VW Passat 1,9TDI 96 kw 2002.a chiptuning
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
VW Passat 1,9TDI 96 kw 2002.a chiptuning
Mõte oma Passatile chip peale panna. Kuuldatavasti pidi 96kw 310Nm saama 115kw 359Nm peale. Kas keegi oskab ka midagi täpsemalt soovitada ja nõu anda. Ma mõtlen konkreetselt isikuid kes seda ka katsetanud on.Olen kuulnud igasuguseid jutte ja seda on maha laidetud. Räägivad halba põhiliselt need kes seda ise katsetanud ei ole. Autol on mul äsja ära vahetatud terve sidur ja mul on võimalus katsetada. Võibolla on kellelgi kasutatud asi müügiks pakkuda!?
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kasutatud programmi müügiks? Kui sa mõtled "chippimist" ikka selle tähendusega, et ajus kirjutatakse programm üle või aju asendakse siis sellel mootoril (96kW PD) käis see aju numbri järgi ja katsetamiseks anda MTM "chippi" on suhteliselt võimatu.erki1974 kirjutas:Mõte oma Passatile chip peale panna. Kuuldatavasti pidi 96kw 310Nm saama 115kw 359Nm peale. Kas keegi oskab ka midagi täpsemalt soovitada ja nõu anda. Ma mõtlen konkreetselt isikuid kes seda ka katsetanud on.Olen kuulnud igasuguseid jutte ja seda on maha laidetud. Räägivad halba põhiliselt need kes seda ise katsetanud ei ole. Autol on mul äsja ära vahetatud terve sidur ja mul on võimalus katsetada. Võibolla on kellelgi kasutatud asi müügiks pakkuda!?
Mul on sama mootor Golf IV peal, nö. chipitud (MTM) ja mina olen küll rahul. Kütusekulu ei tõusnud, võimsus kasvas pisut jne. Dünograafikud on minu auto teema all:
http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php?tid=8920" onclick="window.open(this.href);return false;
disladele ei soovitata aga eks ise tead
http://www.autonet.ee/foorum/60/read.php?t=1003" onclick="window.open(this.href);return false;
loe kommentaare
http://www.autonet.ee/foorum/60/read.php?t=1003" onclick="window.open(this.href);return false;
loe kommentaare
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Min kasutasin boral chippi 30tkm vana 200tkm sõitnud autole panin peale ja midagi ei remontinud. Ei teinud ja sõideti veel 40tkm pole mootor siiani laiali läinud edasi käis nagu loom mulle väga meeldis. Üldiselt sõltub palju sa vajutad kui kogauaeg tallud lüheneb iga, kui vahel siis ok. Aga noh vw tahab saalede vahetust nagunii enne 250tk eriti turbo mootoritel.
[Edited on 23-12-2009 by samzik]
[Edited on 23-12-2009 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Panin oma VW Passatile 1,9 96 kw 2002.a. peale power boxi mis käib kütte temperatuuri anduri vahele. Varem oli nii, et peale uue turbo paigaldamist oli 800-1700 pöördeni suht uimane minek kuid nüüd peale power boxi paigaldust on uimasus kadunud ja minek ka hoopis parem. Ma ei ole muidugi jõudnud hirmsasti piitsa anda kuid kevadel proovin ära mis näitajad on ilma ja koos boxiga. Ma mõtlen ülevaatusel andmete võrdlust ja samas ka trassi peal minekut.Enne oli tühikäigu pööretel kompuutri järgi 0.8-0,9 L/tunnis kuid nüüd on see näitaja koos boxiga 0,5-0,6L/ tunnis ja seda koos tulede ja kliimaga töötades. Olen isegi saanud vahel 0,4L/tunnis. Ostsin selle power boxi jõhvist http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; ja maksis 900 krooni. Küsimus nüüd järgmine. Kas leidub veel isikuid kes selle power boxi oma autole peale on pannud ja kuidas näitajad on ja kas kurdate ka millegi üle!? Lisan igaks juhuks ka oma mobla nr. kui kellegil huvi on 56458883.
