VW Golf3 66kW 1.8l mootori, tihendi vahetamise nõustamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 30 Mai 2010, 12:43
- Telefon: 55568431
- Auto: VW Golf3
- Asukoht:
VW Golf3 66kW 1.8l mootori, tihendi vahetamise nõustamine
Tere, endal autol selline probleem et käivitades töötab ilusti aga natuke aja pärast hakab töötama nii nagu töötaks ainlt 3 silindrit, ühe künla juhtme ära võttes mootori käiguhääl ei muutu, see tähendab et tean mis silinder päras välja sureb. vahetasin küünlad ja juhtmed ikka sama probleem, rõhu kontroll näitas et rõhk on parem kui peab olema! aga ikkagi töötab 3 silindriga. tuttav ütles et see võib olla tihendi probleem, et küünel saab märjaks jahutus vedelikust ja vabal käigul sureb välja, aga gaasi vajutades tundub et kõik on kombes. õli jookseb tihendi vahelt läbi kõvasti ja praegu üldse hakkas õli lamp vilkuma ja karjuma nii et pea valutab, õli kontrollides ilmus et õli on rohkem kui vaja ja ta sai kuidagi vedelaks kui peaks ta olema!
küsimus on selles et võib see olla tihendi probleem?
kus saaks vahetada kui hea hinnaga ja garantiiga?
ise võin remontida kuna teen kõik remondi tööd ise, aga on vaja nõustajat, kuidas pärast kokku panna mootorit!
mitu kg pean võttile andma ja mis järjekord on poltide kinnipanemine? kuidas rihmad maha võtta et ja tagasi panna nii et pärast mootor töötaks!
küsimus on selles et võib see olla tihendi probleem?
kus saaks vahetada kui hea hinnaga ja garantiiga?
ise võin remontida kuna teen kõik remondi tööd ise, aga on vaja nõustajat, kuidas pärast kokku panna mootorit!
mitu kg pean võttile andma ja mis järjekord on poltide kinnipanemine? kuidas rihmad maha võtta et ja tagasi panna nii et pärast mootor töötaks!
Viimati muutis valepav, 30 Mai 2010, 13:02, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: VW Golf3 66kW 1.8l mootori, tihendi vahetamise nõustamin
õli jookseb tihendi vahelt läbi kõvasti ... - kuhu see õli sul jookseb ja mis tihendist jutt? Tundub et plokikaane tihend õhtal?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 30 Mai 2010, 12:43
- Telefon: 55568431
- Auto: VW Golf3
- Asukoht:
Re: VW Golf3 66kW 1.8l mootori, tihendi vahetamise nõustamin
ooojah, töö tehtud. midagi keerulist ei olnud, nüüd töötab paremini. vahetasin õli kaa, kui vana valasin välja siis oli liiga vedel ja oli 1,5 l rohkem kui vaja, järelikult tihend oli läbie ja jahutusvedelik sai õli sisse. ainuke asi on see et rihmaga panin mööda. mootor vabakäigul töötab ilusti aga jõudu ei ole kui sõita, nagu maa tean on vaja lihtsalt paar hammast rihma peal vahetda....
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf3 66kW 1.8l mootori, tihendi vahetamise nõustamin
Plokikaane keerasid ikka õigete tugevustega kinni?
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 30 Mai 2010, 12:43
- Telefon: 55568431
- Auto: VW Golf3
- Asukoht:
Re: VW Golf3 66kW 1.8l mootori, tihendi vahetamise nõustamin
jaja, sellega mul probleeme ei ole, tugevusi oli juhendis kirjas mis oli tihendiga kaasas! aga plokkikaane korgi tihend jooksis läbi! paar tundi tagasi sai tehtud see, asi oli selles et Forssis ei oska õiget asja anda! Näitasin neile teh passi, vin koodi järgi andsid mulle vale asja....tihendi sees on metall plek, ja selleplekki augud ei sobinud minu plokkikaane kerme jaoks, pidi natuke üle puurima neid, ja praegu on kõik kombes! aga jõudu autol ikka ei ole...see probleem on lahendamata! 2 võimalust keerata paar hammast sinna tagasi hammasrihmal, aga see on riskantne või probleem on karburaatoris, kui maha võtsin võibolla on vaja regullida midagi seal!? kui keegi teab siis aidake nõuandega või soovitage korralike kohti kus mõistlikku hinnaga saab korda seda!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: VW Golf3 66kW 1.8l mootori, tihendi vahetamise nõustamin
sul võib olla kas nuka märk mööda või vahevõlli (mis käitab jagajat) märk mööda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 30 Mai 2010, 12:43
- Telefon: 55568431
- Auto: VW Golf3
- Asukoht:
Re: VW Golf3 66kW 1.8l mootori, tihendi vahetamise nõustamin
jep, keerasin jagajat natuke koohe oli kuulda mootori hääl muutus, praegu kõik kombes! tihend vahetatud, õli ei jookse, mootor töötab nagu kell, jahutus vedelik ei kao, ja võimsus on piisaalt, isegi üle
tänud kõigile kes aitasid nõuannetega!

-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 23 Mai 2010, 20:58
- Telefon: 56767240
- Auto: VW Golf III 1.8 66KW
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: VW Golf3 66kW 1.8l mootori, tihendi vahetamise nõustamin
Äkki on võimalik öelda, et mis see jõud oli millega kinni keerasid?
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 30 Mai 2010, 12:43
- Telefon: 55568431
- Auto: VW Golf3
- Asukoht:
Re: VW Golf3 66kW 1.8l mootori, tihendi vahetamise nõustamin
kui ostad tihendi siis pakkendi peal on kirjas mis jõuga on vaja keerata ja mis järjekorras, muidu esimene ring keerad käega polti keerme lõppuni, esimene kord keerad 30-40 nm teine kord 50-60 nm kolmas kord keerad 90kraadi võttiga ja neljas kord 90 kraadi, aga neljas kord on vajalik kui on uued poldid, vanade poltidega võib kaa 3 korda keerata!