appi surve karteis, rõngad kinni???????
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
appi surve karteis, rõngad kinni???????
asi selles sai lastud vanast plokist mootor teaha ja töömees vist kolbe ei kontrollind ja jättis vanad kolvid sisse ja nüüd surve karteris,ise arvan et rõngad kinni sest hõre ei tundu! õli ei võta, peale peaaegu aastast seimist läks käima paugust, ei suitse ega midagi, siit ka küsimus et kuidas rõngaid lahti saada mootorit lahti võttmata kas paaruandes tulevad lahti, olen ka kuulnud et pannakse pihusti august lahustit sisse. äkki oskab keegi aitata
Viimati muutis tamm86, 17 Aug 2010, 23:05, muudetud 2 korda kokku.
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Mängid lolli. Kui õli ei võta mootor,aga surve karteris? Otsi poisikesi ,kes sinu teadmisi rahuldavad,kuid õiget vastust enne ei saa,kui teed oma probleemi konkreetseks,eluliseks,nagu ta on.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
räägiks ka lisaks juurde mis motoga tegu kuigi antud probleem ei tohiks ses suhtes rolli mängida väga...aga sellest rõngaste lahti saamisest...TDIclub.com foorumist olen lugenud, et võivad kinni jääda küll rõngad liigsest ökotamisest ja kehvast õlist. Et lahti saada(proovida võib) panna sisse mingi parem ja vedelam õli a la 5w v 0w-30 ja siis paaru anda(töösooja mootoriga loomulikult). Olen targemate, autodega tegelnud inimeste käest, kuulnud et diidelmootori puhul on väga tähtis õli pesemisomadused. Üks tdiclub.com foorumi kasutaja sai näiteks surved 300 psi pealt tagasi 475 psi peale ja võttis aega see tal 2 nädalat.tamm86 kirjutas:asi selles sai lastud vanast plokist mootor teaha ja töömees vist kolbe ei kontrollind ja jättis vanad kolvid sisse ja nüüd surve karteris,ise arvan et rõngad kinni sest hõre ei tundu! õli ei võta, peale peaaegu aastast seimist läks käima paugust, ei suitse ega midagi, siit ka küsimus et kuidas rõngaid lahti saada mootorit lahti võttmata kas paaruandes tulevad lahti, olen ka kuulnud et pannakse pihusti august lahustit sisse. äkki oskab keegi aitata
Endal hetkel sama jama et surve karteris, võtab muidugi ka õli rohkem kui normaalne oleks. Samas külma motoga olid surved head(vahemikus mida tehas näeb ette lausa uuele motole), külmaga ja soojaga käivitub paugust ehk hõre ei tohiks olla aga ometi surve karteris, tuulutus on lahti. Minul vb viga kehvas õlis(kuigi paki peal kirjas et vastab vw 505 normile) ja järg nädal läheb sisse Mobil 1 ESP formula 5w-30 mis oli ka ennem praegust õli sees ja siis mingit survet karteris polnud mäletamist mööda, antud õli muidugi praegusest umbes 3 korda kallim kah. eks siis paistab kas tõesti õlil ja õlil on vahe.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
tõnis2le nii palju et ju sa ise ikka loll oled kui tuled teiste postitusi solkima, loomulikult on mul tuulul lahti võetud ja copliotile tänud, pean seda tdi foorumit ka uurima!
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Keegi pole loll,kuid solkisin lolli postitust. Mis asi on teemas ,,on mul tuulul lahti võetud,, . Töö meest ära foorumis süüdista,kes sinu autot remontis,ise oled paras lambapea,kui ei oska probleemi täpselt kirjeldada. Kogu maailm on süüdi kõiges hädades,kuid mitte sina oma võhiklikkuses.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Keegi võiks hr. Tõnist nõelates ta õhust tühjaks lasta.T6nis2 kirjutas:Keegi pole loll,kuid solkisin lolli postitust. Mis asi on teemas ,,on mul tuulul lahti võetud,, . Töö meest ära foorumis süüdista,kes sinu autot remontis,ise oled paras lambapea,kui ei oska probleemi täpselt kirjeldada. Kogu maailm on süüdi kõiges hädades,kuid mitte sina oma võhiklikkuses.
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
nii palju kui mina aru saanud siis foorum ongi küsimiseks mitte sinusuguste haukkumiseks!
