihend lekib natuke ja leke pole nii suur et heitgaaside järgi aru saada.
[Muudetud: 8-12-2009 kase89]
Aga võibolla sul tihend lekib natuke ja leke pole nii suur et heitgaaside järgi aru saada.
[Muudetud: 8-12-2009 kase89]
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Kokku kuiva süsteemi peaks 6,5 liitrit jahutussüsteemi minema
Tosoolidest nii palju et erilist vahet ei ole mida sisse valad kui autotootja pole kindlat määranud. vaata kui sul on paisupaagil kirjas mingi kood G12 või G012, siis pidi minema punane, aga kui nt. G11 siis sinine või roheline. niipalju olen ise uurinud. Punast ei tohi teistega segada, sinist ja rohelist võib segada. Punane on mingi määrdeaine lisaga koos.
Loodan et on abi.
Tosoolidest nii palju et erilist vahet ei ole mida sisse valad kui autotootja pole kindlat määranud. vaata kui sul on paisupaagil kirjas mingi kood G12 või G012, siis pidi minema punane, aga kui nt. G11 siis sinine või roheline. niipalju olen ise uurinud. Punast ei tohi teistega segada, sinist ja rohelist võib segada. Punane on mingi määrdeaine lisaga koos.
Loodan et on abi.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Kohapeal lahtise korgiga töötaval mootoril ei saagi ilmselt õhku kõike välja. Kui soojendusradikas ka kuivaks jooksis, siis et sealt õhku kätte saada tuleks töötava mootori ja kinnise korgiga auto esiotsa natuke kõrgemale tõsta, tuleks lihtsamalt kõik õhk välja, aga kogu selle eelneva jutu peale jääb küll mulje, et plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] on katki. Aga loomulikult tasub kõik muud variandid ka ära proovida.
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Ei pea summutajast midagi tulema. Kaanes on kas väike pragu ve tihendi vahelt silindri surve lekib jahutussüsteemi. Õhk tuleb diisel golfil suht kergelt välja. Korki ära kohe peale pane lase õhul väljuda. Ja plokikaane tihendi vahetus on tühi töö kaas tuleb kindlasti ka lihvida. Ja, et tühja tööd vältida ka survestada. A ja salongiradika toru võta käival mootoril lahti oota kuni vedelik voolma hakkab ja pane toru tagasi!!
[Muudetud: 9-12-2009 automees6]
[Muudetud: 9-12-2009 automees6]
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
lekked loodetavasti kõrvaldatud, õhk ka vist enamvähem käes. Peab paarpäeva sõitma vaatama kuidas aparat end üleval peab. Ventikad ka ei töödanud homme saan uue temp.anduri. Temp läks 90kraadini panin ventika otse akule natuke aega tiksus ja seier osutas 70'le kraadile. sõbra tdi'l katsusin lõdvikut to oli ainult veidi pehmem kui minul aga mul ka mootor soojem tema oli natuke seisnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
diislil ei ole kiilu. Rihmaratas tõmmatakse poldiga koonusesse kinni.coollaager kirjutas:Pole varem mootorit niiväga lammutanud, kas on normaalne, nukaratas võllipeal lihtasalt poldiga koonusepeale kinnitõmmatud? Võllil küll kiilukoht on aga rattal mitte (v oli vastupidi) aga kiilu eikuskil?
Jooge piima!
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva