K: GTI 85kw ja GTI 110kw

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa

K: GTI 85kw ja GTI 110kw

Lugemata postitus Postitas Heiki007 »

Sooviks siis teada, et mis vahe nendel mootoritel täpsemalt on ja kas 85kw mootori saaks ümber teha 110kw?..

Asjakohast infot paluks

GTI
Moderaator
Postitusi: 7962
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 177 korda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Oskusteavet saad arvatavasti vortexi foorumitest antud teema kohta.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas Heiki007 »

Karl kirjutas:110 kw mootor on 16 klapi ja kahe nukkvõlliga. 85 kw mootor on 8 klapi ja ühe nukkvõlliga.

[Muudetud: 11-2-2010 Karl]

Ok, seda pisiasja ma teadsin:D tegelikult ma mõtlesin et kas 110kw blokikaas istub 85kw blokile? ja kas selle saab ka nii toimima?

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1495
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jurmola »

16v kolvidel on süvendid sees, et klapid ei käiks vastu kolvi. Niiet, alumist otsa tuleks ka näppida. Ilmselt ei sobi ka aju, niiet ka see tuleb ära vahetada, võibolla ka mingi osa juhtmestikku. Endal kokkupuuteid pole, niiet ei oska täpselt kommenteerida.

Heiki007
Huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mai 2007, 17:32
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas Heiki007 »

Hmm, kolvidele ka süvendid?, aga kas blokikaane saab peale nii, et kaanega muudatusi tegema ei pea? ( õlikanalid, kinnitused ja tihend). Siis juba peaks panema ka 16v pritse ( nii vast ei peaks juhtmetega eriti muudatusi tegema).
Ehk keegi targem oskab üelda, et mida siis täpsemalt tegema peab, et saada 8v mootorile 16v kaas peale.
Ise hetkel olen vortexis üritan oma algelise inglisekeelega hakkama saada:)

Martti
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 12 Apr 2004, 14:14
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Martti »

Heiki007 kirjutas:Hmm, kolvidele ka süvendid?, aga kas blokikaane saab peale nii, et kaanega muudatusi tegema ei pea? ( õlikanalid, kinnitused ja tihend). Siis juba peaks panema ka 16v pritse ( nii vast ei peaks juhtmetega eriti muudatusi tegema).
Ehk keegi targem oskab üelda, et mida siis täpsemalt tegema peab, et saada 8v mootorile 16v kaas peale.
Ise hetkel olen vortexis üritan oma algelise inglisekeelega hakkama saada:)
Kõik asjad tuleb välja vahetada peale vända ja ploki enda. Kuigi plokk võib ka erinev olla. Küsi suvalisest varuosapoest kas 85kw ja 110kw plokikaanetihend on sama. Kui ei ole sama siis on ka plokk teine.
Juhtmestik, pritse, aju, immo, genekas, sumpa jne on erinevad. Täiesti mõttetu teema hakata 85kw mootorit tegema 110kw mootoriks.
Jooge piima!

Vasta

Mine “Mootor”