K:Probleem vw bora 1,9 TDI 96kw

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

K:Probleem vw bora 1,9 TDI 96kw

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Probleem hakkas hiljaaegu. Lasin autol jupp aega soojeneda... siis hakkasin rahulikult sõitma... jõudsin mõned kilomeetris sõita ja siis avastasin et auto ei jõua normaalselt edasi liikuda. Turbo nagu ei rakenduks või mingi selline jama... et tavalist minekut umbes 1500-1700+ pöörde peal ei tulnud... lihtsalt venis kuidagi... mootor nagu ise käis kõik ilusti ja värki, kompuutri järgi oli küttekulu ka normaalne, aga minek puudus... asi lahenes pärast seismajätmist ja uuesti käima panemist, siis toimis kõik ilusti. Järgmine päev probleeme polnud kuid nüüd kaks viimast päeva on jälle see jama tulnud. Peab mõne aja käima, ja siis seisma jätma ja uuesti käima panema et normaalselt tööle hakkaks. Et milles võib olla probleem? mis otsi andmas ?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

worldonfire kirjutas:Probleem hakkas hiljaaegu. Lasin autol jupp aega soojeneda... siis hakkasin rahulikult sõitma... jõudsin mõned kilomeetris sõita ja siis avastasin et auto ei jõua normaalselt edasi liikuda. Turbo nagu ei rakenduks või mingi selline jama... et tavalist minekut umbes 1500-1700+ pöörde peal ei tulnud... lihtsalt venis kuidagi... mootor nagu ise käis kõik ilusti ja värki, kompuutri järgi oli küttekulu ka normaalne, aga minek puudus... asi lahenes pärast seismajätmist ja uuesti käima panemist, siis toimis kõik ilusti. Järgmine päev probleeme polnud kuid nüüd kaks viimast päeva on jälle see jama tulnud. Peab mõne aja käima, ja siis seisma jätma ja uuesti käima panema et normaalselt tööle hakkaks. Et milles võib olla probleem? mis otsi andmas ?
Pane kaabel järgi ja vaata mis veakoodid annab, kuid võib haiseda turbo rõhu jama järgi.Ehk mõni klubiline tuttav, kellel VAG COM kaabel, vaatab järgi mis ütleb, veakoodide järgi saab juba spetsiifilisemaks minna:starhit:
Diesel Power KEEPS ME GOING

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

On küll kaabli võimalus mul kuid teema algataja oma probleemist vea koodiga pole ennast avalikustanud. See selleks. Kirjelduse järgi oleks nagu õhukulu mõõtja viga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5409
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 522 korda

Lugemata postitus Postitas jussike »

T6nis2 kirjutas:On küll kaabli võimalus mul kuid teema algataja oma probleemist vea koodiga pole ennast avalikustanud. See selleks. Kirjelduse järgi oleks nagu õhukulu mõõtja viga.
Kas vead oma kaabli Harjumaalt Võrru, pikaks ei lähe või?

Ise pakuks turborõhu andurit, kuid eks VAG annab täpsema vastuse.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Monah
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 20 Jaan 2007, 20:22
Auto: VW Vento VR6
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Monah »

Selleks et ohulugejad kontrollida pole vaja kaablit, koige lihtsam viis votta pistik tagant ara ohulugejal ja vaata kas muutub midagi.
Samas selle mootori puhul on peaaegu kindel et viga on turbo geomeetrias mis jaab vahepeal kinni ( kiirendades nt), kui jatad seisma siis vedruga laseb selle algasendisse. Kaabliga selle kontrollida ei saa.
edit: voi veel variant on nagu jussike kirjutas , turborohu andur.

[Muudetud: 1-1-2010 Monah]

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Täpsustuseks, Vedrut muutuva geomeetriga turbol pole. Õrritan teid niikaua kui foorum saab adekvaatse vastuse.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Õrritad? KHM. Mis asi hoiab siis geomeetriat?

Alusta minu toodud 3ndast punktist.

Teema algatajale, peale süüte välja keeramist resetitakse viga ja kui uuesti kohe ei tule töötab auto ok. Enda boral oli sama viga ja sissevälja aitas. Viga süvenes muidugi.

Olen kohanud 3 probleemi. arvuti näitab 2te esimest nö otse kirjeldusega, ehk siis kas õhulugeja viga või vale rõhk süsteemis.

1. Õhukulu lugeja viga näeb tõesti arvutiga. See neil ka ära väsib mingi aja peale. Uus vahetus fondiga sakas autos oli miski 1800.- Letis.

2. kuna boral on geomeetri vaakum klapp nö tagurpidi, esineb klapi kinnni jäämist sirutad käe välja seisva mootoriga proovid kas liigub. Kui liigub siis np, kuigi ta võib ka suva hetkedel kinni jääda seega 100% vastust sa sealt ei saa. Uus klap oli vist 800.- ja neid müüvad need kes turbosi remondivad lisaks leidub interneti poodides neid kah osades.

Külmaga võib olla vaakumklapi vahel vesi kui ta pole päris kinni jäänud sisi motoori soojenedes hakkab klapp jälle tööle.

3. vaakumvoolikud. Minu boral oli voolik kusagile vastu hõõrunud ja nii õhukeseks kulunud et kui vaakum tuli siis tõmbas toru seinad kokku. Kõige odavam oleks alustada sellest et kõik vaakumi voolikud uue vastu asendada. Saab edukalt ise teha. Oluline on jälgida kuida nad jooksevad, et mitte otsasi vahetamisel segi ajada.

Veel võib siis esineda seal 2 asja mis kohe pähe tulevad. 1. tõepoolest jussikese mainitud rõhu andur 2. õhu torustiku lekked. Kuigi torustiku lekked peaksid tekitama viga pidevalt, sest mootor vwgenil kõigub aiste vahel nagu laps kiigel ;)

Lisaks soovitan ka egr klppi puhasta eg ajalt :).

Kindalsti on ka muidu võimalikke vigu.

[Edited on 1-1-2010 by samzik]

[Edited on 2-1-2010 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Foorumisse jutu postitamise mõte ongi see et kiirendada mis tahes küsimust foorumis. Vaadake, mida tuli vastu?. Mina arvan,et loen veel homme mitu korda selle teksti üle.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Üritan siis lähiajal kuskilt kaabli otsas autoga käia. Aga täpsustuseks oskan veel niipalju öelda et kui mootor pole eriti käinud, siis ei aita ka see seisma jätmine... et mootor peab natuke soojaks minema, et asi jälle toimima hakkaks. (pean siis silmas et kui külma mootoriga seisma jätan ja uuesti käima, et siis ei kao viga ära, aga kui mootor on soe, siis seisma jättes ja uuesti käima pannes saab asi toimima) ja üldse kui auto on sõidust tulnud ning seisnud nii 3-6 tundi, siis ka seda viga ei esine. Et jamama on hakanud just siis, kui auto on täiesti maha jahtunud....

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Monah kirjutas:Selleks et ohulugejad kontrollida pole vaja kaablit, koige lihtsam viis votta pistik tagant ara ohulugejal ja vaata kas muutub midagi.
Samas selle mootori puhul on peaaegu kindel et viga on turbo geomeetrias mis jaab vahepeal kinni ( kiirendades nt), kui jatad seisma siis vedruga laseb selle algasendisse. Kaabliga selle kontrollida ei saa.
edit: voi veel variant on nagu jussike kirjutas , turborohu andur.

[Muudetud: 1-1-2010 Monah]
:lol::lol::lol: kle googelda veidi siis ehk leiad lingi, kus kirjas kuidas kontrollida VAG COM kaabliga VNT actuatori tööd, mille abil saad ühtlasi testida ka N75 tööd.

PALUN VÄGA
:lol::lol::lol::lol::lol:


[Muudetud: 2-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

worldonfire kirjutas:Üritan siis lähiajal kuskilt kaabli otsas autoga käia. Aga täpsustuseks oskan veel niipalju öelda et kui mootor pole eriti käinud, siis ei aita ka see seisma jätmine... et mootor peab natuke soojaks minema, et asi jälle toimima hakkaks. (pean siis silmas et kui külma mootoriga seisma jätan ja uuesti käima, et siis ei kao viga ära, aga kui mootor on soe, siis seisma jättes ja uuesti käima pannes saab asi toimima) ja üldse kui auto on sõidust tulnud ning seisnud nii 3-6 tundi, siis ka seda viga ei esine. Et jamama on hakanud just siis, kui auto on täiesti maha jahtunud....
Ja siit võid veidi leida infi, miks sul see jõu kadumine, et mida kontrollida. Kui oskad inglise keelt lugeda siis LINK
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

T6nis2 kirjutas:Täpsustuseks, Vedrut muutuva geomeetriga turbol pole. Õrritan teid niikaua kui foorum saab adekvaatse vastuse.
Õigem oleks olnud vb öelda et turbo enda sees ei ole jah aga minu meelest VNT actuatoris on vedru:rolleyes:
Mis moodi siis geomeetria algasendisse(default low boost position) tagasi liigub:question::lol:


In a stock TDI with absolutely no mods the ECU is programmed to allow boost pressures that approach surge. Obviously when the ECU sees the pressures that could pose potential for surge the N75 responds to the command from the ECU to decrease boost then the N75 reduces the vacuum applied to the VNT actuator, pressure drops, VNT actuator spring retracts the VNT arm and boost begins to drop...notice all the steps there to reduce boost pressure? That is why the VNT is prone to surge, there are multiple steps that have to occur only after the boost pressure is already approaching the surge limit.

[Muudetud: 2-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield »

worldonfire kirjutas:Probleem hakkas hiljaaegu. Lasin autol jupp aega soojeneda... siis hakkasin rahulikult sõitma... jõudsin mõned kilomeetris sõita ja siis avastasin et auto ei jõua normaalselt edasi liikuda. Turbo nagu ei rakenduks või mingi selline jama... et tavalist minekut umbes 1500-1700+ pöörde peal ei tulnud... lihtsalt venis kuidagi...
Kui sa veel abi pole saanud, siis viga on arvatavasti turbo juhtklapis - seal pidi niiskuse ligipääsemisel (sellised +/-0 kraadi ilmad) midagi kinni jääma. Ja korda läheb siis, kui auto oled soojaks sõitnud ja korraks seisma jätad.
Arvuti külgepanemisest on kasu ainult siis, kui sa just sellel "jõuetusajal" seda teed. Ehk teenindusse minnes ei tohi ukse taga välja suretada, sest näiteks 5 minuti pärast uuesti käivitaminel on võibolla viga kadunud. Mingit veateadet ajusse igatahes ei jää.

mireck
Klubiline
Postitusi: 218
Liitunud: 18 Sept 2005, 17:47
Telefon: +358445899766
Auto: Vw touran
Asukoht: tuusula
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mireck »

Räägiks tiba oma kogemusest.sama moodi polnud jõudu ja seda ei õnnestunud kusagil mujal avastada ,kui siis varem peterburi mnt-servas asunud karla auto diisli keskus,veaks oli siis õhukululugeja.peale uue paigaldust koik ok.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

Garfield kirjutas:
worldonfire kirjutas:Probleem hakkas hiljaaegu. Lasin autol jupp aega soojeneda... siis hakkasin rahulikult sõitma... jõudsin mõned kilomeetris sõita ja siis avastasin et auto ei jõua normaalselt edasi liikuda. Turbo nagu ei rakenduks või mingi selline jama... et tavalist minekut umbes 1500-1700+ pöörde peal ei tulnud... lihtsalt venis kuidagi...
Kui sa veel abi pole saanud, siis viga on arvatavasti turbo juhtklapis - seal pidi niiskuse ligipääsemisel (sellised +/-0 kraadi ilmad) midagi kinni jääma. Ja korda läheb siis, kui auto oled soojaks sõitnud ja korraks seisma jätad.
Arvuti külgepanemisest on kasu ainult siis, kui sa just sellel "jõuetusajal" seda teed. Ehk teenindusse minnes ei tohi ukse taga välja suretada, sest näiteks 5 minuti pärast uuesti käivitaminel on võibolla viga kadunud. Mingit veateadet ajusse igatahes ei jää.
:lol: kui turbo rõhkudega tõsine jama, st kui näiteks jõud kaob järsku, siis registreerib ECU selle kindlasti ära:exclamation: seisma jättes lihtsalt nullitakse ära nn avariireziim v limp mode v kuidas iganes seda nimetada. Kui ei eksi, oli küsijal ka korra enne seda jama järsk jõu kadumine(ja jõud puudub seni kuni korra süüde välja ja sisse tagasi, ning turbo uuesti taga), mida on ka minul olnud, ja minul on see mällu jäänud, isegi kui auto on öö läbi seisnud ja hommikul kaabli taha lükkad:lol: Ja kuidas see juhtklapp järsku auto seisma jätmisel ja pmt kohe taaskäivitamisel lahti sulab? Eeldan et seni, kui seal midagi lahti sulab ja mootorile pole taaskäivitamist tehtud, on turbo avariireziimis(sest geomeetria mitte õigesti juhtimisest tingituna on turbo rõhk väljunud ette antud piiridest ja millest jääb kindlasti veateade ajju), süüte välja lülitamisel nullitaksegi ainult avariireziim(limp mode) ja turbo taga ning jõud olemas seniks kuni rõhud jälle väljuvad ajju programmeeritud normidest. Iseasi on aga MAF, mille mitte õige toimimine ei tavaliselt ei anna veateadet,aga mille testimine peaks lihtne olema.


Aga küsija, uuri neid linke, seal suht hästi välja toodud, mis viga võib olla, sagedasemad ja vähem esinevad põhjused
Limp Mode, ehk kui jõud kaob autol järsku, kui näiteks kiirendad

Kui on pidev jõuetus


[Muudetud: 4-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

Garfield
Huviline
Postitusi: 306
Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Garfield »

copilot kirjutas: <cut> kui turbo rõhkudega tõsine jama, st kui näiteks jõud kaob järsku, siis registreerib ECU selle kindlasti ära:exclamation: seisma jättes lihtsalt nullitakse ära nn avariireziim v limp mode v kuidas iganes seda nimetada <cut>
Probleem ongi selles, et jõud mitte ei kao järsku, vaid seda polegi hommikul esimest korda käivitades. Võibolla sa ei märkagi seda kohe, kui tasakesi teekonnale stardid. Kui "turbojõud" tuleb taha tavaliselt kuskil 1600rpm kandis, siis probleemiga hommikul ei tule ja turbo puhub "natukene" seal 2000rpm kandis. Ja võid mootori täiesti soojaks sõita - probleem ei kao. Jätab korra sooja mootori seisma, käivitad uuesti - ja probleem kadunud.
Jõu kadumine keset kiirendust on minuteada teine probleem.

G1C
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 27 Aug 2009, 09:02
Telefon: 51903880
Auto: VW Golf Mk1 1974, VW Golf mk1 1976
Asukoht: Võru/Tallinn

Lugemata postitus Postitas G1C »

hm, ka mul esines selline probleem, küll mitte volkswageniga, vaid Opel Zafira OPC-line turbodiisel masinaga, kadus jõud ning armatuuris hakkas mootorimärk põlema, läksin esindusse ja öeldi, et turbo rõhu anduris on jama, kuid seda andis puhastada või parandada, ning asi väga kalliks ei läinud, alla 500 oli minu mäletamist mööda. Mina sain aru et midagi tõmbab seal umbe ning ei saa piisavalt õhku, aga pärast puhastust töötas jälle nagu kellavärk.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1283
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 40 korda

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Garfield kirjutas:
copilot kirjutas: <cut> kui turbo rõhkudega tõsine jama, st kui näiteks jõud kaob järsku, siis registreerib ECU selle kindlasti ära:exclamation: seisma jättes lihtsalt nullitakse ära nn avariireziim v limp mode v kuidas iganes seda nimetada <cut>
Probleem ongi selles, et jõud mitte ei kao järsku, vaid seda polegi hommikul esimest korda käivitades. Võibolla sa ei märkagi seda kohe, kui tasakesi teekonnale stardid. Kui "turbojõud" tuleb taha tavaliselt kuskil 1600rpm kandis, siis probleemiga hommikul ei tule ja turbo puhub "natukene" seal 2000rpm kandis. Ja võid mootori täiesti soojaks sõita - probleem ei kao. Jätab korra sooja mootori seisma, käivitad uuesti - ja probleem kadunud.
Jõu kadumine keset kiirendust on minuteada teine probleem.
viga just esinebki külmamotoriga, mitte ei kao järsku ära.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

