2.0 16v 100kw vs 2.0 16v 110kw erinevused?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
2.0 16v 100kw vs 2.0 16v 110kw erinevused?
Painab mind siis selline küsimus, et mis on antud mootorite vahed? 100 kw mootor ~90 aastate Passati pealt, ning 110 Golf 3 pealt. On mingid tehnilised erinevused või on lihtsalt piltlikult aju vahe?
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
100kW on KE-Monotronic pritse ja 110 peaks juba täiselektrooniline olema(Digifant vist). Rohkem erinevusi ei tea.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Olen just kuulnud, et 9A pidi kõige mõttetum 16v moto olema, st teistel palju rohkem potensiaali.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Ma ei saa aru, mis on Su postituse mõte? Kena soovitus Sulle: Mõtle kas see on vajalik informatsioon enne kui postitadT6nis2 kirjutas:Pole olemas ,,pikemaid,, kepse. Mis oleks mootoril vahet,kui on ca.20 mm. lühem keps?. Väntvõll annab mootori kolvile oma tõste kõrguse,kepsu PIKKUS ei koti Väntvõlli. Kui teema läheb detailselt teatud mootorisse,siis tõesti võib olla,et kepsude PIKKUS erineb. Informatsioon mulle,kuid ka teistele.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Meil käibki jutt TEATUD mootoritest ning nende erinevustest.
![:info:](./images/smilies/info.gif)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Ei ole AutoDatat käepärast ning netist ka ei suutnud leida, kuid ei jaksa Sinuga vaielda, osta mõlemad mootorid ja mõõda üleT6nis2 kirjutas:Küsisin ju KEPSU pikkuse koha pealt. Näidake ka faktiliselt,et on KEPS pikem nendel erinevatel mootoritel.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ise tead mis usud, seda ei panda tähele nagunii
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
see on nii lahe et teie vaidlemine ja jauramine teemasse läheb.
selle asemel et te siin oma kepsudega jaurate, arutlege ilusti ja viisakalt sellistel küsimustel: kumb on parem? kumb halvem? mis on kummagi rohkem esinevad probleemid? jne... ma arvan et teema algataja just selliseid küsimusi on rohkem silmas pidanud
aga see minu arvamus
selle asemel et te siin oma kepsudega jaurate, arutlege ilusti ja viisakalt sellistel küsimustel: kumb on parem? kumb halvem? mis on kummagi rohkem esinevad probleemid? jne... ma arvan et teema algataja just selliseid küsimusi on rohkem silmas pidanud
aga see minu arvamus
http://www.greenmotor.ee kütuselisandid bensiini ja diisel mootoritele, samas ka keskkütte kateldele
Gulf mootoriõlid ja määrdeained Saaremaal
56 215 722
Gulf mootoriõlid ja määrdeained Saaremaal
56 215 722
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Vastuseks: Mootorid erinevad pea kõige poolest, va väntvõlli tõus mis on neil sama. Kui mu mälu mind ei peta. Ehk siis pritse plokk pea on kah veidi erinev, kuigi 16vd Mõlemad.
Kus ma neid sulle näitan? Olen mõlema mootori plokke näinud, kõrvuti kepse ja kolbe, kaaned on kah nähtud kah. 9a mootor on madal plokk 220mm isiklikult on mõõtnud. Abf on 236mm sealt ka kepsu vahe. Usun, et voolavuse vahe 16v versus 8v on tõepoolest suur, aga 16v peadel enam mitte nii suur. Snakey käes oli tegemises üks Abf. Ammu ammu, seal sai asjad üle mõõdetud. Nüüd vurab see ilusti ühel kollasel/oraanzil golfil.
Ja Tõnis ma loen su kummalisi komentaare paljudest teemades, palun väljenda ennast selgemalt. Näiteks ka 1.8 mootoritel on erineva pikkusega kepse. Äkki on võimalik, et näiteks kepsu sõrm asub kolvil erineval kõrgusel? See ei ole teoreetiline, vaid võta g60 kolb ja keps võrdle 1.8 vabalthingavaga.
>> Pole olemas ,,pikemaid,, kepse. Mis oleks mootoril vahet,kui on ca.20 mm. lühem keps?. Väntvõll annab mootori kolvile oma tõste kõrguse,kepsu PIKKUS ei koti Väntvõlli. Kui teema läheb detailselt teatud mootorisse,siis tõesti võib olla,et kepsude PIKKUS erineb. Informatsioon mulle,kuid ka teistele. <<
Loen, mõtlen ja ei saa aru. Mille pärast mingid toppelt komad ja asjad?
[Edited on 16-1-2010 by samzik]
Kus ma neid sulle näitan? Olen mõlema mootori plokke näinud, kõrvuti kepse ja kolbe, kaaned on kah nähtud kah. 9a mootor on madal plokk 220mm isiklikult on mõõtnud. Abf on 236mm sealt ka kepsu vahe. Usun, et voolavuse vahe 16v versus 8v on tõepoolest suur, aga 16v peadel enam mitte nii suur. Snakey käes oli tegemises üks Abf. Ammu ammu, seal sai asjad üle mõõdetud. Nüüd vurab see ilusti ühel kollasel/oraanzil golfil.
Ja Tõnis ma loen su kummalisi komentaare paljudest teemades, palun väljenda ennast selgemalt. Näiteks ka 1.8 mootoritel on erineva pikkusega kepse. Äkki on võimalik, et näiteks kepsu sõrm asub kolvil erineval kõrgusel? See ei ole teoreetiline, vaid võta g60 kolb ja keps võrdle 1.8 vabalthingavaga.
>> Pole olemas ,,pikemaid,, kepse. Mis oleks mootoril vahet,kui on ca.20 mm. lühem keps?. Väntvõll annab mootori kolvile oma tõste kõrguse,kepsu PIKKUS ei koti Väntvõlli. Kui teema läheb detailselt teatud mootorisse,siis tõesti võib olla,et kepsude PIKKUS erineb. Informatsioon mulle,kuid ka teistele. <<
Loen, mõtlen ja ei saa aru. Mille pärast mingid toppelt komad ja asjad?
[Edited on 16-1-2010 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Täitsa targemaks saab kohe nende mootorite kohapealt. Muidu küsimus, et kas nende pritsete erinevuse suhtes panin täppi ka? Järeldasin seda piltide järgi(9a mootriga ise kokku ka puutunud, tema kohta teadsin varem), just ABF see müsteerium.
Muidu need topeltkomad peaks tähendama tal jutumärke nagu ühes teemas varem välja tuli, õpetati küll, et shift+2 annavad jutumärgid aga ilmselt ei tulnud läbi![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[Muudetud: 16-1-2010 hardrock14]
Muidu need topeltkomad peaks tähendama tal jutumärke nagu ühes teemas varem välja tuli, õpetati küll, et shift+2 annavad jutumärgid aga ilmselt ei tulnud läbi
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[Muudetud: 16-1-2010 hardrock14]
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Jah abf elektrooniline pritse. Kütuse latt kaudu 4.jale pihustile antakse iga takt vool peale mis avab düüsid ja küte lastakse mootorisse (latis on surve pidevalt sama). Igal pihustil on elektromehaaniline klapp olen aru saanud ja eraldi vahetatavad on pihustid. 9A puhul on see nõme pritse pea ja seal on mingid kummikettad, kus augud sees ja sealt jagatakse kütet pritse peas pihustite vahel. Vastavalt sellele kuida mootorisse minev õhk pritse peas jagajat tõmbab, sealt antakse kütet juurde pihustitesse. Lisaks peab olema kütuse rõhk piisav, et pihustid avaneks. Üldiselt mehaanilise pritse pritse süsteem on üks kehvemaid vanas eas ja väga kallis uuena osta. Seega mõtetu on seda kuhudgi paigaldada. Tuleks ikka minna elektroonilise pritse peale. Ja no kõige parem on uuematel tulnud otsepritse.
seega kui võtta vana tüübi mootor sis pritse ehitada ümber elektrooniliseks. Näiteks megsquirdi abil või kehvem variant [VW Bot: "Keel korda!"] 79kw aju abil.
