92a. 1,9 td passat 55kw ei lähe külmalt käima.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

Scuall kirjutas:Kontrolli ka märgid üle, kui küünalde vahetus ei aita. Kui käbi värisema otsas hakkab, siis juba vaikselt sööb kiilusoont, Ise sellega nüüd maadlen, vaja uut väntvõlli, kunas kiilusoon nahkas.
Oli kah nii, et küünlad töötasid, kui süüde nats vale, külmalt no ei tahtnud käima minna, märgid õigeks ja voila!
Lase väntvõlli ots taastada, mul läks vist 2500.- ja 2-3 tunniga on tehtud.

Scuall
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 20 Dets 2007, 12:19
Auto: Passat 1.9 TDI 96kw 2001, Passat 1.9 TDI 77kw 2009
Asukoht: Rakvere-Jõhvi

Lugemata postitus Postitas Scuall »

kas 2500- oli peale maha võtmisega või ainult taastamine? Kui lihtsalt taastamine siis kallis tõrts, hind hakkab juba uuele lähenema.
Bensiiniga võid pintsleid pesta!
Diislis peitub jõud!

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

Väntvõlli maha ei võeta.

Scuall
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 20 Dets 2007, 12:19
Auto: Passat 1.9 TDI 96kw 2001, Passat 1.9 TDI 77kw 2009
Asukoht: Rakvere-Jõhvi

Lugemata postitus Postitas Scuall »

Läeb nats teemast kõrvale, kuid kuidas seda taastatakse maha võtmata, kuis seal heal juhul 3cm otsa väljas, mis vajab pingipeal treimist, sest võdisev käbi on otsa ümaraks kulutanud? Annad ehk andmed, kus kohas seda tehakse?
Bensiiniga võid pintsleid pesta!
Diislis peitub jõud!

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

Ei tea kuidas, järelikult osavad mehed http://www.diislikeskus.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Mul rihmaratas loperdas otsas, nii et kohe lendab minema ja taastati ots ära, 15 000 km sõidetud ja pole ära lagunenud.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Scuall,nagu üks anektoot ütleb..... ära usu hülge juttu. Samuti tuleb võtta huumoriga neid remondi aegu,mida siin välja paisatakse. Eksitust remondi hindadega+aeg. on suur.

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

T6nis2 kirjutas:Scuall,nagu üks anektoot ütleb..... ära usu hülge juttu. Samuti tuleb võtta huumoriga neid remondi aegu,mida siin välja paisatakse. Eksitust remondi hindadega+aeg. on suur.
Ainus ankedoot siin oled vist sina. Ära aja nii palju seda hülge möla. Kui nii tarkmees taskus oled, siis võin su vento peale kihla vedada:bigsmile: Ma viisin hommikul kell 9 auto maja ette meestele ja max. kolme tunni pärast sõitsin kodu poole. Maksin paar kopikat alla 2500ja krooni. Loomulikult võib ka kauem aega võtta ja rohkem maksma minna, aga mina räägin enda kogemustest.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Väntvõll tuleb igaljuhul maha võtta,kui tahad asja korda saada.Olen seda teinud. Muu ülejäänud odav jutt on ,et kasutati ,,vedelat metalli,, ehk teisisõnu liimiti kinni. Tahan mainida seda et need kes kiidavad teatud odavaid lahendusi on siis vait kui mööda pükse mingil ajal saavad. Teine vastus eelnevale kasutajale PitBull. Kas kuidagi ebapropotsionaalne ei ole maksta 3 töö tunni eest 2500 kr. Mis kulda materjaliks sinna pandi? See teenus võrdub juba hambaarstide omaga,kuid need olgu siit mõtetest kadunud.

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

T6nis2 kirjutas:Kas kuidagi ebapropotsionaalne ei ole maksta 3 töö tunni eest 2500 kr. Mis kulda materjaliks sinna pandi?
Igatahes targem mõte kui hakata lammutama ja väntvõlli vahetama, mis ei tuleks ka odavam. Materjaliks on plaatina ma arvan.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Väntvõlli ei vahetata,kuid taastatakse vända ots keevitusega nii külge pidi,kui ka kiilu soon. Siis treitakse mõõtu,kiilu soon freesitakse mõõtu. Rihmaratas läheb otsa juba etteantud pinguga+polt keerme liimiga. Vot see on GARANTII tehtud tööle väntvõlli otsa koha pealt.

