1,9 TDI 96kW ei käivitu peale pikka sõitu...
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1,9 TDI 96kW ei käivitu peale pikka sõitu...
Tere,
autoks siis passat aastast 2001 1,9 tdi ja 96 kW.
Suve jooksul on 2 korda nii juhtunud. Kuumade ilmadega peale pikka maanteesõitu (100km) ei lähe enam soojalt auto käima. Mootor nagu läheks tööle u kaheks sekundiks, gaasipedaalile ei allu ja sureb välja. Lükates läheb samal ajal väga hästi käima (ehk immo viga nagu ei oleks) ning peale käima lükkamist sõidab ka täiesti normaalselt.
Linnasõiduga seda ei ole juhtunud, et käima ei lähe kuigi temperatuur ikka 90+ kraadi.
Ühtegi veakoodi ei näita isegi ajal, kui kuumaga käima ei lähe.
Oskab keegi midagi öelda või arvata?
autoks siis passat aastast 2001 1,9 tdi ja 96 kW.
Suve jooksul on 2 korda nii juhtunud. Kuumade ilmadega peale pikka maanteesõitu (100km) ei lähe enam soojalt auto käima. Mootor nagu läheks tööle u kaheks sekundiks, gaasipedaalile ei allu ja sureb välja. Lükates läheb samal ajal väga hästi käima (ehk immo viga nagu ei oleks) ning peale käima lükkamist sõidab ka täiesti normaalselt.
Linnasõiduga seda ei ole juhtunud, et käima ei lähe kuigi temperatuur ikka 90+ kraadi.
Ühtegi veakoodi ei näita isegi ajal, kui kuumaga käima ei lähe.
Oskab keegi midagi öelda või arvata?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 TDI 96kW ei käivitu peale pikka sõitu...
Pakun releed 109, kas sel ajal kui käima ei läinud, süüte sisse keeramisel eelsüüte küünla tuli läks põlema v mitte...peaks korraks minema ka siis kui väljas mistahes kuumus.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1,9 TDI 96kW ei käivitu peale pikka sõitu...
Läks eelsüüte tuli põlema korraks jah. Mis relee see 109 on ?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 TDI 96kW ei käivitu peale pikka sõitu...
relee, mis peaks ajule toite andma, aga samas kui viga oleks selles relees, ei läheks ta tööle ka tõmmates, sest pumba kütte klapp v kuidas iganes seda nimetatakse(inglise keeles fuel cut of solenoid) ei avane, nii palju kui mul meelde jäänud. Muidu kas küttefilter on puhas, st pole sinna vett kogunenud vms, õhku küttesüsteemis pole?andreas kirjutas:Läks eelsüüte tuli põlema korraks jah. Mis relee see 109 on ?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1,9 TDI 96kW ei käivitu peale pikka sõitu...
Kui oleks õhk või vesi küttesüsteemis, kas siis see koguaeg ei avalduks?
Küttefilter on vahetatud ja paagis pumba juures olevad sõelad on puhastatud.
Muidugi üks häda on veel, mis oli enne seda mitte-käivitumise-probleemi.
Nimelt sujuvalt ja vaikselt kiirendades pööretevahemikul 1800-2100 auto nagu jõnksutab...vahet ei ole mis kiirus, mis käik, aga just sellel pöörete vahemikus ja alati. Agressiivsemalt kiirendades ei ole häda miskit.
Ise olen mõelnud, et äkki kuskilt mingi lõdvik lahti või katki ? Samas peaks siis ju veakood tekkima, et õhku liiga palju vms? Jõnksutamise ajal ka veakoodi ei anna, olen sõidu ajal proovinud.
On need kaks häda äkki seotud omavahel?
Küttefilter on vahetatud ja paagis pumba juures olevad sõelad on puhastatud.
Muidugi üks häda on veel, mis oli enne seda mitte-käivitumise-probleemi.
Nimelt sujuvalt ja vaikselt kiirendades pööretevahemikul 1800-2100 auto nagu jõnksutab...vahet ei ole mis kiirus, mis käik, aga just sellel pöörete vahemikus ja alati. Agressiivsemalt kiirendades ei ole häda miskit.
