2.0 85kw sädeme probleem.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänatud: 2 korda

2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas Sn00p »

Probleem selline siis et suvalisel hetkel kaob säde ära. Kuu aega tagasi hakkas see jama. Algul sõidu ajal soojamootoriga jamas mõned korrad, plaks kaob ära ja plaks tagasi. Mõned päevad jamas niimoodi siis, siis suri üldse välja. Mõni minut seisis ja probleemideta sai edasi sõita. Üks päeav peale umbes 5 km sõitu suri ära ja enam ei läinud ülse käima. Vahetasin süütepooli ära ja probleeme polnud mitu päeva. Ja nüüd mõned korrad on teinud jälle ja täna siis jälle täitsa kadunud kuid peale tunnikest seismist tuli tagasi. Aga kui halli andur jamaks siis kukuks ka ju tahomeeter ära?

Mootor siis 2.0 85kw aastast 93
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas spool »

Ilmselt siiski halli anduri viga. (ei saanud su tahhomeetri ära kukkumise osast eriti aru :roll: )

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

tahhomeetri ära kukkumine ja kaootiline hüplemine on Halli anduri sümptomid tõesti, olen ise üle elanud selle probleemi. Samuti lambist sõidu ajal välja suremine ja mittekäivitumine jne
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänatud: 2 korda

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas Sn00p »

spool kirjutas:Ilmselt siiski halli anduri viga. (ei saanud su tahhomeetri ära kukkumise osast eriti aru :roll: )

no sesuhtes et hallianduri signaal läheb ajusse ja ajust siis saavad pihustid ja süütepool ja taho signaali. Tahomeeter ei tõmble ega midagi ja ei kuku ka ära sõiduajal, kui väljasureb. Kas asi on ajus või peab jälle süütepooli vahetama. Või peaks kuskilt mujalt vaatama viga. mul on mõistus otsas.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänatud: 2 korda

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas Sn00p »

Kuna mure pole kadunud kuhugi ja vahepeal sai veetud juhtmeid kindluse mõtes et kontrollida mis ikkagi ära kaob tagant, siis sai avastatud et pihusti vool kaob tagant ära. Asi peab vist ikka ajus olema sest ta ju piirajana lõikab ka pihusti voolu ära ja nüüd siis paneb hullu ja võtab kogu aeg seda ära.:D
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

El`Lango
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 20 Okt 2008, 13:37
Telefon: 53817171
Auto: G2 1.6d, G3 gt
Asukoht: Lõuna- Eesti

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas El`Lango »

Peale halli anduri veel keegi mõnd andurit teab?
Arbeitsmann.

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänatud: 2 korda

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas Sn00p »

Aga, kui led'i järgi näitab et halli andur annab signaali ajusse ja led pihusti signaali peale ei vilgu, kas siis ikka võib asi olla hallianduris. Kas saab seda ledi vilkumist usaldada? Äkki see signaal jääb lihtsalt nõrgaks mis ta annab? Kui auto välja sureb siis ledi järgi ei tule pihustitele, ega ka süütepoolile voolu peale. Kuigi hallianduri signaali peale vilgub.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

El`Lango kirjutas:Peale halli anduri veel keegi mõnd andurit teab?
Väntvõlli andur näiteks.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänatud: 2 korda

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas Sn00p »

NOTFAST kirjutas:
El`Lango kirjutas:Peale halli anduri veel keegi mõnd andurit teab?
Väntvõlli andur näiteks.

Halli andur peaksi olema väntvõlli asendi andur. Rohkem tal neid andureid ei ole.
Viimati muutis Sn00p, 24 Mai 2010, 09:15, muudetud 1 kord kokku.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Osadel mudelitel on kindlasti ka vända andur. Seda konkreetset mootorit ei tunne. Vaata kas sul ei tule kuskilt alumisest osast ühte varjestusega juhet. Tavaliselt on nukkvõlli anduri asemel halli andur, nendel autodel millel on jagaja. Lisaks võid proovida tõmmata ühe lisa juhtme kommutaatori kinnitus poldi alla ja teine ots korralikult massi. Mina alles nöökisin sellega, et polnud kommutaatoril massi. Originaalis kinnitub minu omal kommutaator aju korpuse katte külge. Jäi järsku lambist seisma ja peale veidi juhtmete liigutamist läks käima. Jamasin temaga tükk aega ja kui massi sinna kinnituse alla panin, olid probleemid lahendatud.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Sn00p kirjutas:ledi järgi ei tule pihustitele, ega ka süütepoolile voolu peale. Kuigi hallianduri signaali peale vilgub.
Kui ei tule voolu sinna, siis võib viga olla hoopis mujal, kui kapoti all. Volksul on tavaliselt 2 erinevat juhtme kimpu. Üks on seal kapoti all ajuga seonduv ja teine on nn. andurite kimp. Sealt saab ka aju süütevoolu+. Ühendus peaks olema tulemüüri taga, vasakus nurgas aju juures 2 pistikuga 4 juhet. Sealt peab aju poole tulema 4 juhet millest kolmel on süütevool sees kui võti on süüte asendis. 4. juhtmel tuleb süüte sissekeeramise hetkel ca 7 sek. vool (külmkäivitus pihusti) Ülejäänud kolm juhet on aju toide, pihustite +, ja labda anduri küte + Pihusteid juhib aju hoopis massiga. Kontrolli seal voolu olemasolu ja kui sinna vool ei jõua siis tuleb juba süütelukust viga otsida või kaitsmekarbist. Sõltuvalt mudelist on süütevoolul osadel relee vahel. Tuli pikk ja keeruline jutt aga vast saad aru. Mul pole kodus ka selle 2,0 dohlaka skeemi. Muidu saaks täpsemalt järgivaadata selle juhtmed ja vända anduri olemasolu.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänatud: 2 korda

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas Sn00p »

Oleks pidanud mainima et ma olen selle mootori ise pannud golf I peale. Mul kõik juhtmed ühes kimbus. Pihustitele tuleb vool, ehk siis pluss, kütusepumba releest, ning see on olemas. Aju vool on olemas, relee töötab. Pihustitest kuni ajuni on juhe korras, kontrollitud. Süütepoolini ka. Kuigi nüüd pole jälle jamanud reedest saadik. See alumisest osast tuleb üks varjestusega juhe, aga see on knocksensor. Vist siis detonatsioni andur.

Tahaks ikkagi teada kas led võib vilkuda sellise voolu peale mida aju ei pea vooluks ja ei anna edasi signaali. Ehk ledi järgi on signaal olemas aga aju jaoks on se liiga nõrk ja ei anna edasi siis süütepoolile ja pihustitele. Kuigist tahomeeter näitab ilusti pöördeid sel ajal ka kui pihustitele ei tule impulssi. Nad ikkagi ju peaks kõik kolmekesi saama oma signaali ju sellest jagaja halli andurist.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

tarmos
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 13 Juun 2010, 18:04
Auto: vw passat 2,o 85 kW 1995
Asukoht:

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas tarmos »

Siin on mu mõtted hallianduri juures. Hallianduri toimimist ei ole võimalik tegelikkuses kontrollida. St. kui halliandur annab signaali siis kompuuter viga ei näita, kuid kompuuter pole võimeline analüüsima, kas see signaal saabub juhtplokki õigel hetkel. Halliandur võib hakata tasapisi ära vajuma, kuid võib ka põhjustada probleemi üleöö. Hallianduri signaali viga hakkab süütega jamama ning ongi salapärane häda käes.
Vigast signaali edastav hallianduriga mootor on tavaliselt võimeline käivituma, kuid podiseb tugevalt, mootor rapub, tühikäik sisuliselt puudub ja kõrgetel pööretel on korraks võimeline paremini töötama, kui madalatel. Halliandur ja temperatuuri andur on selliste mootorite põhi hädad. Seetõttu tasub teekonnale minnes varuda mõlemad varuosana kaasa ja need käepärast hoida.

LastResort
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 29 Apr 2009, 14:21
Auto: VW Caravelle Syncro 2.4 D 57kw
Asukoht: Jõhvi

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas LastResort »

Mul santanal oli samasugune probleem ja lõpuks jäi seisma sädeme täieliku kadumise tõttu. Hiljem sai otse juhtmed aku peal veetud, ning viga oli kontaktides mis vahepeal ühendust ei tahtnud anda ja ka süütelukku põhjas. Ma ei oska öelda kas viga võib olla selles aga mõtesin et tasub kontrollimist :D Igaks juhuks vaata üle kõik juhtmed ja kontaktid millest sõltub sädeme levik.
What happen in Vegas, stays in Youtube

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

2,0 85kw pole mingeid kontakte.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänatud: 2 korda

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas Sn00p »

tarmos kirjutas: Vigast signaali edastav hallianduriga mootor on tavaliselt võimeline käivituma, kuid podiseb tugevalt, mootor rapub, tühikäik sisuliselt puudub ja kõrgetel pööretel on korraks võimeline paremini töötama, kui madalatel.


Mul siukest siukseid tunnusmärke, nagu podisev või puuduv tühikäik, pole ja madalatelt rebib, kõik jutud on olemas, aga plaks ja läinud. Targemad räägivad et kui kondekas või mis iganes junn see on seal süütepooli küljes siis aju võtab ka pihustitelt voolu ära et ei kahjustaks katti või midagi.
Viimati muutis Sn00p, 18 Juun 2010, 16:15, muudetud 1 kord kokku.
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

hennviita
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Dets 2008, 18:19
Auto: G3 2.0gti 85kw 92a.
Asukoht: tallinn

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas hennviita »

Kui sul on jagaja põhja kylge kinnituv halliandur siis võin enda oma laenata prooviks.
mõnusmees

Sn00p
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:42
Telefon: 56455185
Auto: Golf III, 2x G1, 528i, Audi80b3, Supra mk3, Sciro mk2.
Asukoht: Tallinn -> Laagri
Tänatud: 2 korda

Re: 2.0 85kw sädeme probleem.

Lugemata postitus Postitas Sn00p »

hennviita kirjutas:Kui sul on jagaja põhja kylge kinnituv halliandur siis võin enda oma laenata prooviks.

Tänud pakkumast, aga mul auto praegu seisab ootab kuni ma krunti lihvin :?
Autoremont, see on ime(lihtne). DriftBanditsEstonia - keep drift fun

Vasta

Mine “Mootor”