2.0 16v 100kw vs 2.0 16v 110kw erinevused?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Jurmola
Huviline
Postitusi: 1493
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

2.0 16v 100kw vs 2.0 16v 110kw erinevused?

Lugemata postitus Postitas Jurmola »

Painab mind siis selline küsimus, et mis on antud mootorite vahed? 100 kw mootor ~90 aastate Passati pealt, ning 110 Golf 3 pealt. On mingid tehnilised erinevused või on lihtsalt piltlikult aju vahe?

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

100kW on KE-Monotronic pritse ja 110 peaks juba täiselektrooniline olema(Digifant vist). Rohkem erinevusi ei tea.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Arts555
Huviline
Postitusi: 370
Liitunud: 15 Nov 2003, 13:23
Telefon: 5174819
Auto: 9-3 Aero, Golf I Cabrio, Audi Coupe Typ 85
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Arts555 »

ABF-il (110kw moto) on teistsugused nukkvõllid ja plokikaane voolavus on parem kui 9A mootoril.
GOLF, VOLKSWAGEN GOLF

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Corra »

Parem võib olla, aga väänet on ikka mõlemal sama palju. Räägitakse et 110kw oma pidi uimasem ka olema, kui 100kw.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Olen just kuulnud, et 9A pidi kõige mõttetum 16v moto olema, st teistel palju rohkem potensiaali.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

pppp
Veteran
Postitusi: 2246
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp »

Lisaks juba üles loetud erinevustele mainiks ära, et ABF on kõrge plokiga (nagu 2E) ja pikkade kepsudega.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Pole olemas ,,pikemaid,, kepse. Mis oleks mootoril vahet,kui on ca.20 mm. lühem keps?. Väntvõll annab mootori kolvile oma tõste kõrguse,kepsu PIKKUS ei koti Väntvõlli. Kui teema läheb detailselt teatud mootorisse,siis tõesti võib olla,et kepsude PIKKUS erineb. Informatsioon mulle,kuid ka teistele.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

T6nis2 kirjutas:Pole olemas ,,pikemaid,, kepse. Mis oleks mootoril vahet,kui on ca.20 mm. lühem keps?. Väntvõll annab mootori kolvile oma tõste kõrguse,kepsu PIKKUS ei koti Väntvõlli. Kui teema läheb detailselt teatud mootorisse,siis tõesti võib olla,et kepsude PIKKUS erineb. Informatsioon mulle,kuid ka teistele.
Ma ei saa aru, mis on Su postituse mõte? Kena soovitus Sulle: Mõtle kas see on vajalik informatsioon enne kui postitad :)

Meil käibki jutt TEATUD mootoritest ning nende erinevustest.:info:
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Küsisin ju KEPSU pikkuse koha pealt. Näidake ka faktiliselt,et on KEPS pikem nendel erinevatel mootoritel.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

T6nis2 kirjutas:Küsisin ju KEPSU pikkuse koha pealt. Näidake ka faktiliselt,et on KEPS pikem nendel erinevatel mootoritel.
Ei ole AutoDatat käepärast ning netist ka ei suutnud leida, kuid ei jaksa Sinuga vaielda, osta mõlemad mootorid ja mõõda üle :)
Ise tead mis usud, seda ei panda tähele nagunii :)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kongas
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 30 Juun 2009, 16:56
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas Kongas »

see on nii lahe et teie vaidlemine ja jauramine teemasse läheb.
selle asemel et te siin oma kepsudega jaurate, arutlege ilusti ja viisakalt sellistel küsimustel: kumb on parem? kumb halvem? mis on kummagi rohkem esinevad probleemid? jne... ma arvan et teema algataja just selliseid küsimusi on rohkem silmas pidanud

aga see minu arvamus
http://www.greenmotor.ee kütuselisandid bensiini ja diisel mootoritele, samas ka keskkütte kateldele
Gulf mootoriõlid ja määrdeained Saaremaal


56 215 722

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Vastuseks: Mootorid erinevad pea kõige poolest, va väntvõlli tõus mis on neil sama. Kui mu mälu mind ei peta. Ehk siis pritse plokk pea on kah veidi erinev, kuigi 16vd Mõlemad.

Kus ma neid sulle näitan? Olen mõlema mootori plokke näinud, kõrvuti kepse ja kolbe, kaaned on kah nähtud kah. 9a mootor on madal plokk 220mm isiklikult on mõõtnud. Abf on 236mm sealt ka kepsu vahe. Usun, et voolavuse vahe 16v versus 8v on tõepoolest suur, aga 16v peadel enam mitte nii suur. Snakey käes oli tegemises üks Abf. Ammu ammu, seal sai asjad üle mõõdetud. Nüüd vurab see ilusti ühel kollasel/oraanzil golfil.