Ise olen mõelnud, et äkki kuskilt mingi lõdvik lahti või katki ? Samas peaks siis ju veakood tekkima, et õhku liiga palju vms? Jõnksutamise ajal ka veakoodi ei anna, olen sõidu ajal proovinud.
On need kaks häda äkki seotud omavahel?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 TDI 96kW ei käivitu peale pikka sõitu...
kui veakoodi ei anna siis raske niiviisi öelda millest tingitud ja kas omavahel seotud, aga kõik võimalik. Kui turbsi rõhkudega mingi jama, siis ei pruugi veakoodi anda. Ise soovitaks MAF andur üle kontrollida, samuti üle vaadata mida turbo rõhud teevad ja seda kõike siis VAG com kaabli abil. see jõnkustamine viitab sellele et vahepeal nagu antaks vähem kütet peale v vähe õhku vms. tundub et mingi kala küttesüsteemis v sisselaske süsteemis on. v ei toimi mõni andur mis mootori töö reguleerimisel osaleb.
muidu moto sul tavalise pumbaga mitte PD?
muidu moto sul tavalise pumbaga mitte PD?
Viimati muutis copilot, 10 Aug 2010, 14:47, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1,9 TDI 96kW ei käivitu peale pikka sõitu...
Võibolla mingi tandempumba teema? Hakkab ehk ära surema. Aga kuna PD mootorite hingeelu väga ei tunne siis ei hakka sõna võtma.
Re: 1,9 TDI 96kW ei käivitu peale pikka sõitu...
Täna siis avaldus jama uuesti. Tartus oli ju soe ilm. Seekord linnas sõites.Ots oli tavalisest pikem. Olin umbes peale 15 minutist sõitu 20 minutit poes ja ei läinud käima. Tegin veel ühe tiiru poes, 10 minti ja voilaa, töötas. Siis sõitsin järgmisesse poodi, parkisin maaalusesse parklasse. Sama jama, ootasin mingi 30 minti kokku ja läks uuesti käima. Seejärel tegin kolmanda otsa, suht pikk jällegi. Kohe peale seisma jätmist läks ilusasti käima, 5 minuti pärast enam mitte. Ja 1,5 tunni pärast jälle no problems.
Jutt pikk ja segane, aga paistab siis nii, et kui mootor on soe, siis kohe peale seiskamist uuesti käivitades asi toimib, ca 5 minutit peale seisma jäämist enam mitte.
Vaatasin ekstra, eelsüüte tuli läks ikka põlema ja see 30 minutiga, mis oodata tuleb temperatuuri näidik näitab ikka 90 kraadi.
Oskab nendest tähelepanekutes mõni asjatundja midagi tuletada?
Jutt pikk ja segane, aga paistab siis nii, et kui mootor on soe, siis kohe peale seiskamist uuesti käivitades asi toimib, ca 5 minutit peale seisma jäämist enam mitte.
Vaatasin ekstra, eelsüüte tuli läks ikka põlema ja see 30 minutiga, mis oodata tuleb temperatuuri näidik näitab ikka 90 kraadi.
Oskab nendest tähelepanekutes mõni asjatundja midagi tuletada?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 TDI 96kW ei käivitu peale pikka sõitu...
nii palju kui ma uurinud olen, siis võib vabalt asi olla sul pihustites v pihustite juhtmestikus mis kipuvad ära surema. üldjuhul peaks pihustite juhtmestik andma veakoodi. ma muidugi ei tea kuidas seda juhtmestikku kontrollida. samuti see jõnksutamine võib olla tingitud pihustitest v nende juhtmestikust. selline kala sul, mille kohta midagi konkreetset pole seni mina leidnud ega lugenud netist ,kuigi tuulan suht palju TDI teemades ringi.
