K: Passatile püsikiirusehoidja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: Passatile püsikiirusehoidja
Tervist!
Enne kui kiirustan teist kangi ostma, tahtsin kindel olla, et kas minu isendile saab seda ikka kindlalt juurde lisada?
Tegu on mul 97nda aasta omaga, muidu peaks saama vist, aga jäin mõtlema et kas 97nda aasta esimestele saab? Sellel on veel see roheline spidomeeter ja seda püsika tuld ei ole ka armatuuris märganud? Kas keegi oskab kohe ära öelda või saan kuskilt midagi välja uurida?
Enne kui kiirustan teist kangi ostma, tahtsin kindel olla, et kas minu isendile saab seda ikka kindlalt juurde lisada?
Tegu on mul 97nda aasta omaga, muidu peaks saama vist, aga jäin mõtlema et kas 97nda aasta esimestele saab? Sellel on veel see roheline spidomeeter ja seda püsika tuld ei ole ka armatuuris märganud? Kas keegi oskab kohe ära öelda või saan kuskilt midagi välja uurida?
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
- Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
- Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)
Re: K: Passatile püsikiirusehoidja
enam kui kindel, et ei saa. Valmidus peaks olema eelkõi9ge TDI mootoritel.
Re: K: Passatile püsikiirusehoidja
Selle aastakäigu passatitel juhtmevalmidust ei olegi, juhtmed peab ajuni vedama, see käib diiselmootorite kohta. Bensiinimootoriga autole, millel torsselklappi juhitakse trossiga (ehk gaasipedaal on trossiga) on loomulikult võimalik ka püsikat paigaldada, aga mitte nii lihtsalt kui diiselmootoriga isenditele. Sellisel juhul peab kasutama kas universaalset el. mootoriga püsikat või siis mingit vaakumsüsteemiga varianti hoopis.
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
Re: K: Passatile püsikiirusehoidja
Minu liikuril (98a.) on asi juba tehasest peal.Samuti bensukas ja trossiga. Kiirust hoitakse paigas trosselklapi tühikäigu mootoriga vms.mclx kirjutas:Selle aastakäigu passatitel juhtmevalmidust ei olegi, juhtmed peab ajuni vedama, see käib diiselmootorite kohta. Bensiinimootoriga autole, millel torsselklappi juhitakse trossiga (ehk gaasipedaal on trossiga) on loomulikult võimalik ka püsikat paigaldada, aga mitte nii lihtsalt kui diiselmootoriga isenditele. Sellisel juhul peab kasutama kas universaalset el. mootoriga püsikat või siis mingit vaakumsüsteemiga varianti hoopis.
Igatahes on varbaga tunda( kiiruse lisamisel korraks ja siis langetamisel ), kuidas pedaal nagu posti taha haakub.
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
Re: K: Passatile püsikiirusehoidja
Hmm, nüüd jääbki siis natuke arusaamatuks. Olen täheldanud, et minul ta ka ikka tõmbab gaasipedaali natuke jala alt, kui välja tahab näiteks surra jne. Saan ma õigesti aru, et põhimõtteliselt on siis võimalik mul seda ikka paigaldada, aga mida siis täpsemalt vaja oleks, kas kogu mingi süsteem osta või piisab ikka kangi lisamisest ja pean ise juhtmed ajju viima?
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 04 Mär 2009, 07:52
- Auto: VW Passat B5.5, 02a. 1.9 TDI@74 kW
- Asukoht: Pärnu/maa, (Tallinn)
Re: K: Passatile püsikiirusehoidja
Ei tea 100% kindlusega, aga kui valmidust ei ole, siis pole ka kangiga midagi teha ja eelarve kipub 10K lähenema. Alternatiiviks on trossile paigaldada miski hiina aftermarket püsikiirusehoidja, kuid sääraseid mina näituseks ei usalda. Pigem sõidan ilma.
Re: K: Passatile püsikiirusehoidja
Juhtmevalmidus tähendab seda, et pistik on kuskil armaturi all olemas kui tehasest seda seadet peal ei ole. Kui tehasest on peal või on keegi hiljem selle sinna paigaldanud, on järelikult ka lülitist ajuni või mõne muu juhtplokini see juhe veetud. Selle aastakäigu bensukatel on minuteada ikagist vaakumiga süsteem. Kui selline vaakumiga (ka el. täituriga) süsteem ise tõstab/langetab kiirust siis liigub ka gaasipedaal, sest põhimõtteliselt ta pedaali kaudu ju kiirust muudabki.
Trosselklapi tükikäigu mootor peaks reguleerima ainult tühikäigu pöördeid. See, et pedaal jala all tõmbleb, sellega üritab mootor vältida väljasuremist näiteks kohaltvõtul.
Ehk siis trossiga trosselklapid minuteada ei ava trosselklappi lõpuni, et jõuaks käitada püsikiirusehoidjat, võin selle lausega muidugi eksida, kes teab paremini, palun parandage.
Remondikataloog ja varuosakataloog näitavad ka sellele mootorile vaakumsüsteemi originaalis.
Teemaalgataja vastuseks on: otsi lammarist või siit foorumist mõni vaakumsüsteem mis on siis mõne auto pealt maha kistud või siis paigalda universaalne http://www.autoalarm.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Universaalne maksab 3...4k + paigaldus, kasutatud originaali võid saada veel odavamalt.
Trosselklapi tükikäigu mootor peaks reguleerima ainult tühikäigu pöördeid. See, et pedaal jala all tõmbleb, sellega üritab mootor vältida väljasuremist näiteks kohaltvõtul.
Ehk siis trossiga trosselklapid minuteada ei ava trosselklappi lõpuni, et jõuaks käitada püsikiirusehoidjat, võin selle lausega muidugi eksida, kes teab paremini, palun parandage.
Remondikataloog ja varuosakataloog näitavad ka sellele mootorile vaakumsüsteemi originaalis.
Teemaalgataja vastuseks on: otsi lammarist või siit foorumist mõni vaakumsüsteem mis on siis mõne auto pealt maha kistud või siis paigalda universaalne http://www.autoalarm.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Universaalne maksab 3...4k + paigaldus, kasutatud originaali võid saada veel odavamalt.