Ja Tõnis ma loen su kummalisi komentaare paljudest teemades, palun väljenda ennast selgemalt. Näiteks ka 1.8 mootoritel on erineva pikkusega kepse. Äkki on võimalik, et näiteks kepsu sõrm asub kolvil erineval kõrgusel? See ei ole teoreetiline, vaid võta g60 kolb ja keps võrdle 1.8 vabalthingavaga.

>> Pole olemas ,,pikemaid,, kepse. Mis oleks mootoril vahet,kui on ca.20 mm. lühem keps?. Väntvõll annab mootori kolvile oma tõste kõrguse,kepsu PIKKUS ei koti Väntvõlli. Kui teema läheb detailselt teatud mootorisse,siis tõesti võib olla,et kepsude PIKKUS erineb. Informatsioon mulle,kuid ka teistele. <<

Loen, mõtlen ja ei saa aru. Mille pärast mingid toppelt komad ja asjad?

[Edited on 16-1-2010 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 78 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Täitsa targemaks saab kohe nende mootorite kohapealt. Muidu küsimus, et kas nende pritsete erinevuse suhtes panin täppi ka? Järeldasin seda piltide järgi(9a mootriga ise kokku ka puutunud, tema kohta teadsin varem), just ABF see müsteerium.

Muidu need topeltkomad peaks tähendama tal jutumärke nagu ühes teemas varem välja tuli, õpetati küll, et shift+2 annavad jutumärgid aga ilmselt ei tulnud läbi ;)

[Muudetud: 16-1-2010 hardrock14]
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik »

Jah abf elektrooniline pritse. Kütuse latt kaudu 4.jale pihustile antakse iga takt vool peale mis avab düüsid ja küte lastakse mootorisse (latis on surve pidevalt sama). Igal pihustil on elektromehaaniline klapp olen aru saanud ja eraldi vahetatavad on pihustid. 9A puhul on see nõme pritse pea ja seal on mingid kummikettad, kus augud sees ja sealt jagatakse kütet pritse peas pihustite vahel. Vastavalt sellele kuida mootorisse minev õhk pritse peas jagajat tõmbab, sealt antakse kütet juurde pihustitesse. Lisaks peab olema kütuse rõhk piisav, et pihustid avaneks. Üldiselt mehaanilise pritse pritse süsteem on üks kehvemaid vanas eas ja väga kallis uuena osta. Seega mõtetu on seda kuhudgi paigaldada. Tuleks ikka minna elektroonilise pritse peale. Ja no kõige parem on uuematel tulnud otsepritse.

seega kui võtta vana tüübi mootor sis pritse ehitada ümber elektrooniliseks. Näiteks megsquirdi abil või kehvem variant [VW Bot: "Keel korda!"] 79kw aju abil.

[Edited on 17-1-2010 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Kasutaja avatar
Rauno
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 26 Aug 2008, 12:31
Telefon: 56495596
Auto: VW Golf II 16v ABF, Audi UrS6 20vt
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Rauno »

Peamised erinevused (ABF/KR/9A):

ABF/KR/9A differences

Rods are 15mm longer (159mm vs. 144mm)
Block is 16mm taller (236mm vs. 220mm)
Different cams
Narrower intake ports on ABF/9A than KR/PL (MH Edit - due to bigger water jacket)
Better exhaust ports on ABF/9A than KR/PL
ABF uses 35mm long valve guides, KR/PL uses 38mm
ABF uses different inlet and exhaust valves (95,5mm and 97,95mm long) than KR/PL (95,5mm and 98,2 mm long)
ABF uses same spring retainers as VR6
Longer cambelt for the 16.5mm higher block

ABF/Late 9A/6A has 27mm diameter exhaust valves on a 27mm seat.
KR/ Most 9A/6A has 28mm diameter exhaust valves on a 27mm seat (sodium cooled valves)

Veel juttu: http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=204863" onclick="window.open(this.href);return false;

Ehk on abi;)



[Muudetud: 21-1-2010 Raunoo]

Evens
Veteran
Postitusi: 563
Liitunud: 30 Apr 2003, 19:57
Telefon: 5141494
Auto: Vw T5 Multivan Higline 2,5TDI 128kw 2004a. , Vw Golf 1 2,0 16v 111kw. 1981a.
Asukoht: Tallinn-Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Evens »

KR-Einlaß: 212°, Ventilhub 9,6 mm
KR/PL-Auslaß: 226°, Ventilhub 10,3 mm

ABF-Einlaß: 220°, Ventilhub 10,8 mm
ABF-Auslaß: 228°, Ventilhub 10,8 mm

Siin siis nukvõllide erinevus.

Evens
UUS KOHT ON Liimi 3A UUED RUUMID
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee

Vasta

Mine “Mootor”