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Foorum ongi küsimiseks. Sinu teemas oli ju jõhker vastuolu. Surve karteris,kuid õli ei võta. Ehk ,,viitsid,, rohkem probleemi avalikustada,tuleb sinule see siiski kasuks.
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Alustaks sellest et mis mootoriga tegemist, 1,9 (47-, 55-, 66-, 81-, ... kw), või mõni muu diiselkütet põletava mootorikubatuuriga mootor?tamm86 kirjutas:asi selles sai lastud vanast plokist mootor teaha ja töömees vist kolbe ei kontrollind ja jättis vanad kolvid sisse ja nüüd surve karteris,ise arvan et rõngad kinni sest hõre ei tundu! õli ei võta, peale peaaegu aastast seimist läks käima paugust, ei suitse ega midagi, siit ka küsimus et kuidas rõngaid lahti saada mootorit lahti võttmata kas paaruandes tulevad lahti, olen ka kuulnud et pannakse pihusti august lahustit sisse. äkki oskab keegi aitata
Rõngaste kinni olemine tähendaks siiski minuteada suhteliselt probleemset käivitust ning õli põletamist, kuna rõngad ei tihenda hülsi ja kolvi vahelist pinda. Kuidas väljendub sinu surve karteris?
Edu!
Diesel, what else?! :)
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Hea ,kui siia foorumisse saaks ka asjatundjaid mootoritest,oleks mille üle arutleda.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Sain paar päeva tagasi kasutajaga vamps kokku...sain talle head õli hea hinnaga aga see selleks....juttu jätkus kauemaks kuni jõudsime minu probleemini, et mul surve karteris. Sai siis näidatud kuidas avaldub ja vaadatud ka mida tema moto teeb ja kui sai tema 85kw PD motol see õlikork moto töötamise ajal ära keeratud, oli esimene reaktsioon et mida hekki, samasugune tuul tuleb sealt välja nagu mul. Kui kork lihtsalt peale tagasi panna siis hüppab peal aga minema ei lenda, sama nagu mul. Samas minul on üleloomulik õlikulu(11tkm 4L, temal sama vahemaa peale 0,5L), tuulutus on mul lahti(eeldan et ka vampsil). Sai siis veidi ringi googeldatud ja leitud paar posti tdiclub.com foorumist kus mõned tdi gurud väitsid et turbo disla puhul pidi selline tuul(ingl.k. blow by) klapikambrikaane all normaalne olema(vähemalt 1,9 puhul), et seda põhjustab vaakumpump...on sellel mingi tõepõhi all? Ja kui kork minema ei lenda, pole muretsemiseks põhjust? Tahaks kohe näha veel neid 1,9 TDi motosid töötavana kui kork ära võtta, vb reageerin üle ja see normaalne, sest tõesti, mootor käivitub paugust, käib ühtlaselt. Surved peaksid olema head. Ja kas kehvem õli ikka saab sellist asja põhjustada? minul muidugi miski odavam aga peaks vastama normile, aga vampsil Castrol täissünt PD motode jaoks. Ja õlikulu põhjust pean vb mujalt otsima a la turbo, klapisääre tihendid?
Et täpselt, kuidas sinul see nö surve karteris avaldub? võtsid samamoodi korgi pealt ära ja tundub et surve karteris. Minu loogika võtab et nii suur ei tohiks see surve seal olla aga kes teab...pole neid 1,9tdi sid nii palju näinud...nüüd aeg jälle midagi uut õppida vist
Et täpselt, kuidas sinul see nö surve karteris avaldub? võtsid samamoodi korgi pealt ära ja tundub et surve karteris. Minu loogika võtab et nii suur ei tohiks see surve seal olla aga kes teab...pole neid 1,9tdi sid nii palju näinud...nüüd aeg jälle midagi uut õppida vist
Viimati muutis copilot, 21 Aug 2010, 07:31, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Kui õieti mäletan siis minu varasem liikur 1,9td 55kw mootoriga hüples see õlikork lahti olles seal klapikambrikaane peal samamoodi nagu hetke isendilgi millel 1,9tdi 66kw mootor, ei ole seda hüplemist kül mingiks surveks karteris pidanud, kui tõesti enam õlikork peal ei püsi isegi gaasi andes (kuna gaasi andes jääb minul kül vähemalt kork paigale) siis oleks arvan muretsemiseks põhjust.
Edu!
Edu!
