G3 1.6 74kw ei lähe käima
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
G3 1.6 74kw ei lähe käima
Selgitan nüüd natuke oma auto olukorda(ärge kividega loopige:) )
Külmade lõpus suri auto välja ja ei tahtnud enam tööle minna. Peale pikka käiamist siiski läks, kuid hakkas teel pidevalt välja surema ja just siis kui käigu väiksemaks vahetad ja ristmikule jõuad. Natuke käiamist ja auto käib uuesti. Käima läks pigem mitte käiamise vaid võtme lahtilaskmise ajal. Maanteel järsult gaasi andes ei juhtunud midagi (loe: ei kiirendanud) ja gaasi pidi andma vaikselt ja ühtlaselt.(nagu ei saaks bensu kätte, et kondens tekkinud). Kui hommikul jälle käiasin, siis vahepeal törts-törts lubas. Võtsin sissejooksu bensuvooliku lahti ja käiasin natuke bensu pudelisse ja samal ajal läks mootor käima. Pudelisse tulid ka sitatükid. Ühendasin vooliku tagasi ja 'voila' kõik korras. Kuid võta näpust----- täna hommikul jälle sama jama, ainult et ei saanudki käima ei voolikut ära võttes ega muud moodi. Rohkem pea ei võta. Bensufilter suvel vahetatud, umbes samal ajal ka küünlad, küünlajuhtmed ja jagaja kaas.
Paras pähkel minu jaoks:)
Külmade lõpus suri auto välja ja ei tahtnud enam tööle minna. Peale pikka käiamist siiski läks, kuid hakkas teel pidevalt välja surema ja just siis kui käigu väiksemaks vahetad ja ristmikule jõuad. Natuke käiamist ja auto käib uuesti. Käima läks pigem mitte käiamise vaid võtme lahtilaskmise ajal. Maanteel järsult gaasi andes ei juhtunud midagi (loe: ei kiirendanud) ja gaasi pidi andma vaikselt ja ühtlaselt.(nagu ei saaks bensu kätte, et kondens tekkinud). Kui hommikul jälle käiasin, siis vahepeal törts-törts lubas. Võtsin sissejooksu bensuvooliku lahti ja käiasin natuke bensu pudelisse ja samal ajal läks mootor käima. Pudelisse tulid ka sitatükid. Ühendasin vooliku tagasi ja 'voila' kõik korras. Kuid võta näpust----- täna hommikul jälle sama jama, ainult et ei saanudki käima ei voolikut ära võttes ega muud moodi. Rohkem pea ei võta. Bensufilter suvel vahetatud, umbes samal ajal ka küünlad, küünlajuhtmed ja jagaja kaas.
Paras pähkel minu jaoks:)
säästad või saastad?
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 11 Mär 2008, 18:56
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
-
- Moderaator
- Postitusi: 7849
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Võta poolist jagajale minev jagajapoolne kõrgepinge juhe lahti, pane sinna süüteküünal otsa ja kontrolli sädet.reigo130 kirjutas:Kas ma kuidag saan kontrollida ka süütepooli töövõimet??
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
Nii--võtsin süütepooli juhtme jagaja kaane küljest lahti ja panin küünla vastu juhet ja mootorit ning võtit andes oli säde täiesti olemas. Kas peaksin ka ühe küünlaga kontrollima kas säde tuleb jagajast edasi?? Või mida üldse edasi proovida? Äkki on asi kondensis bensiinis(filtris)?
Võtsin lahti ka õhufiltri ja seal paistis ok olevat. Järgmiseks uurisin ka toru õhufiltri küljest, mis mootrisse läheb ja kuhu jookseb ka karterituulutus ning karterituulutuse vooliku juurest oli õhutorus natuke kondensi ja õline (ka selle klapi juurest, mis vist õhu pealejooksu kontrollib). Kas see koht seal peaks olema puhas või ei??
Võtsin lahti ka õhufiltri ja seal paistis ok olevat. Järgmiseks uurisin ka toru õhufiltri küljest, mis mootrisse läheb ja kuhu jookseb ka karterituulutus ning karterituulutuse vooliku juurest oli õhutorus natuke kondensi ja õline (ka selle klapi juurest, mis vist õhu pealejooksu kontrollib). Kas see koht seal peaks olema puhas või ei??
säästad või saastad?
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
ma läksin kunagi pärnusse ja samamoodi käiguvälja võtsin suri välja . ja pika käiamise peale et käivitada läks bensiin karterisse.
vahetasin süüteluku põhja ja asi timm.
nüüd hiljuti suri teepeal ära ei käivitunud enam lihtsalt ja kõik. sai siis sõbra juurde viidud ja ta just vahetas mingil golfil süütepooli ära kuna golfil oli vigane olnud pandi uus.
võtsime siis minu oma maha, ning proovisime seda vigast süütepooli käiates ei midagi nii kui võtme tagasi lasin hakkas turtsuma.
lõpuks läks pika käiamise peale käima ning siis proovisin kodu ära sõita ca 30 km et uus pool kodus peale panna .
selle 30 km puhul tegi auto igast tsirkust küll tahtis välja surra ning pöördesse läks kehvasti. Õnneks vähemalt läks käimagi auto aga poos ja müttas igatepidi.
Tahtsin sellega öelda et süütepool võib sul töötada aga mitte just hästi. ehk on mingi kala sees.
vahetasin süüteluku põhja ja asi timm.
nüüd hiljuti suri teepeal ära ei käivitunud enam lihtsalt ja kõik. sai siis sõbra juurde viidud ja ta just vahetas mingil golfil süütepooli ära kuna golfil oli vigane olnud pandi uus.
võtsime siis minu oma maha, ning proovisime seda vigast süütepooli käiates ei midagi nii kui võtme tagasi lasin hakkas turtsuma.
lõpuks läks pika käiamise peale käima ning siis proovisin kodu ära sõita ca 30 km et uus pool kodus peale panna .
selle 30 km puhul tegi auto igast tsirkust küll tahtis välja surra ning pöördesse läks kehvasti. Õnneks vähemalt läks käimagi auto aga poos ja müttas igatepidi.
Tahtsin sellega öelda et süütepool võib sul töötada aga mitte just hästi. ehk on mingi kala sees.
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 01 Mai 2007, 21:33
- Asukoht: viljandi
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
-
- Huviline
- Postitusi: 54
- Liitunud: 13 Dets 2007, 16:26
- Asukoht: nuuskur88@hotmail.com
Võib teema kokku võtta.
Eile sain siis uhiuue süütepooli (tootja MEYLE) VÄGA hea hinnaga ja sai pealegi kruvitud ja plärtsti käis:D:D(õnnelik).
Enam ei olnud ka külmalt esimesel käivitusel kuulda paljast plärinat(ilmselt tagus vana süütepool ikka korralikult üle).
Selleks korraks mure siis lahendatud. Tänud KÕIGILE abistajatele:thumbup:
Eile sain siis uhiuue süütepooli (tootja MEYLE) VÄGA hea hinnaga ja sai pealegi kruvitud ja plärtsti käis:D:D(õnnelik).
Enam ei olnud ka külmalt esimesel käivitusel kuulda paljast plärinat(ilmselt tagus vana süütepool ikka korralikult üle).
Selleks korraks mure siis lahendatud. Tänud KÕIGILE abistajatele:thumbup:
säästad või saastad?