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

T6nis2 kirjutas:Väntvõlli ei vahetata,kuid taastatakse vända ots keevitusega nii külge pidi,kui ka kiilu soon. Siis treitakse mõõtu,kiilu soon freesitakse mõõtu. Rihmaratas läheb otsa juba etteantud pinguga+polt keerme liimiga. Vot see on GARANTII tehtud tööle väntvõlli otsa koha pealt.
Huvitav mida sa sööd, et nii "tarka" juttu igalpool ajad:smilegrin:

asko36
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 19 Veebr 2010, 10:57
Auto: VW Touran 2007 1.9d
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas asko36 »

Ma ei viitsind kõiki vastuseid läbi lugeda ent mul samuti 55kw passat.
Sümptomid täpselt samad. Pakuti ka et pumbas vatjub küte tagasi jne.
Küünlad olid korras. Viga oli selles et küünalde kaitse oli läbi , see asub mitte
kaitsmeplokis vaid seal üleval ääre all. Vahetasin kaitsme ära ja probleemid lõppeis.
Ja ma kuuld et paljudel sama jama old .

Edu :)

spirt
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 05 Jaan 2010, 20:16
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas spirt »

teemast veel..

viga oligi küünaldes,
eriti rämedalt, kusjuures,
ise vahetama ei hakanud, Karla mehed tegid ära. võtsid ~1600,- umbes.?

aga neljast küünlast 2 olid lihtsalt läbi kärssand, kolmas oli lühisesse põlenud ja neljas oleks veel töötanud.
aga kuna kolmas oli lühises siis muidugi oli kaitse kah läbi,

võiks ju olla kui kaitse läbi siis see eelsüüte tuluke kah ei põle, aga..
nii see pole

kuid masin nüüd töötab, külmade ilmadega ühest korrast küünalde soendamisest eriti ei piisa aga kui kolm korda soendada siis läheb nurrudes käima

[Muudetud: 19-2-2010 spirt]

vares
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Veebr 2010, 11:48
Auto: Golf III 1.9 td AAZ, Passat B4 1.9 td AAZ
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas vares »

Kolme tunniga vända ots korda? Raske uskuda. Minu Golf 55 kW pidi sama remondi läbi tegema pärast mootori enda kapremonti kui hammasrihm ühel hetkel kaks hammast edasi hüppas. Lisaks oli käbi poldipesa vända sees juba mõõdust välja loksunud ja meistri sõnul poleks uus originaalpolt väga head ühendust taganud. Treis erimõõdus poldi, keevitas-lihvis vända otsa korda ja auto sõidab siiani, juba 7 aastat. Ainuüksi uus vibraleevendiga rihmaseib seal vända otsas oli see, mis toona maksis 4000.-
See siis
Pilt

Kas keegi pärast vända otsa remonti on ka genekale vabajooksusiduriga rihmaseibi (jupi kood 028 903 119AA) paigaldanud? Kui nüüd natukene mõelda, siis just generaatori inertsi leevenduse puudumine on see, mis AAZ mootoril (55 kW) vända otsa sööma hakkab.

[Muudetud: 19-2-2010 vares]

vares
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Veebr 2010, 11:48
Auto: Golf III 1.9 td AAZ, Passat B4 1.9 td AAZ
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas vares »

Algsest teemast rääkides siis tuleks ideaalis igale küünlale vedada eraldi kaabel läbi eraldi kaitsme. Selliselt oleks probleeme ka lihtsam tuvastada. Millalgi hakkasid Golfil kaitsmed läbi põlema just seetõttu, et see vasest sild oli mootoriga ühendusse paindunud.

Pilt

Pilt

Diislikeskus
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 10 Dets 2006, 17:08
Asukoht:
Kontakt:

vända otsa taastamisest juttu

Lugemata postitus Postitas Diislikeskus »

Paneks siia siis ka uue ja parema tööriista pildi

http://www.diislikeskus.ee/vantvolliotsaremont.html" onclick="window.open(this.href);return false;

teeme endiselt seda tööd

Kuido 55673701
Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 http://www.diislikeskus.ee" onclick="window.open(this.href);return false; 55673701

Vasta

Mine “Diislid”