Sharan ESP andur läbi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Sharan ESP andur läbi
Tere!
Kas on olnud kellelgi sama probleemi Sharani ESP sensoriga,veojõukontroll lakkab töötamast, arvuti näitab viga 00778 steering angle sensor (G85) , käisin Forssis hinda küsimas - 5100 kr, , natuke palju sellise jubina eest , asub vist kuskil roolisamba küljes ? Kas seda annab ka remontida ? (poest öeldi ,et ongi volkarite tüüpviga - hm, kallis tüüpviga siis)
Tänud - Urmas
Kas on olnud kellelgi sama probleemi Sharani ESP sensoriga,veojõukontroll lakkab töötamast, arvuti näitab viga 00778 steering angle sensor (G85) , käisin Forssis hinda küsimas - 5100 kr, , natuke palju sellise jubina eest , asub vist kuskil roolisamba küljes ? Kas seda annab ka remontida ? (poest öeldi ,et ongi volkarite tüüpviga - hm, kallis tüüpviga siis)
Tänud - Urmas
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
minul taoline jama, paar korda hakanud ESP tuli põlema pikema sõiduga, nii poole maa peale(tallinn-rakvere), paar korda on hakanud põlema kui olen veidi sõitnud(ühe korra 200m, teisel korral 8 km) ja jätsin auto koha peale käima samal ajal kui korra käisin autost väljas oli armatuuris põlema löönud. Viimasel kolmel päeval nii tööle minnes kui tagasi tulles, mil külma oli vähemalt 13 C lõi samuti põlema, samas täna kui oli 10 c ja mitte midagi. Diagnosti ei ole veel jõudnud aga kui nii kallis viga siis jama küll. Loodetavasti mingi juhtme v ühenduse vea teema.
:no:

Diesel Power KEEPS ME GOING
Võin eksida, aga see anduri mõõtab, et rool oleks otse (kui ABS-i andurite info kohaselt peaks auto otse sõitma), kalibreeritakse nulli ja viga võib olla +/- 5 kraadi. Seega kui käisid näiteks sillastendis või lihtsalt toredad Eesti teed on põhjustanud selle, et rool on sõites veidi viltu, siis see võib ka põhjus olla.
Asub jah rooli taga. Vaja rool, airbag jne eemaldada, siis pääseb ligi. Suure tõenäosusega on jama ka siis kui autol pole enam orig rool.
Enne kui uue anduri ostad, proovige kalibreerimist VAG-COM-ga. Kui ei aita, siis anduri vahetuse puhul ka on vaja uus andur kalibreerida...
Asub jah rooli taga. Vaja rool, airbag jne eemaldada, siis pääseb ligi. Suure tõenäosusega on jama ka siis kui autol pole enam orig rool.
Enne kui uue anduri ostad, proovige kalibreerimist VAG-COM-ga. Kui ei aita, siis anduri vahetuse puhul ka on vaja uus andur kalibreerida...
Ilmselt palju sõltub sinu passati aastast ja ülejäänud kõnealuste autode aastast. Kui sa räägid, et rooli asendi andur oli sul kohe vasaku esiratta juures, siis see pole rooli asendi andur, vaid ikka ABS-i andur ja just vasaku esiratta ABS-i anduri lisatöö on määrata rooli asendit. (Parem esimene informeerib käigukasti, vasak tagumine on spido, odo ja tripp, Parem tagumine aga kiirushoidja tarbeks.) Seda eeldusel, et autol on peal Bosch 5.7 ABS aju, ehk ka 5.3 puhul? Ei ole kindel...rahvaauto kirjutas:Kas ABS tötab?
Minul juhtus passatiga selline lugu, et veovõlli ots lõpetas lepingu ja seoses sellega lõhkus ära ka ESP anduri ja ABS-i toimimise, see andur asub passatil kohe esiratta juures. Vajalikud tööriistad olid suur haamer ja kang ning andur käes oligi. Halvimal juhul tuleb puurida.