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 09 Mai 2009, 11:12
- Auto: Passat 1.9TDI 74kw Audi 80 1.8
- Asukoht:
Vaatasin ka seda Jõhvi powerit.Audi foorumis on ka sellest juttu,algul suht skeptiline suhtumine,aga müüja lubab 20 päeva kasutada,kui ei meeldi ostab tagasi.Kas käisid ise kohapeal seda ostmas ja kas ise panid peale ka?See pealepanek ju pole midagi ainult pistiku vahele ja kogu moos.erki1974 kirjutas:Panin oma VW Passatile 1,9 96 kw 2002.a. peale power boxi mis käib kütte temperatuuri anduri vahele. Varem oli nii, et peale uue turbo paigaldamist oli 800-1700 pöördeni suht uimane minek kuid nüüd peale power boxi paigaldust on uimasus kadunud ja minek ka hoopis parem. Ma ei ole muidugi jõudnud hirmsasti piitsa anda kuid kevadel proovin ära mis näitajad on ilma ja koos boxiga. Ma mõtlen ülevaatusel andmete võrdlust ja samas ka trassi peal minekut.Enne oli tühikäigu pööretel kompuutri järgi 0.8-0,9 L/tunnis kuid nüüd on see näitaja koos boxiga 0,5-0,6L/ tunnis ja seda koos tulede ja kliimaga töötades. Olen isegi saanud vahel 0,4L/tunnis. Ostsin selle power boxi jõhvist http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; ja maksis 900 krooni. Küsimus nüüd järgmine. Kas leidub veel isikuid kes selle power boxi oma autole peale on pannud ja kuidas näitajad on ja kas kurdate ka millegi üle!? Lisan igaks juhuks ka oma mobla nr. kui kellegil huvi on 56458883.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2224
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 117 korda
Kas sa enne asja paigaldamist käisid dünos? Kui mitte, siis pole sel mõtet, sest ei saa teada ju kui palju juurde tuli. Naiivne on loota tehasenumbreid dünost.erki1974 kirjutas:Lasin endale arve saata ja peale maksmist saadeti see mulle postiga koju. Postikulu oli 50 krooni. tahan tulevikus dünotesti ära teha ja kui selgub, et see ei anna midagi siis viin tagasi selle. Kodus paigaldasin selle power boxi ise peale.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
no mul on teada enamvähem kui palju võib selle boxiga juurde saada ja samuti on teada tuttaval MTM chip andmed. Samas on praegu tunda ,et autol on parem minek ja küttekulu kohta ei oska veel midagi öelda sest sai enne suuri külmasi see box peale pandud. Ja kui keegi väidab et see on mõttetu siis mina oma sõiduki mineku järgi väidan, et selle boxiga olen võimsust juurde saanud. Aga eks rääkijaid on palju ja katsetajaid on vähe. Samas kui see ei tööta siis võtan maha.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Ei viitsinud uuesti trükkida: http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid406767
edit: Arvuta oma tegelik kütusekulu välja, siis näed, et tegelikult see hoopis suurenes kõvasti, mitte ei vähenenud nagu kompuuter väidab. Kuna ajule antud info on väär, st aju arvab, et kütuse temp on kõrge ja kütus "hõredam", siis antakse rohkem kütust peale et kompenseerida seda hõredust, tänu sellele on effekt külma kütusega parem, kui aga kütuse tegelik temperatuur jõuab või möödub valetatavast näidust pöördub effekt negatiivseks. '
Nii, et kas ikka tasub 900EEK selle eest välja käia, mina katsetasin 20 sendise takistiga ja peale paari kuulist tahmamist ja kütuse mõttetust raiskamist viskasi vidina minema.
