Üritan seletada oma ideed:
Kuna 5x100 poldivalem on parajalt haruldane,siis tekkis uitmõte poldivalemit muutvate flantside asemel hoopiski ära vahetada rattarummud ja muud jupid,mis golf 4 küljes on, et saada poldivalemiks 5x112.
Kas keegi oskab öelda, on selline asi võimalik ja kas sellel on üldse mõtet ?
Edit: Või siis näiteks kindlam vist oleks seda teha "tava" golfi 4x100 peale,kuid kas sama suuri pidureid/kettaid leidub ?
golf 3´le > muud volkari rattarummud = poldivalemi muutus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 699
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
golf 3´le > muud volkari rattarummud = poldivalemi muutus
Viimati muutis Mattias, 05 Apr 2010, 11:09, muudetud 2 korda kokku.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2224
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: golf 3´le > Golf 4 rattarummud = poldivalemi muutus
5x100 pole ju teabmis haruldane. Poldivalemi saamiseks 5x112 peale pead ikka kasutama golf 5 või Passati juppe, sest Golf 4-l 5x100.Mattias kirjutas:Üritan seletada oma ideed:
Kuna 5x100 poldivalem on parajalt haruldane,siis tekkis uitmõte poldivalemit muutvate flantside asemel hoopiski ära vahetada rattarummud ja muud jupid,mis golf 4 küljes on, et saada poldivalemiks 5x112.
Kas keegi oskab öelda, on selline asi võimalik ja kas sellel on üldse mõtet ?
Edit: Või siis näiteks kindlam vist oleks seda teha "tava" golfi 4x100 peale,kuid kas sama suuri pidureid/kettaid leidub ?
Viimati muutis alkeemik, 05 Apr 2010, 10:34, muudetud 1 kord kokku.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 699
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: golf 3´le > Golf 4 rattarummud = poldivalemi muutus
Tjaa,nüüd kui sa seda ütled, tuleb endalegi meelde,et G4 omadega ei saa seda tulemust.
Reaalsem oleks vist ikkagi selle 4x100 peale minna, kui piisavalt suurte piduriketastega asja lahendada saab.
Reaalsem oleks vist ikkagi selle 4x100 peale minna, kui piisavalt suurte piduriketastega asja lahendada saab.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2224
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: golf 3´le > Golf 4 rattarummud = poldivalemi muutus
Aga miks sa üldse seda teha tahad? Et 4x100 velgi on rohkem leida? Kujutan ette, et 4x100 ehk kõige asisemad kettad olid G60 Passatil ehk.Mattias kirjutas:Tjaa,nüüd kui sa seda ütled, tuleb endalegi meelde,et G4 omadega ei saa seda tulemust.
Reaalsem oleks vist ikkagi selle 4x100 peale minna, kui piisavalt suurte piduriketastega asja lahendada saab.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: golf 3´le > muud volkari rattarummud = poldivalemi muutu
Kunagi sai varuosakataloogi lapatud mõttega, et "huvitav, kas 5x112 peale kah minna saaks". Taga isegi mingite Audi juppidega oli mäletamist mööda võimalik, aga ette sobivaid tükke ei leidnud...
4x100 pidureid on suuremaid kah kui G60 280mm - näiteks Seat Ibiza Cupra 312mm kettad, aga need on kordades kallimad.
4x100 pidureid on suuremaid kah kui G60 280mm - näiteks Seat Ibiza Cupra 312mm kettad, aga need on kordades kallimad.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 699
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: golf 3´le > muud volkari rattarummud = poldivalemi muutu
Sinu arvamust ootasingi pppp 
Siis tundub, et väga lihtne kombineering see ei oleks. Raha ja ajakulu võib vist päris vabalt tulla sarnane flantside hinnale.
Jah, velgede pärast see idee nagu tekkis, kuid tundub, et vist on siiski mõistlikum hankida veljed õige valemiga ja veidi rohkem rahaboss olla, kuid vähemasti jääb asi originaali ja töötavaks.

Siis tundub, et väga lihtne kombineering see ei oleks. Raha ja ajakulu võib vist päris vabalt tulla sarnane flantside hinnale.
Jah, velgede pärast see idee nagu tekkis, kuid tundub, et vist on siiski mõistlikum hankida veljed õige valemiga ja veidi rohkem rahaboss olla, kuid vähemasti jääb asi originaali ja töötavaks.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.