Eel kirjeldatud 5.7 aju ja ABS andur on siiski aga pigem kasutusel BMW-l. Kui ratta juures asuv ABS andur, siis ei tohiks ABS ka töötada. Andurit saab mõõta ABS-i aju pistikust. Pin 28(+) ja 18(-) tulemus võiks olla ca 2V ja 7Mohm.
Kui autol on ikka rooli küljes andur, siis proovige kalibreerimist. Kindlasti mõni foorumlane on meeleldi nõus teid aitama. Juhend on: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/s" onclick="window.open(this.href);return false; ... angle.html Kui õnnestub sellega säästa 5k raha, siis teate ju küll kellele 6-pack tuua

[Muudetud: 18-12-2009 lcd]
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
ABS töötab. Aga kui keegi foorumlastest oskab aidata pole ka 2x6-packi problemo:starhit:lcd kirjutas:Ilmselt palju sõltub sinu passati aastast ja ülejäänud kõnealuste autode aastast. Kui sa räägid, et rooli asendi andur oli sul kohe vasaku esiratta juures, siis see pole rooli asendi andur, vaid ikka ABS-i andur ja just vasaku esiratta ABS-i anduri lisatöö on määrata rooli asendit. (Parem esimene informeerib käigukasti, vasak tagumine on spido, odo ja tripp, Parem tagumine aga kiirushoidja tarbeks.) Seda eeldusel, et autol on peal Bosch 5.7 ABS aju, ehk ka 5.3 puhul? Ei ole kindel...rahvaauto kirjutas:Kas ABS tötab?
Minul juhtus passatiga selline lugu, et veovõlli ots lõpetas lepingu ja seoses sellega lõhkus ära ka ESP anduri ja ABS-i toimimise, see andur asub passatil kohe esiratta juures. Vajalikud tööriistad olid suur haamer ja kang ning andur käes oligi. Halvimal juhul tuleb puurida.
Eel kirjeldatud 5.7 aju ja ABS andur on siiski aga pigem kasutusel BMW-l. Kui ratta juures asuv ABS andur, siis ei tohiks ABS ka töötada. Andurit saab mõõta ABS-i aju pistikust. Pin 28(+) ja 18(-) tulemus võiks olla ca 2V ja 7Mohm.
Kui autol on ikka rooli küljes andur, siis proovige kalibreerimist. Kindlasti mõni foorumlane on meeleldi nõus teid aitama. Juhend on: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/s" onclick="window.open(this.href);return false; ... angle.html Kui õnnestub sellega säästa 5k raha, siis teate ju küll kellele 6-pack tuua
[Muudetud: 18-12-2009 lcd]
[Muudetud: 18-12-2009 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
ei tea kas mõni siinsetest postitajatest, kel probleem ESP iga oli, midagi ka targemaks saanud? Ise olen saanud vahepeal VAG com kaabli, kuid ei ole korralikku läpakat käepärast, et veakoodi lugeda ja proovida uuesti esp kalibreerida(muidu tundub et nagu õrnalt oleks rool viltu,samas jookseb tasasel teel ilma külgtuuleta sirgelt). Huvitav on veel see, et kui hommikul käivitan ja lasen nii 5 minta käia samal ajal kui lumest puhtaks roogin autot, lööb vahest samuti tuli põlema, kuigi autot pole liigutatud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 188
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 09:52
- Auto: Passat 96kw Primera Sri
- Asukoht: Trtu
ka mul vahest passatil viskab niisama kohapeal käies esp ja abs tule põlema. aga seda ainult talviti. räägiti et viga pidi olema kuskil andusris mis talvel vigast peksab.copilot kirjutas:ei tea kas mõni siinsetest postitajatest, kel probleem ESP iga oli, midagi ka targemaks saanud? Ise olen saanud vahepeal VAG com kaabli, kuid ei ole korralikku läpakat käepärast, et veakoodi lugeda ja proovida uuesti esp kalibreerida(muidu tundub et nagu õrnalt oleks rool viltu,samas jookseb tasasel teel ilma külgtuuleta sirgelt). Huvitav on veel see, et kui hommikul käivitan ja lasen nii 5 minta käia samal ajal kui lumest puhtaks roogin autot, lööb vahest samuti tuli põlema, kuigi autot pole liigutatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
san siis lõpuks läpaka oma käsutusse ja väike diagnost tehtud.
veaks andis
Control Module Part Number: 1J0 907 379 S
Component and/or Version: ESP 20 CAN V010
Software Coding: 00241
Work Shop Code: WSC 01317
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
79-00 - Please Check Fault Codes
ross-tech veakoodi kohta sellise info
01314 - Engine Control Module
01314 - Engine Control Module: No Communications
Possible Causes
* CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty
* Fault(s) stored in Engine Control Module
Possible Solutions
* Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module
* Check Measuring Value Blocks (MVB)
o Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status
Seega arvan et tuleb juhtmeühendused üle kontrollida, õnneks vist ei ole tegu anduri veaga:rolleyes:
veaks andis
Control Module Part Number: 1J0 907 379 S
Component and/or Version: ESP 20 CAN V010
Software Coding: 00241
Work Shop Code: WSC 01317
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
79-00 - Please Check Fault Codes
ross-tech veakoodi kohta sellise info
01314 - Engine Control Module
01314 - Engine Control Module: No Communications
Possible Causes
* CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty
* Fault(s) stored in Engine Control Module
Possible Solutions
* Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module
* Check Measuring Value Blocks (MVB)
o Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status
Seega arvan et tuleb juhtmeühendused üle kontrollida, õnneks vist ei ole tegu anduri veaga:rolleyes:
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 499
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
to copilot:
kas mootori ajust vigu ka vaatasid, abs-esp näitab sul ju, et ajutiselt on katkenud ajude vaheline kommunikatsioon. Immo ajust saad vaadata hetkelist seisu, kanal 125 nagu kirjas.
Ise soovitaks sul abs aju pistiku lahti võtta ja visuaalselt kontrollida, samas ka juba sinna sisse lasta electrik cleaneri (puhastus ainet) ja siis jälgida, mis hetketel ja mida tehes viga esile kerkib. Ja vahest on kõige parem peale hoiatustule süttimist koheselt vigu kontrollida- mõned vead kustuvad ise-enesest ajust, peab arvuti käepärast hoidma! Ei ole välistatud, et mõni andur- sensor kala paneb ja selle tõttu häirib see ajudevahelist kommunikatsiooni can'i teel.
kas mootori ajust vigu ka vaatasid, abs-esp näitab sul ju, et ajutiselt on katkenud ajude vaheline kommunikatsioon. Immo ajust saad vaadata hetkelist seisu, kanal 125 nagu kirjas.
Ise soovitaks sul abs aju pistiku lahti võtta ja visuaalselt kontrollida, samas ka juba sinna sisse lasta electrik cleaneri (puhastus ainet) ja siis jälgida, mis hetketel ja mida tehes viga esile kerkib. Ja vahest on kõige parem peale hoiatustule süttimist koheselt vigu kontrollida- mõned vead kustuvad ise-enesest ajust, peab arvuti käepärast hoidma! Ei ole välistatud, et mõni andur- sensor kala paneb ja selle tõttu häirib see ajudevahelist kommunikatsiooni can'i teel.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
ükstapuha [VW Bot: "Keel korda!"] mis andurist kõnealusest andurist ikkacopilot kirjutas:Andurist? sa mõtled seda mis asub roolisamba küljes rooli taga, oli vist G85, mis sinna auto alla ronida?onusnooker kirjutas:Kui keegi ükskord auto alla ka satub siis tehke sellest anduri-vigurist pilti!

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Sa mõtled Engine sektsiooni alt? sealt tulid jah ka paar koodisnakey446 kirjutas:to copilot:
kas mootori ajust vigu ka vaatasid, abs-esp näitab sul ju, et ajutiselt on katkenud ajude vaheline kommunikatsioon. Immo ajust saad vaadata hetkelist seisu, kanal 125 nagu kirjas.
