Esiteks selline küsimus et milleks on nuka andur ning kus see asub, sai autole läpakas järgi pandud ning ainukest viga näitas et nuka andur või midagi sellist on läbi omadega.
Vahetaks asja ära kuid ei tea kus see on.
Asub mootori tagaotsas seal kus ketimäng on, ülemise ketikaane küljes - 3-jalaga pistik läheb külge.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
spoon kirjutas:Kui see andur vigane on, ei peaks mootor tegelikult üldse käimagi minema.Mootori kontroller ei saa aru , kus esimese silindri kolb olla võiks.
Hm, imelik, veakoodi näitas küll muidu selle oma kuid mootor läheb käima küll, lihtsalt puterdab kuid selles võib süüdi ka coilpack või küünlajuhtmed olla.
spoon kirjutas:Kui see andur vigane on, ei peaks mootor tegelikult üldse käimagi minema.Mootori kontroller ei saa aru , kus esimese silindri kolb olla võiks.
Hm, imelik, veakoodi näitas küll muidu selle oma kuid mootor läheb käima küll, lihtsalt puterdab kuid selles võib süüdi ka coilpack või küünlajuhtmed olla.
Seda nukkvõlli anduri veakoodi ei saa absoluutse tõena võtta.
Mul endisel VR6 oli bensupump kutu ja andis ka selle veateate. See on seotud mingi tagasisidega mootori töötamise korral:crazy:
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
Kuna see veateate tuleb ette ? Kas seisva mootoriga voi tootava?
Ja milline on viga kirjeldus tapselt ?
Seal voib mittu asja olla: veninud kett, vigane andur, vigane juhtmestik.
Rikkis nukkaanduriga mootor peaks tootama kuidagi moodi , vantvolli vigase anduriga ei taha tootada.
Ohtul katsetan tapsemalt enda auto peal
Vigase nukaanduriga ei taha korralikult pöördesse minna, käima peaks küll minema, vigase vändaanduriga ei taha juba käima minna.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Monah kirjutas:Kuna see veateate tuleb ette ? Kas seisva mootoriga voi tootava?
Ja milline on viga kirjeldus tapselt ?
Seal voib mittu asja olla: veninud kett, vigane andur, vigane juhtmestik.
Rikkis nukkaanduriga mootor peaks tootama kuidagi moodi , vantvolli vigase anduriga ei taha tootada.
Ohtul katsetan tapsemalt enda auto peal
Veateade oli seisva mootoriga, täpsemalt ei tea kuna ise seda ei vaatand.
Täna panin ka uuesti käima mootori, alguses läks käima, gaasi vajutades suri välja, kui uuesti käima sain siis podises vaevavaevu 2000rpmi ligidal gaasiga mängides, natukese aja pärast hakkas enamvähem käima, sellest tegin ka video mille varsti üles saan pandud.
Esimeses videos jäi kõrva suht sarnane hääl, mida minu vana mootorgi tegi. Tuli välja, et roolivõimu pump oli omadega nii otsal, et tegi suht rämedat undamist. Ja kas sul oli teises videos probleeme käigu korralikult sisse saamisega? Väga kostis nagu oleks olnud.
Muidu mul on omal ka väiksed jamad mootoriga tekkinud, et vahepeal gaasi andes puterdab. Seda siis kohapeal seistes veidi gaasi andes on puterdus ja vahepeal kiirendades ka puterdab. Samuti kiirendusel on tunda nn poomist ja pöörded ei taha mõnest punktist väga hästi üle minna. Proovin kas küünlajuhtmete paremini küünla otsa surumisest võib kasu olla. Kui ei, siis tuleb tõenäoliselt hakata kütuse filtrit vahetama. Ah jaa, 3+ käiguga 40+km/h juures rohkem gaasi andes poob ka korra kinni või nii ja mõned korrad puterdab. Muidu kütust tavalisest rohkem ei võta.
Käigu sissesaamisega korra jah oli raskusi kuid seal hoovastiku jama, tuleb ilusti lükata siis läheb ilusti kuid ühe käega ei õnnestunud libeda ja lumise tee peal.
Mul kütuse filter uus kuid mul võib ikkagi pumbas probleem olla millegipärast ma kahtlustan. Kuskilt pumba sebima et teisega proovida, kui siis ei muutu ka midagi siis edasi vaatama.
Mootori juures eriti undamine polegi probleemiks, praegu põhilised asjad mingi klõbin ning see et miks ta vahepeal jamab, vahepeal mitte, siis kui jamab siis paugub ka vahest, lööb tagasi.
Nii, täna vahetasin bensiinipumba ära ja kinni poomine ja värk kohe kadunud, nüüd veel podisemine kuid see on arvatavasti siis küünaldest või küünlajuhtmetest. Peab need ka lähiajal üritama kuskilt uued sebida siis saab teada kas hakkab lõpuks ilusti tööle.
Esimene Video - Peale bensiinipumba vahetust hakkas nii käima.
Teine Video - Selle video lõpus madalamatel pööretel kuuldav klõbin häirib veel, äkki keegi saab aru millest see tekkida võib??
Tudub keti hääl olevat, keera tagant ketipinguti plunser lahti ja vaata kui pehme see on - kui annab käte vahel kokku suruda siis vaheta hakatuseks see ära.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Nii, mootor käib nüüd ilusti, puterdamisest sain lahti küülajuhtmete vahetuse/remondiga ja poomisest bensiinipumba vahetusega nagu eile juba mainisin.
Nüüd häirib aint see klõbin.
GTI kirjutas:Tudub keti hääl olevat, keera tagant ketipinguti plunser lahti ja vaata kui pehme see on - kui annab käte vahel kokku suruda siis vaheta hakatuseks see ära.
Homme üritan järgi vaadata. Vb teen kindlustuse ära ning käin Viljandis kuskilt asjalikuma mehe juurest läbi.
Õnneks teine mootor ka olemas kust saan juppe proovimiseks võtta.
Kas keegi VR6 küünlajuhtmete kohta oskab midagi rääkida?? Forssist sain 2 pakkumist, üks komplekt oli Topran ~600eeku ning teine oli NGK ~1600eeku. Et kas on mõtet neid odavamaid üldse ostma hakatagi??
Ja kuidas peavad vastu need NGK 91.-/tk maksvad küünlad??