K: 9A Golf I keres

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Kontakt:

K: 9A Golf I keres

Lugemata postitus Postitas overkill »

Tere,

Olen siit sealt lugenud, ja tean et ka eestis sõidab ringi 9A (2.0 100kW meh pritsega) golf I-sid. Kui palju ümberehitusi nõuab selline ettevõtmine. Ma tean et käigukast on teine 02A tüüpi seega hoovastiku asemel trossidega? Kas mootori kinnitused on samad või peab neid hakkama aretama. Kui keeruline on kaabeldus? Mis kellasid kasutatakse - minuteada golfidel ei ole seda mootorit. Kas on võimalik näiteks lihtsate vahenditega golf3-e kellasid kohandada selle mootoriga töötama?

Peale selle paar kohustuslikku lolli küsimust kah - ma tean et jänkistanis on säästuprojekt nn ABA-16vt ehk siis 2.0 8V alumine ots koos kas 1.8 16V KR? või 2.0 16V 9A kaanega. Siit siis selline küsimus, et need mõlemad on meh pihustitega (pihustil on küttetoru taga ja õhuvõtu kopsiku otsas on pritsepea mis kütet jagab) - kuidas sellele kaanele elektroonilisi pihusteid paigaldatakse? Tean et kasutatakse aftermarket fuel-rail-i, kuid kas pihustid kaane küljes on omavahel vahetatavad või peab sinna mingi riistaga kallale minema?

Probleem nimelt selles et mul oleks võimalik hea hinnaga saada doonor oma cabrio jaoks aga just nimelt 9A mootoriga, kuigi ma tegelikult otsin 2E-d või ABF-i (ebatõenäoline ma tean, aga loota ju võib). Seda kah et mu cabrio on praegu 1.8 digifant - sellepärast otsin ka põhiliselt 2E mootorit.
Seega kui kellegil on midagi tarka öelda sel teemal siis ma oleks väga tänulik. Kui ei siis ilmselt pean silmad kinni projekti kallale asuma ja vaatama mis oma loogikaga välja aretada annab :D

Mihkel
"Don't touch my monkey"

overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: K: 9A Golf I keres

Lugemata postitus Postitas overkill »

Ise küsin ise vastan.

Mootor istub A1 keresse otse vahele ilma ümberehitusteta, ainult õhuvõtu toru on (vähemalt pritse golfidel) paremal pool käigukasti kohal aga passatil (doonoril) vasakul pool. Seoses sellega tuleb kasutada kas Scirocco 16v õhuvõtu toru või midagi ise aretada pritsepea ja küttetorudega. Tean et metalltorusid on edukalt vahetatud kummist? kõrgsurve voolikute vastu.
Peale selle on suure lombi tagusel maal menukas ka digifant, ehk siis elektroonilise pritse swap sellele mootorile. Niipalju kui mina asjast aru saan sisaldab see siis custom fuel-rail-i, küttesurve regulaatorit, pihusteid, pihusti kaabeldust, õhuvõtu toru koos õhulugejaga ning paari andurit digifant pritsega masina pealt (corrado G60 või Golf III Gti 8v näiteks). Digifant aju chippimist kah loomulikult.
Käigukast on vanadel passatitel (B3) 020 tüüpi seega ei ole probleeme hudraulilise siduri süsteemi peale ümber ehitamisega.
Väljalaske torustik on erinev, soovitatakse kasutada scirocco 16v torustikku või custom torukollektorit.

Panen siia ühe step-by-step dokumendi kah sellest digi swap-ist. 9A Digi swap

Kui ma väga valesti midagi kirjutan siis parandage palun.

Mihkel
"Don't touch my monkey"

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Re: K: 9A Golf I keres

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Mul üks selline projekt käimas. Kui valmis võin täpsemalt rääkida. Üks lihtne variant [VW Bot: "Keel korda!"] on veel sikkli karpade peale minna, siis pole kollektorit ega ka mehaanilist pritset vaja. ;) Käigukasti võid jätta vana mootori oma ka (läheb vaja vaid 8v korvi ja ketast).
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

Vasta

Mine “Mootor”