[Muudetud: 6-2-2010 jussike]
edit: Arvuta oma tegelik kütusekulu välja, siis näed, et tegelikult see hoopis suurenes kõvasti, mitte ei vähenenud nagu kompuuter väidab. Kuna ajule antud info on väär, st aju arvab, et kütuse temp on kõrge ja kütus "hõredam", siis antakse rohkem kütust peale et kompenseerida seda hõredust, tänu sellele on effekt külma kütusega parem, kui aga kütuse tegelik temperatuur jõuab või möödub valetatavast näidust pöördub effekt negatiivseks. '
Nii, et kas ikka tasub 900EEK selle eest välja käia, mina katsetasin 20 sendise takistiga ja peale paari kuulist tahmamist ja kütuse mõttetust raiskamist viskasi vidina minema.
[Muudetud: 6-2-2010 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
eks see 899 kr on siis know-how eest...ylbik kirjutas:ingli [VW Bot: "Keel korda!"] hea äri idee on see powerbox, müüd 1 kroonise takisti 900 krooniga maha:thumbup:

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Nagu näha oled sa lugenud mu kodulehelt asja tööpõhimõtet aga pole väga asjast aru saanud. Kütuse kulu mis kompuuter näitab on tegelik, kuna see arvestatakse pihusti lahtioleku aja ja mootori pöörete järgi, mitte ei võeta arvesse ühtegi temperatuuri andurit kütuse kulu arvestamisel. Temperatuuri andurid võetakse arvesse pihusti lahtioleku aja arvestamisel. Ka ei vasta jutt, et tegelikku temperatuuri ei arvestata, tõele. Powerboxil on sisend temperatuuri andurisse ja väljund mootori arvutisse nii, et tegelikku temperatuuri väärtust pole mitte mingil juhul võimalik ületada. On teatud väärtused millal võib mootori aju kütuse temeratuuri veaks lugeda ja selle pärast ka peab arvestama tegelikku temperatuuri.jussike kirjutas:Ei viitsinud uuesti trükkida: http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid406767
edit: Arvuta oma tegelik kütusekulu välja, siis näed, et tegelikult see hoopis suurenes kõvasti, mitte ei vähenenud nagu kompuuter väidab. Kuna ajule antud info on väär, st aju arvab, et kütuse temp on kõrge ja kütus "hõredam", siis antakse rohkem kütust peale et kompenseerida seda hõredust, tänu sellele on effekt külma kütusega parem, kui aga kütuse tegelik temperatuur jõuab või möödub valetatavast näidust pöördub effekt negatiivseks. '
Nii, et kas ikka tasub 900EEK selle eest välja käia, mina katsetasin 20 sendise takistiga ja peale paari kuulist tahmamist ja kütuse mõttetust raiskamist viskasi vidina minema.
[Muudetud: 6-2-2010 jussike]
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;
Küll vastab tõele, et erinevatel mootoritel võib powerbox mõjuda erinevalt, mootori aju erinevalt arvestatavate parameetrite väärtuste tõttu. Sellepärast olen ka andud asjale prooviaja 20 päeva, et kui ei anna soovitud tulemust, siis ostan tagasi. Näiteks 2,0 mootoritel on effekt tõesti väiksem kui 1,9 mootoritel, kuna tehasepoolne seadistus on niigi piisavalt täpseks aetud. Linnas lühemate sõitudega võib tõesti kütuse kogus hoopis tõusta, aga see oleneb ka sõidustiilist. Point ongi selles, et kiirendades suurendatakse kütusekogust ja ühtlasel sõidul vähendatakse.
