92a. 1,9 td passat 55kw ei lähe külmalt käima.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

spirt
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 05 Jaan 2010, 20:16
Asukoht:

92a. 1,9 td passat 55kw ei lähe külmalt käima.

Lugemata postitus Postitas spirt »

Jama näeb välja niisugune
Jahtunult ei lähe käima, väljas pole enam isegi külmasid hetkel ja aku on ka uus peal. üks kord sain ka akupealt käima aga ketrasin ligi 3 minutit enne kui hakkas vaikselt lubama.. kuidagi kolme silindri kaupa (p,p,p _ p,p,p _ ...) niimoodi vaikselt meelitades sain ta veel ligi minut hiljem ikkagi käima
aga kaua sa niimoodi käivitad, lõpuks on ikka akuga kööga.
ja teinekord ma enam niikaua ei saanudki käivitada, oli juba tunda akust..
selline tunne nagu ei jookse kütust peale(samamoodi oli ükskord kui kütus sai keset maanteed otsa ja hiljem pidi kah ketrama)
mis sis ikka.. köis otsa ja.. ühe meetripele kuramus läks juba käima.

kust otsast seda peaks vaatama hakkama,
Pihusti otsad?
Kütuse pump?
kudas sel see ehitatud on? On seal üldse eraldi pump mis kütust ette lööb?

and011
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Okt 2009, 20:11
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas and011 »

Kas praegu läks 1m tõmmates käima? Pump ikka üks ja ainuke, kui käivitamisel kütuse tomu summutist ei tule, siis lihtne, kütus vajub tagasi. Kütusefilter ja vooliku ühendused üle kontrollida esialgu vast kui kohe midagi maha kruvima hakata.

spirt
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 05 Jaan 2010, 20:16
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas spirt »

Just just. summuti on vait kui sukk
ja tõmmates läks 1m-ga käima jah,
aga töösoojana läheb kohe käima startesist, pool pööret. aga kui juba veidi jahtub, siis peab jälle väheke ketrama ennem.
endal kah tunne et kütus vajub tagasi aga
kusagil peaks olema mingi klapp mis ei lase küttel tagasi voolata

nemmu
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 31 Jaan 2009, 14:16
Auto: vw caravelle vw jetta mk1 83a
Asukoht: ida virumaa

Lugemata postitus Postitas nemmu »

Mul oli kunagi sama jama sierra 2,3d et starterist läks pikka ketramise peale ja tõmmates kohe käima ja minul oli viga kulunud pumbas mis starteri kiirusel ei jõudnud piisavalt kytte rõhku yles lyya.
Aitas kutte pumba vahetus vana remontima ei hakkand sest teine oli olemas ja vana remont oleks olnud 2000krooni
tel 56705278

and011
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 04 Okt 2009, 20:11
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas and011 »

Kui eelsüüteküünlad korras ja toimivad - küte olemas ja ikka ei käivitu starterist siis variant et pump ei jõua starteriga vajalikku survet tekitada päris reaalne. Tagasivooluklapp peaks sellel mudelil pumbas endas olema, aga kui isegi pihustite ülevoolu torud lekivad või mõni muu ühendus on kehva saab kütus ikkagi tagasi vajuda vaatamata klapi korrasolekule.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

Alustaks eelsüüteküünalde kontrollist, pole ju normaalne et kui küte mahajooksnud siis tõmmates esimese meetripealt käima hüppab.
Kui arvad et küte pumbast paaki tagasi jooksnud siis esimene märge sellest oleks et selles läbipaistvas pealevoolu voolikus peaks õhumullid jooksma/olema.
Edu!

spirt
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 05 Jaan 2010, 20:16
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas spirt »

kus kohas tal see kütuse pump asub?
muuseas, selle küttefiltri kohal on kah mingi jublakas mis meenutab juskui mingit klappi?
neid õhumulle peaks homme valges vaatama.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