Diesel, what else?! :)
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Ok, veel vaatama tuttavaid kel 1,9 diisel et mida neil teeb, et vb tõesti on see normaalne ja põhjustatud vaakumpumbast. Ja hakkama õlikulu mujalt otsima. Ise kahtlustan esimesena turbot, sest eile sai ennem sõitu käima pandud, käima pannes ei tulnud miskit sinist suitsu, tiksus koha peal nii 15 minta ja siis kui andsin lappi nii 2500 rpm kui sõitma hakkasin ja oli ikka korralik sinine pilv taga, sellist pole varem märganud, varem on olnud väga õrn. Ehk lõtk mis turbiini võllil on, liiga suur ja kuna turbo mootoril tekib tühikäigul turbos hõrendus siis imeb seda õli puksi ja võlli vahelt rohkem kui võiks ja gaasi andes oligi suits taga. muidu mingi õrn piki ja risti lõtk on olemas, samas ei tea kas on normide piires sest mõlemat pidi on olemas mingi lubatud piir.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Kui ütled et pm. kaob sul 11t kilomeetri juures peaaegu karter kuivaks siis see lõtk peaks päris suur seal turbol ikka olema et kõik see sealt kaudu kaoks, ja siis peaks sul vahejahuti ka triiki juba õli täis olema.
Edu!
Edu!
Viimati muutis tants, 21 Aug 2010, 19:55, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
kudas siis veel seda õlikadu seletada? kulunud klapisääretihendite korral suitseks külmalt jupp aega moto vist, aga ei tule käima pannes sealt peaaegu midagi ehk korraks vahest viskab pahvaka õrnalt aga see võib olla ka põlemata küte mis dila puhul norm. ja kui ikka vahepeal tallata ehk lasta üle 4 tuh pöörde siis see võib jahuti puhtana hoida küll...pigem läheb ta niisamagi täis kui ükotada sest tuulutuse kaudu lahkub kah seda õli aurudena.tants kirjutas:Kui ütled et pm. kaob sul 11t kilomeetri juures peaaegu karter kuivaks siis see lõtk peaks päris suur seal turbol ikka olema et kõik see sealt kaudu kaoks, ja siis peaks sul vahejahuti ka triiki juba õli täis olema.
Edu!
Diesel Power KEEPS ME GOING
- Liblikas
- Klubiline
- Postitusi: 1208
- Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
- Telefon: 1+7
- Auto: G2 1.9TDI 4Motion 166kw, Touareg V10 TDI 230kw, Phaeton 6.0 W12 309kw
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 54 korda
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Mul on küll 1.6TD ja tundub ka nagu oleks tuul karteris. Pole küll seda korgi trikki vaadanud aga, kuna mainiti, et tänu sellele käivitub ka kehvalt siis küsin kohe ära. Kas ilma küünlat andmata mitte käivitumine on normaalne? Kui ma küünalt ei anna siis võingi käiama jääda. Annan 6-7sec küünalt siis läheb laksult käima. Lasen natukene käia siis suretan välja ja peale seda läheb ka laksult käima? Sorry, olen diisli alal veel täielik võhik. Homme proovin seda korgi trikki ja vaatab palju mul õli on läinud esimese 100km peale.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
üle 9C ei tohiks küünlad üldse asjasse puutuda ehk ei ole praeguste ilmadega ilma küünlaid andmata käivitumine normaalne, pigem otsiks viga pumbas v selles, ega süüde hiline pole. näiteks minul põhjustab talvel turtsumist pumba juhtpositsioneer, algul arvasin et mõni pihusti peetis aga pihustid oki doki. kui olen korra käima saanud ja siis uuesti pole mingit probleemi, muidugi käivitub kui paugupill nii -10 juures kui ka preagu, madalama temp pole proovida saanud sest sain hilisest pritsenurgast põhjustatud vaevalisele käivitusele alles suurte külmade möödudes jälile.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- Liblikas
- Klubiline
- Postitusi: 1208
- Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
- Telefon: 1+7
- Auto: G2 1.9TDI 4Motion 166kw, Touareg V10 TDI 230kw, Phaeton 6.0 W12 309kw
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 54 korda
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Süüde peaks olema seal kuskil keskel või tiba varajasema poole. Pump just remondist tulnud, nii ka pihustid. Ise arvan, et mootor liiga hõre ja pole piisavalt kompressiooni, et käima minna ilma küünlata.
EDIT: Kork hüppas päris hullult peal. Pöördeid andes läks piba vaiksemaks hüppamine. Ajab sellist ilemikku sinakashalli vms tossu ka sealt välja
EDIT: Kork hüppas päris hullult peal. Pöördeid andes läks piba vaiksemaks hüppamine. Ajab sellist ilemikku sinakashalli vms tossu ka sealt välja
Viimati muutis Liblikas, 22 Aug 2010, 15:21, muudetud 1 kord kokku.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
eks siis tuleb surved ära mõõta.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Kõige kindlam jah surved ülemõõta, aga oma seniste diiselmootorite kogemuste põhjal võin öelda et vanemad eelpõlemiskambriga diiselmootorid (nagu sul Liblikas 1,6td) käivituvadki enamjaolt aind eelsüüte küünalde toel, tdi`d (otsepritse diiselmootorid) aga küünlaid vajavad aind jahedamate ilmadega. Oma tdi`d olen isegi proovimise mõttes käivitanud ilma eelsüüte küünaldeta miinus kümne kraadi juures, ning käima läks ta väga kenasti, aga varasemat eelpõlemiskambriga diislit väga sügiseste pluss kümne kraadiste ilmadega enam ilma küünaldeta käima hästi ei saanud.
Liblikas kas sul see süütenurga muutmise kang ka salongi aretatud? Vanematel diislitel pumba taga ju see hoob millega muudetakse süütenurka paar kraadi varasemaks ning sellega paraneb ka käivitus, originaalis ta tõstab isegi külmalt käimise jaoks paarisaja pöörde võrra mootori pöördeid.
Liblikas kas sul see süütenurga muutmise kang ka salongi aretatud? Vanematel diislitel pumba taga ju see hoob millega muudetakse süütenurka paar kraadi varasemaks ning sellega paraneb ka käivitus, originaalis ta tõstab isegi külmalt käimise jaoks paarisaja pöörde võrra mootori pöördeid.
Viimati muutis tants, 22 Aug 2010, 17:19, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)
- Liblikas
- Klubiline
- Postitusi: 1208
- Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
- Telefon: 1+7
- Auto: G2 1.9TDI 4Motion 166kw, Touareg V10 TDI 230kw, Phaeton 6.0 W12 309kw
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 54 korda
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Ei ole seda sisse aretanud, kuna puudub tross.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Nii proovimise mõttes võid ta kasvõi ise kapotialt peale panna ja siis proovida käivitada, mäletamistmööda sai pika kruvikeerajaga seda hooba seal pumbataga liigutada isegi.
Edu!
Edu!
Diesel, what else?! :)
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
copilot kirjutas:kudas siis veel seda õlikadu seletada? kulunud klapisääretihendite korral suitseks külmalt jupp aega moto vist, aga ei tule käima pannes sealt peaaegu midagi ehk korraks vahest viskab pahvaka õrnalt aga see võib olla ka põlemata küte mis dila puhul norm. ja kui ikka vahepeal tallata ehk lasta üle 4 tuh pöörde siis see võib jahuti puhtana hoida küll...pigem läheb ta niisamagi täis kui ükotada sest tuulutuse kaudu lahkub kah seda õli aurudena.tants kirjutas:Kui ütled et pm. kaob sul 11t kilomeetri juures peaaegu karter kuivaks siis see lõtk peaks päris suur seal turbol ikka olema et kõik see sealt kaudu kaoks, ja siis peaks sul vahejahuti ka triiki juba õli täis olema.
Edu!
Nõustun, lihtsalt see 4l siukse läbisõidu puhul tundub liiga meeletu, väliseid lekkeid ei esine?
Diesel, what else?! :)
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
Kasutaja tants,teemaks surve karteris. Vaata oma postitust,kus on jutus sulud. Sama ütlen minagi. Sinu postitus 17 20.
- Liblikas
- Klubiline
- Postitusi: 1208
- Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
- Telefon: 1+7
- Auto: G2 1.9TDI 4Motion 166kw, Touareg V10 TDI 230kw, Phaeton 6.0 W12 309kw
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 54 korda
Re: appi surve karteis, rõngad kinni???????
tants kirjutas:Nii proovimise mõttes võid ta kasvõi ise kapotialt peale panna ja siis proovida käivitada, mäletamistmööda sai pika kruvikeerajaga seda hooba seal pumbataga liigutada isegi.
Edu!
Sai proovitud nii ka. Aga ei läinud ikka.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.