worldonfire kirjutas:
Garfield kirjutas:
copilot kirjutas: <cut> kui turbo rõhkudega tõsine jama, st kui näiteks jõud kaob järsku, siis registreerib ECU selle kindlasti ära:exclamation: seisma jättes lihtsalt nullitakse ära nn avariireziim v limp mode v kuidas iganes seda nimetada <cut>
Probleem ongi selles, et jõud mitte ei kao järsku, vaid seda polegi hommikul esimest korda käivitades. Võibolla sa ei märkagi seda kohe, kui tasakesi teekonnale stardid. Kui "turbojõud" tuleb taha tavaliselt kuskil 1600rpm kandis, siis probleemiga hommikul ei tule ja turbo puhub "natukene" seal 2000rpm kandis. Ja võid mootori täiesti soojaks sõita - probleem ei kao. Jätab korra sooja mootori seisma, käivitad uuesti - ja probleem kadunud.
Jõu kadumine keset kiirendust on minuteada teine probleem.
viga just esinebki külmamotoriga, mitte ei kao järsku ära.
Sa ise ütlesid, et külma mootoriga pole jõudu, sõidad soojaks, ja kui jätad korra seisu ja uuesti süüde siise, on minek olemas?va sain ma valesti aru? Tsiteerin sinu kirjutatud: "asi lahenes pärast seismajätmist ja uuesti käima panemist, siis toimis kõik ilusti."
Loomulik, et sul jõudu pole, kuna geomeetriat ei juhita, sest turbo juhtklapp kinni külmunud, sellest tingituna kiirendades väljuvad turbo rõhud ette nähtud piiridest, ongi käes nn limp mode, kuna aga soojaks sõites sulas seal miski lahti, ei saa jõud iseenesest tagasi tulla, sest mootor töötab avariireziimis, süüte välja ja siis sisse lülitamine aga nullib selle limp mode i ja kuna nüüd see juhtklapp üles sulanud ja toimib nii nagu peab, on ka turbo juhtimine korras ja parameetrid ei välju piiridest,mootor ei lähe enam avariireziimi. Ja kuna sa ei kiirenda vb sõidu algul järsult, st ei anna mootorile koormust, võib limp mode ka suht märkamatult tulla, minul on nii olnud.Teen näiteks 70km/h möödasõitu, jõud ei kadunud järsku ega osanud arvatagi,et hiljem ristmikult kiirendades pole minekut, tee mis tahad jõudu pole. Süüde välja ja sisse ja vilista või kummi!Ja ma ei saa aru, kas te ei oska lugeda v siis ei oska inglise keelt v siis lihtsalt ei viitsinud uurida linke mida andsin?
Tsiteerin esimesel viites olevalt lingilt: "Limp mode is when your VW or Audi suddenly loses power while driving. It feels as if the car is being held back when you request more power or as if the parking brake is on. The key symptom of limp mode is that turning off the car restores power. "
Vahet ei ole, kas jõud kaob järsku, st sa tunned seda konkreetselt möödasõidu või kiirenduse ajal, jõud võib kaduda lihtsalt sõidu ajal ka madalamate pööretega ja mingil hetkel kui sul vaja jõudu ja äkilist kiirendust tunned, et auto ei liigu.Tavaliselt ongi nii(vähemalt minul nii, kui limp modi is, et sinna 1500-2000 enamvähem liigub kuigi pole ka päris see mis muidu, aga edasi sellest vahemikust nagu teosammul) Kuidas sinul worldonfire?

ja parameetrid, mis piiridest väljuda võivad, pole ainult turbo rõhk. Tsiteerin: "The car's computer is constantly monitoring sensors such as air flow, EGR flow, fuel flow, etc., and is expecting certain values. If a sensor fails or sends a signal that is "out of bounds", the car's computer will fall back to a safety map to prevent damage. This is because overboosting or overfueling can potentially cause engine damage. A diesel is built more sturdy than a gasoline engine and boost spikes are normal in a diesel. Even still, any engine has limits so the computer reduces turbo boost and fueling to prevent these limits from being exceeded."

[Muudetud: 5-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

G1C kirjutas:hm, ka mul esines selline probleem, küll mitte volkswageniga, vaid Opel Zafira OPC-line turbodiisel masinaga, kadus jõud ning armatuuris hakkas mootorimärk põlema, läksin esindusse ja öeldi, et turbo rõhu anduris on jama, kuid seda andis puhastada või parandada, ning asi väga kalliks ei läinud, alla 500 oli minu mäletamist mööda. Mina sain aru et midagi tõmbab seal umbe ning ei saa piisavalt õhku, aga pärast puhastust töötas jälle nagu kellavärk.
küsiti puhastamise eest 500.-? Palju uus rõhu andur muidu sellele masinale maksis?st tasus ära?
Diesel Power KEEPS ME GOING

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Õhulugeja hind jääb jämedalt 1700.- kanti, juhul kui annad enda oma vahetusfondi. Egr klapi puhastus võttis aega 1.5h rahulikult nokitsedes käepäraste vahenditega ja mootoripesu vedelikuga. Ise järgmine kord puhastaks mingi nõge eeemaldava vahendiga, mootoripesu aine vastu punnis ta usinalt (ei lahustunud). Enamuse eemaldasin mehaaniliselt ettevaatlikult kraapides. Usun, et diisli sees oleks ehk mõne tunniga asi lahustunud iseenesest. Kuigi siis tuleks ehk ka seda membraani kuidagi kaitsta.

[Edited on 6-1-2010 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Vasta

Mine “Diislid”