2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
probleem siis selline,et just hommikuti ei taha auto käivituda.nagu kütus oleks ära vajunud,paned käima sureb ära ja siis hakkad uuesti käivitama ja pead pikemalt käiama et käima läheks...päeval ja nii kui tihemini sõidad on kõik ok...
filtrid,eelsüüteküünad on kõik vahetatud.
(mõni aeg tagasi vahetati mootoriplokk,peale seda oli korras kõik aga nüüd on naljatama hakanud)
äkki keegi oskab öelda kuskohast viga otsida?
Täname.
filtrid,eelsüüteküünad on kõik vahetatud.
(mõni aeg tagasi vahetati mootoriplokk,peale seda oli korras kõik aga nüüd on naljatama hakanud)
äkki keegi oskab öelda kuskohast viga otsida?
Täname.
Re: 2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
Valterv kirjutas:Tagasivooluklapp äkki?
Kuskohas asub?
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
milline küttefilter sul sellel autol on? Kui filtril on peal sisse ja väljavoolu torud siis selle peal on spets pesas valget värvi ( võib olla ka muu värv)klapp millel on sisse ja väljavoolu toru ning see klapp toetab põhjaga filtrile. Klapi põhja all on ka mingi ava. Kui on selline filter siis vaheta see klapp ära. Võib maksta ca. 200-400 krooni. Minul 1,9 96kw 2002 -l on teistsugune küttefilter millel jookseb jahutusvedelik küttefiltri peast läbi ja kõrvalistuja udutule taga on veel väike radikas. Mul on küttefiltri peal selline suur kobakas ja filter käib kokku selle kobakaga ühe suure spets poldi abil.Selle poldi ümber on spets O -rõngas ja see tuleb ka vahetada kui filtrit vahetad muidu võib juhtuda, et selle tihendi vahelt tõmbab õhu vahele ja siis vajub küte tagasi. Kui tahad täpsemalt teada siis minu nr. 56458883.
Re: 2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
erki1974 kirjutas:milline küttefilter sul sellel autol on? Kui filtril on peal sisse ja väljavoolu torud siis selle peal on spets pesas valget värvi ( võib olla ka muu värv)klapp millel on sisse ja väljavoolu toru ning see klapp toetab põhjaga filtrile. Klapi põhja all on ka mingi ava. Kui on selline filter siis vaheta see klapp ära. Võib maksta ca. 200-400 krooni. Minul 1,9 96kw 2002 -l on teistsugune küttefilter millel jookseb jahutusvedelik küttefiltri peast läbi ja kõrvalistuja udutule taga on veel väike radikas. Mul on küttefiltri peal selline suur kobakas ja filter käib kokku selle kobakaga ühe suure spets poldi abil.Selle poldi ümber on spets O -rõngas ja see tuleb ka vahetada kui filtrit vahetad muidu võib juhtuda, et selle tihendi vahelt tõmbab õhu vahe le ja siis vajub küte tagasi. Kui tahad täpsemalt teada siis minu nr. 56458883.
ok,täname.
Kui vahetatud saab siis vaatame edasi.
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: 2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
Ei hakka uut teemat tegema aga umbes taoline probleem VW Passat 1.9TDi 85kW aasta 2000. Kui auto üle öö seisnud siis läheb küll koheselt käima aga nö. "väristab" pöördeid üles. Algab kuskilt 200-300 juurest ja siis 5-6 (vahepeal vähem, vahepeal rohkem) sekundit läheb aega et normaal pööreteni jõuda. Kui ühe korra käima läinud siis käivitub ilma probleemideta. Mootor võib maha jahtuda jne jne. Selline probleem ainult üle öö seismisel. Hiljuti sai vahetatud kütusefilter.
Kas võib olla tegu tagasivoolu klapiga?
Kas võib olla tegu tagasivoolu klapiga?
Viimati muutis Mindfreak, 04 Sept 2010, 14:03, muudetud 2 korda kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: 2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
Kui jama hakkas peale kütusefiltri vahetust siis võib küll viga tagasivooluklapis olla. Kas koos filtriga sai vahetatud ka tagasivooluklapi alune rõngastihend? Kas pealevooluvoolikus on näha normaalsest rohkem õhumulle?
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: 2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
Firmat ei oska kommenteerida. Mustame teel asuvast fixusest sai ostetud suve algul mingisugune (mitte kõige odavam ja mitte kõige kallim, miski vahepealne variant oli) ja augusti keskel ära vahetatud. Minu meelest olid kõik tihendid ja värgid kaasas sellel (midagi vanast pütist ei läinud). Eraldi ma miskeid tihendeid küll ei ostnud, kas oleks pidanud?
Pealevooluvooliku õhumullide kogust ei oska kahjuks kommenteerida. Ei oska hinnata nende kogust.
Eks kõigepealt alustan nende tihendite vahetusest.
Tänud vastuste eest!
Pealevooluvooliku õhumullide kogust ei oska kahjuks kommenteerida. Ei oska hinnata nende kogust.
Eks kõigepealt alustan nende tihendite vahetusest.
Tänud vastuste eest!
Viimati muutis Mindfreak, 06 Sept 2010, 21:32, muudetud 1 kord kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: 2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
Mis seal neist mullidest ikka hinnata, neid ei tohi ühtegi olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: 2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
Eraldi mingeid tihendeid ostma ei pea, kõik vajalik peaks uue filtriga kaasas olema. Aga minu arvates väike mullike on ikka aktsepteeritav, nii sentimeetri jagu vast.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
endal aega ajalt nii poole cm läbimõõduga mulli/mulle(paar-kolm mulli selle läbipaistva toru kohta) näha ja ei tea, käivitub oki doki.
Viimati muutis copilot, 07 Sept 2010, 15:52, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: 2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
Probleem oli halvasti kinnitatud kütusefiltris. Sai lisaõhku ning sellest ka kõik probleemid.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Re: 2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
erki1974 kirjutas:milline küttefilter sul sellel autol on? Kui filtril on peal sisse ja väljavoolu torud siis selle peal on spets pesas valget värvi ( võib olla ka muu värv)klapp millel on sisse ja väljavoolu toru ning see klapp toetab põhjaga filtrile. Klapi põhja all on ka mingi ava. Kui on selline filter siis vaheta see klapp ära. Võib maksta ca. 200-400 krooni. Minul 1,9 96kw 2002 -l on teistsugune küttefilter millel jookseb jahutusvedelik küttefiltri peast läbi ja kõrvalistuja udutule taga on veel väike radikas. Mul on küttefiltri peal selline suur kobakas ja filter käib kokku selle kobakaga ühe suure spets poldi abil.Selle poldi ümber on spets O -rõngas ja see tuleb ka vahetada kui filtrit vahetad muidu võib juhtuda, et selle tihendi vahelt tõmbab õhu vahele ja siis vajub küte tagasi. Kui tahad täpsemalt teada siis minu nr. 56458883.
Mul on küttefiltri peal suur must kobakas.
lasin filtri põhjast diislit välja,et äkki mingit jama seal sees,keerasin punni uuesti kinni ja ega asi paremaks ei läinud.
Hommikuti käiad nagu hull...
äkki on ikkagi filtris probleem?
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: 2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
See oli väga vale otsus.
Kütusefiltrisse ei tohi üldse õhku sisse jääda ja peab täiesti triiki kütet täis jääma.
Kütusefiltrisse ei tohi üldse õhku sisse jääda ja peab täiesti triiki kütet täis jääma.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 2002 passati 1.9 tdi 74kw käivitusprobleem
kui uue küttefiltri paned , tuleb see enam vähem ääreni täis valada ja veidi aegajalt peale valada, et saaks filtri täis . Kui filtrisse peale seda õhku jääb, siis ei tohiks suurt probleemi olla. Peale käivitamist peab õhk ise välja tulema. Algub võib veidi hingest kinni tõmmata kuid suurt probleemi ei teki.Olen ise niimoodi teinud ja probleemi ei ole. Probleemid tekivad siis kui kuskilt ikka õhku vahele tõmbab. Uuri sellist asja kas sul käivitamisel ka jama tekib kui paak silmini täis on. Olen kuulnud sellist asja, et paagi seest võib toru olla vigane, mis kütte ülestõmbamisel imeb õhku vahele.Samas võib tandempump( pumppihustiga mootoritel asub mootori küljes) olla ära väsinud ja ei anna käivitamisel pihustikanalile vajalikku rõhku ja pikal käivitamisel hakkab alles tööle. Pupmpihustid asuvad küttekanalis kus ca 2000 bar peab tandempump kütet peale suruma. Enda Passatil seda probleemi ei ole kuid tean eestist ostetud 2007 a.VW Transporterit mis on sõitnud kuskil 200000 tuhhi juurde ja see tandempump jamab- käivitamine ca 4 sek. enne kui käima läheb. Muidugi jutu põhjal on raske diagnoosi panna kuid mine korralike diislimeeste juurde ja nad kontrollivad sul need asjad üle. Endal mul on VAG-COM kaabel ja programm olemas ning enne käivitamist ajan kaabli külge ning peale käima hakkamist näen pihustite töö ära ja kohe on selge mis pihusti jamab. Samas ei pruugi pihusti peetis olla, pihusti tihendid võivad samuti jamada, s.t pihustil läheb rõhk maha enne käivitamist. See jutt on samuti teistelt kuuldud ja seda ei tasu puhta kullana võtta kuna ma ei ole ise seda kontrollinud kuid loogiliselt on jutul iva sees.