Kõrge laadimispinge
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 21 Juun 2009, 20:31
- Auto: VW Golf II 2.0 2E
- Asukoht:
- Kontakt:
Kõrge laadimispinge
Autoks siis Vw Jetta 1.6td 44kw
Probleem siis selline, et laadimispinge hetkel mõõtes on 15.7 volti mis on selgelt liiga palju kuid ei tea millest probleemi otsida. Pingeregulaator sai ära vahetatud umbes 1.5 nädalat tagasi(enne seda ei mõõtnud pinget ning kahjuks ei mõõtnud ka kohe peale vahetust). Kas hetkel loota, et viga on siiski regulaatoris(ostsin antud hetkel kõige odavama) ning osta veel üks? Või on ka tõenäolsus, et viga on siiski generaatoris endas? Teoreetiliselt ei tohiks ju olla kuna kogu vool käib pingeregulaatorist läbi. Seega kas genekas võib nii kiiresti pingeregulaatori maha põletada?
Ning viimaseks küsimuseks kas selline laadimispinge võib juba ohtlik olla akule(Selle suve jooksul on aku mahatuvus oluliselt langenud kuid kuna tegemist ei ole väga uue akuga ei oska ise midagi arvata)?
PS. Ei tea kas see võib olla selle probleemiga seotud või mitte kuid igaksjuhuks teatan, selleks et aku laadima hakkaks auto käima pannes tuleb mootor pöördesse lasta vastasel juhul aku laadima ei hakka(see võib olla ka kuskil halvast ühendusest ergutusvoolu kaablis).
Probleem siis selline, et laadimispinge hetkel mõõtes on 15.7 volti mis on selgelt liiga palju kuid ei tea millest probleemi otsida. Pingeregulaator sai ära vahetatud umbes 1.5 nädalat tagasi(enne seda ei mõõtnud pinget ning kahjuks ei mõõtnud ka kohe peale vahetust). Kas hetkel loota, et viga on siiski regulaatoris(ostsin antud hetkel kõige odavama) ning osta veel üks? Või on ka tõenäolsus, et viga on siiski generaatoris endas? Teoreetiliselt ei tohiks ju olla kuna kogu vool käib pingeregulaatorist läbi. Seega kas genekas võib nii kiiresti pingeregulaatori maha põletada?
Ning viimaseks küsimuseks kas selline laadimispinge võib juba ohtlik olla akule(Selle suve jooksul on aku mahatuvus oluliselt langenud kuid kuna tegemist ei ole väga uue akuga ei oska ise midagi arvata)?
PS. Ei tea kas see võib olla selle probleemiga seotud või mitte kuid igaksjuhuks teatan, selleks et aku laadima hakkaks auto käima pannes tuleb mootor pöördesse lasta vastasel juhul aku laadima ei hakka(see võib olla ka kuskil halvast ühendusest ergutusvoolu kaablis).
Viimati muutis TaaviS, 27 Sept 2010, 08:19, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kõrge laadimispinge
1. miks sa vahetasid 1,5 nädalat tagasi pingeregulaatori? kas vana ei ole alles, et proovida?
2. see, et generaator ei alusta laadimist tuleb tõenäoliselt sellest, et ei saa ergutusvoolu - sellest peaksid alustama
2. see, et generaator ei alusta laadimist tuleb tõenäoliselt sellest, et ei saa ergutusvoolu - sellest peaksid alustama
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 21 Juun 2009, 20:31
- Auto: VW Golf II 2.0 2E
- Asukoht:
- Kontakt:
Re: Kõrge laadimispinge
Regulaatori vahetasin kindluse mõttes kuna kahtlustasin kehva laadimist kuid ei olnud aega/viitsimist kontrollida. Hetkel testisin vanaga laadimispinge oli 15.1 volti koos kõigi tarbijatega(ilma oli umbes 15.5).ounou kirjutas:1. miks sa vahetasid 1,5 nädalat tagasi pingeregulaatori? kas vana ei ole alles, et proovida?
2. see, et generaator ei alusta laadimist tuleb tõenäoliselt sellest, et ei saa ergutusvoolu - sellest peaksid alustama
Kas ergutusvoolu puudumine(Või vähemalt osaline puudumine) võib olla seotud kõrge laadimispingega(ehk kas see on millegi tunnuseks)?
Miks see teema üldse päevakorral on, soovin osta uue aku kuid enne tahaks lahendada selle probleemi, et poole aasta pärast poleks ka see aku läbi.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: Kõrge laadimispinge
Tühi patarei ? Mul vähemalt hakkab siis rohkem näitama.
Kusjuures mõtlesin seda isegi pakkuda vahepeal
Kusjuures mõtlesin seda isegi pakkuda vahepeal
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 21 Juun 2009, 20:31
- Auto: VW Golf II 2.0 2E
- Asukoht:
- Kontakt:
Re: Kõrge laadimispinge
Loomulikult enne kui ma aru sain, et multimeeter valetab ostsin uue pingeregulaatori juba ära.dellu kirjutas:Tühi patarei ? Mul vähemalt hakkab siis rohkem näitama.
Kusjuures mõtlesin seda isegi pakkuda vahepeal
Nii ta oligi, kirusin töökaaslased selle eest maapõhja ning soovitasin selle multimeetri sinna panna kus päike ka ei paista...