[Edited on 17-1-2010 by samzik]
seega kui võtta vana tüübi mootor sis pritse ehitada ümber elektrooniliseks. Näiteks megsquirdi abil või kehvem variant [VW Bot: "Keel korda!"] 79kw aju abil.
[Edited on 17-1-2010 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
- Rauno
- Huviline
- Postitusi: 148
- Liitunud: 26 Aug 2008, 12:31
- Telefon: 56495596
- Auto: VW Golf II 16v ABF, Audi UrS6 20vt
- Asukoht: Raplamaa
Peamised erinevused (ABF/KR/9A):
ABF/KR/9A differences
Rods are 15mm longer (159mm vs. 144mm)
Block is 16mm taller (236mm vs. 220mm)
Different cams
Narrower intake ports on ABF/9A than KR/PL (MH Edit - due to bigger water jacket)
Better exhaust ports on ABF/9A than KR/PL
ABF uses 35mm long valve guides, KR/PL uses 38mm
ABF uses different inlet and exhaust valves (95,5mm and 97,95mm long) than KR/PL (95,5mm and 98,2 mm long)
ABF uses same spring retainers as VR6
Longer cambelt for the 16.5mm higher block
ABF/Late 9A/6A has 27mm diameter exhaust valves on a 27mm seat.
KR/ Most 9A/6A has 28mm diameter exhaust valves on a 27mm seat (sodium cooled valves)
Veel juttu: http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=204863" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk on abi;)
[Muudetud: 21-1-2010 Raunoo]
ABF/KR/9A differences
Rods are 15mm longer (159mm vs. 144mm)
Block is 16mm taller (236mm vs. 220mm)
Different cams
Narrower intake ports on ABF/9A than KR/PL (MH Edit - due to bigger water jacket)
Better exhaust ports on ABF/9A than KR/PL
ABF uses 35mm long valve guides, KR/PL uses 38mm
ABF uses different inlet and exhaust valves (95,5mm and 97,95mm long) than KR/PL (95,5mm and 98,2 mm long)
ABF uses same spring retainers as VR6
Longer cambelt for the 16.5mm higher block
ABF/Late 9A/6A has 27mm diameter exhaust valves on a 27mm seat.
KR/ Most 9A/6A has 28mm diameter exhaust valves on a 27mm seat (sodium cooled valves)
Veel juttu: http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=204863" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk on abi;)
[Muudetud: 21-1-2010 Raunoo]
-
- Veteran
- Postitusi: 563
- Liitunud: 30 Apr 2003, 19:57
- Telefon: 5141494
- Auto: Vw T5 Multivan Higline 2,5TDI 128kw 2004a. , Vw Golf 1 2,0 16v 111kw. 1981a.
- Asukoht: Tallinn-Saue
- Kontakt:
KR-Einlaß: 212°, Ventilhub 9,6 mm
KR/PL-Auslaß: 226°, Ventilhub 10,3 mm
ABF-Einlaß: 220°, Ventilhub 10,8 mm
ABF-Auslaß: 228°, Ventilhub 10,8 mm
Siin siis nukvõllide erinevus.
Evens
KR/PL-Auslaß: 226°, Ventilhub 10,3 mm
ABF-Einlaß: 220°, Ventilhub 10,8 mm
ABF-Auslaß: 228°, Ventilhub 10,8 mm
Siin siis nukvõllide erinevus.
Evens
UUS KOHT ON Liimi 3A UUED RUUMID
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee