Vee laskmine mootorisse.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228

Vee laskmine mootorisse.

Lugemata postitus Postitas 109ase »

Netis kolades sattusin sellise teema otsa et üks remonti nipp on lasta auto mootorisse vett???
Kas keegi oskab öelda MIKS?
MINA arvan ,et kolvi rõngad lahti saada või klapi pesuks,et sinna jäänud tahmast vabaneda.

Teema on selleks et arutada.
NP:EI ÕHUTA MEHI KOHE KASTEKANNUGA JOOKSMA.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Wizard »

see jah tahma pesuks tehti vanasti
Br.

uku.
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
Telefon: 58505360
Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
Asukoht: Tallinn/Soome

Lugemata postitus Postitas uku. »

109ase kirjutas:Netis kolades sattusin sellise teema otsa et üks remonti nipp on lasta auto mootorisse vett???
Kas keegi oskab öelda MIKS?
MINA arvan ,et kolvi rõngad lahti saada või klapi pesuks,et sinna jäänud tahmast vabaneda.

Teema on selleks et arutada.
NP:EI ÕHUTA MEHI KOHE KASTEKANNUGA JOOKSMA.
Vesi peaks klappe ja põlemiskambrit puhastama. Kolvirõngaid sellega lahti ei saa ma arvan. Kolvipead saab ka puhtamaks.
Samas GTI autoajakirjas oli test puhastavate kütuselisandite kohta, mingi aeg kasutamist ja klapid olid puhtamad küll. Isegi võimsuse kasv oli paar hobujõudu ja nm.
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091

janar103
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 26 Mär 2007, 10:28
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas janar103 »

Kasutage jah pigem kütuselisandeid.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Corra »

Autoleht vms. tegi poes müüdavatest kütuselisandites testi. Pmt. mitte üksi ei andnud midagi juurde.
Ise olen 2 asja leidnud mis peaksid mootorit aitama, üks on õlilisand X-1R müüakse automaailmas, maksab kuskil 500.- kanti, kallad õliga segamini ja pidi mootori tööd parandama. Teine asi on kütuselisand MPG-Caps vms. Netist otsides leiab ka igast infot nende kohta ja ka järelkaja.
Kraanivett sisselaskesse vast ei valaks, aga destileeritud vett küll. Samas seal vist väga vahet ei ole.

BringsMeWomen
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 04 Dets 2009, 16:36
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas BringsMeWomen »

Mingite köhivate pannidega olen seda nippi teinud ja on paremaks läinud. Mootor peab olema töösoe ja siis hoiad teda ca vähemalt 3000 pöördel ja timmid vett, tunnetama peab seda, et mootor välja ei sureks... pole omal nii juhtunud, aga arvata on, et siis on käimasaamisega raskusi :D

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Liiga energiline vee sisselaskmine võib lõppeda ka kõverate kepsudega, kui kogemusi pole ei tasu asjaga tegeleda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

marko232
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 17 Okt 2009, 11:34
Telefon: 53454498
Auto: Golf3 Color Concept '96, Passat B4 1,8 '94, Passat B3 1,8 '89, Passat B2 1,6D '86, Passat B2 1,6 '83, Passat B2 1,3 '82, Passat B1 1,6 '77
Asukoht: Võrumaa

Lugemata postitus Postitas marko232 »

mul on kogemusi kuidas kepsud kõveraks lasta...
aga soovitan ise ka kütuselisanded kuid on juhtunud nenega ka nii, et paagi põhjast võtavad igasuguse sodi üles ja bensu filter on siis kinni..