Sellel isendil peaks see klapp minu teadmiste põhjal puuduma mis küttel paaki tagasi voolata takistab, kui asjad hermeetilised ja kuskilt süsteem sul õhku ei habi vahele siis ei jookse ka kütus tagasi paaki, tavaliselt kui kuskilt immitseb õhku seistes süsteemi siis töötamise ajal lekib, niet kui lekked puuduvad siis ei tohiks ka küte tagasi paaki joosta.
Kõrgsurvepump see asi kuhu sul kütusevoolikud filtrist jooksevad, rohkem pumpasid tal pole.
Kui homme valges näed et mullid puuduvad siis soovitan soojalt eelsüüteküünlad ülevaadata.

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

Ei hakanud uut teemat tegema kuna enamvähem sama probleem. Golf gtd 55kw ei lähe hommikuti käima. Kontroll-lambiga said kõik küünlad üle käidud, töötasid nagu kõik, kütusevoolikutes mullikesi ka ei paistnud. Käima saan vaevaliselt peale k.pumba soojendamist puhuriga.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

Mõõda kas vool tuleb eelsüüteküünaldele kui süüte sissekeerad.
Kui vool tuleb siis mõtleb edasi.

Edu!

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

tants kirjutas:Mõõda kas vool tuleb eelsüüteküünaldele kui süüte sissekeerad.
Kui vool tuleb siis mõtleb edasi.

Edu!
Vool on olemas.

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas riio »

Vaheta küünlad ära need ei maksa suurt midagi. Endal vahetasin ja läks miinus 30 kah käima ainult ühel homikul ei saanud, sest öösel oli külma rohkemgi ja aku andis saba. Sammuti kütus võib jama olla, sest ka selle miinus 30 ga oli paras kissell paagis kuigi Karla auto lisandit sees. Vahta küünlad ära ja siis vaata edasi. Sammuti kas toorklaapi jaoks tross toimib?

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

Äkki oled tankind jah mõnda solki paaki kuskilt, sõidad tankla küttega ja oled tankind alati samast kohast?
Läbi foorumi keeruline asja diagnoosida kui ise kätt määrida ei saa, kui oma hammas peale ei hakka siis äkki mõni austatud remondimees vaatab sul masina üle.

Edu!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Hea jutt teil. Vaheta küünlad ära. Need ei maksa suurt midagi. 570 KR.on neli küünalt + vahetus,kuidas kellelegi. Kõrgsurve pumba sees on etteande pump.

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas riio »

Kas 570 krooni on siis auto puhul ulme summa? Kas on raske võta võti ja lihtsalt maha keerata ja peale tagasi? Seal pole midagi keerulist. Kui aga ise laisk ja ei viitsi siis on juba oma teema. 55kw mootoril on küünalde vahetus lihtsam kui autol varuratta paigaldus ma ei saa aru miks peaks laskma seda teha kellegil.

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

riio kirjutas:Kas on raske võta võti ja lihtsalt maha keerata ja peale tagasi? Seal pole midagi keerulist. Kui aga ise laisk ja ei viitsi siis on juba oma teema. 55kw mootoril on küünalde vahetus lihtsam kui autol varuratta paigaldus ma ei saa aru miks peaks laskma seda teha kellegil.
Jah, täpselt nii lihtne see ongi eks:bigsmile:

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas aht »

riio kirjutas:Kas 570 krooni on siis auto puhul ulme summa? Kas on raske võta võti ja lihtsalt maha keerata ja peale tagasi? Seal pole midagi keerulist. Kui aga ise laisk ja ei viitsi siis on juba oma teema. 55kw mootoril on küünalde vahetus lihtsam kui autol varuratta paigaldus ma ei saa aru miks peaks laskma seda teha kellegil.
h.ui on, 2tki on tõesti lihtne vahetada, kuid 2tki millele jääb pump ette on ikka suht p.orno vahetada

[Muudetud: 5-2-2010 aht]

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Tagasivoolu klapp peaks täitsa olemas olema, asub filtri peal, sellin plastikust julla. Küünlad maksavad 100-150tk, pole mu meelst samuti ulme summa.

