Eelsüüteküünalde vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 25 Juul 2008, 18:10
- Auto: VW Passat 1,9TDI 74kw Chipitud 92kw 2004a
- Asukoht: Tallinn
Eelsüüteküünalde vahetus
Sooviks nõu nimelt tegemist 2004a 74kw passatiga kas eelsüüteküünalde vahetus on antud mudelil ise raske teostada või saab sellega ise hakkama?!:) Pole enne diislitega tegemist olnud enne kõiks volkarid bensukad olnud ja neil asi lihtne olnud
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 25 Juul 2008, 18:10
- Auto: VW Passat 1,9TDI 74kw Chipitud 92kw 2004a
- Asukoht: Tallinn
Selge eks kui ilmad hakavad soojemaks minema hakkan kapotialaust uurima kus midagi asub, tuli täna lihtsalt mõtteks, et äkki küünlad läbi, kuna 21 kraadise külmaga tahtis ikka 3-4 korda käiamist küünla tuli kül põles ca 10 sek, muidu kuni 18 kraadini läheb korralikult käima ja hiljem kui terve päev seisnud siis pole ka probleeme, kuid kui öösel on meeletu külm olnud siis hommikul ei taha kohe käivituda ja lööb õli lambi põlema koos STOP sees Gulf õli 10w30. või diisli puhul selise külmaga täiesti normaalne et ei taha sellise külmaga käima minna:(
Vahetasin endal küünlad esimese suurema külmaga (ca 2-3 kuud tagasi) Kui väljas -20, siis käivitub suht poole pöörde pealt. Kui aga -28 ja -32 siis tahab minulgi käiamist. Auto endal paar päeva nüüd seisnud ning kuulsin täna huvitavat teooriat nende küünalde kohta. Proovin homme ära ning kui see peaks paika pidama, siis saladuses seda ei hoia.
Autoks mul 99.a. 1.9TDI
(õli 5W40)
Autoks mul 99.a. 1.9TDI
(õli 5W40)
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
- Auto: Passat 96kw Primera Sri
- Asukoht: Trtu
vaat ,et sis meile kah saladusest räägidKrisss kirjutas:Vahetasin endal küünlad esimese suurema külmaga (ca 2-3 kuud tagasi) Kui väljas -20, siis käivitub suht poole pöörde pealt. Kui aga -28 ja -32 siis tahab minulgi käiamist. Auto endal paar päeva nüüd seisnud ning kuulsin täna huvitavat teooriat nende küünalde kohta. Proovin homme ära ning kui see peaks paika pidama, siis saladuses seda ei hoia.
Autoks mul 99.a. 1.9TDI
(õli 5W40)

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
hmm...huvitav, kasutad pool sünti 2004 aasta masinas?max1979 kirjutas:Selge eks kui ilmad hakavad soojemaks minema hakkan kapotialaust uurima kus midagi asub, tuli täna lihtsalt mõtteks, et äkki küünlad läbi, kuna 21 kraadise külmaga tahtis ikka 3-4 korda käiamist küünla tuli kül põles ca 10 sek, muidu kuni 18 kraadini läheb korralikult käima ja hiljem kui terve päev seisnud siis pole ka probleeme, kuid kui öösel on meeletu külm olnud siis hommikul ei taha kohe käivituda ja lööb õli lambi põlema koos STOP sees Gulf õli 10w30. või diisli puhul selise külmaga täiesti normaalne et ei taha sellise külmaga käima minna:(
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 25 Juul 2008, 18:10
- Auto: VW Passat 1,9TDI 74kw Chipitud 92kw 2004a
- Asukoht: Tallinn
oleks teadnud oleks täissündi sisse pannud, lihtsalt aabe autos GULF 5w30 kohta ei osanud öelda kas see ka PD mootorile sobib või mitte ja kodulehelt lugedes selgus et tegemist longlife õliga.Kindluse mõttes et kuna 10w40 oli PD mootori aksept olemas siis seekord läks antud õli sisse kuid järgmine kord läheb juba kindlasti 5w30 sisse. Siin kohal ka küsimus kui minna poolsündilt üle täisündile kas on vaja ka teha mootori pesu enne. Täna vahetasin ära ka küünlad ja kütuse filtri 45 min tööd ja asi nagu naksti tehtud;)copilot kirjutas:hmm...huvitav, kasutad pool sünti 2004 aasta masinas?max1979 kirjutas:Selge eks kui ilmad hakavad soojemaks minema hakkan kapotialaust uurima kus midagi asub, tuli täna lihtsalt mõtteks, et äkki küünlad läbi, kuna 21 kraadise külmaga tahtis ikka 3-4 korda käiamist küünla tuli kül põles ca 10 sek, muidu kuni 18 kraadini läheb korralikult käima ja hiljem kui terve päev seisnud siis pole ka probleeme, kuid kui öösel on meeletu külm olnud siis hommikul ei taha kohe käivituda ja lööb õli lambi põlema koos STOP sees Gulf õli 10w30. või diisli puhul selise külmaga täiesti normaalne et ei taha sellise külmaga käima minna:(
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
VW PD mootorile on igal juhul vajalik standardile 505.01 vastav õli.max1979 kirjutas:[oleks teadnud oleks täissündi sisse pannud, lihtsalt aabe autos GULF 5w30 kohta ei osanud öelda kas see ka PD mootorile sobib või mitte ja kodulehelt lugedes selgus et tegemist longlife õliga.Kindluse mõttes et kuna 10w40 oli PD mootori aksept olemas siis seekord läks antud õli sisse kuid järgmine kord läheb juba kindlasti 5w30 sisse. Siin kohal ka küsimus kui minna poolsündilt üle täisündile kas on vaja ka teha mootori pesu enne. Täna vahetasin ära ka küünlad ja kütuse filtri 45 min tööd ja asi nagu naksti tehtud;)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord