2000a Passati püsikiirus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
2000a Passati püsikiirus
Tere!
Oleks selline kiire küsimus targematele, et mida peab lisama või vahetama, kui tahaks lisada 2000a 1,9TDI 85KW Passatile , millel manuaal kast püsikiiruse hoidja? Kas piisab ainult juhtimisest, st kangist aj kõik on juba mootori juhtimises olemas?
Ettetänades
Holari
Oleks selline kiire küsimus targematele, et mida peab lisama või vahetama, kui tahaks lisada 2000a 1,9TDI 85KW Passatile , millel manuaal kast püsikiiruse hoidja? Kas piisab ainult juhtimisest, st kangist aj kõik on juba mootori juhtimises olemas?
Ettetänades
Holari
Re: 2000a Passati püsikiirus
Täpselt nii, cc juhtnupud, juhtmed ajusse ning aktiveerida. Keerulist selle mootoriga väga midagi pole.
Re: 2000a Passati püsikiirus
Äkki räägid pisut lähemalt sellest oleks eriti tänulik.Jaan kirjutas:Mina tegin juhtkangi ise ja koos diagnostikaga läks mul 250 eeku
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 2000a Passati püsikiirus
Lugemist: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=54&t=63837" onclick="window.open(this.href);return false;
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: 2000a Passati püsikiirus
KAs keegi teab täpselt, kas antud mudelil on samuti see pistik kaitsme bloki taga või tuleb ajule juhtmed toimetada?Ja kui see saab paigaldatud, siis kas see arvuti teema teeb, seda, et ta teab, kui pidurit vajutan aj sidurit? MIngil mudelil lugesin välja, et Sidurilt tuli veel eraldi katkestus vedada, aga see oli vanemal Golfil.
Holari
Holari
Viimati muutis Holari, 20 Okt 2010, 19:19, muudetud 1 kord kokku.
Re: 2000a Passati püsikiirus
Passatil üldiselt sellist juhtmevalmidust ei ole, kui on siis on need juhtmed küll sealt ajust välja toodud, aga need viivad ka pmst sinnasamma ajukarbis olevate pistikuteni, kusjuures kõik juhtmed sellisel juhul ei ole samas pistikus. Niiet passati puhul on tarvis siiski skeemi, mille järgi neid juhtmeid otsida. Sidurile midagi eraldi lisama ei pea. Kui lüliti juhtmed ühendatud, on tarvis ainult arvutiga aktiveerida.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 2000a Passati püsikiirus
Passatit mina pole teinud, aga usun et on nagu Golf 4 jal. Sellel tuleb siina karpi (läbiviiku), mis on klaasipuhastajate all. Sealt siis tuleb edasi ise leiutada. Passatil on see karp ju samas kohas. Sinna ligi pääsemiseks pead kätte saama kojameeste varred ja seejärel ka kogu muu klaasipuhastajate süsteem. Eks ta suht suur töö on ainult kontrollimiseks, kas see pistik on seal.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: 2000a Passati püsikiirus
Just täpselt. Olen näinud kahte varianti, seda küll A4 puhul, aga ega Volkswagen palju ei erine. Sama aasta ja sama mootoritega isenditel. Ühel olid juhtmed aju pistikust välja toodud justnimelt sinnasama karpi, ehk siis selle koha peale kus aju karbist on läbikäik auto salongi armaturi alla. Teisel variandil ei olnud sealt aju pistikust midagi välja toodud, pinid olid tühjad.
Siinkohal üks tähelepanek aju karbi kaane eemaldamise kohta. Kojamehi ja plastikut ei pea maha võtma. Kojamehed tuleb lasta ülemisse asendisse, siis tuleb nähtavale üks pimekate selle plastiku pealt, vasakpoolse kojamehe alt. Kui see pime eemaldada, saab läbi selle plastiku tagumisele poldile 8 padruniga väga hästi ligi.
Siinkohal üks tähelepanek aju karbi kaane eemaldamise kohta. Kojamehi ja plastikut ei pea maha võtma. Kojamehed tuleb lasta ülemisse asendisse, siis tuleb nähtavale üks pimekate selle plastiku pealt, vasakpoolse kojamehe alt. Kui see pime eemaldada, saab läbi selle plastiku tagumisele poldile 8 padruniga väga hästi ligi.
Viimati muutis mclx, 21 Okt 2010, 09:10, muudetud 1 kord kokku.
Re: 2000a Passati püsikiirus
Dellu rääkis Golf 4 ja sellel siiski peab kõik kojamehed ja hoovastiku eemaldama nagu ta rääkis. Passati puhul jah ei pea, valdaval enamusel passatitest on eelmisest elektriku nokitsemisest juba see tagumine kruvi panemata jäetud ja on asi veel lihtsam
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 22 Mär 2010, 21:50
- Telefon: 55548774
- Auto: G1 cabrio , 3x E30 cabrio , e39 igapäeva tööloom.
- Asukoht: Valga
Re: 2000a Passati püsikiirus
paigaldasin ka yhele passatile se kll 98a ja 81kw automaat kastiga ajus olid pin-id olemas juhtme värvid läxid skeemiga kokku kuid kangil 6 klemmi ja ajust andis skeem 4pin-i sildamist 5ks sai otsitud kuhu se juhe läheb kuid sinna paksu kaabli massi ta kadus ja edasi ei tuvastand, sai siis olemasolevatele juhtmetele juurde tinutatud 4 juhet ja kangini viidud kuid tolle ühendamine suht pime et ei hakkand kuidagi moodi tööle. kas selle vag- testriga saab aktiveerida või käib kuidagi lihtsamalt auto juures ja kas siduri pedaali lüliti juhe tulex siis kuskilt ära katkestada ? muidu suht lihtne paigaldus.
Re: 2000a Passati püsikiirus
Kui sa siiamaani skeemi järgi ühendasid juhtmed kõik aju juhtmetesse ja ühtegi + süütevoolu läbi kaitsme ei ühendanud, siis see juhe, mis üle jäi ühenda süütevoolu. See vist peaks olema 5 pin cc lülitist. 4 ja 6 läksid vist omavahel kokku? Aktiveerida saab ainult testriga, vag-com sobib selleks väga hästi, sellega saad siis tuvastada ka kas cc nupud toimivad või ei. Mingeid muid juhtmeid näppida pole tarvis.