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

Vobla loll küsimus, aga miks tuleb esimesele küünlale kaks juhet peale? Teistele küünaldele juhtmeid ei lähe, vaid vool läheb edasi mööda metallriba, peabki see nii olema või on see mingi omalooming?

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn

Lugemata postitus Postitas riio »

selleks et vahetada mugavalt küünlaid keerad keerad need metaalist pumba torub maha ja saamuti tõmbad küljest tagasi voolu voolikud pihusti küljest. Ostad kohe ka uued pihusti voolikud tagasi vooluks mul läks mingi 30 krooni ja müüakse forssis meetri kaupa kui vaja. Surud lihtsalt hiljem käega rahulikult otsa. Sammuti on nee pumba küljest mettal torude eemaldamine imelihtne. Endal võtsin kõik maha ja vahetasin sama töökäigus voolikud välja. Töö võttis mingi maks 30 minutit sellest enamus aja oli forssis käimise aeg. Asja tuleb rahulikult võtta ja mõelda. Seal ei anna midagi valesti teha, sest torud on kah vastava pikkusega ja paindega, et neid saab vaid ära võtta ja tagasi panna vaid õiges järjestuses. Mul tuli kah vool peale esimesele ja metaal ribaga läks edasi teistele. See riba peaks olema vasest kui mäletan veel. Ise veel lükkasin peeneliivakaga need kohad puhtaks kus ta küünlaga kontaktis on. No minul ei olnud mingeid probleeme selle tööga ja tegin seda maja ees parklas ja vaja oli vaid nuga, võtit küünlajaoks, võtit pumbatorude jaoks. Alati saab teenindusse auto viia ja maksta selle töö eest lisa 500 vähemalt:no: kui ise ei viitsi teha. Ja kui tihti sa neid küünlaid ikka vahetad. Mul vanad kestsid 5 aastat.

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

Pilt
Mis jublakas see on mis punasega märgitud ja kas sellega võib olla seos, et ei käivitu, kui öö läbi seisnud?

[Muudetud: 8-2-2010 -PitBull-]

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

Selle jublakaga ei saa mittemingisugust seost olla sinu halva käivitumisega, tegemist siis kütusekoguse suurendajaga e. siis see jublakas on ühenduses turboga kust jookseb mööda voolikut rõhk mebraanipeale mis selle korpuse sees millele ringi peale tõmbasid ning mebraan lükkab pulka mis omakorda liigutab üht nõela jne.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Lugemata postitus Postitas tants »

Kui neid eelsüüteküünlaid testisid oma kontrolllambiga siis võtsid selle vasest riba ikka maha mis voolu küünaldele jaotab?
Võta ikka jah küünlad maha ja siis testi neid, on asi ikka kindel.

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

Vasest riba võtsin maha. Eks siis peab hakkama küünlaid maha keerama. Mõtlesin, et äkki on selle jublakaga mingi seos, kuna kui puhuriga sealt pealt soojaks lasta, siis käivitus.

Scuall
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 20 Dets 2007, 12:19
Auto: Passat 1.9 TDI 96kw 2001, Passat 1.9 TDI 77kw 2009
Asukoht: Rakvere-Jõhvi

Lugemata postitus Postitas Scuall »

Kontrolli ka märgid üle, kui küünalde vahetus ei aita. Kui käbi värisema otsas hakkab, siis juba vaikselt sööb kiilusoont, Ise sellega nüüd maadlen, vaja uut väntvõlli, kunas kiilusoon nahkas.
Oli kah nii, et küünlad töötasid, kui süüde nats vale, külmalt no ei tahtnud käima minna, märgid õigeks ja voila!
Bensiiniga võid pintsleid pesta!
Diislis peitub jõud!

Vasta

Mine “Diislid”