Väike remont
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Väike remont
plaan on teha plokil väike remont kuna ühes silindris on surve 2 ja teistes 5,6 mootor 1.8 66kw
Siit ka mõni küsimus.
Kas ploki maha keeramisel on vahe ka mis järiekorras lahti keeran või ei? (kinnikeeramisel on seda tean)
Kas juht pukse on võimalik vällja lüia või tuleb pressida?
Kuidas kontrollida klapi pidamist (Mõni soovitab kallata vett peale)
Kõik üllatused on vast ees kui kaas käes.
Siit ka mõni küsimus.
Kas ploki maha keeramisel on vahe ka mis järiekorras lahti keeran või ei? (kinnikeeramisel on seda tean)
Kas juht pukse on võimalik vällja lüia või tuleb pressida?
Kuidas kontrollida klapi pidamist (Mõni soovitab kallata vett peale)
Kõik üllatused on vast ees kui kaas käes.
Re: Väike remont
Plokikaane keerad lahti vastupidiselt pingutus järjekorrale.
Klapi juhtpuksid pressitakse teatud temperatuurini soojendatud kaane sisse.
Klappe kontrolli bensiiniga.
Klapi juhtpuksid pressitakse teatud temperatuurini soojendatud kaane sisse.
Klappe kontrolli bensiiniga.
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Re: Väike remont
Oli siis täna poe päev.
ütleks et see pudi padi ikka maksab
Olemas Sisse/väljalaske klapi juhtpuksid,klapikambrikaane tihendi kmpl,Klapisääre tihendid no neid ei oska valida võtsin kallimad. 13eek tk
Plokikaane tihend,sisselaske kollektori tihend+kummirõngas,Väljalaske kollektori mutrid kuramus need on ühest otsast lömmis sisse siis uus antifreez-38
Kas on foorumis mõni mees kes tallinnas teeks norm hinnaeest klapid ja pesad korda.
puudu on veel. Väljalaske kollektori tihend,nuka simmerling ,Klapi tōukurid.Ja kui on vaja siis uued klapid.
ütleks et see pudi padi ikka maksab
Olemas Sisse/väljalaske klapi juhtpuksid,klapikambrikaane tihendi kmpl,Klapisääre tihendid no neid ei oska valida võtsin kallimad. 13eek tk
Plokikaane tihend,sisselaske kollektori tihend+kummirõngas,Väljalaske kollektori mutrid kuramus need on ühest otsast lömmis sisse siis uus antifreez-38
Kas on foorumis mõni mees kes tallinnas teeks norm hinnaeest klapid ja pesad korda.
puudu on veel. Väljalaske kollektori tihend,nuka simmerling ,Klapi tōukurid.Ja kui on vaja siis uued klapid.
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Väike remont
Hetkel teen ühele Polole samuti plokikaane remonti. Muidugi sellel isendil on ka nukkvõll ja hüdrotõukurid otsas. Muide muu pudi -padi ei maksa midagi võrreldes nuka hinnaga 6200.- ja hüdrotõukurid 1500.- kompl. Forsist. B-nukkvõlli ei pakuta.109ase kirjutas:Oli siis täna poe päev.
ütleks et see pudi padi ikka maksab
Olemas Sisse/väljalaske klapi juhtpuksid,klapikambrikaane tihendi kmpl,Klapisääre tihendid no neid ei oska valida võtsin kallimad. 13eek tk
Plokikaane tihend,sisselaske kollektori tihend+kummirõngas,Väljalaske kollektori mutrid kuramus need on ühest otsast lömmis sisse siis uus antifreez-38
Kas on foorumis mõni mees kes tallinnas teeks norm hinnaeest klapid ja pesad korda.
puudu on veel. Väljalaske kollektori tihend,nuka simmerling ,Klapi tōukurid.Ja kui on vaja siis uued klapid.