Ise soovitaks sul abs aju pistiku lahti võtta ja visuaalselt kontrollida, samas ka juba sinna sisse lasta electrik cleaneri (puhastus ainet) ja siis jälgida, mis hetketel ja mida tehes viga esile kerkib. Ja vahest on kõige parem peale hoiatustule süttimist koheselt vigu kontrollida- mõned vead kustuvad ise-enesest ajust, peab arvuti käepärast hoidma! Ei ole välistatud, et mõni andur- sensor kala paneb ja selle tõttu häirib see ajudevahelist kommunikatsiooni can'i teel.
2 Faults Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 35-00 - -
aga jah, panin ise kah tähele, et seda veakoodi näitab ainult siis kui tuli põlema lööb armatuuris ja mällu seda ei salvestata. Aga ok, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma ise ei osanud selle peale tullagi, peab nüüd jälle kuskilt läpaka sebima ja asja vaatama.

tänud info eest snakey446
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
see pressure deviation, selle põhjust arvan, et tean juba, arvatavasti geomeetria kinni v siis geomeetria juhtimine.Selleks, et saaks korralikult kontrollida, vaja aga tõstuki v kanali peale saada. Vb hoob ise kinni, näpuga oli igatahes väga raske liigutada, paar korda jõudsin veidi nõkutada healjuhul pool cm. Ja kaabliga testides liikus cm, kuid tagasi ei tulnud kohe, väga vaevaliselt ja pausidega, nagu jääks kinni vahepeal. Ja et geomeetriat puhastada, vaja sulli ja aega, millal autot vaja pole.snakey kirjutas:to copilot:
sa võiksid nende mootori elektroonika vigadega ka midagi ette võtta, või vähemalt ära kustutada ja vaadata, mis tagasi tekkib ajapikku.

Ja see ladimise veateade, mõõtsin laadimist, aku peale jõudis pmt kõik tarbijad taga ~14,32V , geneka pealt otse võttes nii ~14,40, tavaliste lähituledega aku peale ~14,42, keneka pealt mõõtes ~14,52 ehk siis peaks olema normis, olen kustutanud kuid tuleb tagasi. Äkki oleks vaja puhastada see pistik
[Muudetud: 18-1-2010 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
aga muidu ABS ja ESP juhtplokk siis peaks olema koos, et tuleks kontrollida ECU ja ABS ESP juhtploki vahelist ühendustsnakey446 kirjutas:to copilot:
kas mootori ajust vigu ka vaatasid, abs-esp näitab sul ju, et ajutiselt on katkenud ajude vaheline kommunikatsioon. Immo ajust saad vaadata hetkelist seisu, kanal 125 nagu kirjas.
Ise soovitaks sul abs aju pistiku lahti võtta ja visuaalselt kontrollida, samas ka juba sinna sisse lasta electrik cleaneri (puhastus ainet) ja siis jälgida, mis hetketel ja mida tehes viga esile kerkib. Ja vahest on kõige parem peale hoiatustule süttimist koheselt vigu kontrollida- mõned vead kustuvad ise-enesest ajust, peab arvuti käepärast hoidma! Ei ole välistatud, et mõni andur- sensor kala paneb ja selle tõttu häirib see ajudevahelist kommunikatsiooni can'i teel.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
täienduseks siis minu viimasele postile, et kust sain siis veidi inspiratsiooni ja informatsiooni:dork:
LINK1
LINK2
