Bensiinikas teeb diisli häält!?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Bensiinikas teeb diisli häält!?
Tere!
Siuke jama siis, et 97a passat 1,8 92kW hakkab tegema ehtsat diisli häält. Kui auto on pikemat aega käinud, siis hakkab tegema seda häält, aga peale sõitu või jahtumist kaob mõneks ajaks ära.
Milles võib asi olla? Ise tegin õlivahetuse ära ja peale seda ei olnud umbes kuu aega midagi.
[Muudetud: 20-12-2009 skys12]
Siuke jama siis, et 97a passat 1,8 92kW hakkab tegema ehtsat diisli häält. Kui auto on pikemat aega käinud, siis hakkab tegema seda häält, aga peale sõitu või jahtumist kaob mõneks ajaks ära.
Milles võib asi olla? Ise tegin õlivahetuse ära ja peale seda ei olnud umbes kuu aega midagi.
[Muudetud: 20-12-2009 skys12]
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Endal sama mure aga külma mootoriga ei ole seda tekkib kuskil peale 2min töötamist ja siis sumputit kuulata täpselt tiisli auto hääl ja jätab nagu vahele
vahetatud on küünlad jagaja sees andur (halli andur vist oli)
temperatuuri andur pritsungi all olev kummist padi vaakum üle vaatadud korras tundub õhu puhastis klapp ka töödab lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ka nagu töödabmõõtsin testriga süüdeluku põhi sai ka uus nüüd.pena filter on uus.
Aga tolku 0 :grind::grind::grind:
vahetatud on küünlad jagaja sees andur (halli andur vist oli)
temperatuuri andur pritsungi all olev kummist padi vaakum üle vaatadud korras tundub õhu puhastis klapp ka töödab lambda [VW Bot: "Keel korda!"] ka nagu töödabmõõtsin testriga süüdeluku põhi sai ka uus nüüd.pena filter on uus.
Aga tolku 0 :grind::grind::grind:
Tõukur ikka ennekõike tiksub, summutist ei pruugi diisli häält tulla. Hääle ja vea kirjeldus on suhteliselt pealiskaudne. Nagu teise mehe kogemusest näed, siis vahetatud on hulk juppe ja ikka ei miskit... Ja teil ei pruugi sama viga olla. Mõistlik oma raha säästmiseks viia auto näiteks diagnostiku juurde. Diagnostik = mees kes leiab vea. Juba ammu pole diagnostik see, kes vaid VAG-COM-ga veakoode välja lugeda oskab.skys12 kirjutas:Ja palju nendel hüdrotõukuritel ka hind umbes olla võib?
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Mõistlik oma raha säästmiseks viia auto näiteks diagnostiku juurde. Diagnostik = mees kes leiab vea. Juba ammu pole diagnostik see, kes vaid VAG-COM-ga veakoode välja lugeda oskab.
Kahju öelda aga ka see tee on läbitud.2 inimese juures.
jutt järgmine:
Kajuks ei saa aidada näitab et kõik OK aga jah mootor natuge töödab imelikult ja lambda tuleks uus panna ja temp andur. Riiul täis neid andureid ega iga tangimise järgi saa andureid vahetada.
Tuleb vist SAKSA AUTOSSE MINNA JA RAHA KOTT KÄRUGA KAASA VÕTTA muidu autot ei saa.
NP: Kui on foorumis mõni inimene kellel on infi sama asjaga siis suur palve anna teada. Täna siis 3 sumps all millel otsast jupp ära lõigatud ikka sama saast.
OMAN AUTOT MIS ON PENSUKAS AGA TÖÖDAP KUI DIISEL.
:grind::grind::grind::grind::grind::grind::grind::grind:
Kahju öelda aga ka see tee on läbitud.2 inimese juures.
jutt järgmine:
Kajuks ei saa aidada näitab et kõik OK aga jah mootor natuge töödab imelikult ja lambda tuleks uus panna ja temp andur. Riiul täis neid andureid ega iga tangimise järgi saa andureid vahetada.
Tuleb vist SAKSA AUTOSSE MINNA JA RAHA KOTT KÄRUGA KAASA VÕTTA muidu autot ei saa.
NP: Kui on foorumis mõni inimene kellel on infi sama asjaga siis suur palve anna teada. Täna siis 3 sumps all millel otsast jupp ära lõigatud ikka sama saast.
OMAN AUTOT MIS ON PENSUKAS AGA TÖÖDAP KUI DIISEL.
:grind::grind::grind::grind::grind::grind::grind::grind:
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Hommikul esimene käivitus norm nii külma kui sooja ilmaga.Monah kirjutas:Et mootor teeb diisli haalt voi tootab nagu diisel ?
Pöörded on külma mootoriga 1100-1200
Kui natuge töötab siis tuleb see moment kui tegib värin mootori ja pöörded on alla võtnud 900-950 kusgil ja siis on sumpsist kuulda kuidas mõni silinder jätab vahele.
Proovinud küünla juhtmeid maha võtta üks haaval aga ei saa aru ikka sama pull.
linnas sõidan 4 käik ja umbes 50-60 sees siis jõnksutab
päeva kilometraas ei ole 10km et ei lähe soojaks ja muu sõidan keskmiselt 150-200 km päevas
Kapoti all on mootoril väike värin sees.
Õli on vahetatud filter ka.
:crazy:Selline käitumine aru ei saa.
-
- Huviline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 14 Jaan 2005, 14:16
- Telefon: 53739748
- Auto: Audi
- Asukoht: Eesti
Endal oli sama heli. Täpselt nagu diiselmootor. Autoks küll Audi A4, kuid mootor sama 1.8 92kw. Esimese hooga arvasin, et hüdrotõukurid, kuid hiljemalt saime põhjusele jälile. Milleks oli siis nukkvõlli kett. Sai ära vahetatud ja enam sellist heli pole kuulnud. Teine asi mis võib olla, on nukkvõlli keti pinguti. Õnneks nii halvasti ei läinud, kuna pinguti maksis ca 8500kr. Sai nats odavamalt, kuskil 400 kr kett.