Probleem: 2001.aasta T4 Transporteri kütteventilaatoril kadusid aeglased tuurid ära. Nupu positsioonidel 0-3 on vaikus majas, 4.positsioonil huugab täistuuriga nii, et kaasreisijatega suhtlemiseks oleks ruuporit vaja.
Mis võiks viga olla? Mis põhimõttega nendel mootoritel pöördeid reguleeritakse? Reostaadiga nagu ziguliil või? Või on hoopis miskised transid? Mis seal läbi võiks olla? Kas põlve peal annab korda teha?
Kütteventilaator: mootor ja tema pöörded
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Kütteventilaator: mootor ja tema pöörded
Väljavõtetega takisti käib lüliti ja mootori vahel, takistil on külgekeevitatud kaitse. Sama takisti on kasutusel veel golfil ja passatil. Ziguliil ei olnud reostaati, tal oli kahekiiruseline mootor.
Re: Kütteventilaator: mootor ja tema pöörded
Huvitav, kus see takisti asub ja milline välja näeb? Ventika mootori lähedal?voll kirjutas:Väljavõtetega takisti käib lüliti ja mootori vahel, takistil on külgekeevitatud kaitse. Sama takisti on kasutusel veel golfil ja passatil. Ziguliil ei olnud reostaati, tal oli kahekiiruseline mootor.
Minu MZMA424-le installeeritud Zigulii ventikal oli kindlalt reostaat, keraamiline pulk, takistustraat ümber, asus see ventika mootori lähedal, ventika kopsikus sees. Kiiruseid oli kaks, vool otse (täispöörded) ja läbi reostaadi (pool pöördeid)
Das Auto
Re: Kütteventilaator: mootor ja tema pöörded
Tõde on selgunud.
Kaaskannatajaile: T4 Transporteril asub see takisti või reostaat kõrvalistuja põlvede kandis pardalaeka taga sissetuleva ventilatsioonitoru küljes ja on umbes kahe tikutoosi suurune.
Kaaskannatajaile: T4 Transporteril asub see takisti või reostaat kõrvalistuja põlvede kandis pardalaeka taga sissetuleva ventilatsioonitoru küljes ja on umbes kahe tikutoosi suurune.
Das Auto
-
- Huviline
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Kütteventilaator: mootor ja tema pöörded
See keraamiline pulk+takistustraat ei ole ju mitte reostaat- reostaadiks nimetatakse muudetava takistusega takistit.Soobel kirjutas:
Minu MZMA424-le installeeritud Zigulii ventikal oli kindlalt reostaat, keraamiline pulk, takistustraat ümber, asus see ventika mootori lähedal, ventika kopsikus sees. Kiiruseid oli kaks, vool otse (täispöörded) ja läbi reostaadi (pool pöördeid)
Ärge südamesse võtke...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Kütteventilaator: mootor ja tema pöörded
Mäletamistmööda oli seal sellel üks klemm mööda seda takistustraadi rulli tõstetav, aga pead ei julge anda... Vw-l on see ikka tüüpiline keraamilisel südamikul rohelise saviga üle mökerdatud jõuvoolu takisti. (Ma juba mõtlesin, et kasutavad miskeid transse ja stabilisaatoreid, mida vahetatakse vaid teeninduses - mine neid selle sajandi autosid ja elektriskeeme tea...)100avant kirjutas:See keraamiline pulk+takistustraat ei ole ju mitte reostaat- reostaadiks nimetatakse muudetava takistusega takistit.Soobel kirjutas:
Minu MZMA424-le installeeritud Zigulii ventikal oli kindlalt reostaat, keraamiline pulk, takistustraat ümber, asus see ventika mootori lähedal, ventika kopsikus sees. Kiiruseid oli kaks, vool otse (täispöörded) ja läbi reostaadi (pool pöördeid)
Ärge südamesse võtke...
Das Auto