Lahendatud! Lukku!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 593
- Liitunud: 26 Dets 2007, 00:52
- Telefon: 53657732
- Auto: Multivan T5, Octavia VRS
- Asukoht: Hulja
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Lahendatud! Lukku!
Küsimus siis selline, et kas on vahet g60 syncro kollektoril ja 1.8 66kw syncro kollektoril ? mõõdud ja kuju ja ?
asi selles, et mootor on nüüd korras, käib nagu kellavärk, a jõudu pole niipalju kui peaks olema, no tagumikuga on tunda et pole päris see. Keegi ütles et mul on 66kw kolle (seda ta on ka), et see ei lase gaasidel liikuda nii nagu peab ja sinna jõud kaob, kas võib asi olla selles ?
Või kui asi ei pruugigi olla üldse mitte koldes, siis milles?
Tänud ette vastuste eest!
Raido
asi selles, et mootor on nüüd korras, käib nagu kellavärk, a jõudu pole niipalju kui peaks olema, no tagumikuga on tunda et pole päris see. Keegi ütles et mul on 66kw kolle (seda ta on ka), et see ei lase gaasidel liikuda nii nagu peab ja sinna jõud kaob, kas võib asi olla selles ?
Või kui asi ei pruugigi olla üldse mitte koldes, siis milles?
Tänud ette vastuste eest!
Raido
Viimati muutis Raido, 04 Okt 2010, 20:52, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus teadjatele. Kollektori kohta
syncro kiirendus ongi väiksem kui esiveolisel. Seda muidugi kuival ja kõval pinnasel. Talvel jääpeal vastast ilmselt pole..
-
- Huviline
- Postitusi: 593
- Liitunud: 26 Dets 2007, 00:52
- Telefon: 53657732
- Auto: Multivan T5, Octavia VRS
- Asukoht: Hulja
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus teadjatele. Kollektori kohta
Jurmola kirjutas:syncro kiirendus ongi väiksem kui esiveolisel. Seda muidugi kuival ja kõval pinnasel. Talvel jääpeal vastast ilmselt pole..
seda kindlasti, kaaluvahe ka tavalise golfiga 300kg aga kiirendus võrreldes esiveolisega on ikka liiga suur, nagu poleks üldse jaksu minna, midagi peab olema kala, kütuse kulu on ka siiani veel liiga suur.
Kui keeran süüdet varajasemaks, läheb ta väheken äkilisemaks, aga hakkab üle detoneerima, kui panen süüte paika nii nagu olema peab, siis sõidaks nagu vabalthingava diisliga, no mitte ei lähe pöördesse
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Küsimus teadjatele. Kollektori kohta
Speedsteri Hannes siis ikkagi päris korda asja ei saanud?
Kolletori vahetus vaevalt et mingit tagumikuga tuntavat efekti annab...
Kolletori vahetus vaevalt et mingit tagumikuga tuntavat efekti annab...
-
- Huviline
- Postitusi: 593
- Liitunud: 26 Dets 2007, 00:52
- Telefon: 53657732
- Auto: Multivan T5, Octavia VRS
- Asukoht: Hulja
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus teadjatele. Kollektori kohta
pppp kirjutas:Speedsteri Hannes siis ikkagi päris korda asja ei saanud?
Kolletori vahetus vaevalt et mingit tagumikuga tuntavat efekti annab...
Nii korda sai, et mootor teeb nüüd vähemalt häält et käiks ilusti (ennem puterdas, joristas, surivälja jne jne jne), välja enam ei sure, ja paugutorust ka enam puhast bensiini haisu ei tule. Nüüd täna vahetan ära küünlad, küünlajuhtmed ja jagaja kaane. Vaatan mis nägu siis on. Kahtlane on see, et kui mootor käib mingil hetkel ilusti, siis ta kütust tarbib mõistuse piires, kuid kui kukub vahepeal juperdama, siis kütuseseier minestab. Täna näiteks tulin töölt koju mööda tartu mnt-d sain oma 110 sisse, siis pidin hakkama gaasiga mängima (Antsin peale ja lasin jälle lahti, antsin peale ja jälle lahti) nii ma siis pendeldasin 100-110 vahel, kui hoitsin gaasi ühtlaselt siis burrr jõuetu ja kiirus langeb.
Viimati muutis Raido, 01 Okt 2010, 15:20, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Küsimus teadjatele. Kollektori kohta Või viga milleski m
kollektori viga see küll olla ei saa
Hannes sul õhulugejat vaatas?
Halliandur on korras?
Lisaõhku ei ahmi kuskilt sisse?
Hannes sul õhulugejat vaatas?
Halliandur on korras?
Lisaõhku ei ahmi kuskilt sisse?
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 593
- Liitunud: 26 Dets 2007, 00:52
- Telefon: 53657732
- Auto: Multivan T5, Octavia VRS
- Asukoht: Hulja
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus teadjatele. Kollektori kohta Või viga milleski m
ziilike-uduz kirjutas:kollektori viga see küll olla ei saa
Hannes sul õhulugejat vaatas?
Halliandur on korras?
Lisaõhku ei ahmi kuskilt sisse?
Panin eile peale uued küünlajuhtmed ja jagaja, küünlad tegin ka puhtaks ja ilusaks, olukord ei muutunud, natukene nagu käib paremini, kuid puterdamine on alles...
Halliandurist ma olen aru saanud, et kui see on natuke nihu, siis mootor üldse ei käi.
Õhulugeja on ka vinks vonks.
Täna sukeldun kapotialla, vaatan kriitilise pilguga üle vaakumvoolikud ja ehk äkki tuleb tõesti kuskilt lisaõhku.
Viimati muutis Raido, 02 Okt 2010, 12:43, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Küsimus teadjatele. Kollektori kohta Või viga milleski m
Vaata karterituulutus voolikud ka üle.
Minu masinal oli halliandur mingit moodi vales asendis ja ei käinud üle 5000 pöörde..
Minu masinal oli halliandur mingit moodi vales asendis ja ei käinud üle 5000 pöörde..
elu on nautimiseks
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Küsimus teadjatele. Kollektori kohta Või viga milleski m
Õhulugejat kui sellist ei ole monokal üldse olemas, mootorisse siseneva õhu kogus arvutatakse välja sisselaske õhu temp. anduri ja gaasiklapi asendi anduri järgi.Raido kirjutas:Õhulugeja on ka vinks vonks.
-
- Huviline
- Postitusi: 593
- Liitunud: 26 Dets 2007, 00:52
- Telefon: 53657732
- Auto: Multivan T5, Octavia VRS
- Asukoht: Hulja
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus teadjatele. Kollektori kohta Või viga milleski m
mkm, mul on 2.0 85kw mootor, seal ikka on õhulugeja 
Aga, suured tänud siilike udus ja pppp et süvenesite, viga oli imelihtne, millepeale poleks kohe tulnudki..
Viga on Lambdas, mis sai just äsja (maksimum kuu tagasi) uus pandud, need b-osad on siis ikka täielik solk nagu mulle tundub.
Võtsin praegu lambda juhtme lahti ja auto nurrub.
Üks suuremat sorti kivi langes südamelt

Aga, suured tänud siilike udus ja pppp et süvenesite, viga oli imelihtne, millepeale poleks kohe tulnudki..
Viga on Lambdas, mis sai just äsja (maksimum kuu tagasi) uus pandud, need b-osad on siis ikka täielik solk nagu mulle tundub.
Võtsin praegu lambda juhtme lahti ja auto nurrub.
Üks suuremat sorti kivi langes südamelt

Viimati muutis Raido, 04 Okt 2010, 18:21, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Küsimus teadjatele. Kollektori kohta Või viga milleski m
Autoteema pealkirjas 1,8 ja siin esimeses postis ka 1,8 kollektorist jutt. Nii ma omadega vähe võssa läksingi 

-
- Huviline
- Postitusi: 593
- Liitunud: 26 Dets 2007, 00:52
- Telefon: 53657732
- Auto: Multivan T5, Octavia VRS
- Asukoht: Hulja
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus teadjatele. Kollektori kohta Või viga milleski m
ehhe, pole hullu, hea et meelde tuletasid, peakski ära muutmapppp kirjutas:Autoteema pealkirjas 1,8 ja siin esimeses postis ka 1,8 kollektorist jutt. Nii ma omadega vähe võssa läksingi
