Touran TDI 2,0 -04
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Touran TDI 2,0 -04
Mured järgmised -
Õlikulu - turbo lõdvikud nii seest kui väljast õlised. Turbo õhtul?
Jahutusvedeliku kaod. Veepump läbi? Koguaeg ei kao vaid kuidagi ebaregulaarselt - arusaamatu.
Armatuuris põleb märgutuli, mis ütleb, et pirn läbi. Küsimus on selles, et milline? Süttib ta juba siis kui süüte sisse keerad ja jääbki põlema - kõik nähtavad ja põhilised tuled on ülekontrollitud ja töötavad. Põlema läheb ta, siis enne seda kui tuled põlema paned.
ESP ei tööta - pole hullu saab ilma ka sõita. Volkaris taheti uut plokki kaela määrida üritasin neile seletada, et mingi tehase praak pidi ju olema keegi ei kuuland.
Saab seda kuskil remontida? Mõistliku hinna eest.
Unustasin veel selle, et kiirendamisel võtab esi otsa vibra sisse, seda just mootori madalamate pööretega. Milles asi? Poolteljega mingi jama, ratas tasakaalust väljas?
Volksu esindusse diagnostikasse ja remonti ei taha enam minna, seega kui keegi oskab midagi tarka öelda, siis tore oleks kuulda ja kui ei, eks ma toimeta siis oma plaanide kohaselt.
Õlikulu - turbo lõdvikud nii seest kui väljast õlised. Turbo õhtul?
Jahutusvedeliku kaod. Veepump läbi? Koguaeg ei kao vaid kuidagi ebaregulaarselt - arusaamatu.
Armatuuris põleb märgutuli, mis ütleb, et pirn läbi. Küsimus on selles, et milline? Süttib ta juba siis kui süüte sisse keerad ja jääbki põlema - kõik nähtavad ja põhilised tuled on ülekontrollitud ja töötavad. Põlema läheb ta, siis enne seda kui tuled põlema paned.
ESP ei tööta - pole hullu saab ilma ka sõita. Volkaris taheti uut plokki kaela määrida üritasin neile seletada, et mingi tehase praak pidi ju olema keegi ei kuuland.
Saab seda kuskil remontida? Mõistliku hinna eest.
Unustasin veel selle, et kiirendamisel võtab esi otsa vibra sisse, seda just mootori madalamate pööretega. Milles asi? Poolteljega mingi jama, ratas tasakaalust väljas?
Volksu esindusse diagnostikasse ja remonti ei taha enam minna, seega kui keegi oskab midagi tarka öelda, siis tore oleks kuulda ja kui ei, eks ma toimeta siis oma plaanide kohaselt.
Viimati muutis Maakas, 24 Apr 2010, 20:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Touran TDI 2,0 -04
palju sul see õlikulu on ka? aga jah see et väljast õlised natuke kummaline küll, kuskilt mingi lõdvik katki ja surub turbost lahkuvat õli välja tuleb mulle pähe, kuigi kui seest õrnalt õliniiske või märg siis see pidi TDI de puhul normaalne olema.
nende märgutulede ja ESP asjus abiks kaabel, kuigi sa mainisid et mingi vibra vms, muidu rool ikka täiesti otse peal kui sõidad otse? kui sild näiteks paigast ära vms siis võib vabalt ESP jeblada. kuigi väidad et mingi tehase praak aga huvitav miks seda siis juba garantii ajal tagasi ei kutsutud?
aga turbo olukorda vist ei ole eriti keeruline kontrollida, vastav lõdvik lahti ja lõtk üle kontrollida. samuti ega karterituulutusest ei viska õli mingil põhjusel???kes oskab kommenteerida mu mõtteid?
üldiselt elektroonika asjus annab kaabel suuna kätte. mehaaniline poole vajab üle vaatamist, et pöörduda kuhugi kus ei koorita sellist raha nagu esindus ja kus ka ehk oskavad miskit soovitada kah. muidu mida sulle seal esinduses üldse räägiti ja mida sa seal teha lasid?