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Sellist juttu võid oma vanaemale rääkida. Uuritud, testitud, ise tehtud ja ostetud jullaga, kõik käitusid ühtemoodi erinevate masinate peal. Seleta siis lollile, kuidas saab kütust vähem minna, kui pihustit hoitakse kauem lahti. Ja miks pole jullal sellel pool, mis anduri külge läheb pistikus klemme. Kui aju saab koguaeg ühesugust infot, et temp on kõrge, siis effekt on saadaval vaid külma kütusega.vagdiag kirjutas:Nagu näha oled sa lugenud mu kodulehelt asja tööpõhimõtet aga pole väga asjast aru saanud. Kütuse kulu mis kompuuter näitab on tegelik, kuna see arvestatakse pihusti lahtioleku aja ja mootori pöörete järgi, mitte ei võeta arvesse ühtegi temperatuuri andurit kütuse kulu arvestamisel. Temperatuuri andurid võetakse arvesse pihusti lahtioleku aja arvestamisel. Ka ei vasta jutt, et tegelikku temperatuuri ei arvestata, tõele. Powerboxil on sisend temperatuuri andurisse ja väljund mootori arvutisse nii, et tegelikku temperatuuri väärtust pole mitte mingil juhul võimalik ületada. On teatud väärtused millal võib mootori aju kütuse temeratuuri veaks lugeda ja selle pärast ka peab arvestama tegelikku temperatuuri.jussike kirjutas:Ei viitsinud uuesti trükkida: http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid406767
edit: Arvuta oma tegelik kütusekulu välja, siis näed, et tegelikult see hoopis suurenes kõvasti, mitte ei vähenenud nagu kompuuter väidab. Kuna ajule antud info on väär, st aju arvab, et kütuse temp on kõrge ja kütus "hõredam", siis antakse rohkem kütust peale et kompenseerida seda hõredust, tänu sellele on effekt külma kütusega parem, kui aga kütuse tegelik temperatuur jõuab või möödub valetatavast näidust pöördub effekt negatiivseks. '
Nii, et kas ikka tasub 900EEK selle eest välja käia, mina katsetasin 20 sendise takistiga ja peale paari kuulist tahmamist ja kütuse mõttetust raiskamist viskasi vidina minema.
[Muudetud: 6-2-2010 jussike]
Seleta, kus pumpdüüsedel on kõrge rõhk, kus mitte. See andur, mille andmeid võltsitakse ei asu nüüd küll mingis rõhu alas.
See tekst, mis sul seal Power Boxi lehel on, on mõeldud ainult inimestele, kes ei tea autodest mitte s***agi, selliseid on hea huiata ja mitte millegi eest pappi välja petta.
Talvel külmemate ilmadega lööb ka mootori tule põlema, nii et jutt ohutu auto elektroonikale on samuti möga.............
Või ei tea sa isegi, mida sa müüd!

edit: ja sinu kodulehte nägin alles esimest korda
[Muudetud: 7-2-2010 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Tee kõigepealt pumpdüüsiga mootori tööpõhimõte selgeks kulla mees. Pumpdüüsi pihusteid avatakse elektriliselt mootori aju poolt vastava pikkusega signaaliga. Signaali pikkus arvestatakse välja väga paljude erinevate andurite kogumi põhjal.jussike kirjutas:Sellist juttu võid oma vanaemale rääkida. Uuritud, testitud, ise tehtud ja ostetud jullaga, kõik käitusid ühtemoodi erinevate masinate peal. Seleta siis lollile, kuidas saab kütust vähem minna, kui pihustit hoitakse kauem lahti. Ja miks pole jullal sellel pool, mis anduri külge läheb pistikus klemme. Kui aju saab koguaeg ühesugust infot, et temp on kõrge, siis effekt on saadaval vaid külma kütusega.vagdiag kirjutas:Nagu näha oled sa lugenud mu kodulehelt asja tööpõhimõtet aga pole väga asjast aru saanud. Kütuse kulu mis kompuuter näitab on tegelik, kuna see arvestatakse pihusti lahtioleku aja ja mootori pöörete järgi, mitte ei võeta arvesse ühtegi temperatuuri andurit kütuse kulu arvestamisel. Temperatuuri andurid võetakse arvesse pihusti lahtioleku aja arvestamisel. Ka ei vasta jutt, et tegelikku temperatuuri ei arvestata, tõele. Powerboxil on sisend temperatuuri andurisse ja väljund mootori arvutisse nii, et tegelikku temperatuuri väärtust pole mitte mingil juhul võimalik ületada. On teatud väärtused millal võib mootori aju kütuse temeratuuri veaks lugeda ja selle pärast ka peab arvestama tegelikku temperatuuri.jussike kirjutas:Ei viitsinud uuesti trükkida: http://foorum.vwklubi.ee/viewthread.php" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid406767
edit: Arvuta oma tegelik kütusekulu välja, siis näed, et tegelikult see hoopis suurenes kõvasti, mitte ei vähenenud nagu kompuuter väidab. Kuna ajule antud info on väär, st aju arvab, et kütuse temp on kõrge ja kütus "hõredam", siis antakse rohkem kütust peale et kompenseerida seda hõredust, tänu sellele on effekt külma kütusega parem, kui aga kütuse tegelik temperatuur jõuab või möödub valetatavast näidust pöördub effekt negatiivseks. '
Nii, et kas ikka tasub 900EEK selle eest välja käia, mina katsetasin 20 sendise takistiga ja peale paari kuulist tahmamist ja kütuse mõttetust raiskamist viskasi vidina minema.
