Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Kontakt:

Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas Siim-O »

Mis auto tugipatjasid/tugilaagreid soovitate 1985a vw jettale. 1.8 mootoriga? Alla lähevad coilid ja peaks uued panema. Äkki on midagi paremat.
Viimati muutis Siim-O, 26 Aug 2010, 20:43, muudetud 1 kord kokku.

Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Kontakt:

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas Siim-O »

oskab keegi midagi soovitada?

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

Selle aasta Jettal peaks olema sama nn känd mis golf 2helgi, niiet soovitan panna Golf 3 VR6 omad ette.
Ning golf 2 syncro oma,LEMFÖRDER-i toode.
Viimati muutis --keit--, 26 Aug 2010, 20:53, muudetud 1 kord kokku.

marti110
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 22 Veebr 2006, 15:53
Asukoht: Tartu-Adavere

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas marti110 »

mis neid üldse eristab siis?
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

marti110 kirjutas:mis neid üldse eristab siis?
Laager, laagri korpus, nn kumm.

Tüüpiline asi, et laagri korpus puru või kumm ehk siis see puks vajub jäiga vedrustusega läbi.
Viimati muutis --keit--, 26 Aug 2010, 21:13, muudetud 1 kord kokku.

marti110
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 22 Veebr 2006, 15:53
Asukoht: Tartu-Adavere

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas marti110 »

vr6- le annab teise koodiga, aga syncrol sama nagu tavalisel
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

marti110 kirjutas:vr6- le annab teise koodiga, aga syncrol sama nagu tavalisel
Vaata selle koodiga siis L10240

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1493
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas Jurmola »

Muidugi võib kasutada ka jäiku patju nagu ralliautodel. Ehk siis alumiiniumist lõigata välja ning poldiga kerekülge. Sinna siis laager sisse. See tänavapeal pole küll minupoolt soovitatav.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Vr6 ju väiksem padi..kui ma ei eksi?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Amordi padi pane vastavalt auto KERELE. Auto kere ei ole tehtud RALLI autoks. Järeldusi tehke ise. (vibule panen niidi ja siis lähen täpsust laskma). Ralli autole pannakse kannude vahele lisa vahe tugi. 85. a. jetta on tava tarbe sõiduk. Midagi ei muuda madaldus vedrud tugi laagritele. Üks asi on madaldus,teine asi JÄIKUS. Küsimus oli tugi laagrid,padjad madal vedrudele. Kas madaldus teeb auto vedrustust jäigemaks? Kui nii,siis oleks müügis ka ,,tugevamad,, tugi laagrid ja siit edasi rääkides oleks pidanud olema müügis ka ,,tugevtatud,, kered teatud autodel. Mida pole,seda pole...eriliselt ,,tugevtatud mass toondangu auto keresi. G2.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

T6nis2 kirjutas:Amordi padi pane vastavalt auto KERELE. Auto kere ei ole tehtud RALLI autoks. Järeldusi tehke ise. (vibule panen niidi ja siis lähen täpsust laskma). Ralli autole pannakse kannude vahele lisa vahe tugi. 85. a. jetta on tava tarbe sõiduk. Midagi ei muuda madaldus vedrud tugi laagritele. Üks asi on madaldus,teine asi JÄIKUS. Küsimus oli tugi laagrid,padjad madal vedrudele. Kas madaldus teeb auto vedrustust jäigemaks? Kui nii,siis oleks müügis ka ,,tugevamad,, tugi laagrid ja siit edasi rääkides oleks pidanud olema müügis ka ,,tugevtatud,, kered teatud autodel. Mida pole,seda pole...eriliselt ,,tugevtatud mass toondangu auto keresi. G2.
Jutt oli coiloveritest ja need poole lihtsad madaldusvedrud ega isegi midagi taolist. Kõivasti jäigemad(kui pole regullitav jäikus) ja läbi põrutavamad. Enda kogemuste põhjal ütlen, kuna siin foorumis kasutaja nimega M-tech soovitas vr6 omad panna ja paningi ning need kestsid kõvasti kauem kui originaalid. Nüüd on coilidega all kui ei eksi G60 syncro tugilaagripuks ning on pidanud vastu pea aasta aega.
Isegi talve. Talvel olid ka coilid all. Odavad coilid, arvatavasti taolised mis enamusel siin foorumis. Nimelt sellised"mida kõrgemaks keerad seda jäigemaks läheb ja mida madalamaks lased seda pehmemaks". Talvel oli rõvedalt jäik aga tugilaagripuksid pidasid ikka vastu. Ehk siis olen nendega rahul.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

T6nis2 kirjutas:Amordi padi pane vastavalt auto KERELE. Auto kere ei ole tehtud RALLI autoks. Järeldusi tehke ise. (vibule panen niidi ja siis lähen täpsust laskma). Ralli autole pannakse kannude vahele lisa vahe tugi. 85. a. jetta on tava tarbe sõiduk. Midagi ei muuda madaldus vedrud tugi laagritele. Üks asi on madaldus,teine asi JÄIKUS. Küsimus oli tugi laagrid,padjad madal vedrudele. Kas madaldus teeb auto vedrustust jäigemaks? Kui nii,siis oleks müügis ka ,,tugevamad,, tugi laagrid ja siit edasi rääkides oleks pidanud olema müügis ka ,,tugevtatud,, kered teatud autodel. Mida pole,seda pole...eriliselt ,,tugevtatud mass toondangu auto keresi. G2.
Kui sa lõikad tavavedru pooleks siis see ei annatõesti jäikust, kül aga kui sul on colioverid või madaldusvedrud. Kui on madaldus vedru siis läheb ka vedrutamis amplituut väiksemaks. Ja mis veel...madaldus vedru pole lihtsalt selleks, et madalaks auto saaks, see annab autole juurde kurvisuutlikust, mida isegi tehase sportversioonidel ei ole(pean silmas GTI-sid). Kujutad sa ette oma autoga sõitmist kuisul oleks 8cm madalam aga auto ikka sama pehme, igas lohus käib kõht vastu maad. Vahetugi, mida me kutsume "strutbar"-iks on juba Siim-O jetal olemas, mis siis et ei ole ralliauto aga ta ei ole ka tavaline tarbeese, nagu pooled siinsetest autodest pole punktis A punkti B kulgemiseks. VOT

Ja teemasse :D :
Kas siis vr6 padi läheb ka golf2 amordikaussi, see vr6 oma tundub olema väiksema läbimööduga kui tavalised.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

Minul oli igatahes VR6 oma ja läks ilusti sinna.
Kasutaja M-tech soovitas kunagi, et peavad paremini vastu(kumm on valatud pm metalli ümber ja ei vaju läbi) ning siis saigi endale muretsetud ja olid all.

marti110
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 22 Veebr 2006, 15:53
Asukoht: Tartu-Adavere

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas marti110 »

mul on teema väga aktuaalne, esmaspäev või teispäev pean midagi ära ostma. Eks lähen Forssi ja näpin võimalikud variandid läbi
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)

Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Kontakt:

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas Siim-O »

Soetasin vr6 tugilaagrid ja tugipadjad istuvad väga hästi külge ja toimivad ideaalselt.

marti110
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 22 Veebr 2006, 15:53
Asukoht: Tartu-Adavere

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas marti110 »

oli hinnavahe ka või mis maksid üldse?
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)

Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Kontakt:

Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?

Lugemata postitus Postitas Siim-O »

Mul läks koos soodustustega kokku 286.- see sisaldas esimesi tugipatju 2tk, tugliaagrid 2tk, mutrid tugilaagri peale 2tk, tagumised amordipadjad 4tk. tegu on b-varuosa hindadega.
Viimati muutis Siim-O, 13 Sept 2010, 21:07, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Veermik”