Mis pesadel- klappidel viga? Mõrad,põlend või lihtsalt vajavad soveldamist? Kui ise hakkama ei saa saada Tartusse, pane ka neli jakobsoni kaasa.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
Re: Väike remont
Loen postitusi ja vaatan, et kõik mehed on kõvad mootoriehitajad. Kes ostab materjali ja varuosad juba enne ära kui pole veel mootorit osadekstõmmanud ja vaadanud (mõõtnud ) mida vaja üldse on. Omast kogemusest võin öelda, et pooltel kaantel tuleks klapid väljavahetada ja juhtpukse pole vaja puutuda. Kõik aga miski pärast kipuvad kohe pukside kallale ronima. Kodustes tingimustes ei ole praktiliselt võimalik juhtpukse vahetada kui ei oma õigeid rakiseid.
Mäletan lapsepõlvest ikka ütelust, et "liigne aktiivsus on karistatav" eriti rahakotile ja vahel pean konstateerima fakti "teadjate isetegijate kohta" et "isetehtud-hästi per...es".
Kaanteremondiga pöörduge ikka nende meeste poole kes seda tööd teevad igapäev ja omavad sellisteks töödeks ka seadmeid ja tööriistu.
Edu
Mäletan lapsepõlvest ikka ütelust, et "liigne aktiivsus on karistatav" eriti rahakotile ja vahel pean konstateerima fakti "teadjate isetegijate kohta" et "isetehtud-hästi per...es".
Kaanteremondiga pöörduge ikka nende meeste poole kes seda tööd teevad igapäev ja omavad sellisteks töödeks ka seadmeid ja tööriistu.
Edu
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Väike remont
Keda Sa Vibla siin silmas pead? Kui arvad, et mina, kodus köögi laual, avastades mootoriremondi maailma, pusin võimäärimisnoa ja roostetanud kruvikeerajaga kaant teha, oled küll väga valest aru saanud.vibla kirjutas:Loen postitusi ja vaatan, et kõik mehed on kõvad mootoriehitajad. Kes ostab materjali ja varuosad juba enne ära kui pole veel mootorit osadekstõmmanud ja vaadanud (mõõtnud ) mida vaja üldse on. Omast kogemusest võin öelda, et pooltel kaantel tuleks klapid väljavahetada ja juhtpukse pole vaja puutuda. Kõik aga miski pärast kipuvad kohe pukside kallale ronima. Kodustes tingimustes ei ole praktiliselt võimalik juhtpukse vahetada kui ei oma õigeid rakiseid.
Mäletan lapsepõlvest ikka ütelust, et "liigne aktiivsus on karistatav" eriti rahakotile ja vahel pean konstateerima fakti "teadjate isetegijate kohta" et "isetehtud-hästi per...es".
Kaanteremondiga pöörduge ikka nende meeste poole kes seda tööd teevad igapäev ja omavad sellisteks töödeks ka seadmeid ja tööriistu.
Edu
Muide kui pikast igapäevakogemusest Sa siin räägid?
Noored autohuvilised tahavad ju ka asja selgeks saada ja ega see õigele rajale saamine ilma tagasilöökideta tule. Kooliraha tuleb nii mõnelgi maksta.
Enese kohta võin öelda, et iga päev tõesti kaani ei tee, aga kõik mootori remondid on ka korralikud saanud ja pretensioone pole esinenud.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
- Telefon: 58505360
- Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
- Asukoht: Tallinn/Soome
Re: Väike remont
6ige. Olen isegi imestanud, et m6ned teevad mootorile nö. kap. rem. Panevad kolvidele uued r6ngad peale ja plokikaande uued juhtpuksid, kuid ei m6tle yldse sellele, et silindrid oleks m6istlik enne kolvir6ngaste vahetamist hoonida ja uue juhtpuksid ei lähe kohe kindlasti samasse asendisse kui vanad, seega peaks kindlasti klapipesad ka ära tegema, aga k6vad mehed löövad mootori kokku ja nii ongi.vibla kirjutas:Loen postitusi ja vaatan, et kõik mehed on kõvad mootoriehitajad. Kes ostab materjali ja varuosad juba enne ära kui pole veel mootorit osadekstõmmanud ja vaadanud (mõõtnud ) mida vaja üldse on. Omast kogemusest võin öelda, et pooltel kaantel tuleks klapid väljavahetada ja juhtpukse pole vaja puutuda. Kõik aga miski pärast kipuvad kohe pukside kallale ronima. Kodustes tingimustes ei ole praktiliselt võimalik juhtpukse vahetada kui ei oma õigeid rakiseid.
