Vanal G3-l oli see üsna lihtne, aga praegusel Passatil pole seda veel teinud. Ei tahaks kangi ega kuvaldaga kallale minna, kuna seal suht palju plastikut.
Paluks siis näpunäiteid, et see lähitule parempoolne lamp ära vahetada.
Pilt sellest kereosast, kus lamp vajab vahetamist:
Viimati muutis wolkar3, 15 Dets 2010, 09:22, muudetud 1 kord kokku.
Kas see kolmnurga moodu plastikkate tõmmates ära ei tule, tiiva pool lihtsalt soontes (1.9 TDI see kahe kruviga kinni), sinu omal kruvid puuduvad.
peale seda õhupuhasti tuuletunnel peaks olema 3 kruviga (ees ääre peal) kinni, mis täpselt pildist välja jäävad. Kui sul on seal kruvid?
siis peaksid tulele ligi saama, pooltulel taga ainult kummikate ja kui H7 pesa, siis keerates saad ka selle kätte!
Endal oli kah selle poole pirnivahetusega alguses wtf moment,aga tegelikult on asi päris lihtne.
See suur kolmnurga sarnane asi istub pukside peal ja tuleb tõmmates ära. Samuti saab lihtsalt tõmmates ära ka selle ribidega tuuletoru.Ta on päris kõvasti kinni,niiet natuke tuleb teda meelitada. Kui need eest ära saad,siis saad juba taga olevale kattele käega ligi ja pirni vahetatud.
Nüüd kuramus kooles juhipoolne eesmine gabariit ära. Kas saab mingi nipiga kapoti alt ligi või on mõtekam esituli küljest võtta? Pole ühtegi remondimanuali kust asja tutkida
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=54&t=19693" onclick="window.open(this.href);return false;
Pirni saad hea hinnaga Automaailmast. Seal oli mingi 7eek tavaline ja Osrami Cool Blue oli umbes 48eek. Cool Blue on originaalis Highline mudelil ja valgema valgusega.
Viimati muutis HawkHill, 19 Dets 2011, 18:36, muudetud 2 korda kokku.
Ehk on mootori tüüpidel erinevusi? Endal bena mootor ja esmasel vaatlusel paistab et roolivõimendi jääb ette, et kapoti alt miski lambipesa tahapoole võiks liikuda.
Sul pole vist tegu ka ksenooniga kui avataril pilt õige? Ksenooni puhul pole ruumi eriti tagasi liigutamiseks vaja (lihtsalt kaas tagant maha) kuna see gabariidi pesa on nii sügaval lambi sees, et sellele ligipääs on näppudega paras katsumus kui pole seda enne teinud... Kuid jah see kõik kehtib 100% V6 mootori kohta. Eks mõni bensuka omanik kommenteerib täpsemalt.
Gabariiti on suht raske vahetada. Kuid selleks, et pirne vahetada ei pea tuld eest ära võtma. Juhipoolse tule pirnide vahetusega saab veel hakkama, kuid kunde poolne on natuke raskem teema. Kakud selle plastiku sealt pealt ära, siis võtad selle plastikust tunneli/toru moodi asja ära ja pääsed tulele ligi, kuid ega seal palju käeruumi pole. Kätt sinna eriti vahele ei suru. Ma vahetasin pirne kunde poolsel tulel näpu otstega.
sealt peaks saama ligi xenoni pirni katvale kuplile mis on kolme kruviga kinni. Nii mulle vähemalt pärast väideti ja ei tundunud ka päris võimatu see. Ise ma küll võtsin vahetuseks tule eest kuid seda juttu räägiti mulle pärast. Ise praktikas proovinud ei ole.
Sai siis täna ära tehtud, eemaldada tuli see plastik-kate mis roolivõimendi õli lisamise koha peal on. Kruvikaga sai natuke surutud ja oligi lambipesa käes. Paras jebimine tegelt, tagasi panna muidugi lihtsam.