ülejäänud jamade kohta ei oska väga kommenteerida.
ainult et küsiks kus sa sellise õnnetuse otsa sattusid või siis lihtsalt ühel hetkel hakkasid asjad lagunema?
püürdu parem tegijate diislitega tegelevate vendade juurde, ise olen head kuulnud oisu diisli vendade kohta, muidu neil tallinnas kah ammu juba teenindus olemas, ülemistel...http://diislimeister.ee/ kui sul enam garantiid ei kehti siis ega nad ei hakka jah mingit praaki sul välja vahetema arvan mina ja margiesinduse poole ei tasu minu arvates mingil muul põhjusel peale selle kui vaja mingit spetsiifilist varuosa, pöörduda, olen kuulnud ja enda õemehelgi kogemus nendest margi esindustest ja muud nad ei tee kui ainult koorivad, eriti kui veel sa nendest autodest eriti miskit ei tea.
üldiselt sellistele asjadele läbi neti ehk läbi ussim**ni diagnostikat ei tee. pigem oleks tark küsida kuhu kõige mõistlikum pöörduda et võetaks sul kogu see krempel ette ja hakataks pihta sealt mis kõige valulisem ja kuidas rahakott kannatab ehk antud juhul kui turbo hakkab minema siis see korda jne.
Ise siin foorumis juhtunud loo põhjal kus üks inimene lasi audihoolduses 1.9 TDI l vahetada hammasrihma kuid peale vahetust pritse nurka ehk süüdet ei kontrollitud(lõpuks selgus et peale vahetust oli süüde hiliseks läinud), mina soovitada ei julge ja hoian ise sealt eemal kui peaks kunagi vajadus kuskile teenindusse püürduda sest enda tüüriistadest ja oskustest ei piisa.Et kui diislite juures ei mõigata sellist elementaarset asjagi kontrollida siis mida veel tahta, soovitatakse jälle teab mis asjad välja vahetada.
aga et siis soovitage inimesele kuhu pöörduda diislihundid...ise pole veel kuskil käia vaja olnud
nende märgutulede ja ESP asjus abiks kaabel, kuigi sa mainisid et mingi vibra vms, muidu rool ikka täiesti otse peal kui sõidad otse? kui sild näiteks paigast ära vms siis võib vabalt ESP jeblada. kuigi väidad et mingi tehase praak aga huvitav miks seda siis juba garantii ajal tagasi ei kutsutud?
aga turbo olukorda vist ei ole eriti keeruline kontrollida, vastav lõdvik lahti ja lõtk üle kontrollida. samuti ega karterituulutusest ei viska õli mingil põhjusel???kes oskab kommenteerida mu mõtteid?
üldiselt elektroonika asjus annab kaabel suuna kätte. mehaaniline poole vajab üle vaatamist, et pöörduda kuhugi kus ei koorita sellist raha nagu esindus ja kus ka ehk oskavad miskit soovitada kah. muidu mida sulle seal esinduses üldse räägiti ja mida sa seal teha lasid?
ülejäänud jamade kohta ei oska väga kommenteerida.
ainult et küsiks kus sa sellise õnnetuse otsa sattusid või siis lihtsalt ühel hetkel hakkasid asjad lagunema?
püürdu parem tegijate diislitega tegelevate vendade juurde, ise olen head kuulnud oisu diisli vendade kohta, muidu neil tallinnas kah ammu juba teenindus olemas, ülemistel...http://diislimeister.ee/ kui sul enam garantiid ei kehti siis ega nad ei hakka jah mingit praaki sul välja vahetema arvan mina ja margiesinduse poole ei tasu minu arvates mingil muul põhjusel peale selle kui vaja mingit spetsiifilist varuosa, pöörduda, olen kuulnud ja enda õemehelgi kogemus nendest margi esindustest ja muud nad ei tee kui ainult koorivad, eriti kui veel sa nendest autodest eriti miskit ei tea.
üldiselt sellistele asjadele läbi neti ehk läbi ussim**ni diagnostikat ei tee. pigem oleks tark küsida kuhu kõige mõistlikum pöörduda et võetaks sul kogu see krempel ette ja hakataks pihta sealt mis kõige valulisem ja kuidas rahakott kannatab ehk antud juhul kui turbo hakkab minema siis see korda jne.
Ise siin foorumis juhtunud loo põhjal kus üks inimene lasi audihoolduses 1.9 TDI l vahetada hammasrihma kuid peale vahetust pritse nurka ehk süüdet ei kontrollitud(lõpuks selgus et peale vahetust oli süüde hiliseks läinud), mina soovitada ei julge ja hoian ise sealt eemal kui peaks kunagi vajadus kuskile teenindusse püürduda sest enda tüüriistadest ja oskustest ei piisa.Et kui diislite juures ei mõigata sellist elementaarset asjagi kontrollida siis mida veel tahta, soovitatakse jälle teab mis asjad välja vahetada.
aga et siis soovitage inimesele kuhu pöörduda diislihundid...ise pole veel kuskil käia vaja olnud

Viimati muutis copilot, 24 Apr 2010, 21:14, muudetud 5 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5669
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 580 korda
Re: Touran TDI 2,0 -04
Vot ma ei saa aru, mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] vaen teil esinduste vastu on.
On ju see ainuke koht, kus tehtud töö ja osade eest antakse korralik garantii, ning praegusel masu ajal on ka hinnad rohkem painduma hakanud.
edit: kokkuvõttes ütleks, et hambaid tasuks ikka hambaarsti juures ravida (soovitavalt ühe juures), mitte oropeedi juures, vastasel juhul võid tervest naeratusest ilma jääda.
On ju see ainuke koht, kus tehtud töö ja osade eest antakse korralik garantii, ning praegusel masu ajal on ka hinnad rohkem painduma hakanud.
edit: kokkuvõttes ütleks, et hambaid tasuks ikka hambaarsti juures ravida (soovitavalt ühe juures), mitte oropeedi juures, vastasel juhul võid tervest naeratusest ilma jääda.

Viimati muutis jussike, 24 Apr 2010, 21:35, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Touran TDI 2,0 -04
korraliku diagnostika tegemine ei ole kuidagi seotud mingi garantiiga...muidugi ma ei saagi aru et mis töid inimene tellis üldse et vaatame mida vastab mu küsimustele.jussike kirjutas:Vot ma ei saa aru, mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] vaen teil esinduste vastu on.
On ju see ainuke koht, kus tehtud töö ja osade eest antakse korralik garantii, ning praegusel masu ajal on ka hinnad rohkem painduma hakanud.
edit: kokkuvõttes ütleks, et hambaid tasuks ikka hambaarsti juures ravida (soovitavalt ühe juures), mitte oropeedi juures, vastasel juhul võid tervest naeratusest ilma jääda.
ega mul isiklikku vaenu nii väga ei olegi. lihtsalt ütleme nii et mul pole nende vastu usku ja ma nii vihane rahakoti pihta pole et ma seda usku ka muuta üritada prooviks! eks kindlasti tööd nad teha oskavad, kuid kahjuks teine asi mida nad sealjuures hästi teha oskavad on raha välja pumpamine. Misa sa usud näiteks et nad tegelt nii kaua su auto kallal nokitsevad kah kui nad kirja panevad? vaevalt et seal kõik tükitöö on.ja neid juhtumeid küll ja küll kus kirja pannakse et tehti see ja see aga üks asi jäeti tegelt vahepeal vahetamata või kontrollimata. et kui endal mõistus asja ei jaga ega ka ei viitsi sest oht et näpud saavad õliseks ja riided mustaks siis vaja ju teab mis maniküüri või asja juurde minna siis pole ka see ime.
minu arust see saksa auto üldse üks naljakas koht ses suhtes et mingi aeg tagasi küsisin maili teel palju plinnib sõiduki ajaloo kontrollimine, vastati olenevalt sellest mida teada soovin 60 eeku, paar kuud hiljem läksin siis mustamäe teel asuvasse ehk saksa ühte ja seal vaadati mulle lolli näog otsa et misasja, nad pole sellest kuulnudki et see maksakski midagi kui pärisin et palju see mulle ka maksma läheb et soovin teada auto saksa esinduse külastuste ajalugu nii enne eestisse toomist kui ka siin käidud kordi kui olemas.

ja ärme lähe isiklikuks

Viimati muutis copilot, 24 Apr 2010, 22:39, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Touran TDI 2,0 -04
jussike kirjutas:Vot ma ei saa aru, mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] vaen teil esinduste vastu on.
On ju see ainuke koht, kus tehtud töö ja osade eest antakse korralik garantii, ning praegusel masu ajal on ka hinnad rohkem painduma hakanud.
edit: kokkuvõttes ütleks, et hambaid tasuks ikka hambaarsti juures ravida (soovitavalt ühe juures), mitte oropeedi juures, vastasel juhul võid tervest naeratusest ilma jääda.