Mäletan lapsepõlvest ikka ütelust, et "liigne aktiivsus on karistatav" eriti rahakotile ja vahel pean konstateerima fakti "teadjate isetegijate kohta" et "isetehtud-hästi per...es".
Kaanteremondiga pöörduge ikka nende meeste poole kes seda tööd teevad igapäev ja omavad sellisteks töödeks ka seadmeid ja tööriistu.
Edu
MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Re: Väike remont
Tupli Kasutaja VIBLA.
Kuna loed postitusi siis väike tähelepanek.(Olemas Sisse/väljalaske klapi juhtpuksid,Klapisääretihendid )ja muud ei ole veel sinna
juurde ostnud. Ja just selle pärast ,et ei tea mida sinna vaja oleks.Ülejäänud osad tulevd töö käigus.(puudu on veel. Väljalaske kollektori tihend,nuka simmerling ,Klapi tōukurid.Ja kui on vaja siis uued klapid).
Mäletan lapsepõlvest ikka ütelust, et "liigne aktiivsus on karistatav ((kui ei kontrolli ja ise ei tea saad vastu pükse!!))
See on eestlasele loomulik, et võtan sellelt kes loll
Kogemus olemas suured auto remontijad!! Maksa x Maksa
See siin on tulnud remondist ja mees maksis Pildi omanik, ära solvu VABANDAN ETTE.
Ok ärme vaidle:
Parem andke plokikaane pingutus järjekord ,hakkan asja uurima.
On tulnud paar pakkumist,kuhu ploki saaks viia. Uurin enne, kuidas neil asi 3,käib.
Kuna loed postitusi siis väike tähelepanek.(Olemas Sisse/väljalaske klapi juhtpuksid,Klapisääretihendid )ja muud ei ole veel sinna
juurde ostnud. Ja just selle pärast ,et ei tea mida sinna vaja oleks.Ülejäänud osad tulevd töö käigus.(puudu on veel. Väljalaske kollektori tihend,nuka simmerling ,Klapi tōukurid.Ja kui on vaja siis uued klapid).
Mäletan lapsepõlvest ikka ütelust, et "liigne aktiivsus on karistatav ((kui ei kontrolli ja ise ei tea saad vastu pükse!!))
See on eestlasele loomulik, et võtan sellelt kes loll
Kogemus olemas suured auto remontijad!! Maksa x Maksa
See siin on tulnud remondist ja mees maksis Pildi omanik, ära solvu VABANDAN ETTE.
Ok ärme vaidle:
Parem andke plokikaane pingutus järjekord ,hakkan asja uurima.
On tulnud paar pakkumist,kuhu ploki saaks viia. Uurin enne, kuidas neil asi 3,käib.
-
- Huviline
- Postitusi: 5
- Liitunud: 30 Nov 2008, 21:04
- Asukoht: Viljandi
Re: Väike remont
http://volkswagen.msk.ru/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui venet jagad, saad päris head infot kõige kohta.
Kui venet jagad, saad päris head infot kõige kohta.
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Väike remont
Ok ärme vaidle:
Parem andke plokikaane pingutus järjekord ,hakkan asja uurima.
On tulnud paar pakkumist,kuhu ploki saaks viia. Uurin enne, kuidas neil asi 3,käib.[/quote]
Ole lahke, edu keeramisel!
___________
10 4 2 6 8
7 5 1 3 9
___________
Parem andke plokikaane pingutus järjekord ,hakkan asja uurima.
On tulnud paar pakkumist,kuhu ploki saaks viia. Uurin enne, kuidas neil asi 3,käib.[/quote]
Ole lahke, edu keeramisel!
___________
10 4 2 6 8
7 5 1 3 9
___________
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
-
- Veteran
- Postitusi: 2247
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Väike remont
Paneme igaks juhuks pingutusmomendid kah kirja:
1. 40 Nm
2. 60 Nm
3. 90 kraadi
4. 90 kraadi
Ja kui kultuurselt asja teha, siis poldid lähevad uued ning keermed plokis puhastatakse ära.
1. 40 Nm
2. 60 Nm
3. 90 kraadi
4. 90 kraadi
Ja kui kultuurselt asja teha, siis poldid lähevad uued ning keermed plokis puhastatakse ära.
Re: Väike remont
Lisan, et VÄGA OLULINE on poldiaugud piinlikult puhtaks teha!pppp kirjutas:Paneme igaks juhuks pingutusmomendid kah kirja:
1. 40 Nm
2. 60 Nm
3. 90 kraadi
4. 90 kraadi
Ja kui kultuurselt asja teha, siis poldid lähevad uued ning keermed plokis puhastatakse ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Re: Väike remont
Tänan info eest.
Plokk on lahti ja puhas,kokku ise ei pane, kuna klapid ja pesad tuleb üle lasta.
Küsimus järgmine,kas ploki poldid tuleb hiljem üle pingudada?
Plokk läheb siis sellisesse kohta. http://www.janimet.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; Loodan parimat!!
Plokk on lahti ja puhas,kokku ise ei pane, kuna klapid ja pesad tuleb üle lasta.
Küsimus järgmine,kas ploki poldid tuleb hiljem üle pingudada?
Plokk läheb siis sellisesse kohta. http://www.janimet.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; Loodan parimat!!
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 16 Dets 2009, 18:33
- Auto: Passat 99a. 2,3 VR5
- Asukoht: Tartu
Re: Väike remont
On pakkuda remonditud plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"],ainult peale kruvimise vaev.Küsin asja eest 1500 krooni
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Re: Väike remont
Tänan!pppp kirjutas:Ei pea.109ase kirjutas:Küsimus järgmine,kas ploki poldid tuleb hiljem üle pingudada?
Esmaspäeval lähep plokk remonti.
Endal plaan kolvid puhastada Tean et on MÕNUS!
Millise firma temp andur on ok ei viitsi nendega jamada Febi olemas 3 aga kõigil eri takistust.
Viimati muutis 109ase, 03 Apr 2010, 21:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Re: Väike remont
vaja abi et mida need viimased tähentavad kuidas toimida kas tuleb 2 ringi veel 60Nm keerata?
1. 40 Nm
2. 60 Nm
3. 90 kraadi
4. 90 kraadi
1. 40 Nm
2. 60 Nm
3. 90 kraadi
4. 90 kraadi
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Väike remont
Kui sa 2 ringi keerad, siis võib asi kurvalt lõppeda.
Ring on ikka 360 kraadi, ehk sa pead ainult pool ringi pärast 60nm keerama.
Seda poolt ringi ei tohi sa ka ühe korraga teha, sest kaas võib ikka kahju saada, kui nii teed. Tuleb ikka 90 kaardi kõiki polte keerata ja siis uuesti 90 kraadiga käid kõik poldid uuesti läbi.
Kordan veel 90 kraadi on veerand ringi.
Ring on ikka 360 kraadi, ehk sa pead ainult pool ringi pärast 60nm keerama.
Seda poolt ringi ei tohi sa ka ühe korraga teha, sest kaas võib ikka kahju saada, kui nii teed. Tuleb ikka 90 kaardi kõiki polte keerata ja siis uuesti 90 kraadiga käid kõik poldid uuesti läbi.
Kordan veel 90 kraadi on veerand ringi.
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
- Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
- Asukoht: Tallinn 53851228
Re: Väike remont
Kuna päevat kiired siis lõpuks väike uuendus.
Mootor koos ja teine TERA Käisin siis Hannese juures ARK taga ja lasin üle vaatada leitsime et on väike kala sees.
Küsimus siis selline kas kellegil on olnud mure kütuse peale vooluga (surve oli ok ütles Hannes) aga kui tagasi voolu natuge kinni suruda siis on ok aga kiirentusel ei saa piisavalt kütted.
Katsetus siis ilma kokku surumiseda (tagasivoolu toru) kaasi andmisel mõttleb auto 1-3sek ja õhu puhastist on kuulda oooo oooo
Kui nüüd natuge tagasivoolu toru kokku vajutada on asi 100% ilus annad kaasi ja mootor elab. segane lugu vast saate aru.
Mootor koos ja teine TERA Käisin siis Hannese juures ARK taga ja lasin üle vaatada leitsime et on väike kala sees.
Küsimus siis selline kas kellegil on olnud mure kütuse peale vooluga (surve oli ok ütles Hannes) aga kui tagasi voolu natuge kinni suruda siis on ok aga kiirentusel ei saa piisavalt kütted.
Katsetus siis ilma kokku surumiseda (tagasivoolu toru) kaasi andmisel mõttleb auto 1-3sek ja õhu puhastist on kuulda oooo oooo
Kui nüüd natuge tagasivoolu toru kokku vajutada on asi 100% ilus annad kaasi ja mootor elab. segane lugu vast saate aru.
Viimati muutis 109ase, 17 Apr 2010, 06:23, muudetud 1 kord kokku.
Väike remont
jah muidugiHMP kirjutas: ↑31 Mär 2010, 09:00Keda Sa Vibla siin silmas pead? Kui arvad, et mina, kodus köögi laual, avastades mootoriremondi maailma, pusin võimäärimisnoa ja roostetanud kruvikeerajaga kaant teha, oled küll väga valest aru saanud.vibla kirjutas:Loen postitusi ja vaatan, et kõik mehed on kõvad mootoriehitajad. Kes ostab materjali ja varuosad juba enne ära kui pole veel mootorit osadekstõmmanud ja vaadanud (mõõtnud ) mida vaja üldse on. Omast kogemusest võin öelda, et pooltel kaantel tuleks klapid väljavahetada ja juhtpukse pole vaja puutuda. Kõik aga miski pärast kipuvad kohe pukside kallale ronima. Kodustes tingimustes ei ole praktiliselt võimalik juhtpukse vahetada kui ei oma õigeid rakiseid.
Mäletan lapsepõlvest ikka ütelust, et "liigne aktiivsus on karistatav" eriti rahakotile ja vahel pean konstateerima fakti "teadjate isetegijate kohta" et "isetehtud-hästi per...es".
Kaanteremondiga pöörduge ikka nende meeste poole kes seda tööd teevad igapäev ja omavad sellisteks töödeks ka seadmeid ja tööriistu.
Edu
Muide kui pikast igapäevakogemusest Sa siin räägid?
Noored autohuvilised tahavad ju ka asja selgeks saada ja ega see õigele rajale saamine ilma tagasilöökideta tule. Kooliraha tuleb nii mõnelgi maksta.
Enese kohta võin öelda, et iga päev tõesti kaani ei tee, aga kõik mootori remondid on ka korralikud saanud ja pretensioone pole esinenud.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kivi käst saab kivi( graniit, marmor) ja kui küttekollet vaja saab ka selle tehtud - https://gmi.ee/
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Väike remont
Oh neid nekrofiiliaga tegelevaid foorumlasi on siin veel ja veel....
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur