Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu

Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas ets27 »

Kumba neist etem ehitada turbotamiseks
Ehk kumba on lollikindlam ja odavam

Aru olen saanud et neid 8v liigub ika palju rohkem ringi kui 16 v mootoreid seetõttu kaldun arvama 8v kasuks aga ootan teiste arvamust ka ära
plaanis kuskil 300hp mõned hp siia sinna

Kui palju ültse plokid originaalis kannatavad hp ja kast?
Kindlasti läheb tulevikus ka sisu vahetusse

Uurin natuke neid asju ette ...hetkel olex vaja infot kumba doonoriks valida
tänan abi eest
Viimati muutis Kermo, 24 Okt 2010, 23:02, muudetud 1 kord kokku.

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu

Re: Kõsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas ets27 »

?

JAWAmees
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
Auto: Golf 3 2.9 syncro
Asukoht: Haapsalu

Re: Kõsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

Kast kindlalt ei kannata(golf 3 020 tüüpi). Keegi mainis, et 02a(vr6, passatid) kast peaks originaalis 250nm kannatama- seega ei saa kah väga piinata. Netis olen kohanud paari projekti, kus mingi 0.8 bar rõhuga pole isegi surveastet alandatud ja mootor on vastu pidanud. Lollikindel on 2E samuti- kui rihm läheb siis sõit võib jätkuda kohe kui uus peal(klapid ei kohtu kolbidega). Keegi müüs vahepeal surveastet alandavat plaati muideks foorumis, suht odavalt kah. Kokkuvõte: doonoriks valiksin mina 2E, kui tahad kangemaid juppe hiljem või midagi läheb, siis jupid odavamad jne.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas Kermo »

300hp ja vastupidavust VW 2.0 mootorist orginaal sisuga, ei tasu loota. Küsimus oleks pigem et palju rahaline pool kannataks? 50-100 tuhat on sellise auto ehitamine (kui juba sa siin foorumis juhtnööre küsid). Urbaani vana Cabrio on hea näide kus mees teadis mis teeb. Kui endal teadmiseid napib ei tasu riski peale välja minna.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu

Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas ets27 »

Selge
Küsin siis kuidas kasti tugevamaks muuta
LSD aitaks kindlasti ja kõvem sidur

Plaanis on ika sepissisu ,kõvem sidur,uus turbo GT28 ,sisse ja väljalase uus, pihustid , aju ,
cooler, igast voolikud ja juhtmed jne,.....

kellegil ideid mis turbo panna või on mõni parem variant [VW Bot: "Keel korda!"] tahaks auto just varase mineku peale ehitada ...lõppkiirus pole oluline 8)

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas spool »

Kui sa need kõik asjad sinna peale laod mis sa nimetasid, siis vist eriti vahet pole mis ploki sa valid, kaane kohta öeldi sul juba teises foorumis - 8v on lihtsam, 16v aga hingab paremini ja kallim.

uku.
Huviline
Postitusi: 331
Liitunud: 14 Veebr 2007, 09:26
Telefon: 58505360
Auto: Vw Golf mk2 Bmw e36 320 touring Bmw e12 520 Bmw e28 2.8t Audi 80 1.8 Audi 200 2.1t
Asukoht: Tallinn/Soome

Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas uku. »

MTW-Garage http://www.facebook.com/rkoneistus
Plokikaante portimine,klapitööd,plokikaante survestamine/sirgekslihv, silindrite hoonimine/puurimine,väntvõllide tasakaalustamine,sportnukkvõllid, jne.Tel.+358449880091

golfrr
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Juun 2004, 12:02
Asukoht: Võru

Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas golfrr »

Kindlasti võta 16v kaas kuna see mitu korda etem kui 8v oma. Odavam on teha 1.8 mootorit kuhu paned sisse s2 kolvid ,mis peavad ilusti vastu. Käigukastidega 02A on nii ,et peavad vastu ka originaalis ilusti 350Nm väänet. Endal on mul mitu kasti läinud puru ainult selle nõrga difri tihvti pärast aga olen selle asendanud kahe uue tihvitiga, kus nad panen üksteise sisse. Seni on ilusti vastu pidanud.

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1493
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas Jurmola »

Kastidest: G60 kast peab juba originaalis 225nm vastu. 300nm pole minuteada veel väga probleem olnud.

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu

Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas ets27 »

mootoriks ika golf 2,0 kas nüüd 8v või 16v
tahaks ise 8v ehitada esialgu
sisu tuleb nagunii uus sepiskolvid ja asjad seetõttu ei ole vahet kas nüüd need S kolvid sinna istuvad

tahaks 8v kaanega teha 8v kaant nata odavam ehitada...

Hiljem peaks saama kaani ka vahetada sisu saab ju samaks kätta kolvid ja kepsud

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Kui 8V kaant on odavam ehitada siis kas sa kolvide hinda oled vaadanud? Alla 15k nelja tükki ei saa nii et...
Otsi parem G4 GTI 1.8T mootorit. ;)

Siiski anna ette palju oled nõus kulutama, siis võib pakkuda mis selle raha eest saaks.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu

Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas ets27 »

Ega muidu ei kirjutaks sellist teemat siia ...olen kursis hindadega
ja ei kavatse teist mootorit valida
jääb see mis on ja lihtsalt
ootan ettepanekuid ja plaane nende kahe suhtes
kellegil kogemusi või ideid

tänan info eest 8)

Jurmola
Huviline
Postitusi: 1493
Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
Auto: Golf 2
Asukoht: Tartu
Tänatud: 25 korda
Kontakt:

Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas Jurmola »

Sul on siis 2.0 mootori plokk ja väntvõll olemas ning küsid meilt, et millist kaant jms peale panna mootorile? Ilmselgelt oleks minu arvamuse kohaselt mõtekam hakata kohe turbomootorit edasi arendama ehk võtaks 1.8 20vT aluseks.

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu

Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas ets27 »

kõigil on selline vastus .. :D
mix keegi ei taha teha midagi sellist nagu mul plaanis ..ta tuleb kallim kindlasti aga lihtsalt et midagi muud ja uut ja teistsugust

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas Kermo »

Arvan et foorumis kõvatajaid liiga palju kes ainult räägivad ja tegudeni ei jõua.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

ets27
Huviline
Postitusi: 620
Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
Telefon: 56218835
Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
Asukoht: Pärnu

Re: Küsimus kas 8v või 16v 2,0

Lugemata postitus Postitas ets27 »

igal ühel on oma arvamus ja see on normaalne
mix ei võik oma plaani siia foorumisse tuua ja abi küsida

Pigem 16 v kaas sain niipalju targemaks
projekt jääb hetkel doonor masinat ootama
teine masin vaja enne korda teha ..liikuma saada

siis kui auto liigub siis saab juba doonori kõrvale osta ja seda ehitama hakata

Vasta

Mine “Mootor”