Vee laskmine mootorisse.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Vee laskmine mootorisse.
Netis kolades sattusin sellise teema otsa et üks remonti nipp on lasta auto mootorisse vett???
Kas keegi oskab öelda MIKS?
MINA arvan ,et kolvi rõngad lahti saada või klapi pesuks,et sinna jäänud tahmast vabaneda.
Teema on selleks et arutada.
NP:EI ÕHUTA MEHI KOHE KASTEKANNUGA JOOKSMA.
Kas keegi oskab öelda MIKS?
MINA arvan ,et kolvi rõngad lahti saada või klapi pesuks,et sinna jäänud tahmast vabaneda.
Teema on selleks et arutada.
NP:EI ÕHUTA MEHI KOHE KASTEKANNUGA JOOKSMA.
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Vesi peaks klappe ja põlemiskambrit puhastama. Kolvirõngaid sellega lahti ei saa ma arvan. Kolvipead saab ka puhtamaks.109ase kirjutas:Netis kolades sattusin sellise teema otsa et üks remonti nipp on lasta auto mootorisse vett???
Kas keegi oskab öelda MIKS?
MINA arvan ,et kolvi rõngad lahti saada või klapi pesuks,et sinna jäänud tahmast vabaneda.
Teema on selleks et arutada.
NP:EI ÕHUTA MEHI KOHE KASTEKANNUGA JOOKSMA.
Samas GTI autoajakirjas oli test puhastavate kütuselisandite kohta, mingi aeg kasutamist ja klapid olid puhtamad küll. Isegi võimsuse kasv oli paar hobujõudu ja nm.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Autoleht vms. tegi poes müüdavatest kütuselisandites testi. Pmt. mitte üksi ei andnud midagi juurde.
Ise olen 2 asja leidnud mis peaksid mootorit aitama, üks on õlilisand X-1R müüakse automaailmas, maksab kuskil 500.- kanti, kallad õliga segamini ja pidi mootori tööd parandama. Teine asi on kütuselisand MPG-Caps vms. Netist otsides leiab ka igast infot nende kohta ja ka järelkaja.
Kraanivett sisselaskesse vast ei valaks, aga destileeritud vett küll. Samas seal vist väga vahet ei ole.
Ise olen 2 asja leidnud mis peaksid mootorit aitama, üks on õlilisand X-1R müüakse automaailmas, maksab kuskil 500.- kanti, kallad õliga segamini ja pidi mootori tööd parandama. Teine asi on kütuselisand MPG-Caps vms. Netist otsides leiab ka igast infot nende kohta ja ka järelkaja.
Kraanivett sisselaskesse vast ei valaks, aga destileeritud vett küll. Samas seal vist väga vahet ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 04 Dets 2009, 16:36
- Asukoht:
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Plaan oma kohvi peal seda proovida. Mida see liiga energiline laskmine võiks tähendada?
Selge see,et klaasitäit vett sisse kohe ei viruta,aga vaikselt vahedega sortsutades peaks ju OK olema?
Selge see,et klaasitäit vett sisse kohe ei viruta,aga vaikselt vahedega sortsutades peaks ju OK olema?
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
- Pikksilm
- Veteran
- Postitusi: 2260
- Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
- Auto: G2, T2b
- Asukoht:
- Tänatud: 6 korda
08 aastal valasin Golfile mootorisse vett.Mattias kirjutas:Plaan oma kohvi peal seda proovida. Mida see liiga energiline laskmine võiks tähendada?
Selge see,et klaasitäit vett sisse kohe ei viruta,aga vaikselt vahedega sortsutades peaks ju OK olema?
Mootor töösoojaks, ja siis otse karpasse valasin vähehaaval vett, samal ajal teise käega karpa juurest pöördeid kõrgemal (just umbes 3000rpm) hoides.
Midagi ulmelist ei juhtunud. Hullemaks ei läinud midagi, ei mäleta kas ka paremuse poole läks. Vähemalt süda oli rahul, et nüüd peaks mootor puhtam olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
No nii teema on põnev.!!!
Teema tegin selleks et kaalusin ise ka seda nippi teha AGA ...
Leitsin netist siis-http://www.youtube.com/watch?v=uiYu3A1r ... re=related
JA arvan et 1L-10L ei paranta küll sellist viga.
Teiseks -Kasutada sellist http://www.seafoamsales.com/motor-treatment.html" onclick="window.open(this.href);return false;
On meil mõni seda kasutanud.
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
Teema tegin selleks et kaalusin ise ka seda nippi teha AGA ...
Leitsin netist siis-http://www.youtube.com/watch?v=uiYu3A1r ... re=related
JA arvan et 1L-10L ei paranta küll sellist viga.
Teiseks -Kasutada sellist http://www.seafoamsales.com/motor-treatment.html" onclick="window.open(this.href);return false;
On meil mõni seda kasutanud.
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
Jeesus, ma olin 14, kui ma juba siksil mootoreid veega läbi pesin. Asi nägi välja nii:
Mootor paarutades töösoojaks( tegemist oli põllurallikaga, nii , et äre tulge rääkima, et külma mootoriga ei ole ilus paarutada), teiseks õhufiltri kaas pealt minema ja hakkasin vähehaaval valama sisse vett, mis oli äsja keedetud ja veel kuum. Samal ajal andsin käega gaasi, et mootorit ära ei uputaks. Summutist lendas, ikka igast "inglit" välja. Ja vähemalt tagumikul oli tunne, et põllul masin paremini edasi ketras. Muideks sai ka ükskord peale "pesemist" mootor laiali lammutatud, klapid ja kolvipea olid väga puhtad(Y).( ei tea kas just pesust:smilegrin:)
Tervitades
Heiki
Mootor paarutades töösoojaks( tegemist oli põllurallikaga, nii , et äre tulge rääkima, et külma mootoriga ei ole ilus paarutada), teiseks õhufiltri kaas pealt minema ja hakkasin vähehaaval valama sisse vett, mis oli äsja keedetud ja veel kuum. Samal ajal andsin käega gaasi, et mootorit ära ei uputaks. Summutist lendas, ikka igast "inglit" välja. Ja vähemalt tagumikul oli tunne, et põllul masin paremini edasi ketras. Muideks sai ka ükskord peale "pesemist" mootor laiali lammutatud, klapid ja kolvipea olid väga puhtad(Y).( ei tea kas just pesust:smilegrin:)
Tervitades
Heiki
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
Tehtud, mina hoidsin pöördeid ja Uku valas vett sisse, tagant tuli veits musta ja valget.Tunde järgi nagu läks veidi paremaks küll. Eks pikemas perspektiivis on näha,kas kadusid mõned muud mured kah selle abiga.
Tasahaaval tehes saab ilusti ja kohe kui vesi sisse saab,tuleb gaasiga vastu anda,sest muidu sureb kätte ära.
Tasahaaval tehes saab ilusti ja kohe kui vesi sisse saab,tuleb gaasiga vastu anda,sest muidu sureb kätte ära.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Mis koguse läbi lasid?Ja kust kaudu?Mattias kirjutas:Tehtud, mina hoidsin pöördeid ja Uku valas vett sisse, tagant tuli veits musta ja valget.Tunde järgi nagu läks veidi paremaks küll. Eks pikemas perspektiivis on näha,kas kadusid mõned muud mured kah selle abiga.
Tasahaaval tehes saab ilusti ja kohe kui vesi sisse saab,tuleb gaasiga vastu anda,sest muidu sureb kätte ära.
mosse mootorit sai omal ajal ikka aeg ajalt pestud, tunde järgi andis ikka juurde, palju muidugi tegelikult tuli ![Bigsmile :bigsmile:](./images/smilies/bigsmile.gif)
ikka liiter ja nii sai korraga läbi lastud, summarit pesi küll, igasugu solki tuli sealt.
valada niimoodi, et mootorit ära suretaks, kui juba välja tahab surra tuleb väiksemate samakatega peale visata. sellist uputamist nagu mõnet teevad, et gaasiga kõhitakse mootor uuesti tööle tekitab imo palju rohkem läga kui ilus põletamine väikste kogustega
.
pöördeid oleks vast mõtekas hoida kuskil väändemomendi ligidal.
![Bigsmile :bigsmile:](./images/smilies/bigsmile.gif)
ikka liiter ja nii sai korraga läbi lastud, summarit pesi küll, igasugu solki tuli sealt.
valada niimoodi, et mootorit ära suretaks, kui juba välja tahab surra tuleb väiksemate samakatega peale visata. sellist uputamist nagu mõnet teevad, et gaasiga kõhitakse mootor uuesti tööle tekitab imo palju rohkem läga kui ilus põletamine väikste kogustega
![:info:](./images/smilies/info.gif)
pöördeid oleks vast mõtekas hoida kuskil väändemomendi ligidal.
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Sai siis eile auto kokku lapitud.
Vahetatud sai sisselaske tihent ära kuna see oli läbi sai lisa õhku
ja jätis vahele.Õhtul siis proovisin aga sama teema uue tihentiga.
Vana tihent oli otseses mõttes õhtal 100 prossa.
Vaatasin siis sisselasskesse sisse et klappe näha ja on näha et tahm peal täna proovin siis vett laasta et vaatan mis juhtub.
Kuramus ajab närvi juba see vahele jätmine,ei oska enam muud peale hakkata,kas siis plokikaane tihend läbi?
SUUR KÜSSA PALJU MAKSAB ÜLEMISE KAANE 100 prossane remont Mootor 1.8L66KW Mootori Tüüp ABS manuaal 1992a
Või on siin foorumis mõni mees kes teenip omale leiba selle tööga.Kaane võtan maha ise ja tooks kohale juppid kokkuleppel ja kaua aega läheb. Lihtsalt uurin veel.
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
Vahetatud sai sisselaske tihent ära kuna see oli läbi sai lisa õhku
ja jätis vahele.Õhtul siis proovisin aga sama teema uue tihentiga.
Vana tihent oli otseses mõttes õhtal 100 prossa.
Vaatasin siis sisselasskesse sisse et klappe näha ja on näha et tahm peal täna proovin siis vett laasta et vaatan mis juhtub.
Kuramus ajab närvi juba see vahele jätmine,ei oska enam muud peale hakkata,kas siis plokikaane tihend läbi?
SUUR KÜSSA PALJU MAKSAB ÜLEMISE KAANE 100 prossane remont Mootor 1.8L66KW Mootori Tüüp ABS manuaal 1992a
Või on siin foorumis mõni mees kes teenip omale leiba selle tööga.Kaane võtan maha ise ja tooks kohale juppid kokkuleppel ja kaua aega läheb. Lihtsalt uurin veel.
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
[Muudetud: 24.06.2006 109ase]
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 687
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 49 korda
- Kontakt:
RKSilver tegeleb asjaga.Uuri, kas ta teeks ära.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Veteran
- Postitusi: 710
- Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
- Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
Re:
Ei ole nii hull asi.109ase kirjutas:No nii lasime ka siis vett mootori tulemus sama mis ennem vähemalt ise arvan nii.Kui klapit tuksis (mustad)siis ploki remont vist ees.
Klapid tahmuvad tõepoolest.
Mõõta üle silindri surved alustuseks, reguleerida töökojas vastavate aparaatidega CO paika ja siis saab hea.
Silver