Ei paindu seal midagi väga, olin valmis juba esindusest võtma tehasetaastatud turbo, kui oleks viisaka allahindluse saanud aga no -10% ei ole just see. 18 tuhat tehasetaastatud ( kus neid taastatakse, garrett väidetavalt oma turbosid tehases ei taasta ning remondi, neilt peaks saama vajadusel uued varuosad sisse) ja 29 kanti vist küsiti täitsa uue eest.
Osati öelda vaid seda, et kui kõrgemal mõni tuttav, siis ehk saaks midagi kuskilt rääkida

Muidu esinduse vastu midagi ei ole, spetsiifilisemad tööd jätan teadjate teha, lisaks saab ka neilt garantii tehtud tööle

Viimati muutis corbe, 24 Apr 2010, 22:52, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: Touran TDI 2,0 -04
Saada PM mulle kes see inimene ütles et X osade (tehases taastatud ja vahetus osa) saab üldse alla kellegiga rääkides. X osa siiski taastatud ehk mitmest kokku pandud ja kulu osad vahetatud. Kui 10% pole midagi siis ütle kus sa töötad ja ma tahan poole odavamat kõike saada. Hind siiski tehasest ette määratud ja protsendi võtad töölise taskust, tehas juba mingt ale ei tee.Ei paindu seal midagi väga, olin valmis juba esindusest võtma tehasetaastatud turbo, kui oleks viisaka allahindluse saanud aga no -10% ei ole just see. 18 tuhat tehasetaastatud ( kus neid taastatakse, garrett väidetavalt oma turbosid tehases ei taasta ning remondi, neilt peaks saama vajadusel uued varuosad sisse) ja 29 kanti vist küsiti täitsa uue eest.
Osati öelda vaid seda, et kui kõrgemal mõni tuttav, siis ehk saaks midagi kuskilt rääkida
Muidu esinduse vastu midagi ei ole, spetsiifilisemad tööd jätan teadjate teha, lisaks saab ka neilt garantii tehtud tööle
Viimati muutis Kermo, 24 Apr 2010, 22:58, muudetud 1 kord kokku.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Touran TDI 2,0 -04
ühesõnaga ei paindu seal esinduses midagi, kui siis ainult su rahakoti lõuad laiali, minu arvates hinnad paindlikud siis kui sa ise VIITSID ja on VÄHEGI OIDU uurida siit ja sealt varuosade hindu ja võimalusi nagu tegi seda corbe(kõik ei pea olema nn A varuosa mis on tihti peale tegelt sama mis B varuosa ainult selle vahega et A omale peale trükitud VW audi vms(seda eriti mingite tihendite puhul kus mingi kummijulla hinna nn "B" ja A vahe on 150 või rohkem kullu teinekord), võtame kasvõi minu autole sisselaske kolde tihend, ostsin mujalt hind 32, esinduses 200 ringi ja sain Reinzi oma, mina ei ütleks küll et nii väga B tootjaga tegu. Hinnad tuleb ISE paindlikuks teha.Kermo kirjutas:Saada PM mulle kes see inimene ütles et X osade (tehases taastatud ja vahetus osa) saab üldse alla kellegiga rääkides. X osa siiski taastatud ehk mitmest kokku pandud ja kulu osad vahetatud. Kui 10% pole midagi siis ütle kus sa töötad ja ma tahan poole odavamat kõike saada. Hind siiski tehasest ette määratud ja protsendi võtad töölise taskust, tehas juba mingt ale ei tee.Ei paindu seal midagi väga, olin valmis juba esindusest võtma tehasetaastatud turbo, kui oleks viisaka allahindluse saanud aga no -10% ei ole just see. 18 tuhat tehasetaastatud ( kus neid taastatakse, garrett väidetavalt oma turbosid tehases ei taasta ning remondi, neilt peaks saama vajadusel uued varuosad sisse) ja 29 kanti vist küsiti täitsa uue eest.
Osati öelda vaid seda, et kui kõrgemal mõni tuttav, siis ehk saaks midagi kuskilt rääkida
Muidu esinduse vastu midagi ei ole, spetsiifilisemad tööd jätan teadjate teha, lisaks saab ka neilt garantii tehtud tööle
ja veel parem ise teha. Muidugi kui sul just mingit garantiid peal pole kui tegu uue masinaga.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Touran TDI 2,0 -04
Ei hakanud ma rinnasilti lugema kui aus olla ja milline osa mu lausest ütleb sulle, et 10% pole midagi? Ei ole just see inimene, kes astub leti äärde ja taob rusikaga rindu: Kui vähemalt 50 protsenti alla ei saa siis lähen kohe minema. Ma uurisin kas reaalselt on võimalus hinnas rääkida või mitte. Antud juhul ma läksin teist teed ja otsustasin uue garreti turbo kasuks, mis tuleb odavam kui 18 tuhat.Kermo kirjutas:Saada PM mulle kes see inimene ütles et X osade (tehases taastatud ja vahetus osa) saab üldse alla kellegiga rääkides. X osa siiski taastatud ehk mitmest kokku pandud ja kulu osad vahetatud. Kui 10% pole midagi siis ütle kus sa töötad ja ma tahan poole odavamat kõike saada. Hind siiski tehasest ette määratud ja protsendi võtad töölise taskust, tehas juba mingt ale ei tee.Ei paindu seal midagi väga, olin valmis juba esindusest võtma tehasetaastatud turbo, kui oleks viisaka allahindluse saanud aga no -10% ei ole just see. 18 tuhat tehasetaastatud ( kus neid taastatakse, garrett väidetavalt oma turbosid tehases ei taasta ning remondi, neilt peaks saama vajadusel uued varuosad sisse) ja 29 kanti vist küsiti täitsa uue eest.
Osati öelda vaid seda, et kui kõrgemal mõni tuttav, siis ehk saaks midagi kuskilt rääkida
Muidu esinduse vastu midagi ei ole, spetsiifilisemad tööd jätan teadjate teha, lisaks saab ka neilt garantii tehtud tööle
Sinu poolt märgitud hind, mida kuskile väga liigutada ei anna, on vaid tehase taastatud ja vahetus osade kohta nagu aru sain või on see kogu esinduses pakutava kauba kohta?
Siiski on märgatav hinnavahe kui võrdleme esinduse täitsa uue turbo hinda ja seda, mis hinnaga saaks ta otse tehasest ( edasimüüjate kaudu siis ).
Viimati muutis corbe, 24 Apr 2010, 23:22, muudetud 1 kord kokku.
Re: Touran TDI 2,0 -04
Õlist - (eestvaates) vasakpoolne turbolõdvik on nii seest kui väljas õline ja põhjakate ka suht õline. Õli juurde lisamise pikkuse kohapealt hetkel ettekujutus puududb, sest talvel ei sõitnud ja nüüd sai liiter peale valatu. Eelmisel aastal oli sama jama.
ESP-ütles üles üle öö. Eelmisel päeval kõik ilus korras järgmisel hommikul enam ei töötand. ESP ja sellega seotud ABS-i ploki kohta suutsin kuskilt netist mingit artiklit lugeda, aga hiljem enam ei leidnud. Seal siis väideti, et see plokk ongi sellel aastaarvul suht õrn ja hinnaks oli vist 25000.- Tänud, aga ilma ESP saab ka sõita.
Vibra kiirendamisel tuli hiljem - pigem sel juhul kui turbo veel ei tööta. Sillad ja kõik muu paigas - kui just mõni puks pole suremas.
Turbo kontrollist . piilusin ka seda asja, aga ta seal suht urkas ning täpselt ei tea mida näppida. Alt on ilusti näha ülevalt tuleks lammutada.
Esindusest: minu sooviks oli- õlivahetus, küttefilter, salongifilter- vahetada, lisak veel ESP mure ja tagaluugilüliti, mis ka ei töötanud.
Paberite järgi tegid nad õlifiltri, kütusefiltri ja salongifiltri vahetuse. Lisaks vahetati veel ära õlikork,õli.
Ning tehti ka elektritööd ehk siis diagnostika. Diagnostika vastuseks oligi see, et ABS plokk p...s, lagunevad eelsüüteküünlad, et 2 on kohe minemas aga mõistlik oleks kõik neli ära vahetada.
Tagaluugilülitist küsiti vist mingi 1300.- saatsin seenele.
Kui nüüd mingil hetkel aega tekib lähen uuesti diagnostikasse ja vähemalt sinna kus keegi räägib ja suudab ka näidata midagi. Vajadusel ka teha. Eks siis selgub seal täpsemalt kas autol on ka odomeetrit näpitud ja kui võimalik tahaks teada kuna viimati diagnostikat tehti.
SEda pole mõtet karta, et ma kardan õliseid asju ja mutrivõtit - oh ei. Talupoja mõistusega on seda autot natukene ikka ise ka remonditud nt. tagaluugilüliti.
ESP-ütles üles üle öö. Eelmisel päeval kõik ilus korras järgmisel hommikul enam ei töötand. ESP ja sellega seotud ABS-i ploki kohta suutsin kuskilt netist mingit artiklit lugeda, aga hiljem enam ei leidnud. Seal siis väideti, et see plokk ongi sellel aastaarvul suht õrn ja hinnaks oli vist 25000.- Tänud, aga ilma ESP saab ka sõita.
Vibra kiirendamisel tuli hiljem - pigem sel juhul kui turbo veel ei tööta. Sillad ja kõik muu paigas - kui just mõni puks pole suremas.
Turbo kontrollist . piilusin ka seda asja, aga ta seal suht urkas ning täpselt ei tea mida näppida. Alt on ilusti näha ülevalt tuleks lammutada.
Esindusest: minu sooviks oli- õlivahetus, küttefilter, salongifilter- vahetada, lisak veel ESP mure ja tagaluugilüliti, mis ka ei töötanud.
Paberite järgi tegid nad õlifiltri, kütusefiltri ja salongifiltri vahetuse. Lisaks vahetati veel ära õlikork,õli.
Ning tehti ka elektritööd ehk siis diagnostika. Diagnostika vastuseks oligi see, et ABS plokk p...s, lagunevad eelsüüteküünlad, et 2 on kohe minemas aga mõistlik oleks kõik neli ära vahetada.
Tagaluugilülitist küsiti vist mingi 1300.- saatsin seenele.
Kui nüüd mingil hetkel aega tekib lähen uuesti diagnostikasse ja vähemalt sinna kus keegi räägib ja suudab ka näidata midagi. Vajadusel ka teha. Eks siis selgub seal täpsemalt kas autol on ka odomeetrit näpitud ja kui võimalik tahaks teada kuna viimati diagnostikat tehti.
SEda pole mõtet karta, et ma kardan õliseid asju ja mutrivõtit - oh ei. Talupoja mõistusega on seda autot natukene ikka ise ka remonditud nt. tagaluugilüliti.
Viimati muutis Maakas, 25 Apr 2010, 06:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Touran TDI 2,0 -04
ega see ei olnudki konkreetselt sinu kohta mõeldud, vaid üleüldseMaakas kirjutas:SEda pole mõtet karta, et ma kardan õliseid asju ja mutrivõtit - oh ei. Talupoja mõistusega on seda autot natukene ikka ise ka remonditud nt. tagaluugilüliti.

ise arvan selle lõdviku väljast õlise olemise kohta, et pigem pritsib seda kuskilt mujalt, ei kujuta ette kuidas saaks lõdvikust niiviisi pritsida et pealt kah märg. aga käi jah kuskil kus osatakse miskit ka soovitada ja öelda.
Viimati muutis copilot, 25 Apr 2010, 09:14, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Touran TDI 2,0 -04
Armatuuris olev läbiläinud pirni märgutuli kustus ära - võimalik, et läks ise läbi 
Esiratta vibra on kadunud - arvatavasti asi selles, et enamus sõite kruusateedel ja mingi porikiht oli veljele kogunenud, nüüdseks on see lahkunud või ühtlustunud.
Normi jagu jahutusvedelikku kaob ca 1500 km - juurde lisatud
Õli sai ka normi praeguseks sõidetud ca 2500km - pole veel hädaldama hakkand ju siis on õli normis.

Esiratta vibra on kadunud - arvatavasti asi selles, et enamus sõite kruusateedel ja mingi porikiht oli veljele kogunenud, nüüdseks on see lahkunud või ühtlustunud.
Normi jagu jahutusvedelikku kaob ca 1500 km - juurde lisatud
Õli sai ka normi praeguseks sõidetud ca 2500km - pole veel hädaldama hakkand ju siis on õli normis.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: Touran TDI 2,0 -04
Kas neil turbo lõdvikute liidetes mingeid tihendeid ei ole, mis lekkima hakanud, kas tossab palju?
Pane parem pilt katte alt!
Pane parem pilt katte alt!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Touran TDI 2,0 -04
Maakas kirjutas:Armatuuris olev läbiläinud pirni märgutuli kustus ära - võimalik, et läks ise läbi
Esiratta vibra on kadunud - arvatavasti asi selles, et enamus sõite kruusateedel ja mingi porikiht oli veljele kogunenud, nüüdseks on see lahkunud või ühtlustunud.
Normi jagu jahutusvedelikku kaob ca 1500 km - juurde lisatud
Õli sai ka normi praeguseks sõidetud ca 2500km - pole veel hädaldama hakkand ju siis on õli normis.
lisad õli siis kui tuli põlema hakkab alles, minu teada peaks sellisel juhul olema tase vardal alla miinimumi kõvasti

Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Touran TDI 2,0 -04
Kollase tulega on õli norm miinimum ja annab märku et vähe, puane tuli näitab et mingi error on, kas õli surve puudub v ei ole praktiliselt üldse enam.
Re: Touran TDI 2,0 -04
Seal on küll mingid tihendid. Samas peab endale ka tuhka pähe raputama, lahtivõtmisel oli kehvasti tagasi pandud ja see lukust klamber ei olnud lõdvikut õiges kohas ära fikseerinud. Põhja kate oli ka õline just tolle lõdviku alt. Teiselt poolt täitsa kuiv. Kiirendamisel ikka viskab jah musta - kui järsku kaasi põhja vajutad.onusnooker kirjutas:Kas neil turbo lõdvikute liidetes mingeid tihendeid ei ole, mis lekkima hakanud, kas tossab palju?
Pane parem pilt katte alt!
Mootori katte alt on ilus puhas ja alumiinium osad on kaetud kerge oksiidi kihiga(kui ma fotokaga autoni jõuan siis võin paar klõpsu teha kah)
Re: Touran TDI 2,0 -04
Õlitase pole senini alla normi langenud - see andur hakkab kohe karjuma ja armatuuris hakkab tuli vilkuma. Jahutusvedeliku andur nõuab kohe, et jääksid seisma. Kuigi paisupaagis on vedelikku olemas.
Re: Touran TDI 2,0 -04
Oskab kéegi öelda, mis sinna märgutule alla veel läheb peale pirnide. Või oskab keegi juhtada, kust ma saaks selle kohta infot otsida.Armatuuris põleb märgutuli, mis ütleb, et pirn läbi. Küsimus on selles, et milline? Süttib ta juba siis kui süüte sisse keerad ja jääbki põlema - kõik nähtavad ja põhilised tuled on ülekontrollitud ja töötavad. Põlema läheb ta, siis enne seda kui tuled põlema paned.
Viimati muutis Maakas, 19 Juun 2010, 14:06, muudetud 1 kord kokku.
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Touran TDI 2,0 -04
jahutusvedeliku kadumise puhul soovitan vaadata üle mootori ja tulemüüri vahel asuvad lõdvikud. Need mis lähevad salongiradikasse. Mul endal VW Passat 1,9 TDI 2002.a. oli sama jama , et jahutusvedelik kadus ja selgus, et mootorist väljatulev plastkorpus ja selle külge ühenduv lõdviku plastpesa(emane ) tihend oli läbi. Samas oli ka mootori küljes olev plastkorpus ( isane) mikropragusid täis. Vahetasin selle ära ja lõdviku otsas sees oleva rõngastihendi samuti. Viga on sellega minul kadunud . Kui vaatad käigukasti pealset osa, täpsemalt sidurikoja pealt siis peaks olema näha kas jahutusvedelikku lekib või ei.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Okt 2009, 08:16
- Auto: vw bora 1.9tdi PD
- Asukoht: lõuna-eesti
Re: Touran TDI 2,0 -04
jahutusvedeliku kadumise kohta oskan veidi räkida. Endal kadus ka jahutusvedeliku, kus juures kõik tundus kuiv olevat (mootori õli polnud ka pruunikas ja sumpast ka magusat ei tulnud välja). Tuli siis välja ,et plokikaane tihendid olid läbi. Nii siis plokk maha, lihvimisse ja uuded tihendid. Odav lõbu see pole, mitte nii võrd osade hinna poolest ,kui võrd tööaja poolest. alati on võimalus ka ,et plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] on katki ,siis tuleb remondi hind veel soolasem.
Re: Touran TDI 2,0 -04
Uurides natuke hindu ja erinevaid võimalusi, siis plokikaane tihendi vahetus oleks veel talutavam kui seal ühe vahejahuti vahetamine.
Tihendi vahetamiseks pakutud aeg oli 10h st lahti ja kokku.
Tihendi vahetamiseks pakutud aeg oli 10h st lahti ja kokku.