ainult et naljakas et peale 30 minta seismist ikka 90c, vb temp andur peksab segast vms. hommikul enne käivitamist tasub vag com kaabliga üle vaadata mis näidud on nii intake air temp, fuel temp kui ka coolant temp, et kui ei ole sul auto päikse käes seisinud siis peaksid olema enamvähem õhte kanti ehk kui väljas olnud stabiilselt 20 c siis peaksid olema ka teised sinna kanti.
ainult et naljakas et peale 30 minta seismist ikka 90c, vb temp andur peksab segast vms. hommikul enne käivitamist tasub vag com kaabliga üle vaadata mis näidud on nii intake air temp, fuel temp kui ka coolant temp, et kui ei ole sul auto päikse käes seisinud siis peaksid olema enamvähem õhte kanti ehk kui väljas olnud stabiilselt 20 c siis peaksid olema ka teised sinna kanti.
Viimati muutis copilot, 14 Aug 2010, 06:48, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1,9 TDI 96kW ei käivitu peale pikka sõitu...
See et seier peale 30 min seismist veel 90c näitab on täitsa OK. Volkari temp seier nimelt "ümardab" kraade selliselt, et seier ei näita täpselt hetke reaalset temperatuuri aga näitab 90c siis kui temperatuur on mingis vahemikus, a'la 75-95c või nii (need siis lihtsalt näitlikud temperatuurid).
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: 1,9 TDI 96kW ei käivitu peale pikka sõitu...
VW'l on esinenud diislite kuumkäivitus probleeme mis on olnud puhtalt tarkvaralised. Aju softis oli viga, mis teatud temperatuuridel käivitades ei andnud kütet mootorisse
Siia foorumisse olen ma sellel teemal kunagi ka pikemalt kirjutanud. Teades, et vahepeal on foorumiga 100 erinevat trikki tehtud, siis ei ole kindel et see siit veel leitav on
Küll aga on selle konkreetse tarkvara vea kohta internetis infot küllaga. Kurvastuseks tuleb mul natuke meelde, et see viga ei puudutanud VIST 96kW mootoreid .. aga ajajärk oli küll umbes nendes aastates.
PS. mujal maailmas lahendati seda probleemi nii, et VW korralise hoolduse käigus lasi uue softi peale.
Nüüd sai palju mitte-eriti-asjalikku-juttu


PS. mujal maailmas lahendati seda probleemi nii, et VW korralise hoolduse käigus lasi uue softi peale.
Nüüd sai palju mitte-eriti-asjalikku-juttu

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 TDI 96kW ei käivitu peale pikka sõitu...
4ratast kirjutas:VW'l on esinenud diislite kuumkäivitus probleeme mis on olnud puhtalt tarkvaralised. Aju softis oli viga, mis teatud temperatuuridel käivitades ei andnud kütet mootorisseSiia foorumisse olen ma sellel teemal kunagi ka pikemalt kirjutanud. Teades, et vahepeal on foorumiga 100 erinevat trikki tehtud, siis ei ole kindel et see siit veel leitav on
Küll aga on selle konkreetse tarkvara vea kohta internetis infot küllaga. Kurvastuseks tuleb mul natuke meelde, et see viga ei puudutanud VIST 96kW mootoreid .. aga ajajärk oli küll umbes nendes aastates.
PS. mujal maailmas lahendati seda probleemi nii, et VW korralise hoolduse käigus lasi uue softi peale.
Nüüd sai palju mitte-eriti-asjalikku-juttu
see soekäivituse probleem on tandempumbaga 66kw TDi probleem ja aastani 2002 vms. mõned kuud tagasi oli ühel kasutajal sama jama ja aitas TDiclub.com foorumis juttu olnud temp andurile takisti vahele panemine ja siis vastav lüliti salongi. sellega lollitatakse aju ehk näidatakse et jahutusvedeliku temp on madalam ja aju keerab süüte varajasemaks nagu külmkäivitusel ta seda teeb. Teine variant on jah soft üle kirjutada, ka chippimine pidi selle probleemi lahendama.
PD motosid see asi ei puuduta, samuti mitte 81kw v võimsamaid tandempumbaga motosid.
Diesel Power KEEPS ME GOING