[Muudetud: 6-2-2010 jussike]
Seleta, kus pumpdüüsedel on kõrge rõhk, kus mitte. See andur, mille andmeid võltsitakse ei asu nüüd küll mingis rõhu alas.
See tekst, mis sul seal Power Boxi lehel on, on mõeldud ainult inimestele, kes ei tea autodest mitte s***agi, selliseid on hea huiata ja mitte millegi eest pappi välja petta.
Talvel külmemate ilmadega lööb ka mootori tule põlema, nii et jutt ohutu auto elektroonikale on samuti möga.............
Või ei tea sa isegi, mida sa müüd!
edit: ja sinu kodulehte nägin alles esimest korda
[Muudetud: 7-2-2010 jussike]
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
See viimane lause on õige küll, kuid kuidas saab kütust vähem minna, kui rohkem peale antakse. Kompu näidu järgi võid aiateibad rihtida, usuksid näitu 4.6-4.8l/100km kiirusel 120 kesmiselt koormatud 2,0 Touran või 2,0 golf raske jalaga juhi käes keskmiseks 4,2? Touran jõi tegelikult boxiga keskmiseks 8,... kanti, ilma 6,.... kanti . Tõestatud ja kinnitatud väide, nii et pole nagu tööpõhimõtet vaja isegi teada (mis siis, et ma seda isegi tean).
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Et nüüd siis tead järsku kuidas kõik töötab? Miks sa siis lahmid huupi? Ma ju eespool kirjeldasin millal rohkem läheb, millal vähem. Samuti on mul see box mitme auto peal katsetatud ja tulemus on positiivne.jussike kirjutas:See viimane lause on õige küll, kuid kuidas saab kütust vähem minna, kui rohkem peale antakse. Kompu näidu järgi võid aiateibad rihtida, usuksid näitu 4.6-4.8l/100km kiirusel 120 kesmiselt koormatud 2,0 Touran või 2,0 golf raske jalaga juhi käes keskmiseks 4,2? Touran jõi tegelikult boxiga keskmiseks 8,... kanti, ilma 6,.... kanti . Tõestatud ja kinnitatud väide, nii et pole nagu tööpõhimõtet vaja isegi teada (mis siis, et ma seda isegi tean).
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;
Hakkab pihta. Mis boxi lahti võtmise teema see on, nagu ma ka audi foorumis mainisin, ei kujuta ette, et marsid teleka poodi sisse ja küsid lcd teleka lahti võtmist, kuna kuulduste kohaselt pole seal teab mis kallid jupid sees ja see oleks ka võimalik oomipoest ostetud jubinatega ise kokku panna?Gee60 kirjutas:vagdiag palun ühe lahtivõetud boxi pilti.
http://www.vagdiag.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;
VAG grupi autode diagnostika ja remont Ida- Virumaal. Tel. 53043666 http://www.vaikneauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Helisolatsioon ja helitehnika.
MÜÜA VOLKSWAGEN PASSAT 2006 1,9 TDI UNIVERSAAL http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=689181&rhash=76cd" onclick="window.open(this.href);return false;