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 687
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 49 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mattias »

Plaan oma kohvi peal seda proovida. Mida see liiga energiline laskmine võiks tähendada?
Selge see,et klaasitäit vett sisse kohe ei viruta,aga vaikselt vahedega sortsutades peaks ju OK olema?
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Just - ja arvesta et väljalase läheb selle tegevuse tagajärjel väga tuliseks (kat. lausa punaseks) nii et põlev materjal autost eemal hoida!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

onusnooker
Huviline
Postitusi: 435
Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Mattias kirjutas:Plaan oma kohvi peal seda proovida. Mida see liiga energiline laskmine võiks tähendada?
Selge see,et klaasitäit vett sisse kohe ei viruta,aga vaikselt vahedega sortsutades peaks ju OK olema?
Kui võimalik tee sellest tegemisest video!

GOLFIST
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 16 Dets 2004, 18:32
Auto: VW TYP3 Variant´69 VW 1302S ´71
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Lugemata postitus Postitas GOLFIST »

Otsi mingi asi, pihusti, millega saad vett pihustada võimalikult vee tolmuna. Lärakas vett ei ole mõistlik. Uuri netist, selle kohta on paar head teemat. Või küsi mõnelt mehhaanikult, kuidas seda teha.

Kasutaja avatar
Pikksilm
Veteran
Postitusi: 2260
Liitunud: 10 Apr 2004, 12:37
Auto: G2, T2b
Asukoht:
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Pikksilm »

Mattias kirjutas:Plaan oma kohvi peal seda proovida. Mida see liiga energiline laskmine võiks tähendada?
Selge see,et klaasitäit vett sisse kohe ei viruta,aga vaikselt vahedega sortsutades peaks ju OK olema?
08 aastal valasin Golfile mootorisse vett.
Mootor töösoojaks, ja siis otse karpasse valasin vähehaaval vett, samal ajal teise käega karpa juurest pöördeid kõrgemal (just umbes 3000rpm) hoides.

Midagi ulmelist ei juhtunud. Hullemaks ei läinud midagi, ei mäleta kas ka paremuse poole läks. Vähemalt süda oli rahul, et nüüd peaks mootor puhtam olema.

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228

Lugemata postitus Postitas 109ase »

No nii teema on põnev.!!!
Teema tegin selleks et kaalusin ise ka seda nippi teha AGA ...
Leitsin netist siis-http://www.youtube.com/watch?v=uiYu3A1r ... re=related
JA arvan et 1L-10L ei paranta küll sellist viga.
Teiseks -Kasutada sellist http://www.seafoamsales.com/motor-treatment.html" onclick="window.open(this.href);return false;
On meil mõni seda kasutanud.

[Muudetud: 24.06.2006 109ase]

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas Heiki007 »

Jeesus, ma olin 14, kui ma juba siksil mootoreid veega läbi pesin. Asi nägi välja nii:
Mootor paarutades töösoojaks( tegemist oli põllurallikaga, nii , et äre tulge rääkima, et külma mootoriga ei ole ilus paarutada), teiseks õhufiltri kaas pealt minema ja hakkasin vähehaaval valama sisse vett, mis oli äsja keedetud ja veel kuum. Samal ajal andsin käega gaasi, et mootorit ära ei uputaks. Summutist lendas, ikka igast "inglit" välja. Ja vähemalt tagumikul oli tunne, et põllul masin paremini edasi ketras. Muideks sai ka ükskord peale "pesemist" mootor laiali lammutatud, klapid ja kolvipea olid väga puhtad(Y).( ei tea kas just pesust:smilegrin:)
Tervitades
Heiki

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228

Lugemata postitus Postitas 109ase »

Mattias kirjutas:Plaan oma kohvi peal seda proovida. Mida see liiga energiline laskmine võiks tähendada?
Selge see,et klaasitäit vett sisse kohe ei viruta,aga vaikselt vahedega sortsutades peaks ju OK olema?
Anna siis meile ka teada kuidas toimis.

Mafeikin17
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas Mafeikin17 »

loogiliselt peaks asi töötama. kuna vesi läheb kuumaks ja tekkib veeaur kuum.
nagu need puhastus vahendidgi mis kuuma auruga igast kakit maha pesevad

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 687
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 49 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mattias »

Tehtud, mina hoidsin pöördeid ja Uku valas vett sisse, tagant tuli veits musta ja valget.Tunde järgi nagu läks veidi paremaks küll. Eks pikemas perspektiivis on näha,kas kadusid mõned muud mured kah selle abiga.
Tasahaaval tehes saab ilusti ja kohe kui vesi sisse saab,tuleb gaasiga vastu anda,sest muidu sureb kätte ära.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228

Lugemata postitus Postitas 109ase »

Mattias kirjutas:Tehtud, mina hoidsin pöördeid ja Uku valas vett sisse, tagant tuli veits musta ja valget.Tunde järgi nagu läks veidi paremaks küll. Eks pikemas perspektiivis on näha,kas kadusid mõned muud mured kah selle abiga.
Tasahaaval tehes saab ilusti ja kohe kui vesi sisse saab,tuleb gaasiga vastu anda,sest muidu sureb kätte ära.
Mis koguse läbi lasid?Ja kust kaudu?

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Corra »

alla 0,5 litra. Seafoam'i pole vist väljaspool ameerikat saada.

Melx
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 06 Dets 2006, 15:12
Asukoht: saaremaa

Lugemata postitus Postitas Melx »

mosse mootorit sai omal ajal ikka aeg ajalt pestud, tunde järgi andis ikka juurde, palju muidugi tegelikult tuli :bigsmile:
ikka liiter ja nii sai korraga läbi lastud, summarit pesi küll, igasugu solki tuli sealt.
valada niimoodi, et mootorit ära suretaks, kui juba välja tahab surra tuleb väiksemate samakatega peale visata. sellist uputamist nagu mõnet teevad, et gaasiga kõhitakse mootor uuesti tööle tekitab imo palju rohkem läga kui ilus põletamine väikste kogustega :info:.
pöördeid oleks vast mõtekas hoida kuskil väändemomendi ligidal.

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228

Lugemata postitus Postitas 109ase »

Sai siis eile auto kokku lapitud.
Vahetatud sai sisselaske tihent ära kuna see oli läbi sai lisa õhku
ja jätis vahele.Õhtul siis proovisin aga sama teema uue tihentiga.
Vana tihent oli otseses mõttes õhtal 100 prossa.
Vaatasin siis sisselasskesse sisse et klappe näha ja on näha et tahm peal täna proovin siis vett laasta et vaatan mis juhtub.
Kuramus ajab närvi juba see vahele jätmine,ei oska enam muud peale hakkata,kas siis plokikaane tihend läbi?

SUUR KÜSSA PALJU MAKSAB ÜLEMISE KAANE 100 prossane remont Mootor 1.8L66KW Mootori Tüüp ABS manuaal 1992a
Või on siin foorumis mõni mees kes teenip omale leiba selle tööga.Kaane võtan maha ise ja tooks kohale juppid kokkuleppel ja kaua aega läheb. Lihtsalt uurin veel.


[Muudetud: 24.06.2006 109ase]

[Muudetud: 24.06.2006 109ase]

[Muudetud: 24.06.2006 109ase]

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 687
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 49 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mattias »

RKSilver tegeleb asjaga.Uuri, kas ta teeks ära.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228

Lugemata postitus Postitas 109ase »

No nii lasime ka siis vett mootori tulemus sama mis ennem vähemalt ise arvan nii.Kui klapit tuksis (mustad)siis ploki remont vist ees.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 710
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Re:

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

109ase kirjutas:No nii lasime ka siis vett mootori tulemus sama mis ennem vähemalt ise arvan nii.Kui klapit tuksis (mustad)siis ploki remont vist ees.
Ei ole nii hull asi.

Klapid tahmuvad tõepoolest.

Mõõta üle silindri surved alustuseks, reguleerida töökojas vastavate aparaatidega CO paika ja siis saab hea.

Silver

Vasta

Mine “Mootor”