Täna siis tööle minnes kui ESP tuli lõi põlema, vaatasin kompuutri aega, palju mootor käinud on, ja ees oli 10 min. Jõudes töö juurde kontrollisin peale nii 7 min seismist õli taset, ja mõtlesin et kiikan korra juhtmed, mis geneka küljest tulevad, üle. Ja avastasin, et üks juhtmeots, mis läheb pmt käima kotist veidi nina pool olevasse pistikusse, oli läbi mädanenud, tõmbasin siis selle otsa veidi rohkem eemale, et vb ennem andis ühendust kuidas jumal juhatas ja see esp tuli vahete vahel ei läinud 10 min mootori töötades põlema, vaid teinekord võis ka 20 minta sõita. Koju tagasi tulles panin sõites ette Trip1 sõiduaega näitava aja, ja nii kui 10 minutit kukkus hakkas ka ESP tuli põlema. Sp peale süüte korraks välja võtmist ja nii tunde järgi 10 minta sõitmist uuesti ta ka põlema hakkab. Nii et peab veidi soojemate ilmadega pistiku lahti võtma ja vaatama kas annab parandada v tuleb osta uus pistik, teen ka pilti mingi aeg millisest pistikust juttu. Loodetavasti ja eeldatavasti peaks see ka nii selle aku laadimise puudulikkuse veateate kui ka ESP väljalülitumise sõidu ajal
LINK1
LINK2
Täna siis tööle minnes kui ESP tuli lõi põlema, vaatasin kompuutri aega, palju mootor käinud on, ja ees oli 10 min. Jõudes töö juurde kontrollisin peale nii 7 min seismist õli taset, ja mõtlesin et kiikan korra juhtmed, mis geneka küljest tulevad, üle. Ja avastasin, et üks juhtmeots, mis läheb pmt käima kotist veidi nina pool olevasse pistikusse, oli läbi mädanenud, tõmbasin siis selle otsa veidi rohkem eemale, et vb ennem andis ühendust kuidas jumal juhatas ja see esp tuli vahete vahel ei läinud 10 min mootori töötades põlema, vaid teinekord võis ka 20 minta sõita. Koju tagasi tulles panin sõites ette Trip1 sõiduaega näitava aja, ja nii kui 10 minutit kukkus hakkas ka ESP tuli põlema. Sp peale süüte korraks välja võtmist ja nii tunde järgi 10 minta sõitmist uuesti ta ka põlema hakkab. Nii et peab veidi soojemate ilmadega pistiku lahti võtma ja vaatama kas annab parandada v tuleb osta uus pistik, teen ka pilti mingi aeg millisest pistikust juttu. Loodetavasti ja eeldatavasti peaks see ka nii selle aku laadimise puudulikkuse veateate kui ka ESP väljalülitumise sõidu ajal
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
niih, asi siis oligi selles juhtmes, sai täna see juhe otse pandud ja asi korras, minu jaoks siis see ESP teema lahenduse leidnud.copilot kirjutas:täienduseks siis minu viimasele postile, et kust sain siis veidi inspiratsiooni ja informatsiooni:dork:
LINK1
LINK2
Täna siis tööle minnes kui ESP tuli lõi põlema, vaatasin kompuutri aega, palju mootor käinud on, ja ees oli 10 min. Jõudes töö juurde kontrollisin peale nii 7 min seismist õli taset, ja mõtlesin et kiikan korra juhtmed, mis geneka küljest tulevad, üle. Ja avastasin, et üks juhtmeots, mis läheb pmt käima kotist veidi nina pool olevasse pistikusse, oli läbi mädanenud, tõmbasin siis selle otsa veidi rohkem eemale, et vb ennem andis ühendust kuidas jumal juhatas ja see esp tuli vahete vahel ei läinud 10 min mootori töötades põlema, vaid teinekord võis ka 20 minta sõita. Koju tagasi tulles panin sõites ette Trip1 sõiduaega näitava aja, ja nii kui 10 minutit kukkus hakkas ka ESP tuli põlema. Sp peale süüte korraks välja võtmist ja nii tunde järgi 10 minta sõitmist uuesti ta ka põlema hakkab. Nii et peab veidi soojemate ilmadega pistiku lahti võtma ja vaatama kas annab parandada v tuleb osta uus pistik, teen ka pilti mingi aeg millisest pistikust juttu. Loodetavasti ja eeldatavasti peaks see ka nii selle aku laadimise puudulikkuse veateate kui ka ESP väljalülitumise sõidu ajal
Diesel Power KEEPS ME GOING